Auteur Topic: De Mol in Vlaanderen  (gelezen 1975 keer)

Offline De Vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
De Mol in Vlaanderen
« Gepost op: 28-03-2014, 19:01:08 »
Beste molloten en liefhebbers van WIDM,

Zoals jullie ongetwijfeld weten, is het format van WIDM bedacht door de Vlamingen (waar ik 1 van ben) want Woestijnvis bedacht het programma 'De Mol'. Dit programma werd in vlaanderen heel populair, maar in tegenstelling tot in Nederland, stopten de makers met het uitzenden ervan na amper drie seizoenen. Omdat ik fan ben vanaf het eerste moment, hoop ik nog altijd dat 'De Mol' toch terugkeert op mijn televisiescherm. Deze middag las ik op het internet dat de presentator, Michiel De Vlieger, er bijna zeker van is dat het programma niet zal terugkeren. Dit betreur ik ten zeerste en vind ik ook helemaal niet slim van Woestijnvis. Ze hebben al even last van slechte kijkcijfers en weten niet hoe dat komt ( ik weet het wel! De oplossing is gewoon om de mol terug uit te zenden!). Ik heb om deze reden een facebookpagina aangemaakt. Facebook bereikt veel mensen en ik hoop met deze pagina toch een reactie teweeg te brengen bij de makers van 'De Mol'. Ze moeten beseffen dat er enorm veel mensen wachten op een nieuw seizoen van 'De Mol'. Ik wil absoluut niet spammen of iets in die zin, maar ik zou het heel erg appreciëren als jullie mij zouden willen steunen en mijn pagina willen liken. Het kost noet veel moeite, gewoon op het like-handje klikken en mischien kan de toekomst er wel wat beter uitzien :) . Alvast bedankt om dit te lezen :D !! Hier is de link: https://facebook.com/demolterugoptv
« Laatst bewerkt op: 30-03-2014, 20:12:08 door Nando »