Poll

Zou je een dvd van de Molfandag 2014 willen kopen?

Ja
20 (41.7%)
Nee
28 (58.3%)

Totaal aantal stemmen: 47

Auteur Topic: Animo voor dvd Molfandag  (gelezen 14395 keer)

Offline random_t

  • Forumlid
Animo voor dvd Molfandag
« Gepost op: 8-04-2014, 19:20:34 »
Beste molloten,

Mijn crew en ik waren net als vorig jaar weer aanwezig om de molfandag te filmen. Dit keer willen we graag een dvd te maken van de hele dag, zoals het vragenvuur, de veiling, de quiz, plus nog een interview met Anton Jongstra. Echter voordat we dit doen, willen we eerst weten of er wel animo voor is. Vandaar deze poll.

Qua prijs vragen wij 5 euro excl. verzendkosten (waarschijnlijk zo'n 2 / 2,50 euro in NL). Dus, zouden jullie deze poll voor ons willen invullen? Alvast bedankt! ::ok::


Groeten,

Random_t (Visiontainment)

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Animo voor dvd Molfandag
« Reactie #1 Gepost op: 8-04-2014, 19:31:23 »
Leuk. Ben vooral benieuwd naar het interview met Anton.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Animo voor dvd Molfandag
« Reactie #2 Gepost op: 8-04-2014, 19:51:30 »
Veel succes. Ik heb het vroeger ook geprobeerd nadat de persoon voor mij ermee was opgehouden en heb er misschien in totaal 0 verkocht.
The British are not impressed.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor dvd Molfandag
« Reactie #3 Gepost op: 8-04-2014, 20:46:26 »
Die "nee" in deze poll zegt helemaal niets. Als je bv 20x ja hebt, zegt 1 of 1000x nee daar tegenover helemaal niets, dar wordt die 20 niet meer of minder van.

Succes in ieder geval. :)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Animo voor dvd Molfandag
« Reactie #4 Gepost op: 8-04-2014, 21:12:49 »
Ik zou hem zeker wel kopen hoor. Staat het hele vragenvuur en de hele veiling er dan op, of maar stukjes ervan?

Offline random_t

  • Forumlid
Re: Animo voor dvd Molfandag
« Reactie #5 Gepost op: 8-04-2014, 21:53:57 »
Leuk. Ben vooral benieuwd naar het interview met Anton.
Hij had interessante dingen te vertellen. Ik moet wel zeggen dat de vragen over de productie van dit seizoen gingen (niet over hem zelf).

Die "nee" in deze poll zegt helemaal niets. Als je bv 20x ja hebt, zegt 1 of 1000x nee daar tegenover helemaal niets, dar wordt die 20 niet meer of minder van.

Succes in ieder geval. :)
Je hebt gelijk, we kijken alleen naar de ja's om het aantal potentiële kopers te bepalen. Zo'n poll leek me makkelijker dan reacties tellen. Bedankt!

Ik zou hem zeker wel kopen hoor. Staat het hele vragenvuur en de hele veiling er dan op, of maar stukjes ervan?
Goed om te horen! Beide onderdelen hebben we volledig opgenomen (met 4 camera's tegelijk), en zo komen ze ook op de dvd. :)
« Laatst bewerkt op: 8-04-2014, 21:57:36 door random_t »

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor dvd Molfandag
« Reactie #6 Gepost op: 9-04-2014, 10:10:03 »
Uiteraard wil ik er eentje voor in de collectie! Heb je eventueel ook nog een dvd van 2013 die je wilt/kunt maken? :)

Wat een hoop nee's trouwens! ::oink::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Animo voor dvd Molfandag
« Reactie #7 Gepost op: 9-04-2014, 18:50:55 »
Wat een hoop nee's trouwens! ::oink::

Ik zou 'm alleen willen hebben voor 't interview met Anton, voor de rest was ik er zelf bij.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor dvd Molfandag
« Reactie #8 Gepost op: 9-04-2014, 20:48:48 »
Ik zou 'm alleen willen hebben voor 't interview met Anton, voor de rest was ik er zelf bij.

Dus je hoeft geen foto's (want je was er bij) ::)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline random_t

  • Forumlid
Re: Animo voor dvd Molfandag
« Reactie #9 Gepost op: 9-04-2014, 20:55:46 »
Uiteraard wil ik er eentje voor in de collectie! Heb je eventueel ook nog een dvd van 2013 die je wilt/kunt maken? :)
We waren van plan om die als bonus op dezelfde dvd te zetten, mits de ruimte het toe laat :)

Offline MarissaWIDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Animo voor dvd Molfandag
« Reactie #10 Gepost op: 9-04-2014, 23:07:46 »
Leuk initiatief! Zou 'm (voor die prijs) zeker kopen  :) Leuke herinnering voor later!

Offline molletje3

  • Forumlid
Re: Animo voor dvd Molfandag
« Reactie #11 Gepost op: 13-04-2014, 22:12:55 »
Hartstikke bedankt dat je een dvd wilt maken  ::bravo:: Ik wil er graag eentje bestellen  ::ok::

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Animo voor dvd Molfandag
« Reactie #12 Gepost op: 20-05-2014, 22:22:53 »
En... komt er nog een dvd? :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline random_t

  • Forumlid
Re: Animo voor dvd Molfandag
« Reactie #13 Gepost op: 25-06-2014, 11:29:25 »
En... komt er nog een dvd? :)
Ten eerste sorry voor de late reactie!

Ik heb goed nieuws en iets minder goed nieuws. Het goede nieuws is dat de dvd definitief doorgaat ;D, we zijn van plan er 25 te drukken.
Het minder goede nieuws is dat door drukte (en vakantie ;)) hij nog even op zich laat wachten. Ik moet dit in m'n vrije tijd doen, en daar had ik de afgelopen tijd een behoorlijk gebrek aan. Op dit moment kan ik nog niet zeggen wanneer hij komt, maar ik kan er de komende tijd weer mee verder.

Mocht je dringende vragen hebben dan graag een pm, dan krijg ik een notificatie en kan ik dus sneller antwoorden. :)