Auteur Topic: Vragen over WieIsDeMol.Com  (gelezen 46449 keer)

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:
« Reactie #40 Gepost op: 11-02-2015, 22:20:18 »
Ik gebruik het forum via de Tapatalk app op Android, werkt best goed!

Bedankt voor de tip Tsubasa. Het lijkt wel te werken tot nu toe. Nog even een beetje uitzoeken. Wel typisch dat dit topic het als enige nu niet wil doen xD

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Re: Vragen over WieIsDeMol.Com
« Reactie #41 Gepost op: 11-02-2015, 22:28:03 »
Het is even uitzoeken en puzzelen hoe het werkt maar dan werkt het ook goed bedankt voor de tip tsubasa
deelnemer WIDMO 18 :)

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over WieIsDeMol.Com
« Reactie #42 Gepost op: 11-02-2015, 22:32:45 »
Als je op uitloggen klikt, krijg je een schermpje met daarin de vraag of je zeker weet of je wilt uitloggen. Als ik klik op 'annuleren', word ik toch uitgelogd.  ???
Iets vergelijkbaars waar ik ook al een tijd last van heb: élke keer als ik wil inloggen en m'n wachtwoord intyp, krijg ik de melding dat ik het verkeerde wachtwoord heb ingevuld. De tweede keer typ ik exact hetzelfde in en dan word ik wel ingelogd.  ???
Ook als ik de eerste keer m'n wachtwoord langzaam invul om er zeker van te zijn dat ik geen typfouten maak, krijg ik de melding dat het wachtwoord verkeerd is..
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over WieIsDeMol.Com
« Reactie #43 Gepost op: 12-02-2015, 08:30:26 »
Waar ik last van heb is als ik inlog en "blijf ingelogd" aanvink voor inloggen, dat ik dan bij het bezoeken van andere RN boards anders dan WIDM ik meteen uitgelogd raak.  ??? Zo moet ik speciaal voor andere boards weer inloggen, maar dat wil niet omdat mijn username wel blijft staan in de lijst van gebruikers die online zijn...
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over WieIsDeMol.Com
« Reactie #44 Gepost op: 14-02-2015, 16:10:53 »
Ik heb een idee/tip. Is het niet handig als er een mobiele versie van het widm forum is? Dat maakt het posten van berichten via je telefoon namelijk de stuk makkelijker :P

Er is wel een mobiele versie van het forum. Zet maar eens wap2 achter een url gescheiden door een ;
bv: http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=54988.20;wap2
Je ziet dan geen plaatjes, maar voor alleen de teksten is dit een snelle en overzichtelijke variant voor op je mobiel.
Geniet nooit met mate...

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over WieIsDeMol.Com
« Reactie #45 Gepost op: 14-02-2015, 16:17:20 »
Waar ik last van heb is als ik inlog en "blijf ingelogd" aanvink voor inloggen, dat ik dan bij het bezoeken van andere RN boards anders dan WIDM ik meteen uitgelogd raak.  ??? Zo moet ik speciaal voor andere boards weer inloggen, maar dat wil niet omdat mijn username wel blijft staan in de lijst van gebruikers die online zijn...

Realitynet heeft verschillende domeinen waar wieisdemol.com er 1 van is. Per domein moet je je apart inloggen. Als je van domein wisselt, wordt je dus niet uitgelogd, maar was je niet ingelogd op het andere domein. Als je je daar inlogt en het vinkje blijf ingelogd aanklikt, ben je daar de volgende keer ook gewoon ingelogd.
Geniet nooit met mate...

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over WieIsDeMol.Com
« Reactie #46 Gepost op: 14-02-2015, 16:19:43 »
Iets vergelijkbaars waar ik ook al een tijd last van heb: élke keer als ik wil inloggen en m'n wachtwoord intyp, krijg ik de melding dat ik het verkeerde wachtwoord heb ingevuld. De tweede keer typ ik exact hetzelfde in en dan word ik wel ingelogd.  ???
Ook als ik de eerste keer m'n wachtwoord langzaam invul om er zeker van te zijn dat ik geen typfouten maak, krijg ik de melding dat het wachtwoord verkeerd is..

Dat is inderdaad een bekende bug van ons forum. Ik weet ook niet precies hoe dit komt. Kan te maken hebben met cookies of met de cache van de site.
Geniet nooit met mate...

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Vragen over WieIsDeMol.Com
« Reactie #47 Gepost op: 18-02-2015, 13:28:18 »
Komt er op de MolFanDag pagina nog te staan welke mensen al betaald hebben? Vond ik voor mezelf altijd een goede manier om te kunnen zien dat de betaling is gelukt.  ;)
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Vragen over WieIsDeMol.Com
« Reactie #48 Gepost op: 18-02-2015, 13:49:37 »
Komt er op de MolFanDag pagina nog te staan welke mensen al betaald hebben? Vond ik voor mezelf altijd een goede manier om te kunnen zien dat de betaling is gelukt.  ;)

Ga ik vanavond allemaal bijwerken ::ok::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Vragen over WieIsDeMol.Com
« Reactie #49 Gepost op: 18-02-2015, 20:32:33 »
Waarom mogen we op het Wie is de Mol?-forum niet het volgende seizoen van Wie is de Mol? bespreken? ???
(Art heeft nota bene vandaag in RTL Boulevard nog een keer bevestigd dat ze alweer bezig zijn met het nieuwe seizoen ::boogie::)
...óf niet!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over WieIsDeMol.Com
« Reactie #50 Gepost op: 18-02-2015, 20:33:45 »
Waarom mogen we op het Wie is de Mol?-forum niet het volgende seizoen van Wie is de Mol? bespreken? ???
(Art heeft nota bene vandaag in RTL Boulevard nog een keer bevestigd dat ze alweer bezig zijn met het nieuwe seizoen ::boogie::)

Dank je Pac, ik zit nl al te denken aan wie ik wil zien vlg jaar  :D

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over WieIsDeMol.Com
« Reactie #51 Gepost op: 18-02-2015, 20:34:20 »
Waarom mogen we op het Wie is de Mol?-forum niet het volgende seizoen van Wie is de Mol? bespreken? ???

Vind zelf leuker om ook pas te beginnen met speculeren over 2016 als dit seizoen voorbij is...
Maar dat is mijn mening..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Vragen over WieIsDeMol.Com
« Reactie #52 Gepost op: 18-02-2015, 20:36:44 »
Vind zelf leuker om ook pas te beginnen met speculeren over 2016 als dit seizoen voorbij is...
Maar dat is mijn mening..
en dat is ook de reden, die trouwens ook al in het topic staat, die wij hebben om het nog even dicht te houden.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Vragen over WieIsDeMol.Com
« Reactie #53 Gepost op: 18-02-2015, 20:54:02 »
Ik weet niet of ik hier nu op in moet gaan hoor, maar wat een raar argument ???

Persoonlijk vind ik inderdaad dat er nog vrij weinig aanknopingspunten zijn om over het nieuwe seizoen te praten, en daarom (te) speculatief. Daarom zal ik zelf niet veel waarde hechten aan dat topic. Maar dat betekent toch niet dat anderen het er niet over mogen hebben? Ik zie niet in waarom dit topic afwijkt van andere topics op dit forum en waarom, als het seizoen eenmaal is afgelopen, het ineens wel mag. Het is imho gewoon een klassiek WIDM-onderwerp voor een WIDM-forum.
...óf niet!

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over WieIsDeMol.Com
« Reactie #54 Gepost op: 18-02-2015, 21:03:54 »
@ Pac-mol, ik ben het helemaal met je eens. Het is erg leuk om te speculeren over volgend jaar. Wat willen we zien? Wie willen we zien? etc. Maar het is ook wel leuk om het voor na het seizoen te bewaren. Hebben we na dit seizoen nog allerlei dingen om over te praten en discussiëren. Maakt het wachten op een nieuwe seizoen korter.  ;D

Offline belg

  • Forumlid
Re: Vragen over WieIsDeMol.Com
« Reactie #55 Gepost op: 19-02-2015, 08:30:50 »
Zou een topic 'suggesties voor komend seizoen' wel mogen?

Als het seizoen is afgelopen heeft zo'n topic namelijk veel minder zin; ik vermoed dat dan het grootste deel van de opdrachten vast ligt.

Bovendien zou dit topic gebruikt kunnen worden voor discussies over de rol van jokers en (zwarte) vrijstellingen, over de soort opdrachten, over het geld dat te verdienen valt... Nu staan deze onderwerpen in topics waar ze niet echt thuis horen, waardoor de makers de tips niet meekrijgen.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Vragen over WieIsDeMol.Com
« Reactie #56 Gepost op: 19-02-2015, 10:54:32 »
Gisteravond vertelde Art al dat er al aan de opdrachten voor het komend seizoen gewerkt wordt.
We houden het nu nog even bij seizoen 15. Nog 2 weken wachten, dan kan er weer volop gespeculeerd worden over seizoen 16.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Vragen over WieIsDeMol.Com
« Reactie #57 Gepost op: 19-02-2015, 11:03:18 »
Is de chat met Art nog een keer ergens terug te lezen?
Kan me herinneren dat dit de vorige keer het geval was.
You'll never walk alone

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Vragen over WieIsDeMol.Com
« Reactie #58 Gepost op: 19-02-2015, 12:21:08 »
Is de chat met Art nog een keer ergens terug te lezen?
Kan me herinneren dat dit de vorige keer het geval was.

Kijk even onder het kopje "Interactie" :)
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Vragen over WieIsDeMol.Com
« Reactie #59 Gepost op: 19-02-2015, 13:07:33 »
Ik bedoelde die van dit jaar, maar dacht dat de chat afgelopen dinsdag al was.

Blijkt hij komende dinsdag te zijn  ::schaam::

Toch bedankt Dolfie  ::ok::
You'll never walk alone