Auteur Topic: WIDM-OFFtopic-topic  (gelezen 318835 keer)

Offline molsprdr

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #280 Gepost op: 30-01-2015, 00:08:34 »
Het blijkt ook nog eens een nep-wapen te zijn geweest.  :-\\
Er was dus eigenlijk geen gevaar. Konden ze misschien niet weten, maarja..
Hoop dat aflevering 5 deze week nog wordt uitgezonden.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #281 Gepost op: 30-01-2015, 00:10:35 »
Het valt nog mee,

Ik ben wel even in het spoilertopic gaan kijken, aangezien voor mij meer het belangrijkste is dat ik niet weet wie de afvaller is. BVN heeft de uitzending netjes afgekapt voor dat ze bij de executie kwamen (geen idee hoever daar voor) maar op dit moment is in het spoilertopic alleen nog maar de titel van de aflevering genoemd. je zult iig niet weten wie de afvaller is door praatgrage kijkers die het wel gezien hebben :P
Nee, oké. Als de afvaller bekend was geworden, had ik niet geweten wat ik had moeten doen. Opsluiten in m'n huis, zonder internet ofzo. :P
Maar ik wil zelf ook geen speculaties en interpretaties over de acties van kandidaten lezen, ofzo. Wil het eerst zelf zien, voordat ik de mening van anderen lees. :)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #282 Gepost op: 30-01-2015, 00:13:20 »
Het valt nog mee,

Ik ben wel even in het spoilertopic gaan kijken, aangezien voor mij meer het belangrijkste is dat ik niet weet wie de afvaller is. BVN heeft de uitzending netjes afgekapt voor dat ze bij de executie kwamen (geen idee hoever daar voor) maar op dit moment is in het spoilertopic alleen nog maar de titel van de aflevering genoemd. je zult iig niet weten wie de afvaller is door praatgrage kijkers die het wel gezien hebben :P
Die titel kan je ook op de video pagina van wieisdemol.nl lezen, dus als dat het is dan valt het mee. Toch durf ik niet op dat topic te klikken. :P

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #283 Gepost op: 30-01-2015, 00:53:19 »
Dit kon werkelijk niemand voorzien. Ik wacht maar even rustig de ontwikkelingen af...
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline luckyrik24

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #284 Gepost op: 30-01-2015, 00:58:31 »
wat al meeste zeggen hoop ik dat wie is de mol voor aankomende donderdag word uitgezonden maar dat horen we snel genoeg.

drank is sneller op dan je lief hebt

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #285 Gepost op: 30-01-2015, 01:09:51 »
idd, eerst maar even van de schrik bekomen en lekker naar bed...

Offline vlees

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #286 Gepost op: 30-01-2015, 01:11:19 »
wat al meeste zeggen hoop ik dat wie is de mol voor aankomende donderdag word uitgezonden maar dat horen we snel genoeg.



Volgens de digitale programmagids is de "herhaling" op 31 jan op NPO3 nog steeds geplanned. Ik neem aan dat de uitzending dan zal zijn, als niet eerder. (maar dus ja, aflevering 5 komt gewoon voor volgende week donderdag)

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #287 Gepost op: 30-01-2015, 01:24:59 »
@vlees dat het in de programmering nog staat wil niet zeggen dat het ook nog zo is he.  het is net gebeurt allemaal, waarschijnlijk gaan ze er morgen over beslissen, in samenwerking met NPO1 e.a. programma's.

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #288 Gepost op: 30-01-2015, 02:12:28 »
Inmiddels dus toch een naam, maar lijkt me erg onwaarschijnlijk. verhaal was dat de stream gewoon door zou lopen. Technisch gezien gewoon erg logisch, want de stream is niets anders dan een digitale computerversie van de versie die via de kabel of via de sateliet naar gebruikers toe gaat....het enige wat ik me kan bedenken is dat dit dus een grap is, omdat op de TV versie het beeld zwart werd. dat zou ook gebeurt moeten zijn op de stream

Offline ieeerr

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #289 Gepost op: 30-01-2015, 02:16:51 »
Ik hoop dat je gelijk hebt.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #290 Gepost op: 30-01-2015, 08:05:50 »
Ja heel irritant, vraag me af of het een grap is.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #291 Gepost op: 30-01-2015, 08:20:49 »
Volgens de NPO Gids wordt 'Wie is de Mol?' vanavond (vrijdag dus) uitgezonden om 20:33 op NPO 1.

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #292 Gepost op: 30-01-2015, 08:27:18 »
Dat is goed nieuws!!
Wat was er eigenlijk op dat tijdstip?

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #293 Gepost op: 30-01-2015, 08:32:49 »
Ze hebben WIDM ingepland om 20.30, daarna Noord  Zuid wat eigenlijk om half 9 word uitgezonden en Bed and breakfast vervald. Ik zeg prima oplossing!
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #294 Gepost op: 30-01-2015, 08:36:15 »
Top!!! Dan weten we of de afvaller in het spoilertopic klopt  ::ok::

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #295 Gepost op: 30-01-2015, 08:55:45 »
Vanavond dus Wie is de Mol. Wat een verassing dat ze het toch nog zo snel uitzenden!! Dacht zeker dat het pas volgende week donderdag zou zijn, een dubbele aflevering of alles doorschuiven. Maar helemaal top, is er tenminste een keer iets fatsoenlijks op tv op vrijdagavond  ;)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #296 Gepost op: 30-01-2015, 09:01:36 »
Hey, goed nieuws!

Offline Lythianc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pieter-Jan is en blijft de echte mol!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #297 Gepost op: 30-01-2015, 09:04:23 »
Vanavond dus gewoon op de avro om half 9? afvaller is voor mij gespoiled door zielige mensen op facebook >< Vind het echt niet kunnen dat ze toch de uitzending dus blijkbaar toch volledig hebben uitgezonden.

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #298 Gepost op: 30-01-2015, 09:08:22 »
Vanavond dus gewoon op de avro om half 9? afvaller is voor mij gespoiled door zielige mensen op facebook >< Vind het echt niet kunnen dat ze toch de uitzending dus blijkbaar toch volledig hebben uitgezonden.

Ik geloof hier niets van! Diverse leden hebben beaamd dat de livestream werd afgebroken dus hoe kan het dan dat andere het zogenaamd wél hebben gezien? Volgens mij hebben de makers van WIDM het heel netjes afgehandeld en ik kan niet geloven dat de afvaller bekend is. Maar we zullen het zien vanavond  ;)

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #299 Gepost op: 30-01-2015, 09:33:31 »
Nee joh er is nog niets bekend.