Auteur Topic: WIDM-OFFtopic-topic  (gelezen 319054 keer)

Offline metzZz

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #300 Gepost op: 30-01-2015, 09:33:53 »
speciaal even een account hiervoor aangemaakt omdat ik normaalgesproken alleen meelees.

BVN heeft geen rechten om een eigen stream te hebben. dit geven ze ook toe op hun forum.
Citaat
BVN heeft (helaas) de rechten niet om een live-stream via internet uit te zenden. Wij hebben uitsluitend het uitzendrecht van 1x (+herhaling) via satelliet. Voor de beschikbare online content verwijzen wij u graag naar het knopje 'uitzending gemist' bovenin deze website, of anders direct via Uitzending gemist.

De streams die je dan gister kon vinden van BVN zijn van mensen die het sataliet signaal direct doorstreamen. Deze kan met geen mogelijkheid langer doorgelopen hebben

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #301 Gepost op: 30-01-2015, 09:41:33 »
speciaal even een account hiervoor aangemaakt omdat ik normaalgesproken alleen meelees.

BVN heeft geen rechten om een eigen stream te hebben. dit geven ze ook toe op hun forum.
De streams die je dan gister kon vinden van BVN zijn van mensen die het sataliet signaal direct doorstreamen. Deze kan met geen mogelijkheid langer doorgelopen hebben
Phew! Dank je voor de mededeling en welkom op het forum! :)

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #302 Gepost op: 30-01-2015, 09:44:53 »
Gelukkig maar! Leek me ook heel onwaarschijnlijk.

Offline Lythianc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pieter-Jan is en blijft de echte mol!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #303 Gepost op: 30-01-2015, 09:46:16 »
Oke, gelukkig, ik begon ff heel pissig te worden over die mensen die dingen liepen te rondbazuinen, maar zelf wilde ik niet meer onderzoek doen erover uit angst voor meer spoilers :')

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #304 Gepost op: 30-01-2015, 10:00:18 »
Ik geloof hier niets van! Diverse leden hebben beaamd dat de livestream werd afgebroken dus hoe kan het dan dat andere het zogenaamd wél hebben gezien? Volgens mij hebben de makers van WIDM het heel netjes afgehandeld en ik kan niet geloven dat de afvaller bekend is. Maar we zullen het zien vanavond  ;)

Ik heb gisteren naar BVN zitten kijken en halverwege opdracht 3 ging het beeld op zwart. Ze waren nog niet eens begonnen met het invullen van de test ofzo dus vanuit daar is in ieder geval geen afvaller bekend gemaakt.

Edit: trouwens wel fijn dat ze het vanavond uitzenden :) het was toch raar om naar een aflevering van widm te kijken terwijl je weet dat sommige mede molloten het niet kunnen zien :P
« Laatst bewerkt op: 30-01-2015, 10:05:14 door Koembie »

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #305 Gepost op: 30-01-2015, 10:12:26 »
Ja dat lijkt me ook echt heel raar! Maar van de andere kant ook wel gaaf dat jullie het al gezien hebben. En voor jullie blijft het toch spannend wie de afvaller is ondanks dat jullie bijna de hele aflevering gezien hebben. Mogen jullie vanavond gewoon nog een keer genieten  ;)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #306 Gepost op: 30-01-2015, 10:17:27 »
Volgens de NPO Gids wordt 'Wie is de Mol?' vanavond (vrijdag dus) uitgezonden om 20:33 op NPO 1.

 ::feest::

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #307 Gepost op: 30-01-2015, 10:19:48 »
Ja dat lijkt me ook echt heel raar! Maar van de andere kant ook wel gaaf dat jullie het al gezien hebben. En voor jullie blijft het toch spannend wie de afvaller is ondanks dat jullie bijna de hele aflevering gezien hebben. Mogen jullie vanavond gewoon nog een keer genieten  ;)

Ja heb er nu al zin in :D Ik had er sowieso niet zo veel van meegekregen want voor dat ik inschakelde had ik de eerste opdracht al gemist. De tweede is zeker interessant voor goede molspeurders ::vergroot:: Word weer spannend vanavond :D

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #308 Gepost op: 30-01-2015, 10:20:35 »
 ::bravo:: Oh ik heb er nu al zin in  ;D

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #309 Gepost op: 30-01-2015, 10:20:54 »
Hoop trouwens voor de mensen die daarvan afhankelijk zijn, dat BVN de programmering ook nog kan aanpassen en de aflevering alsnog volledig uitgezonden wordt.

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #310 Gepost op: 30-01-2015, 10:21:03 »
Vanavond dus gewoon op de avro om half 9? afvaller is voor mij gespoiled door zielige mensen op facebook >< Vind het echt niet kunnen dat ze toch de uitzending dus blijkbaar toch volledig hebben uitgezonden.
Komen er niet elke week op donderdagavond spoilers op FB? Er zijn nu gewoon wat meer mensen dan anders die de aflevering nog niet hebben gezien. Je blaast het echt gruwelijk op.
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Sarai

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #311 Gepost op: 30-01-2015, 10:21:22 »
"@artrooijakkers Ook #moltalk gaat vanavond door. #widm"

 ::feest::

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #312 Gepost op: 30-01-2015, 10:22:57 »
"@artrooijakkers Ook #moltalk gaat vanavond door. #widm"

 ::feest::

::feest::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #313 Gepost op: 30-01-2015, 10:30:08 »
 ::bravo:: wat een leuk nieuws deze morgen :D


Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #314 Gepost op: 30-01-2015, 10:31:47 »
Komen er niet elke week op donderdagavond spoilers op FB? Er zijn nu gewoon wat meer mensen dan anders die de aflevering nog niet hebben gezien. Je blaast het echt gruwelijk op.
ja, maar je denkt er niet goed bij na. Je denkt, niemand heeft het gezien, dus ik kan rustig het internet op. Blijkt de BVN, een zender die je normaal nooit kijkt, wel een deel te hebben uitgezonden. moet jij net weten, en iedereen in het buitenland wist dat. ja, kans dat die gewoon gaan spoileren (misschien wel omdat ze niet weten wat er aan de hand was bij NOS en dat daardoor widm niet door ging) en jij dus in een wak trapt.

Het is dus wel degelijk even een tikkeltje groter dan normaal.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #315 Gepost op: 30-01-2015, 10:47:24 »
Phew, ben ik blij dat het vanavond toevallig niet mijn kooravond is (=1xin de 2 weken op vrijdag)  :D
Alsnog een heerlijk molavondje vanavond dus  ::ok::

*maar ik durf toch verder nergens te kijken want ik wil nog niets weten*

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #316 Gepost op: 30-01-2015, 11:10:15 »
Elk nadeel heeft zn voordeel. WIDM ouderwets op de vrijdagavond :) (zoals in de eerste seizoenen). Had eigenlijk een dubbele aflevering volgende week verwacht (of op de plek van de herhaling).

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #317 Gepost op: 30-01-2015, 11:26:55 »
Voor de zekerheid mijn video recorder afgestemt op 20.20-22.45.

ik ga nu ook gewoon Live kijken ipv Zaterdag om 18.00 en Noord Zuid kijk ik ook altijd, goede serie die meer kijkers verdiend.


Promo spot van gisteren kan gewoon gebruikt worden...

https://www.youtube.com/watch?v=vRsJfAT62F8

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #318 Gepost op: 30-01-2015, 11:37:26 »
Is er ook al ergens bekend gemaakt wat de roodshow gqqt doen mbt hint afvaller volgende week

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #319 Gepost op: 30-01-2015, 11:40:41 »
Heerlijk dat het vanavond komt. Er komt toch niet zoveel leuks op tv op vrijdag, maar nu kunnen we lekker widm kijken.  ::ok::