Auteur Topic: WIDM-OFFtopic-topic  (gelezen 319093 keer)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #360 Gepost op: 4-02-2015, 17:09:55 »
Geniaal gevonden :D
En moet zeggen dat ze Chris ontzettend goed na doen:D

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #361 Gepost op: 4-02-2015, 22:56:43 »
 ::feest::

Als mijn klok goed loopt zit ik nu op de minuut nauwkeurig 10 jaar op dit forum. Ik ben nog altijd blij dat ik tegen deze geweldige community ben aangelopen en kom er nog altijd met veel plezier. Bedankt voor tien jaar vermaak en gezelligheid!

::bravo::

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #362 Gepost op: 4-02-2015, 22:59:41 »
::feest::

Als mijn klok goed loopt zit ik nu op de minuut nauwkeurig 10 jaar op dit forum. Ik ben nog altijd blij dat ik tegen deze geweldige community ben aangelopen en kom er nog altijd met veel plezier. Bedankt voor tien jaar vermaak en gezelligheid!

::bravo::
Gefeliciteerd! ::feest::
Toevallig had ik vandaag ook een 10-jarig jubileum te vieren, maar ergens anders :D
...óf niet!

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #363 Gepost op: 4-02-2015, 23:14:29 »
::feest::

Als mijn klok goed loopt zit ik nu op de minuut nauwkeurig 10 jaar op dit forum. Ik ben nog altijd blij dat ik tegen deze geweldige community ben aangelopen en kom er nog altijd met veel plezier. Bedankt voor tien jaar vermaak en gezelligheid!

::bravo::

Gefeliciteerd Rat!! ::tandpastasmiley:: Hoop dat je op de goede MOL zit  ;D  Ikzelf ben pas voor het 2de jaar op dit forum, en vind het geweldig!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #364 Gepost op: 4-02-2015, 23:29:44 »
Gefeliciteerd met je jubileum :D  ::bravo::

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #365 Gepost op: 4-02-2015, 23:37:59 »
::feest::

Als mijn klok goed loopt zit ik nu op de minuut nauwkeurig 10 jaar op dit forum. Ik ben nog altijd blij dat ik tegen deze geweldige community ben aangelopen en kom er nog altijd met veel plezier. Bedankt voor tien jaar vermaak en gezelligheid!

::bravo::
Gefeliciteerd, Rat. Wat jij vandaag had, had ik gisteren ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #366 Gepost op: 4-02-2015, 23:40:20 »
::feest::

Als mijn klok goed loopt zit ik nu op de minuut nauwkeurig 10 jaar op dit forum. Ik ben nog altijd blij dat ik tegen deze geweldige community ben aangelopen en kom er nog altijd met veel plezier. Bedankt voor tien jaar vermaak en gezelligheid!

::bravo::

Die van mij is stilletjes alweer een week en 30 minuten oud  :-[ Let er gewoon totaal niet op. Maar ook ik zit alweer ruim 10 jaar op het forum. Blij toe, gaat nooit vervelen. En het officiële forum kan er echt niet tegenop, hoe vaak ze het ook een overhaul geven, .com is mij gezelliger  ::joehoe::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #367 Gepost op: 5-02-2015, 10:46:24 »
Gefeliciteerd met jullie jubilea Rat en Joost! En bedankt voor de mooie woorden aan het forum.

Ik zit nu 12 jaar en bijna twee weken op dit forum en verveel me ook nog steeds niet. Lees wel wat minder, maar ach... Zo gauw ik 'www.' in mijn adresbalk intyp, maakt de autocomplete er www.wieisdemol.com/forum van  ;D
Tell me what your telescope says

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #368 Gepost op: 5-02-2015, 14:43:27 »
Gefeliciteerd allemaal ::bravo::
Volgend jaar ben ik ook al weer 10 jaar op het forum :-X, wat gaat de tijd toch snel!

Vandaag stond er een leuk stukje in de metro over het nieuwe programma van Anton Jonstra
http://www.metronieuws.nl/showbizz/2015/02/dit-zijn-floortje-dessings-tien-tv-matrozen

Volgens mij wordt het wel een leuk programma, ik ga het zeker uitproberen :)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #369 Gepost op: 5-02-2015, 15:03:19 »
Owjeeeeeeeeeeeee Toprak doet mee. Wie was hier ook alweer helemaal tot over z'n oren ::love::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #370 Gepost op: 5-02-2015, 15:07:08 »
Lo  ::rofl::

Ik had al een voorgevoel dat Patrick meedeed, geen idee waarom... Ziet er leuk uit!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #371 Gepost op: 5-02-2015, 15:20:34 »
Zo zeg. Dessing ziet er ook niet goed uit op die foto ::rofl::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #372 Gepost op: 5-02-2015, 15:55:31 »
Ben benieuwd wat het gaat worden. Ga het zeker volgen :D

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #373 Gepost op: 5-02-2015, 16:49:46 »
Het opzet doet me een klein beetje denken aan het programma 'Mercator' dat hier in Vlaanderen op de VRT te zien was in 2009.

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #374 Gepost op: 5-02-2015, 16:55:42 »
Klinkt als een leuk programma. Leuke groep kandidaten ook. Ben benieuwd wat ze ervan gaan maken!  :)

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #375 Gepost op: 5-02-2015, 16:59:27 »
Patrick is echt enorm gek op spelprogramma's! Eerst WIDM, daarna Expeditie Robinson en nu dit programma. Vind het wel leuk dat ie mee doet.  ::ok::

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #376 Gepost op: 5-02-2015, 17:00:26 »
Patrick is echt enorm gek op spelprogramma's! Eerst WIDM, daarna Expeditie Robinson en nu dit programma. Vind het wel leuk dat ie mee doet.  ::ok::

En zoals de traditie het wil: vlak voor de finale eruit?  >:D
klaar voor de strijd

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #377 Gepost op: 5-02-2015, 18:37:12 »
Gefeliciteerd, Rat. Wat jij vandaag had, had ik gisteren ;)
Die van mij is stilletjes alweer een week en 30 minuten oud  :-[ Let er gewoon totaal niet op. Maar ook ik zit alweer ruim 10 jaar op het forum. Blij toe, gaat nooit vervelen. En het officiële forum kan er echt niet tegenop, hoe vaak ze het ook een overhaul geven, .com is mij gezelliger  ::joehoe::
Jullie ook gefeliciteerd met het jubileum. ::feest::
Ik zag het ook met toeval een paar dagen geleden, anders zou ik er ook niet aan gedacht hebben.

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #378 Gepost op: 5-02-2015, 18:56:31 »
En zoals de traditie het wil: vlak voor de finale eruit?  >:D

Dat zal geniaal zijn; dan houdt ie in ieder geval zijn traditie in stand!  ::rofl:: Ook al zal hij het zelf niet zo leuk vinden...

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #379 Gepost op: 7-02-2015, 12:10:10 »
Ineens bekruipt me een naar gevoel... Nog maar 3 afleveringen en een ontknoping!  :\'( Het gaat zo vreselijk snel! Kan er niet het hele jaar door WIDM zijn? ;D