Auteur Topic: WIDM-OFFtopic-topic  (gelezen 318833 keer)

Offline Perijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Molloot sinds 19-11-99
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #400 Gepost op: 11-02-2015, 20:42:52 »
Er is hier vast wel iemand hier die antwoord heeft op mijn volgende vraag;

Ik zit 5 maart, tijdens de finale van widm misschien in het buitenland. Verschrikkelijk zou ik het vinden om widm te missen. Maar zie nu al op de npo website dat live kijken vanuit het buitenland niet mogelijk is.
Ik zou het geen ramp vinden als ik de volgende ochtend op uitzending gemist zou kunnen kijken, maar weten jullie of dat mogelijk is? Want blijkbaar zijn bepaalde programma's via uitzending gemist ook niet te kijken in het buitenland  ::niet-ok::

Als ik het niet binnen 12 uur kan kijken in het buitenland dan blijf ik hier mooi voor in NL  ::)

Kun je niet via http://www.bvn.tv/ kijken? Volgens mij begint normaal gesproken de aflevering een half uur later dan hier. Ik weet niet hoe het met de live uitzending gaat.
Nos Iungat Ambulare // WIDM-Pool :: 2015 | #297 :: 2016 | #105

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #401 Gepost op: 11-02-2015, 21:25:43 »
Kun je niet via http://www.bvn.tv/ kijken? Volgens mij begint normaal gesproken de aflevering een half uur later dan hier. Ik weet niet hoe het met de live uitzending gaat.

Dank je, maar ik lees dat bvn in de uk weer niet te ontvangen is  ::ohno:: ::ohno::

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #402 Gepost op: 11-02-2015, 21:48:22 »
Dank je, maar ik lees dat bvn in de uk weer niet te ontvangen is  ::ohno:: ::ohno::

Volgens mij kan je NPO ook live kijken via de website www.NPO.nl/live en de uitzendinggemist app.

Edit: Alleen zeg je net dat je dit niet in het buitenland kunt ontvangen. Daarnaast is widm vast binnen 12 uur te zien via de site.
« Laatst bewerkt op: 11-02-2015, 21:51:03 door Koembie »

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #403 Gepost op: 11-02-2015, 22:08:36 »
Volgens mij kan je NPO ook live kijken via de website www.NPO.nl/live en de uitzendinggemist app.

Edit: Alleen zeg je net dat je dit niet in het buitenland kunt ontvangen. Daarnaast is widm vast binnen 12 uur te zien via de site.

Ik heb intussen gevonden dat het via uitzending gemist te kijken zou moeten zijn. Nu maar hopen dat ze het daar dan snel opzetten   ::ok:: Bedankt voor het meedenken!

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #404 Gepost op: 11-02-2015, 22:24:09 »
Uitzending gemist is altijd razendsnel! Om 22:00 kun je sowieso al terugkijken ;D (maar wellicht zelfs nog iets eerder)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #405 Gepost op: 11-02-2015, 22:24:37 »


Als ik het niet binnen 12 uur kan kijken in het buitenland dan blijf ik hier mooi voor in NL  ::)

Dat zijn nog eens fans!  ::ok::

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #406 Gepost op: 11-02-2015, 22:28:41 »
Uitzending gemist is altijd razendsnel! Om 22:00 kun je sowieso al terugkijken ;D (maar wellicht zelfs nog iets eerder)

Ow toppie  ::ok:: Dan heb ik überhaupt geen probleem, behalve dat ik dan een paar uur achterloop qua info, even social media vermijden dus ;-)
Ik zou er werkelijk voor thuisblijven hoor fs  ::rofl::
Al die weken in spanning en dan de onthulling missen  ::oink:: no way!

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #407 Gepost op: 12-02-2015, 00:00:28 »
Vind het zo leuk dat er weer veel mensen aan het speuren zijn op zo veel verschillende manieren..
Zoveel ideeën en theorettes.
Vanuit allerhande hoeken; van lineaire algebra tot aan foto-verklaringen á la Hans Aarsman. Genieten hier!

En niet op elk bericht wordt gereageerd, maar geloof me, het wordt gelezen en mensen kunnen er soms een nacht (of twee) niet van slapen, ook al krijg je geen reactie.

Dus ga zo door! En houd moed!
Je zult maar net dé theorette van het jaar te pakken hebben!
En dan vooral: ... de Mol!

*insomnia; here we go again*

Omnia vincit amor

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #408 Gepost op: 12-02-2015, 00:13:44 »
Vind het zo leuk dat er weer veel mensen aan het speuren zijn op zo veel verschillende manieren..
Zoveel ideeën en theorettes.
Vanuit allerhande hoeken; van lineaire algebra tot aan foto-verklaringen á la Hans Aarsman. Genieten hier!

En niet op elk bericht wordt gereageerd, maar geloof me, het wordt gelezen en mensen kunnen er soms een nacht (of twee) niet van slapen, ook al krijg je geen reactie.

Dus ga zo door! En houd moed!
Je zult maar net dé theorette van het jaar te pakken hebben!
En dan vooral: ... de Mol!

*insomnia; here we go again*

Helemaal kloppend :D en eigenlijk is jouw avater wat dat betreft passend bij je tekst. Je blijft rondjes lopen / denken :D

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #409 Gepost op: 12-02-2015, 02:27:13 »
Helemaal kloppend :D en eigenlijk is jouw avater wat dat betreft passend bij je tekst. Je blijft rondjes lopen / denken :D

P'cies! Word er zo moe van!

*Heerlijk die 10 weken!*
Omnia vincit amor

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #410 Gepost op: 12-02-2015, 12:58:22 »
Ook al heb je het antwoord inmiddels, hier toch maar even voor de volledigheid een ervaringsdeskundige.

Er is hier vast wel iemand hier die antwoord heeft op mijn volgende vraag;

Ik zit 5 maart, tijdens de finale van widm misschien in het buitenland. Verschrikkelijk zou ik het vinden om widm te missen. Maar zie nu al op de npo website dat live kijken vanuit het buitenland niet mogelijk is.
Ik zou het geen ramp vinden als ik de volgende ochtend op uitzending gemist zou kunnen kijken, maar weten jullie of dat mogelijk is? Want blijkbaar zijn bepaalde programma's via uitzending gemist ook niet te kijken in het buitenland  ::niet-ok::
Je kan inderdaad geen live tv kijken via npo.nl. Vroeger maakten ze nog een uitzondering voor widm, dat kon je dan gewoon via .nl wel bekijken (als startten ze die net een paar seconden te laat, maar toch). Dat is me dit jaar niet meer gelukt, maar ik heb het wel eens kunnen zien met de Chrome extensie Hola Better Internet. Dit is echter niet feilloos, dus ik wacht zelf nu gewoon op uitzending-gemist, alwaar widm doorgaans van enkele minuten tot een half uur na de uitzending al te bekijken is. En ivm tijdsverschil kijk ik het dus gewoon om half 9. :)

Kun je niet via http://www.bvn.tv/ kijken?
BVN mag alleen uitzenden via de satelliet, dus als je daar geen beschikking over hebt, kan je het schudden. Dat satellietsignaal zou wel gewoon vanuit Engeland te ontvangen moeten zijn, maar daar heb ik me nooit in verdiept, voor mij teveel gedoe.
The British are not impressed.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #411 Gepost op: 13-02-2015, 13:21:26 »
Hadewych Minis heeft een dochter gekregen.


Catalina. Aparte naam.

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #412 Gepost op: 13-02-2015, 14:32:45 »
Hadewych Minis heeft een dochter gekregen.


Catalina. Aparte naam.

Past wel bij Salvador! En sowieso heeft de hele familie wel aparte namen. Beter dan 'apart', 'apart', 'apart' en Truus.  ::rofl::
No Milk today???

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #413 Gepost op: 15-02-2015, 10:59:32 »
Opmerkelijk dat alle opdrachten een hoog cijfer scoren dit jaar. Wordt daar eigenlijk wel veel gestemd? Je moet er maar net aan denken.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #414 Gepost op: 15-02-2015, 11:26:42 »
Goed dat je het zegt. Het viel me bij het stemmen op dat ik geen enkele opdracht echt heel leuk vond. Sommige opdrachten vond ik te onduidelijk voor op tv, sommigen te weinig spannend. Daarbij mis ik de adrenalineopdracht(en) zoals abseilen, dat lassospel van seizoen 6, het maisveld van seizoen 8 en de meet-your-mole opdracht. Het kan allemaal zoveel spannender.   :(

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #415 Gepost op: 15-02-2015, 11:36:17 »
Opmerkelijk dat alle opdrachten een hoog cijfer scoren dit jaar. Wordt daar eigenlijk wel veel gestemd? Je moet er maar net aan denken.

Waar kun je dit zien?

Ik ben overigens heel benieuwd naar de foto opdracht volgende week, die ziet er wel spannend uit (beetje lasergun opdracht idee denk ik)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #416 Gepost op: 15-02-2015, 11:46:26 »
interactie - overzicht opdrachten.

of klikken op het woordje cijfer van Heinz
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #417 Gepost op: 15-02-2015, 11:48:29 »
Waar kun je dit zien?

Ik ben overigens heel benieuwd naar de foto opdracht volgende week, die ziet er wel spannend uit (beetje lasergun opdracht idee denk ik)

Of de foto opdracht van seizoen 7 waar de kandidaten niet mochten gefotografeerd worden.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #418 Gepost op: 15-02-2015, 20:12:40 »
Rik net op het nieuws over parende uilen en daarna zo'n typische Rik glimlach... Ik weet niet maar het was hilarisch ::rolf::

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #419 Gepost op: 15-02-2015, 21:12:48 »
Opmerkelijk dat alle opdrachten een hoog cijfer scoren dit jaar. Wordt daar eigenlijk wel veel gestemd? Je moet er maar net aan denken.
Ohja, goeie. Gedaan :)

Maar er zijn ook best wel veel mooie opdrachten. Een paar uitschieters naar beneden, maar verder is 't tot nog toe best een leuk spel :)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas