Auteur Topic: [KANDIDAAT] Chris Zegers  (gelezen 303944 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #60 Gepost op: 8-01-2015, 23:32:09 »

Vandaar dat ik Chris (nog) niet af kan schrijven als mol ::)

Op zich klopt je verhaal. Het probleem is alleen dat Evelien Chris Super verdacht... en zeker heel veel vragen op hem heeft ingezet. Waarom is ze er dan uit??

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #61 Gepost op: 8-01-2015, 23:34:07 »
Op zich klopt je verhaal. Het probleem is alleen dat Evelien Chris Super verdacht... en zeker heel veel vragen op hem heeft ingezet. Waarom is ze er dan uit??

Toevallig vulde ik dat net aan bij mijn verhaal, daar zit ik wel een beetje mee ja..
Marlijn staat ook nog op mijn lijstje...ik ben er nog lang niet uit :-\\

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #62 Gepost op: 8-01-2015, 23:35:59 »
Op zich klopt je verhaal. Het probleem is alleen dat Evelien Chris Super verdacht... en zeker heel veel vragen op hem heeft ingezet. Waarom is ze er dan uit??

Als er met jokers gestrooid wordt als men een ganse lust is, ja dan kan je toch echt net 1 vraag teveel fout hebben t.o.v. anderen. 

Vandaar dat ik Chris (nog) niet af kan schrijven als mol ::)

Verder kan ik mij hier helemaal bij aan sluiten, ondanks zijn slechte molposities bij de tuktuks en de sjouwopdracht blijf ik Chris ala Patrick Stoof zijn medekompaan Ajouad goed gebruiken als bliksemafleider. En ala Susan soms ook dingen gewoon goed doen om de verwarring compleet te maken. Hij dirigeert anderen/delegeert wellicht met die briefjes ala WIDM meets Sabotage zijn mollenstreken.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #63 Gepost op: 8-01-2015, 23:41:45 »
Als er met jokers gestrooid wordt als men een ganse lust is, ja dan kan je toch echt net 1 vraag teveel fout hebben t.o.v. anderen. 

Laten we zeggen dat ze 1/3 heeft ingezet op Chris... Er zijn echt wel kandidaten die helemaal niks op Chris hebben ingezet. Ik neem aan dat niet iedereen Chris verdenkt. Dan maken jokers en hoeveel er zijn niet zoveel uit...Er zijn immers kandidaten die misschien geen 1 vraag op chris hebben ingevuld... Kunnen ze wel jokers hebben maar dan zullen ze er alsnog uitvliegen.

Ik denk dat het heel veel zegt dat Evelien Chris verdacht en er nu uit ligt.

Edit: ik vind je een hele leuke kandidaat Chris!!
« Laatst bewerkt op: 8-01-2015, 23:43:40 door FS »

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #64 Gepost op: 8-01-2015, 23:48:36 »
Ik denk dat het heel veel zegt dat Evelien Chris verdacht en er nu uit ligt.

Het kan veelzeggend zijn, maar al bij andere seizoenen hadden sommige kijkers bij de stemwijze van de meest recente afvaller de conclusie getrokken: oh, dus die kan het sowieso niet meer zijn want anders ging die afvaller niet exit. Vergeet niet dat het allemaal montage is wat we krijgen te zien. De crew stuurt ons dus ook in zekere zin qua gedachten, want die weten welke reacties ze zo'n beetje kunnen verwachten. Het kan dus prima wel zo zijn, maar het is ook een ideale montage truc om je te doen geloven dat Chris het niet meer kan zijn, terwijl ie het wel blijkt te zijn.

Maar Marlijn staat bij mij ook nog op mijn lijstje. Blijf net zoals Lonneke dubben tussen die twee.  :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #65 Gepost op: 8-01-2015, 23:55:44 »
Laten we zeggen dat ze 1/3 heeft ingezet op Chris... Er zijn echt wel kandidaten die helemaal niks op Chris hebben ingezet. Ik neem aan dat niet iedereen Chris verdenkt. Dan maken jokers en hoeveel er zijn niet zoveel uit...Er zijn immers kandidaten die misschien geen 1 vraag op chris hebben ingevuld... Kunnen ze wel jokers hebben maar dan zullen ze er alsnog uitvliegen.


Dat ligt aan de vragen. Je kunt vragen "per ongeluk" goed hebben terwijl je aan de verkeerde mol denkt, bijvoorbeeld doordat die persoon in dezelfde positie was bij een opdracht als de mol, doordat die persoon hetzelfde sterrenbeeld heeft, dezelfde leeftijd, op dezelfde kamer slaapt, van hetzelfde geslacht is, enzovoort. In geval van Chris zijn er van sterrenbeeld en leeftijd al veel overeenkomsten met andere deelnemers.
Zelf vind ik het heel verdacht dat we een afvaller hebben die zeer specifiek 2 verdachten noemt, dat voelt voor mij alsof de makers graag willen dat we gaan denken : die kunnen het niet zijn. En wat Evelien zegt kan net zo goed uit een eerdere biecht komen, terwijl ze bij de test misschien juist van Chris is afgestapt.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #66 Gepost op: 8-01-2015, 23:58:14 »
Dat ligt aan de vragen. Je kunt vragen "per ongeluk" goed hebben terwijl je aan de verkeerde mol denkt, bijvoorbeeld doordat die persoon in dezelfde positie was bij een opdracht
Zelf vind ik het heel verdacht dat we een afvaller hebben die zeer specifiek 2 verdachten noemt, dat voelt voor mij alsof de makers graag willen dat we gaan denken : die kunnen het niet zijn. En wat Evelien zegt kan net zo goed uit een eerdere biecht komen, terwijl ze bij de test misschien juist van Chris is afgestapt.

Daar heb je ook echt een punt ja... ::vergroot::

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #67 Gepost op: 9-01-2015, 00:02:54 »
Tweede afvaller die Chris als verdachte noemt. :-\\
En ik vond hem zo verdacht ???
...óf niet!

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #68 Gepost op: 9-01-2015, 00:03:13 »
Tureluurs, je hebt natuurlijk gelijk. Maar:

- Pieter noemt Chris in zijn testbiecht als verdachte.
- Evelien noemt Chris in aflevering 1 in haar testbiecht als verdachte.
- Evelien noemt Chris in aflevering 2 in haar testbiecht als verdachte.

Nou weet ik dat je door zo te redeneren soms grandioos de mist in kan gaan, maar dit is voor mij geen toeval.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #69 Gepost op: 9-01-2015, 00:09:51 »
Je kunt echt helemaal niets uit die verdenkingen halen. Ik heb daar vorig jaar best wel erg op gelet, maar daar werd ik niet wijzer van.

Aaf zat vorig jaar bijvoorbeeld een aantal keren op Susan/Freek/Sofie, maar is er uiteindelijk toch uitgegaan, terwijl Susan dus de mol was.
Andersom is Freek er heel lang mee weggekomen door totaal niet op Susan te stemmen (ja uiteindelijk had ie een vrijstelling enz maar in het begin nog niet)

Het is maar net hoeveel vragen ze op wie hebben ingezet enz. En montage doet veel.

Maar ik geef toe dat het wel verdacht is dat beide afvallers onder andere op Chris zaten.
« Laatst bewerkt op: 9-01-2015, 00:12:38 door hoelahoep »

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #70 Gepost op: 9-01-2015, 00:11:53 »
En je hebt ook kans dat ze een Patrick Martensje hebben gedaan: iemand verdacht vinden, maar er vervolgens niks mee doen.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline annemaMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt....
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #71 Gepost op: 10-01-2015, 12:06:12 »
En je hebt ook kans dat ze een Patrick Martensje hebben gedaan: iemand verdacht vinden, maar er vervolgens niks mee doen.
r
 ::rofl:: ik heb toen zo om Patrick moeten lachen bij die reünie-uitzending!

Maar ben het eens: je kan makkelijk een Patrickje doen, dus wel iemand verdenken maar bij de test er niks mee doen!

Online RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #72 Gepost op: 10-01-2015, 12:32:19 »
Vorige week was ik nog best overtuigd van Chris als Mol, maar hij deed deze aflevering bijna geen verdachte dingen. In de National Gallery heeft 'ie nog wel wat geld uit de pot gehaald, maar bij de andere twee opdrachten zat hij telkens in de slechtste positie die je als Mol kunt hebben. Ik ga m'n zinnen maar weer op iemand anders zetten...  :-\\

EDIT: Misschien nog een verdachte actie van Chris bij de tweede opdracht. Op een gegeven moment besluiten hij en Viktor maar gewoon te gaan rijden, maar ze gaan vervolgens wel eerst compleet de verkeerde kant op, totdat Martine komt met het Lake House. Misschien dat Chris ze daar in de verkeerde richting heeft proberen te sturen, maar kan natuurlijk ook Viktor zijn geweest...
« Laatst bewerkt op: 10-01-2015, 12:41:14 door -RoyL- »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #73 Gepost op: 10-01-2015, 12:44:43 »
EDIT: Misschien nog een verdachte actie van Chris bij de tweede opdracht. Op een gegeven moment besluiten hij en Viktor maar gewoon te gaan rijden, maar ze gaan vervolgens wel eerst compleet de verkeerde kant op, totdat Martine komt met het Lake House. Misschien dat Chris ze daar in de verkeerde richting heeft proberen te sturen, maar kan natuurlijk ook Viktor zijn geweest...

Dat is zo. Maar vervolgens zijn er zowel goede acties van Chris als van Viktor. Viktor vraagt de chauffeur naar het Lake House, die de goede richting op rijdt, en Chris spot als eerste de letters "Lake House" en wijst daarop. Moeilijk om een Mol in een van beiden te zien hier.

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #74 Gepost op: 10-01-2015, 19:23:33 »
Dat is zo. Maar vervolgens zijn er zowel goede acties van Chris als van Viktor. Viktor vraagt de chauffeur naar het Lake House, die de goede richting op rijdt, en Chris spot als eerste de letters "Lake House" en wijst daarop. Moeilijk om een Mol in een van beiden te zien hier.
het duurde wel lang voordat ze eindelijk vertrokken.

Offline debbiegoudveld

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #75 Gepost op: 11-01-2015, 14:56:46 »
Wellicht heeft iemand het al genoemd, ik loop wat achter met lezen.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #76 Gepost op: 11-01-2015, 21:42:38 »
Ik heb precies hetzelfde Dutch-babe  ::rofl:: Ik zat net op Rik, maar ik twijfel toch weer aan Chris. In ieder geval zijn zij mijn 1 en 2 en ik heb vast nog wel even de tijd om uit te zoeken wie het definitief wordt  ;)

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #77 Gepost op: 11-01-2015, 21:50:32 »
Ik zie zoveel aanwijzingen richting Rik en Chris, dat het me niet zal verbazen als aan het einde blijkt 'Ten viering van het 15e Mol-bestaan, hebben we dit jaar, eenmalig, voor één keer 2 Mollen genomen'.
Dat zouden ze nooit doen. Het programma heet ook niet Wie Zijn De Mollen? en het zou ook oneerlijk zijn tegenover de kandidaten en kijkers, omdat de hele basis van het programma dan onaangekondigd veranderd zou zijn.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #78 Gepost op: 11-01-2015, 23:29:47 »
Wat staat er eigenlijk op zijn petje???

Heb hem nog niet helemaal uitgesloten maar als hij de mol is snap ik niet waarom hij iedereen gaat verzamelen bij de schilderij opdracht toen er onduidelijkheid was over wie waar stond.
Dat had ik als mol gewoon zo gelaten en afgewacht of anderen tot overleg over zouden gaan

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Chris Zegers
« Reactie #79 Gepost op: 12-01-2015, 12:33:54 »
Ik had Chris toch in de betere molposities verwacht in aflevering 2 zoals in de bioscoop en/of  bij de karren. Het enige wat ik kan bedenken waarom hij wel tevreden was met de dames in de bios is dat ze volgens hem niet kunnen navigeren. Wat kon je nou mollen bij de vrachtwagen? Heb geen poging tot mollen gezien ook. Hij heeft denk ik niet geprobeerd deze posities te claimen.

Aan de andere kant vind ik hem toch nog steeds verdacht. Misschien gaat er de volgende aflevering wel geld uit de pot dat ie dacht mijn tijd komt in aflevering 3 weer. Lijkt verder ook of hij een tunnelvisie op Carolina heeft, iets dat op mij niet echt oprecht overkomt.En ook niet zo slim is in het begin. Maar goed dat kan ook de montage zijn.

Met Viktor in de tuk tuk viel ook weinig te mollen. Viktor nam het voortouw. Het enige wat misschien niet nodig was, was om dat Lake House in te lopen maar dat pakte goed uit omdat Viktor meteen vroeg of er een bios of theater in de buurt was.

Ik hoop in aflevering 3 meer te weten te komen dan kan ik misschien van Chris afstappen.. ::vergroot::