Auteur Topic: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers  (gelezen 33166 keer)

Offline wieowie

  • Forumlid
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #60 Gepost op: 6-03-2015, 21:31:34 »
ik ben niet zo onder de indruk van art
vind hem vaak erg gespeeld overkomen
hij mist een soort natuurlijke autoriteit, die karel en PJ zeker wel hadden, art probeert heel erg, maar het komt niet goed uit de verf
wil overigens niet zeggen dat hij niet kan presenteren, maar voor WIDM specifiek vind ik hem minder geschikt

Offline Spiegelbeeld

  • Forumlid
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #61 Gepost op: 6-03-2015, 21:55:04 »
Ik vind zelf Art ook minder een man voor live tv, maar ik vind jouw denigrerende houding tegenover hem eigenlijk ongehoord. Volgens mij was jij niet bij de opnames, en dus zijn alle uitspraken daarover puur jouw speculatie (maar verbeter me als jij ooit landelijke winnaar was en mee mocht met aflevering 1). Bovendien heeft Art meermaals gezegd dat er geen autocues zijn en dat hij zich ook zelf over die teksten buigt.
Blijkbaar zijn er grote woorden als "ongehoord" en "denigrerend" nodig om het zwakke betoog kracht bij te zetten. Teken van gebrek aan gewone  woorden om iets aan te tonen? De toevoeging over "landelijke winnaar" snap ik niet?

Maar goed, als ie het uit zijn hoofd doet (en dus zonder autocue, wat jij zeker denkt te weten) dan is het knap dat je zulke ellenlange saaie lege zinnen uit je hoofd weet op te zeggen. Die prestatie is dan ook de enige, want is het is zielloos, slecht gedaan en weinig toevoegend.

Daarnaast iedere keer weer hetzelfde over Chris zeggen is een teken van armoede, en een teken dat ie nauwelijks raad met de situatie weet.

Ik vind Art een slechte presentator die absoluut niet in de schaduw van zijn voorgangers kan staan. Dat er ondanks hem zoveel mensen kijken blijft bijzonder, misschien vinden velen hem wel goed? Of toch de Chris factor?

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #62 Gepost op: 6-03-2015, 22:04:12 »
Maar we hebben de andere presentatoren nooit een live uitzending zien doen :-X

Dat jij Art slecht vindt, wil niet zeggen dat 3 miljoen andere mensen dat ook vinden.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #63 Gepost op: 6-03-2015, 22:11:32 »
Mijn persoonlijke favoriet blijft Karel, maar Art moet het natuurlijk op zijn eigen manier doen. :)
En ik snap dat Art het beste aanslaat bij een groot publiek omdat hij ook weer niet 'too much' is, maar zichzelf, hoewel toch een afstandelijke presentator ::ok::
...óf niet!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #64 Gepost op: 6-03-2015, 22:29:58 »
Art heeft een eigen stijl van presenteren. Jong, laid back, een tikkeltje afstandelijk, maar toch warm en absoluut met humor. Ik vind hem prima bij widm passen.
er was eens......

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #65 Gepost op: 6-03-2015, 23:01:05 »
Art is prima, ook al zal Pieter-Jan altijd mijn favoriete molpresentator blijven.
Art te jong? Hij is 38, maar één jaar jonger dan Angela was tijdens de opnames van het eerste seizoen.

Zijn praatje aan het eind van aflevering 9 waarin hij Rik verdacht maakte, was voor mij zijn minste moment dit seizoen. Het kwam er een beetje opgelezen uit.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #66 Gepost op: 6-03-2015, 23:03:42 »
Blijkbaar zijn er grote woorden als "ongehoord" en "denigrerend" nodig om het zwakke betoog kracht bij te zetten. Teken van gebrek aan gewone  woorden om iets aan te tonen?
Ik gebruik de woorden niet als krachttermen. Ik gebruik ze gewoon in hun betekenis. :)

Jouw houding tegenover Arts presentatie is denigrerend, omdat je een negatieve conclusie trekt uit aannames die je niet kunt staven, en ik vind dat persoonlijk ongehoord :)

Citaat
De toevoeging over "landelijke winnaar" snap ik niet?
D'r is al een aantal jaar een quiz (waar ik het fijne niet van weet) en als je de beste van heel Nederland bent dan win je de hoofdprijs, en die houdt in dat je mee mag met de opnames van aflevering 1 van het seizoen erna totaan de executie, en (dus) Art kunt zien presenteren.

Dus de winnaars van die prijzen door de jaren heen weten hoe het zit.

Citaat
Maar goed, als ie het uit zijn hoofd doet (en dus zonder autocue, wat jij zeker denkt te weten) dan is het knap dat je zulke ellenlange saaie lege zinnen uit je hoofd weet op te zeggen. Die prestatie is dan ook de enige, want is het is zielloos, slecht gedaan en weinig toevoegend.
Ik vind zijn teksten bij de ontknoping ook weinig inspirerend. Ben ik met je eens. Van mij mogen ze 75% korter. Is er meer tijd over voor andere dingen.

Maar ik vind Art verder prima zijn werk doen. Iemand die in aflevering 9 slechte teksten opzegt kan nog best een prima presentator zijn. De redenatie "zijn teksten zijn waardeloos, dus Art is ongeschikt voor WIDM" is een generalisatie.

 
Citaat
Daarnaast iedere keer weer hetzelfde over Chris zeggen is een teken van armoede, en een teken dat ie nauwelijks raad met de situatie weet.
Herhaling is één van de ingrediënten van humor. Maar voor de rest heb je misschien wel helemaal gelijk. Ik vind dit ook niet zijn beste aflevering.

Citaat
Ik vind Art een slechte presentator die absoluut niet in de schaduw van zijn voorgangers kan staan.
Dat mag, en ik snap dat mensen dat kunnen vinden. Vooral als je vergelijkt met Karel, die zijn seizoenen heel statig presenteerde.

Maar ik heb zelf een andere mening. Ik vond Karel niet prettig presenteren. Zo kunnen smaken verschillen :)

Citaat
Dat er ondanks hem zoveel mensen kijken blijft bijzonder, misschien vinden velen hem wel goed?
Waarom is het bijzonder als veel mensen iets anders vinden dan jij vindt? ;) Zo veel mensen, zo veel meningen :)

(Maar ik denk dat het weinig mensen echt uitmaakt wie het presenteert. Mensen kijken WIDM om het spel, niet om Art. (Alhoewel ik de mensen die wèl om Art kijken geen ongelijk geef :P))


PS Dit gaat mij overigens helemaal niet per se over Art of wat jij en ik daar van vinden (dat is nu wel duidelijk), maar ik vind jouw redenaties niet logisch ("niet logisch" wil niet zeggen, "niet wáár", maar "niet sluitend"). En dat probeer ik te laten zien door bewust in discussie te gaan, in de hoop dat je inziet dat jouw mening over Arts presentatie van aflevering 10 niets meer is dan jouw mening over Arts presentatie van aflevering 10. :)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Spiegelbeeld

  • Forumlid
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #67 Gepost op: 6-03-2015, 23:13:20 »
in de hoop dat je inziet dat jouw mening over Arts presentatie van aflevering 10 niets meer is dan jouw mening over Arts presentatie van aflevering 10. :)

pffff wat een hoop woorden om tot de conclusie te komen dat het "JOUW" mening is, goh het lijkt wel een forum hier, waar mensen hun mening delen.

Fijn dat je er ook achter bent!


Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #68 Gepost op: 7-03-2015, 00:11:48 »
Art heeft een eigen stijl van presenteren. Jong, laid back, een tikkeltje afstandelijk, maar toch warm en absoluut met humor. Ik vind hem prima bij widm passen.
Precies dit. Alhoewel ik Art dit jaar af en toe een beetje te veel ego vond hebben. Als er weer niks verdient werd met een opdracht kon hij echt op een manier kijken van: omg waren jullie nu echt zo dom om deze opdracht te laten mislukken. Dan is het ook wel logisch dat jullie hier niks mee verdienen.

Maar ondanks dat vind ik dat hij nog wel een paar seizoenen mag blijven.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #69 Gepost op: 7-03-2015, 00:13:47 »
kon hij echt op een manier kijken van: omg waren jullie nu echt zo dom om deze opdracht te laten mislukken. Dan is het ook wel logisch dat jullie hier niks mee verdienen.

Maar zou een Pieter Jan of Karel dat ook niet hebben gedaan? ??? Er is natuurlijk ook gewoon echt ontzettend weinig verdiend, er is meer gefaald dan ooit. Het hoort ook een beetje bij die "rol" als presentator in dit programma vind ik.

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #70 Gepost op: 7-03-2015, 01:01:34 »
Ik vind dat juist erg leuk, ook vind ik het sarcasme van Art erg geestig. Het laat in ieder geval goed blijken dat  ze het niet zo best hebben gedaan, maar vind het niet zozeer een 'ego'. Het is Art zijn manier van Wie is de Mol? presenteren. Zo was Angela wat moederlijk. Karel stond echt boven de kandidaten en maakte ze soms een beetje bang, maar liet toch ook wel blijk van medeleven zien soms. Pieter-Jan was toch wel het meest mysterieus. Alle presentatoren hebben gewoon een andere stijl. Iedereen heeft daar een andere mening over. Zelf vond ik Angela niet slecht, maar het minst passen bij het programma. Ik ben in ieder geval dik tevreden met Art.  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 7-03-2015, 01:04:06 door DylanS »

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #71 Gepost op: 7-03-2015, 01:18:20 »
Karel was echt net een strenge schoolmeester. Dat vond ik geen fijne presentatiestijl (ook omdat het me doet denken aan mijn scheikundeleraar op de middelbare school. Als hij het lokaal binnenkwam, durfde niemand meer iets te zeggen. Het waren in ieder geval niet mijn favoriete lessen.  ::) ).

Pieter-Jan (of zoals Soundos zou zeggen: Pieterrrrrr-Jan  ;D ) vond ik de ideale mix hebben tussen streng en relaxed.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #72 Gepost op: 7-03-2015, 08:33:05 »
Wat mij betreft doet Art het ieder jaar beter! Dit jaar was hij gewoon een goede presentator, met een eigen stijl van WIDM-presenteren. Het is maar goed dat hij geen kloon is van zijn voorgangers. Ik moet wel toegeven dat zijn presentatie afgelopen donderdag niet zijn allersterkste was. Hij kwam wat nerveus op mij over (maar ja, 3 miljoen live-kijkers...) maar over het algemeen: dik tevreden!)
Ich bin ein Bärliner!

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #73 Gepost op: 7-03-2015, 10:05:15 »
Als Art ooit stopt, dan mag Karel wat mij betreft zó weer van stal worden gehaald. En ook PJH mag van mij altijd terugkomen.
Angela vond ik ook prima. Niks te klagen over de presentators van WIDM. Blijft voor mij een van de weinige programma's waar ik voor thuisblijf.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #74 Gepost op: 7-03-2015, 10:19:29 »
De toegevoegde waarde voor mij om donderdag naar het Vondelpark te gaan, zat hem in het feit dat de bekenden die er rond liepen, alle tijd namen voor de vroege bezoekers.

Dit topic gaat over Art. Hij nam echt alle tijd voor iedereen, en je merkte dat hij ook mensen herkende. Het is werk voor hem, en hij krijgt er ongetwijfeld dik voor betaald. Maar je kunt je dus als presentator ook afzonderen, en zo onbereikbaar blijven voor de bezoekers. Maar dat deed hij niet. Hij liep gezellig met iedereen te kletsen, gaf een interviewtje, en had gewoon plezier in het hele gebeuren.


Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #75 Gepost op: 7-03-2015, 10:22:15 »
Ja, art lijkt me een heel aardige gast. Wat mij beterft mag hij het nog jaren presenteren!
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #76 Gepost op: 7-03-2015, 20:10:15 »

Dit topic gaat over Art.


volgens mij hebben we het ook over Art.. toch?

btw.. moederlijk zou ook mijn omschrijving zijn voor Angela DylanS, en in de ouderwetse schoolmeester Karel van Regis Filia kan ik me ook helemaal vinden. Pieter Jan Hagens was presentator in mijn molloze jaren dus daar kan ik weinig over zeggen.
Maar zo drukt iedere presentator zijn of haar stempel op het programma en Art doet dat in mijn ogen prima! ::ok::
er was eens......

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #77 Gepost op: 9-03-2015, 12:08:35 »
Pieter Jan Hagens was presentator in mijn molloze jaren dus daar kan ik weinig over zeggen.

Molloze jaren? Jemig! Hoe heb je die overleefd?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline M0LF

  • Forumlid
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #78 Gepost op: 9-03-2015, 18:56:01 »
Pieter Jan Hagens was presentator in mijn molloze jaren dus daar kan ik weinig over zeggen.


Molloze jaren... Die ken ik zelf niet behalve dan de jaren dat widm niet bestond..

Art staat voor mij zeker op 1 maar PJ op 2. Angela is een leuk moedertype maar totaal ongeschikt in mijn ogen als presentatrice voor een programma zoals dit..
Karel was ook n goeie maar bracht iets teveel afstand m.i..

Dus Art: Blij dat je vlg jaar weer van de partij bent  ::ok::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [PRESENTATOR] Art Rooijakkers
« Reactie #79 Gepost op: 9-03-2015, 23:00:28 »
Waarschijnlijk zijn molloze jaren voor een aantal een vorm van heiligschennis, maar ik zie het niet als een gemis ::tandpastasmiley::
er was eens......