Auteur Topic: [De Winnaar] Rik van de Westelaken  (gelezen 277847 keer)

Offline BeschuitmetMUIS

  • Forumlid
  • Als Rik de mol niet is, eet ik mijn schoen op...
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #560 Gepost op: 22-02-2015, 01:25:37 »
Geen idee of het al gezegd is...
Ik hoorde van een paar mensen dat Rik een kandidaat zou zijn
Een van hun redenen was dat hij ervoor zorgde dat er weer een pen kwam tijdens het spel met de logo's.
Dit was niet zo. Je hoort Martine zeggen 'Die man heeft een pen' (dit is niet te zien, maar wel te horen)  en Rik vraagt vervolgens of hij die pen even mag lenen. Hij gaat wel vaker mee met de rest als zij iets vinden en doet dan net alsof hij het heeft gevonden... Misschien een molactie?
Rik is de mol, Chris de winnaar en Marlijn de verliezer

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #561 Gepost op: 23-02-2015, 01:19:39 »
Deze foto van Tony Stark, de Iron Man, lijkt toch sprekend op Rik? Of niet? ::jaja::


::rofl:: ::ok::
Edit:
Maar dan vliegt 'ie er wel uit.
Lijkt erg sterk!
Omnia vincit amor

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #562 Gepost op: 23-02-2015, 04:03:59 »

Offline Hellevuur

  • Forumlid
  • Trust nobody!
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #563 Gepost op: 23-02-2015, 07:50:07 »
::rofl::

Tony Stark met hoogtevrees is nooit grappig ::rofl::

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #564 Gepost op: 24-02-2015, 04:13:53 »
- Is de eerste die duidelijk roept dat ze op P.V. moeten letten en blijft hierna op doorhameren waardoor de groep uiteindelijk het geld vindt.
Hij is ook degene die de P vindt en samen met Martine en Chris vindt hij de V (uit de beelden wordt niet duidelijk wie van de drie het juiste reclamebord als eerste heeft gespot). Toch wel de twee belangrijkste letters om deze opdracht te doen slagen.

Het wederom niet zien van een envelop die hij wel móet zien, moet haast wel een (nep)molactie zijn, anders vraag ik me echt af waar hij mee bezig is.  ???
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #565 Gepost op: 24-02-2015, 11:36:56 »
Heb bij de fotoflits geschreven dat ik genoeg krijg van Rik. Of zo je wilt van het personage dat hij speelt. Mol of kandidaat doet er niet toe. Zoals hij opvallend en openlijk langs een enveloppe loopt die hij duidelijk ziet hangen.Is dat mollen of ontmollen? Wat wil je hiermee bereiken?
Hij lijkt erg ongeïnteresseerd in totaal.
Loopt ook een korte route in de fotoflits. Hoe wist hij dat dat kon? En dan met een stalen gezicht naar buiten. "Ik heb één enveloppe gevonden" (En geflitst)
Wat is zijn doel om zo weinig mogelijk in de pot te krijgen? Als Mol ja, dan is het duidelijk. Als kandidaat zou je de winnaar willen zijn en zo veel mogelijk geld uit de pot willen halen. Of denkt hij door zich zo op te stellen dat hij niet opvalt?
Bij Bentota ziet hij ook een enveloppe, laat ook voorbij gaan en zo zijn er al veel opvallende acties van Rik op deze site gezet.
Het enige wat ik kan bedenken is dat hij denkt zeker te weten wie de Mol is en daar vol voor gaat. En dat het geld hem niet kan schelen, dus probeert hij de anderen te "flikken" door rookgordijnen op te laten.

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #566 Gepost op: 24-02-2015, 14:10:51 »
Heb bij de fotoflits geschreven dat ik genoeg krijg van Rik. Of zo je wilt van het personage dat hij speelt. Mol of kandidaat doet er niet toe. Zoals hij opvallend en openlijk langs een enveloppe loopt die hij duidelijk ziet hangen.Is dat mollen of ontmollen? Wat wil je hiermee bereiken?
Hij lijkt erg ongeïnteresseerd in totaal.
Loopt ook een korte route in de fotoflits. Hoe wist hij dat dat kon? En dan met een stalen gezicht naar buiten. "Ik heb één enveloppe gevonden" (En geflitst)
Wat is zijn doel om zo weinig mogelijk in de pot te krijgen? Als Mol ja, dan is het duidelijk. Als kandidaat zou je de winnaar willen zijn en zo veel mogelijk geld uit de pot willen halen. Of denkt hij door zich zo op te stellen dat hij niet opvalt?
Bij Bentota ziet hij ook een enveloppe, laat ook voorbij gaan en zo zijn er al veel opvallende acties van Rik op deze site gezet.
Het enige wat ik kan bedenken is dat hij denkt zeker te weten wie de Mol is en daar vol voor gaat. En dat het geld hem niet kan schelen, dus probeert hij de anderen te "flikken" door rookgordijnen op te laten.



Ik denk ook dat dit de tactiek van Rik is, als iedereen denkt dat hij de mol is, komt hij in de finale. Hij wil gewoon winnen!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #567 Gepost op: 24-02-2015, 15:49:44 »
misschien een leuke voor de Riktunnelaars:

Bij het stembiljet van Rik zien we het mollogo op de bus.

Bij de anderen niet!

Edit: In het Christopic al gesproken over waarschijnlijk 2 verschillende stemtafels... maar toch
Edit 2: Zie nu dat er meerdere in beeld kwamen met dat logo naast hun hoofd. Jammer! Maar bewijst wel de 2 verschillende stemtafels  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 24-02-2015, 16:09:21 door FS »

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #568 Gepost op: 24-02-2015, 16:14:13 »
misschien een leuke voor de Riktunnelaars:

Bij het stembiljet van Rik zien we het mollogo op de bus.

Bij de anderen niet!      Bij de anderen ook hoor

Edit: In het Christopic al gesproken over waarschijnlijk 2 verschillende stemtafels... maar toch
Edit 2: Zie nu dat er meerdere in beeld kwamen met dat logo naast hun hoofd. Jammer! Maar bewijst wel de 2 verschillende stemtafels  ::rofl::


Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #569 Gepost op: 25-02-2015, 11:25:35 »
Heb bij de fotoflits geschreven dat ik genoeg krijg van Rik. Of zo je wilt van het personage dat hij speelt. Mol of kandidaat doet er niet toe. Zoals hij opvallend en openlijk langs een enveloppe loopt die hij duidelijk ziet hangen.Is dat mollen of ontmollen? Wat wil je hiermee bereiken?
Hij lijkt erg ongeïnteresseerd in totaal.
Loopt ook een korte route in de fotoflits. Hoe wist hij dat dat kon? En dan met een stalen gezicht naar buiten. "Ik heb één enveloppe gevonden" (En geflitst)
Wat is zijn doel om zo weinig mogelijk in de pot te krijgen? Als Mol ja, dan is het duidelijk. Als kandidaat zou je de winnaar willen zijn en zo veel mogelijk geld uit de pot willen halen. Of denkt hij door zich zo op te stellen dat hij niet opvalt?
Bij Bentota ziet hij ook een enveloppe, laat ook voorbij gaan en zo zijn er al veel opvallende acties van Rik op deze site gezet.
Het enige wat ik kan bedenken is dat hij denkt zeker te weten wie de Mol is en daar vol voor gaat. En dat het geld hem niet kan schelen, dus probeert hij de anderen te "flikken" door rookgordijnen op te laten.


Ik ben het hier totaal niet mee eens ::ohno::
Inderdaad de laatste aflevering kwam Rik erg verdacht in beeld, maar dit was ook de 1e aflevering waar Rik ook echt verdacht naar voren kwam en het was ook alweer aflevering 8 het mag ook best duidelijk worden nu.
Vind erg onredelijk om Rik neer te sabbelen alleen maar doordat hij bij de fotoflitsopdracht duidelijk langs enveloppen af loopt? En Chris dan die tijdens de vliegtuigopdracht langs een enveloppe loopt dat is geen probleem? Andere kandidaten die duidelijk lopen te mollen tijdens de opdrachten is wel ok? Maar als Rik het doet dan is het foute boel? ::)
En iedereen heeft zijn favoriet, iedereen ziet graag een bepaald persoon als Mol maar om nou een andere kandidaat af te branden op zijn manier van spelen vind ik erg kinderachtig.

Het enigste wat ik kan bedenken is dat Rik gewoon de Mol is ::jaja:: En dan zijn alle acties te verklaren. Want inderdaad waarom zou je als kandidaat geen geld in de pot brengen? Waarom geef je als kandidaat jokers weg? Waarom ga je als kandidaat voor een groepsvrijstelling? Om maar een paar dingen om te noemen...
En als Rik de Mol is (ofcourse he is) dan heeft hij het fantastisch gespeeld!! Weinig verdenkingen uit de groep en een historisch lage pot waar Rik een groot aandeel in heeft.
En dat Rik als penningmeester zijnde de kans krijgt om geld uit de pot te halen voor jokers en een vrijstelling is een leuke bijkomstigheid en zeker niet iets om Rik op af te straffen. Dit was van te voren natuurlijk niet te voorzien. Niemand kon weten dat de Mol daadwerkelijk penningmeester zou worden. Rik heeft het vertrouwen van de groep nou eenmaal ( >:D) en is door de groep verkozen tot nieuwe penningmeester. En het zou natuurlijk wel heel stom zijn als Rik de Mol hier niets mee zou doen.

En natuurlijk mag jij zo over Rik denken, iedereen heeft een mening. Maar om nou de ene persoon af te rekenen terwijl andere kandidaten hetzelfde doen is niet echt redelijk.
 
 
« Laatst bewerkt op: 25-02-2015, 12:14:21 door Molletjuh »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #570 Gepost op: 25-02-2015, 11:59:00 »
Ik ben het hier totaal niet mee eens ::ohno::
Inderdaad de laatste aflevering kwam Rik erg verdacht in beeld, maar dit was ook de 1e aflevering waar Rik ook echt verdacht naar voren kwam en het was ook alweer aflevering 8 het mag ook best duidelijk worden nu.
Vind erg onredelijk om Rik neer te sabbelen alleen maar doordat hij bij de fotoflitsopdracht duidelijk langs enveloppen af loopt? En Chris dan die tijdens de vliegtuigopdracht langs een enveloppe loopt dat is geen probleem? Andere kandidaten die duidelijk lopen te mollen tijdens de opdrachten is wel ok? Maar als Rik het doet dan is het foute boel? ::)
En iedereen heeft zijn favoriet, iedereen ziet graag een bepaald persoon als Mol maar om nou een andere kandidaat af te branden op zijn manier van spelen vind ik erg kinderachtig.


+1 voor dit deel. Zowat iedere kandidaat (op Pieter na ;D ) is al op zo'n manier in beeld gebracht dat je denkt: 'Ok, dit is te obvious'. In aflevering 10 zal er hoe dan ook een actie zitten die we allemaal hebben gezien.

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #571 Gepost op: 25-02-2015, 12:01:50 »
+1 voor dit deel. Zowat iedere kandidaat (op Pieter na ;D ) is al op zo'n manier in beeld gebracht dat je denkt: 'Ok, dit is te obvious'. In aflevering 10 zal er hoe dan ook een actie zitten die we allemaal hebben gezien.

Dat bedoel ik dus, en dat was ook even het puntje wat ik wilde maken.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #572 Gepost op: 25-02-2015, 12:17:13 »
Dat bedoel ik dus, en dat was ook even het puntje wat ik wilde maken.

En ik volg je helemaal. Tuurlijk zijn er ook mensen die vanuit een bepaalde tunnel redeneren.

Ik heb het niet over dit forum, maar er zijn genoeg kijkers die enkel en alleen door Bentota vol op Chris zijn gegaan. Terwijl dat zowat de meest obvious actie van dit hele seizoen geweest is.

Maar wanneer Martine haar auto niet gestart krijgt of Marlijn gaat even dansjes doen op het strand, dan vinden die mensen dat 'te obvious' om in beeld te brengen.

Het zal altijd 2 maten, 2 gewichten zijn met die zaken, maar dat is het spel. ;D

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #573 Gepost op: 25-02-2015, 13:16:34 »
En ik volg je helemaal. Tuurlijk zijn er ook mensen die vanuit een bepaalde tunnel redeneren.

Ik heb het niet over dit forum, maar er zijn genoeg kijkers die enkel en alleen door Bentota vol op Chris zijn gegaan. Terwijl dat zowat de meest obvious actie van dit hele seizoen geweest is.

Maar wanneer Martine haar auto niet gestart krijgt of Marlijn gaat even dansjes doen op het strand, dan vinden die mensen dat 'te obvious' om in beeld te brengen.

Het zal altijd 2 maten, 2 gewichten zijn met die zaken, maar dat is het spel. ;D

Ja dat was me inderdaad al duidelijk opgevallen ja ::rofl::

Inderdaad molse acties die worden weggewuifd als zijnde te "te obvious" maar ook kandidatenacties die juist goedgepraat worden onder het mom van "Ja maar hij of zij word sterk verdacht dus de Mol doet dit om verdenkingen af te houden". ::ohno::

Maar goed iedereen zijn of haar tunnel die heb ik ook ;D

 
« Laatst bewerkt op: 25-02-2015, 13:32:21 door Molletjuh »

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #574 Gepost op: 25-02-2015, 15:58:03 »
Ik ben het hier totaal niet mee eens ::ohno::
Inderdaad de laatste aflevering kwam Rik erg verdacht in beeld, maar dit was ook de 1e aflevering waar Rik ook echt verdacht naar voren kwam en het was ook alweer aflevering 8 het mag ook best duidelijk worden nu.
Vind erg onredelijk om Rik neer te sabbelen alleen maar doordat hij bij de fotoflitsopdracht duidelijk langs enveloppen af loopt? En Chris dan die tijdens de vliegtuigopdracht langs een enveloppe loopt dat is geen probleem? Andere kandidaten die duidelijk lopen te mollen tijdens de opdrachten is wel ok? Maar als Rik het doet dan is het foute boel? ::)
En iedereen heeft zijn favoriet, iedereen ziet graag een bepaald persoon als Mol maar om nou een andere kandidaat af te branden op zijn manier van spelen vind ik erg kinderachtig.

Het enigste wat ik kan bedenken is dat Rik gewoon de Mol is ::jaja:: En dan zijn alle acties te verklaren. Want inderdaad waarom zou je als kandidaat geen geld in de pot brengen? Waarom geef je als kandidaat jokers weg? Waarom ga je als kandidaat voor een groepsvrijstelling? Om maar een paar dingen om te noemen...
En als Rik de Mol is (ofcourse he is) dan heeft hij het fantastisch gespeeld!! Weinig verdenkingen uit de groep en een historisch lage pot waar Rik een groot aandeel in heeft.
En dat Rik als penningmeester zijnde de kans krijgt om geld uit de pot te halen voor jokers en een vrijstelling is een leuke bijkomstigheid en zeker niet iets om Rik op af te straffen. Dit was van te voren natuurlijk niet te voorzien. Niemand kon weten dat de Mol daadwerkelijk penningmeester zou worden. Rik heeft het vertrouwen van de groep nou eenmaal ( >:D) en is door de groep verkozen tot nieuwe penningmeester. En het zou natuurlijk wel heel stom zijn als Rik de Mol hier niets mee zou doen.

En natuurlijk mag jij zo over Rik denken, iedereen heeft een mening. Maar om nou de ene persoon af te rekenen terwijl andere kandidaten hetzelfde doen is niet echt redelijk.
 
 

Leuk die verschillende meningen, houdt iedereen scherp.
Heb hem niet afgebrand hoor, slechts een eigen mening gegeven. Mag toch?

Offline Molletjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #575 Gepost op: 25-02-2015, 16:30:09 »
Leuk die verschillende meningen, houdt iedereen scherp.
Heb hem niet afgebrand hoor, slechts een eigen mening gegeven. Mag toch?

Zekers, daarom sloot ik daar mijn reactie ook mee af ;)

En natuurlijk mag jij zo over Rik denken, iedereen heeft een mening. Maar om nou de ene persoon af te rekenen terwijl andere kandidaten hetzelfde doen is niet echt redelijk.

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #576 Gepost op: 25-02-2015, 23:54:49 »
Hoorde van iemand vandaag dat er een hint ergens (geen idee waar) op internet zou staan mbt Rik. In de intro zou iedere aflevering een ander cijfer te zien zijn en van die cijfers zou je vervolgens Rik is de Mol kunnen maken.
Nu ben ik natuurlijk meteen intro's gaan kijken, maar zie helemaal niets.
Waarschijnlijk is het dus niks, dus doe geen moeite om het uit te vogelen, maar heeft iemand van een dergelijke hint gehoord?

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #577 Gepost op: 25-02-2015, 23:58:40 »
Nope, niets van gehoord of gelezen.

En met intro is dat een 1e minuut of de promo?? Zover ik gezien heb komen daar geen cijfers in voor. Of ik ben heel blind geweest

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #578 Gepost op: 26-02-2015, 00:01:39 »
Nope, niets van gehoord of gelezen.

En met intro is dat een 1e minuut of de promo?? Zover ik gezien heb komen daar geen cijfers in voor. Of ik ben heel blind geweest

De leader blijkbaar. Maar ik zie ook niks, ben ook blind ;-)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #579 Gepost op: 26-02-2015, 01:33:48 »
Het enige wat ik kan linken aan Rik en de leader is het volgende. De regenboogkleuren die vooral aan Chris gelinkt worden.

Viel me alleen op .. zie er verder zelf niet zoveel in.. die kleuren komen immers bij meerdere kandidaten voor in de leader alleen dan net iets anders.. Bij Rik zijn ze als enige verticaal..
« Laatst bewerkt op: 26-02-2015, 02:07:33 door FS »