Auteur Topic: [De Winnaar] Rik van de Westelaken  (gelezen 277860 keer)

Offline Eline91

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #580 Gepost op: 26-02-2015, 16:40:54 »
Hoorde van iemand vandaag dat er een hint ergens (geen idee waar) op internet zou staan mbt Rik. In de intro zou iedere aflevering een ander cijfer te zien zijn en van die cijfers zou je vervolgens Rik is de Mol kunnen maken.
Nu ben ik natuurlijk meteen intro's gaan kijken, maar zie helemaal niets.
Waarschijnlijk is het dus niks, dus doe geen moeite om het uit te vogelen, maar heeft iemand van een dergelijke hint gehoord?


Ik heb even op lage snelheid de leaders van afl 1 en 2 bekeken, en hoewel er wel getallen te zien zijn, veranderen ze niet in de andere leader. De getallen die ik ontdenkt heb zijn:

4R CAE (staat op het vliegtuigje dat overvliegt)
06 27 30 32 88 (het telefoonnummer voor jokers in de bioscoop)
11 (het schaaltje met de zwarte vrijstelling vlak voor chris)
Verschillende bedragen op de gele briefjes in de theeplantage:
67,01
38,15
1,30
2,34

Andere getallen heb ik niet kunnen vinden, dus ik vrees dat deze hint (hoewel het echt een leuke zo zijn), niet bestaat. :(
« Laatst bewerkt op: 26-02-2015, 16:48:01 door Eline91 »

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #581 Gepost op: 26-02-2015, 18:21:30 »
Wauw thanks voor de moeite. Niets dus... Zou fijn geweest zijn om wel wat te ontdekken net zo voor de finale  ;)


Rik toch, alweer een joker aan marlijn!
« Laatst bewerkt op: 26-02-2015, 21:05:05 door Bakkertje, Reden: twee berichten samengevoegd »

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #582 Gepost op: 26-02-2015, 20:58:37 »
Denk dat het nu wel duidelijk is hoor Rik. Alleen al hoe hij zich bij de executie gedraagt en met name zijn fake reactie als chris zijn rood scherm krijgt.

Offline MollyMe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molgoed!
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #583 Gepost op: 26-02-2015, 21:03:47 »
Lijkt steeds meer op een pact tussen Rik en Marlijn. Rik en Marlijn waren doodkalm tijdens de executie. Margriet was oprecht zenuwachtig. Marlijn speelde het en bij Rik was helemaal niks te merken.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #584 Gepost op: 26-02-2015, 21:07:00 »
Ja ik zag wel trillerige handen bij Margriet. Maar Rik de mol? Ik weet het niet hoor...

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #585 Gepost op: 26-02-2015, 21:19:30 »
Rik was weer eens heeeeeeel snel met toegeven dat hij weer eens iets niet goed gedaan had in een opdracht...

Oeps ja , ik moet het toegeven. Die zin had ik even niet doorgegeven .. Oeps hoor, ja ik had het even niet door allemaal weer
 ::rofl::

Waarom wil jij jezelf zo verdacht maken Rik? Omdat je de mol niet bent??

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #586 Gepost op: 26-02-2015, 21:30:51 »
Jammer van die spoiler met Chris zeg :-((

Maar goed, er was al geen twijfel meer, en nu is het wel helemaal duidelijk toch? Ik snap dan niet helemaal waarom we nog een week moeten wachten als het al zó duidelijk is.

Offline MollyMe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molgoed!
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #587 Gepost op: 26-02-2015, 21:32:33 »
Bekruipt me toch voor het eerst het gevoel dat Marlijn wel eens de mol kan zijn. Als dat zo is, pffff. Dan heeft ze het geweldig gespeeld. Mijn tunnel stort in.... Margriet is niet de Mol denk ik. Ze kan wel eens de winnaar worden. Wat is dit toch een fantastisch programma. Dat wordt afkicken!

Tumtum, wat bedoel je met de spoiler van Chris?
« Laatst bewerkt op: 26-02-2015, 21:35:07 door Bakkertje, Reden: twee berichten samengevoegd »

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #588 Gepost op: 26-02-2015, 21:34:43 »
Hoe obvious kan het zijn! Rik is de mol. Bij de laatste opdracht zat hij weer in een sleutelpositie. Hij verknald de opdracht faliekant.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #589 Gepost op: 26-02-2015, 21:35:44 »
Hoe obvious kan het zijn! Rik is de mol. Bij de laatste opdracht zat hij weer in een sleutelpositie. Hij verknald de opdracht faliekant.

Daarom is hij het juist niet..

Offline MollyMe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molgoed!
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #590 Gepost op: 26-02-2015, 21:39:22 »
Waarom pakte Rik twee Jokers van Chris? Waarom wilde hij Chris wegspelen en Margriet niet? Dan moet hij zeker weten dat Chris een kandidaat was. En Margriet niet....

Offline Tomahawk9

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #591 Gepost op: 26-02-2015, 21:41:50 »
Waarom pakte Rik twee Jokers van Chris? Waarom wilde hij Chris wegspelen en Margriet niet? Dan moet hij zeker weten dat Chris een kandidaat was. En Margriet niet....

Omdat als hij de jokers pakt van chris (kandidaat) hij meer kans heeft om de finale te halen dan als hij de jokers van margriet (mol) pakt.

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #592 Gepost op: 26-02-2015, 21:42:02 »
Waarom pakte Rik twee Jokers van Chris? Waarom wilde hij Chris wegspelen en Margriet niet? Dan moet hij zeker weten dat Chris een kandidaat was. En Margriet niet....

Rookgordijn. Hij wil de kijker en Marlijn doen geloven dat ie op Margriet zit. Dus dan zou het wel heel vreemd zijn als ie van haar de jokers pakt (omdat ie daar Chris mee zou bevoordelen). En waarschijnlijk weet hij dat Chris toch al niet goed zit met Margriet, dus dat die jokers niets meer uitmaken.

Offline coolietje

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #593 Gepost op: 26-02-2015, 21:42:09 »
Voor iedereen in de Rik-tunnel : Ze gaan de mol nooit een van de kandidaten laten bevoor- of benadelen.

Chris Zegers is mijn schot voor de boeg...

Offline MollyMe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molgoed!
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #594 Gepost op: 26-02-2015, 21:46:41 »
Voor iedereen in de Rik-tunnel : Ze gaan de mol nooit een van de kandidaten laten bevoor- of benadelen.



Dat dacht ik dus ook. Als Rik de mol is zou hij toch van Margriet en Chris beide 1 joker hebben gepakt? Anders zou de mol (Rik) Margriet bevoordelen. Mijn Riktunnel is aan het ontsporen  ::ohno::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #595 Gepost op: 26-02-2015, 21:48:57 »
Rookgordijn. Hij wil de kijker en Marlijn doen geloven dat ie op Margriet zit. Dus dan zou het wel heel vreemd zijn als ie van haar de jokers pakt (omdat ie daar Chris mee zou bevoordelen). En waarschijnlijk weet hij dat Chris toch al niet goed zit met Margriet, dus dat die jokers niets meer uitmaken.

En waarom zit Marlijn er dan nog in? Omdat zij ook op Margriet zit..
Iedereen zit op Margriet behalve Margriet..  ;)

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #596 Gepost op: 26-02-2015, 21:51:32 »
Ookal verdenk ik hem niet meer, ik moet zeggen dat hij toch wel een geweldige mol zou zijn als hij  het wel was. Geen cent in de pot en ook nog eens amper verdacht. Ook fantastische kandidaat natuurlijk. Alvast mijn complimenten, winnaar  ::bravo::
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline molsnol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Al 15 jaar molloot..
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #597 Gepost op: 26-02-2015, 21:51:56 »
Vanaf aflevering heb ik maar 1 verdachte, Rik. Hij doet me denken aan Milouska, dat seizoen lag het er ook ontzettend dik op, maar toch werd zij maar door 1 kandidaat verdacht.

Ik hoop dat ik het juist heb dit jaar :-)

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #598 Gepost op: 26-02-2015, 21:52:12 »
Voor iedereen in de Rik-tunnel : Ze gaan de mol nooit een van de kandidaten laten bevoor- of benadelen.



Is al eens eerder gebeurd, zoals met Patrick en Art. Ik vind het wel flauw, maar aan de andere kant hoort het bij het spel dat je verbondjes sluit en de anderen een loer draait en dergelijke. Als de Mol dat niet zou kunnen doen zou dat ook snel opvallen. En trouwens: Rik heeft Marlijn veel geholpen met jokers, maar gaat ze daarom winnen? Niet dus. Mede daardoor niet zelfs.

En waarom zit Marlijn er dan nog in? Omdat zij ook op Margriet zit..
Iedereen zit op Margriet behalve Margriet..  ;)


Tsja, d'r zit maar een iemand op Rik, dus er moet één iemand door die fout zit. net als vorig jaar. Marlijn is de Freek/Regina van dit jaar.

Edit: Freek is natuurlijk een slecht voorbeeld, vanwege zijn vrijstelling. Maar Regina dan dus.
« Laatst bewerkt op: 26-02-2015, 21:55:55 door tumtum »

Offline Eline91

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #599 Gepost op: 26-02-2015, 21:54:51 »
Voor iedereen in de Rik-tunnel : Ze gaan de mol nooit een van de kandidaten laten bevoor- of benadelen.



Even twee scenario's:

Rik is de mol: Hij weet dat Margriet op hem zit, en Marlijn hem ook niet 100% vertrouwd. Hij weet ook dat Chris 100% op Margriet zit. Als dit zo is zou Chris er toch wel uitgegaan zijn, en dus is zijn jokers afpakken dus ook niet zo heel erg meer.

Rik is niet de mol: Hij verdenkt Margriet, dus die heeft in zijn optiek toch niets aan jokers. Chris daarentegen is een geduchte tegenstander, dus allebei zijn jokers afpakken is heel strategisch.