Auteur Topic: [De Winnaar] Rik van de Westelaken  (gelezen 277861 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #600 Gepost op: 26-02-2015, 22:01:35 »
Rik is de mol niet . De mol zou nooit zo vlak voor de finale zo duidelijk willen LATEN LIJKEN dat hij de mol is.

En zowel de vorige afl deed hij dat en deze nog erger. Hij is n super kandidaat.. die probeert in de laatste seconden.. nog even op te vallen.

Geloof me. Hij is het echt niet... De mol zou dat echt niet op DIE manier doen

En ja, in voorgaande jaren, zoals bij Susan, was het ook vrij helder.

Maar niet zo hoor! Dit was echt TOO MUCH. Wederom..

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #601 Gepost op: 26-02-2015, 22:05:16 »
Rik zat weer in een sleutelpositie deze aflevering.  In het midden de zinnen door schreeuwen.  En ook nog de zin fout zeggen. Het is ' een leugentje om bestwil' Hij zei: leugentje voor bestwil. In de vorige aflevering zei hij ook al iets fout: j.v. in plaats van p.v. Hij was weer behoorlijk aan het mollen en heeft verder geen cent binnengehaald.
Rik is de MOL!

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #602 Gepost op: 26-02-2015, 22:08:34 »
Rik gaat winnen. Wel jammer dat de pot voor een niet gering deel door zijn toedoen zo laag is uitgevallen.  ;D
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #603 Gepost op: 26-02-2015, 22:17:40 »
Ik realisser me nu dat het jokers afpakken van Chris hem natuurlijk wél benadeelde ondaks dat hij al in de verkeerde tunnel zit. Omdat Margriet sowieso goed zit en het dus tussen Chris en Marlijn ging. Dus enigszins vreemd dat de Mol hier voor de envelop ging, omdat deze situatie dan onvermijdelijk is, is het wel. Maar goed, geld wilde hij natuurlijk ook niet, dus misschien heeft hij er zich op verkeken dat Chris en Margriet zo snel voor de jokers gingen (zijn plan was misschien drie jokers pakken). Dat ie als Mol die als kandidaat wil overkomen uiteindelijk de jokers juist van Chris afpakt is natuurlijk wel logisch.

Offline Traveljunkie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #604 Gepost op: 26-02-2015, 22:18:29 »
Rik is mijn schot-voor-de-boeg-mol. Verder zie ik Evelien, Margriet en Marlijn de finale halen. O nee, dat kan niet... :D

Okee, met Evelien zat ik mis. Maar verder...

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #605 Gepost op: 26-02-2015, 22:19:21 »
Okee, met Evelien zat ik mis. Maar verder...

Evelien was mijn superverdachte na aflevering 1 :-) Maar het kwam al snel weer goed ...

maar verder knap natuurlijk :-)

Offline Risjaar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Eenmaal in een tunnel is 't maar beter doorgassen.
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #606 Gepost op: 26-02-2015, 22:47:53 »
Als Rik de Mol is, is het voor mij weer een Kim Pieters seizoen: too obvious vanaf dag 1. Margriet zou interessanter zijn. Maar laten we eerlijk zijn: hoeveel mensen vallen dit seizoen van hun stoel als het toch Marlijn is? :D
C'est le Fruit!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #607 Gepost op: 26-02-2015, 22:49:57 »
Als Rik de Mol is, is het voor mij weer een Kim Pieters seizoen: too obvious vanaf dag 1. Margriet zou interessanter zijn. Maar laten we eerlijk zijn: hoeveel mensen vallen dit seizoen van hun stoel als het toch Marlijn is? :D

Dus dit!  ::ok::
En ik zou balen als het Marlijn is maar val van me stoel (wegens niveaudaling) als het Rik is

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #608 Gepost op: 26-02-2015, 22:53:28 »
Rik stond naast Art zoals in eerdere seizoenen Edo, Viviënne en Frits naast Pieter-Jan stonden, allen winnaars.

Ik geloof niet dat Rik de mol is, alleen al door alle jokers die hij heeft uitgedeeld. Eén aan Martine en drie (!) aan Marlijn. Er wordt nog steeds moeilijk gedaan over die ene onterechte joker die Patrick aan Art heeft gegeven, dus ik geloof echt niet dat een mol nu nog drie jokers aan een kandidaat zou geven.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Tomahawk9

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #609 Gepost op: 26-02-2015, 22:55:21 »
Rik stond naast Art zoals in eerdere seizoenen Edo, Viviënne en Frits naast Pieter-Jan stonden, allen winnaars.

Ik geloof niet dat Rik de mol is, alleen al door alle jokers die hij heeft uitgedeeld. Eén aan Martine en drie (!) aan Marlijn. Er wordt nog steeds moeilijk gedaan over die ene onterechte joker die Patrick aan Art heeft gegeven, dus ik geloof echt niet dat een mol nu nog drie jokers aan een kandidaat zou geven.
En een verliezer! Carolien in 2013

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #610 Gepost op: 26-02-2015, 22:56:53 »
En een verliezer! Carolien in 2013
Hij keek ook heel tevreden, zoals de winnaar en mol meestal kijken. En aangezien ik niet geloof dat hij de mol is..
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Risjaar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Eenmaal in een tunnel is 't maar beter doorgassen.
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #611 Gepost op: 26-02-2015, 23:03:27 »
Rik kaapt de jokers van Chris. Dat zou een mol nooit doen, maar een kandidaat die weet dat de anderen ook op Margriet zitten. De mol zou iedereen gelijke kansen geven.
C'est le Fruit!

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #612 Gepost op: 26-02-2015, 23:11:01 »
De enige vraag die bij mij op komt is of Rik, net als alle jokers die hij verdiend heeft, ook de pot gaat delen met Marlijn. :P
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Tomahawk9

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #613 Gepost op: 26-02-2015, 23:12:42 »
Hij keek ook heel tevreden, zoals de winnaar en mol meestal kijken. En aangezien ik niet geloof dat hij de mol is..

Daar ben ik het wel mee eens!
De enige vraag die bij mij op komt is of Rik, net als alle jokers die hij verdiend heeft, ook de pot gaat delen met Marlijn. :P
::rofl:: prachtige opmerking!!

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #614 Gepost op: 26-02-2015, 23:13:58 »
De enige vraag die bij mij op komt is of Rik, net als alle jokers die hij verdiend heeft, ook de pot gaat delen met Marlijn. :P

Wie weet zijn ze met de pot wel dat project samen gestart dat ze aan het opnemen zijn..  ???

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #615 Gepost op: 26-02-2015, 23:16:35 »
Ik denk dat ze de pot in hun gezamenlijk projectje hebben gestoken.

edit: precies mollige

Je toch kunnen wegtrekken van de overige tv vanavond? Gelukkig  ::ok::

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #616 Gepost op: 26-02-2015, 23:21:48 »
Zal de winnaar het geld nu al hebben? Dat wordt normaal gesproken toch pas uitgekeerd tijdens de reünie-uitzending (of is dat alleen voor de show)?

Het zou me niks verbazen als Rik, mits hij de winnaar is, het geld gedeeld heeft. Hij deelt zoveel. Ik zat gewoon echt facepalmend voor de televisie toen hij deze aflevering wéér een joker weggaf.
De recap van aflevering 7 op upcoming.nl begon ook met: "De grote vraag elke aflevering: gaat Rik iets stoms doen?"  ::rofl::
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #617 Gepost op: 26-02-2015, 23:34:43 »
Ik hoop eigenlijk heel erg dat Rik dit spelletje wint. Anders is hij weer de naïeveling die steeds alles deelt en eigenlijk te lief is voor dit spelletje. Het zou mooi zijn als zo iemand ook een keertje wint :)

Want de mol is hij al vanaf het begin niet :)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #618 Gepost op: 26-02-2015, 23:38:03 »
Leuk hoor, dat er ook nog een Rik-kamp is ::bravo::
('t Zou toch saai zijn als IEDEREEN het al wist :P)
...óf niet!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #619 Gepost op: 26-02-2015, 23:47:34 »
::hug::

Er was toevallig niks beters dus heb ik met een zuur gezicht de rest ook maar gekeken. ::hypocriet::

Ja denk dat niemand hier blij mee was  ::ohno::