Auteur Topic: [De Winnaar] Rik van de Westelaken  (gelezen 277846 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #780 Gepost op: 3-03-2015, 18:01:50 »
I.M. is een aanrader. Prachtig boek! I.M. is een versmelting van genres, waarin andere liefdeskoppels opduiken: Amerika en Europa, journalistiek en literatuur, fictie en werkelijkheid, leven en dood.

I.M. is zowel een wervelende road novel en een openhartige autobiografie als een strak gecomponeerde roman.

Mag ik jullie allemaal uitnodigen om dit boek te gaan lezen na de bekendmaking van Rik als mol ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #781 Gepost op: 3-03-2015, 18:09:38 »
I.M. is een aanrader. Prachtig boek! I.M. is een versmelting van genres, waarin andere liefdeskoppels opduiken: Amerika en Europa, journalistiek en literatuur, fictie en werkelijkheid, leven en dood.

I.M. is zowel een wervelende road novel en een openhartige autobiografie als een strak gecomponeerde roman.

Mag ik jullie allemaal uitnodigen om dit boek te gaan lezen na de bekendmaking van Rik als mol ::ok::

Mede namens Connie Palmen,.. hartelijk dank voor deze tip aan iedereen hier.
Ik kan hem alleen maar onderschrijven.

I.M. staat al jaren in m'n boekenkast.

Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #782 Gepost op: 3-03-2015, 18:13:48 »
Geloof niet dat dit boek in mijn interessegebied ligt :D

Maakt niets uit wie de mol is daarvoor  ::rofl::

Ik ben toch meer de Stephen King fan :D

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #783 Gepost op: 3-03-2015, 18:41:46 »
Gewoon even 450 minuten WIDM seizoen 15 doorvlooien op boeken die toevallig ergens op een van de nachtkastjes liggen.


Zul je net zien dat Rik I.M. net heeft uitgeleend aan Margriet...... ::rofl:: ::rofl::

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #784 Gepost op: 3-03-2015, 19:12:55 »
Of.. I.M. > I(k).M(ol). A-M / I am hebben ze wel als hint toegepast toen Anne-Marie de mol was, maar die waren wel een stuk duidelijker in de montage terug te vinden  :)

Tijdens het oud en nieuw praatje van art toen hij zei wie is de mol? Rik!
toen zoomde de camera in op I AM en daarna schakelde het beeld Naar Rik.. Is ook best duidelijk terug te vinden..

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #785 Gepost op: 3-03-2015, 19:18:50 »
Tijdens het oud en nieuw praatje van art toen hij zei wie is de mol? Rik!
toen zoomde de camera in op I AM en daarna schakelde het beeld Naar Rik.. Is ook best duidelijk terug te vinden..

Mee eens, maar met montage doel ik op wat we te zien kregen binnen een reguliere WIDM-uitzending. Dit een-tweetje met Art en Rik betrof een NOS-jaaroverzicht en/of oudjaarsjournaal waarmee het dus buiten de reguliere WIDM-uitzending om duidelijk werd.Hoe mooi ik de hint ook vind (had Pieter-Jan ook niet zoiets? Wie is de mol? Dennis o.i.d. in een aflevering) is het mij teveel wishful thinking. Te meer omdat tot nu toe enkel hints weggaven via de officiële AVRO-site/Schiffers FM of Roodshow/de uitzendingen van de afleveringen.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #786 Gepost op: 3-03-2015, 19:22:23 »
Mee eens, maar met montage doel ik op wat we te zien kregen binnen een reguliere WIDM-uitzending. Dit een-tweetje met Art en Rik betrof een NOS-jaaroverzicht en/of oudjaarsjournaal waarmee het dus buiten de reguliere WIDM-uitzending om duidelijk werd.Hoe mooi ik de hint ook vind (had Pieter-Jan ook niet zoiets? Wie is de mol? Dennis o.i.d. in een aflevering) is het mij teveel wishful thinking. Te meer omdat tot nu toe enkel hints weggaven via de officiële AVRO-site/Schiffers FM of Roodshow/de uitzendingen van de afleveringen.

Dennis = Patrick (Stoof).

Art was daar toen bij zelfs, hij stond tegenover Patrick toen Pieter-Jan die hint weggaf. ;D

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #787 Gepost op: 3-03-2015, 19:25:21 »
Mee eens, maar met montage doel ik op wat we te zien kregen binnen een reguliere WIDM-uitzending. Dit een-tweetje met Art en Rik betrof een NOS-jaaroverzicht en/of oudjaarsjournaal waarmee het dus buiten de reguliere WIDM-uitzending om duidelijk werd.Hoe mooi ik de hint ook vind (had Pieter-Jan ook niet zoiets? Wie is de mol? Dennis o.i.d. in een aflevering) is het mij teveel wishful thinking. Te meer omdat tot nu toe enkel hints weggaven via de officiële AVRO-site/Schiffers FM of Roodshow/de uitzendingen van de afleveringen.

Ja dat  vind ik ook wel raar idd.. Maar niets is wat het lijkt, is het vijftiende seizoen en ook de finale is dit keer anders dan normaal, dus wie weet...  ::vergroot::

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #788 Gepost op: 3-03-2015, 19:25:50 »
Connie Palmen nu wel (toevallig) te gast in DWDD.
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #789 Gepost op: 3-03-2015, 20:33:05 »
Dennis = Patrick (Stoof).

Art was daar toen bij zelfs, hij stond tegenover Patrick toen Pieter-Jan die hint weggaf. ;D

Pepijn stond tegenover hem, Art stond tegenover Karin.
Maar dat was wel zo'n tip.
klaar voor de strijd

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #790 Gepost op: 3-03-2015, 20:35:34 »
Pepijn stond tegenover hem, Art stond tegenover Karin.
Maar dat was wel zo'n tip.

Dju, ik herinnerde het me verkeerd. Bedankt voor de correctie. ;)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #791 Gepost op: 3-03-2015, 20:42:43 »
Dennis = Patrick (Stoof).

Art was daar toen bij zelfs, hij stond tegenover Patrick toen Pieter-Jan die hint weggaf. ;D

Ik onthoud enkel het soort hint, niet de precieze toedracht :P Maar nu begint het mij weer te dagen  ::nieuwsgierig::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Analyst

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #792 Gepost op: 3-03-2015, 21:56:48 »
Bij de 'kantelen' aflevering heeft Rik een tshirt aan met kentekens waar gekanteld ook I M staat te lezen. (Al zou ik het in die aflevering ook wel sterk vinden als Margriet gewoon een M heeft neergezet met auto's.)

Over de weggegeven jokers, bij de brief die hij kreeg met het aanbod om 750 voor jokers te betalen uit de pot zei hij 'en het was niet eens een vraag aan mezelf'. Maw, heeft hij hier als mol de brief geforward.

Offline Alja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #793 Gepost op: 3-03-2015, 22:07:48 »
Niets is wat het lijkt  ::vergroot::

http://www.npo.nl/nos-journaal/27-02-2015/POW_00941977?start_at=1355

(paar seconden verderop)

Offline Shell

  • Forumlid
  • Hold your breath and count to ten...
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #794 Gepost op: 3-03-2015, 22:16:22 »
Ik geloof pas dat dit een hint is als Rik donderdag die jurk draagt  ::jaja::
All the crazy shit I did tonight. Those will be the best memories!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #795 Gepost op: 4-03-2015, 01:33:04 »
Ik heb nog eens de eerste aflevering bekeken. Nadat Pieter afvalt zegt Rik: Helaas was hij het slachtoffer. Ik vind het nogal een aparte uitspraak..

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #796 Gepost op: 4-03-2015, 01:42:51 »
Kraaien i.v.m. Rik:

@30.34u.

Omnia vincit amor

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #797 Gepost op: 4-03-2015, 01:43:04 »
Ik heb nog eens de eerste aflevering bekeken. Nadat Pieter afvalt zegt Rik: Helaas was hij het slachtoffer. Ik vind het nogal een aparte uitspraak..

Hebben de eerste nacht toch samen doorgebracht. Kan oprechte spijt zijn dat Pieter de eerste is die moest afvallen, want het is toch een loterij.

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #798 Gepost op: 4-03-2015, 14:54:33 »
lol, iemand op het andere forum struikelde over "Aanvankelijk" in de vraag "Wat pakte de mol aanvankelijk aan de jokertafel?" die margriet moet beantwoorden. rond 18:16, de eerste test van afl9.

Rik pakte aanvankelijk een envelop en toen pas de jokers van Chris. de enige aanvankelijk die mogelijk is als in ...eerst dit, en toen dat.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Rik van de Westelaken
« Reactie #799 Gepost op: 4-03-2015, 15:07:01 »
Aparte woordkeuze inderdaad, die aanvankelijk hadden ze dan beter tussen haakjes kunnen zetten