Auteur Topic: Wie is de mol in de media  (gelezen 431328 keer)

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #100 Gepost op: 6-01-2015, 19:19:20 »
Oh nee niet een tweede land al met aflevering 3...

Hopelijk is het het vliegtuig uit de leader waar de een opdracht mee uit gaan voeren. Of misschien een voor wat hoort wat?
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #101 Gepost op: 6-01-2015, 19:20:03 »
en ligt het aan mij of zijn het wel heeeel veeeel extra beelden???
Het zijn meer filmpjes, maar van kortere duur. Tenminste, dat is mijn geboel. ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Jetski

  • Forumlid
  • Art is de mol!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #102 Gepost op: 6-01-2015, 19:24:50 »
Avrobode  over aflevering 3:

Waarheen gaat de reis?
De overgebleven kandidaten van WIDM voeren een levensgevaarlijke opdracht uit in de haven van Colombo.
Daarna wacht een vliegtuig op hen, met onbekende bestemming.
Ze zijn in verwarring: waar gaan ze nu naartoe?




Hopelijk kunnen we in die verwarring zien, wie dit al wist...

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #103 Gepost op: 6-01-2015, 19:28:31 »
Zo had ik het in eerste instantie ook gedaan maar dan kreeg ik niets te zien. Alleen mijn tekst die er boven stond.
Zal straks als ik achter de pc zit nog wel eens proberen.
Komt omdat er https:// stond, dan doet het filmpje het niet. Als je er http:// van maakt, werkt het wel. Of zoals Lukie zegt alleen de code achter de = plakken :)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #104 Gepost op: 6-01-2015, 19:58:31 »
Komt omdat er https:// stond, dan doet het filmpje het niet. Als je er http:// van maakt, werkt het wel. Of zoals Lukie zegt alleen de code achter de = plakken :)
Had de code ook geprobeerd maar was allemaal via de telefoon. Wellicht dat het daar door niet lukte of toch gewoon niet goed gekeken. 😃

Maar benieuwd waar de vliegreis heen gaat. Wellicht een binnenlandse vlucht en dat we dan bij de Nederlandse namen uitkomen???

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #105 Gepost op: 6-01-2015, 20:50:03 »
Moet haast wel. Art heeft niet voor niets gezegd dat ze fit jaar eerder dan gebruikelijk naar Nederland terug keren.
Mag van mij snel donderdag worden  ::tandpastasmiley::

Offline BurningHorizons

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mole Mole Mole!!!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #106 Gepost op: 7-01-2015, 10:54:07 »
De eerste minuut van aflevering 2!

Ik zie "Een rode lijn" terugkeren :)!

http://web.avrotros.nl/wieisdemol/player/widm_15_1minuut_afl2/video

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #107 Gepost op: 7-01-2015, 11:00:50 »
De filmpjes op de officiele site werken bij niet dit jaar  :\'( . Gelukkig staan ze ook altijd op youtube ...
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #108 Gepost op: 7-01-2015, 11:20:00 »
Heb altijd de grootste ruzie met die site op mijn telefoon dus ook heel blij met Youtube

Offline Blieb2013

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #109 Gepost op: 7-01-2015, 11:36:19 »
Had de code ook geprobeerd maar was allemaal via de telefoon. Wellicht dat het daar door niet lukte of toch gewoon niet goed gekeken. 😃

Maar benieuwd waar de vliegreis heen gaat. Wellicht een binnenlandse vlucht en dat we dan bij de Nederlandse namen uitkomen???

Ik gok naar het eiland Delft, of een van de andere eilanden voor de kust van Sri Lanka die volgens Wikipedia vroeger ook een Nederlandse naam hadden.

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #110 Gepost op: 7-01-2015, 22:29:57 »
In de Visie van de EO geeft Carolina antwoord op zeven vragen, waaronder 1 over haar WIDM-avontuur!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #111 Gepost op: 8-01-2015, 11:57:07 »
Okay, nog eens proberen dan  ::rofl:: want de promo voor vanavond stond op facebook.





edit: i did it  ::bravo::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #112 Gepost op: 8-01-2015, 12:10:31 »
Dat wordt een topaflevering zo te zien. ::boogie::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #113 Gepost op: 8-01-2015, 12:11:46 »
Ja, ziet er uit alsof er twee super goed mollerige opdrachten komen :D

Edit

En voor de liefhebber de backstage foto's van aflevering 2

http://web.avrotros.nl/wieisdemol/Afleveringen/2/backstagefotos.aspx
« Laatst bewerkt op: 8-01-2015, 13:42:19 door Syllie10 »

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #114 Gepost op: 8-01-2015, 15:35:45 »
Misschien nog een nieuw artikeltje uit de Privé?

‘Mijn moeder tekende voor geheimhouding’
Alle leugens van ‘Wie is de Mol?’

Niets is wat het lijkt in het succesprogramma ‘Wie is de Mol?’, en dat hebben de naasten van de deelnemers van de nu draaiende editie geweten ook. In PRIVÉ vertellen zij alles over de leugens die zij hun omgeving op de mouw speldden, tot een voettocht naar Santiago de Compostella aan toe! Presentator ART ROOIJAKKERS kreeg op zijn beurt te maken met een wel heel bijzondere saboteur in de persoon van zijn eigen moeder…

Door MATTHIJS ALBERS Foto SAM NIJSSEN

Is het vertellen van pertinente leugens voor deelnemers aan Wie is de Mol? sowieso een must om ook maar één aflevering van het programma te overleven, al ver voordat men het Mol -boekje voor het eerst in handen krijgt gedrukt, dient de waarheid flink geweld te worden aangedaan. Immers: vrienden en familie mogen absoluut niet weten dat hun geliefde meedoet aan het spel, laat staan waar dit wordt opgenomen of wanneer de deelnemer in kwestie weer huiswaarts keert. En dat blijkt - zeker door de populariteit van de speurneuzenshow - elk jaar opnieuw een fikse uitdaging. Wie kan er immers zomaar drie weken van huis zonder dat de omgeving daar vraagtekens bij zet? Welnu: eigenlijk maar één persoon, en wel CHRIS ZEGERS (43)! ‘Wat dat betreft ben ik de ideale deelnemer. Ik heb tegen iedereen gezegd dat ik weg was voor mijn reisprogramma 3 op Reis ,’ vertelt Chris aan Privé . ‘Daar kraait bij mij geen haan naar.’ Net als alle andere kandidaten mocht Chris enkele personen in vertrouwen nemen, maar hij koos ervoor alleen zijn grote liefde MARIJE de waarheid te vertellen. Marije, die zoals bekend in verwachting is van hun tweede kindje, nadat zij drie jaar geleden al zoontje EDEN op de wereld zette.

Anders was de situatie van RIK VAN DE WESTELAKEN (43). De nieuwslezer heeft op dit moment even geen vriend en hoefde dus ‘thuis’ niets uit te leggen. Maar… ‘Ik heb een goede vriend en vriendin wel op de hoogte gebracht. En dat is uiteindelijk een zegen gebleken. Tijdens het spel moet je je telefoon inleveren, maar ’s avonds mag je meestal wel even bellen. En juist omdat je als deelnemer continu in een soortement schijnwereld leeft, was dat voor mij behoorlijk waardevol. De rest van mijn omgeving - zoals mijn ouders - heb ik verteld dat ik in Zuid-Frankrijk was, waar wij een familiehuis hebben. Wat mij is opgevallen, is hoe slecht mensen eigenlijk doorvragen als je een leugenachtig verhaal ophangt.
« Laatst bewerkt op: 8-01-2015, 17:43:27 door Joost2 »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #115 Gepost op: 8-01-2015, 17:33:41 »
Ik heb bijna geen enkele moeilijke vraag gehad.’ Precies hetzelfde gold voor AJOUAD EL MILOUDI (27) - onder meer bekend als presentator van Keuringsdienst van Waarde en Puberruil -, die uit principiële overwegingen helemaal niemand op de hoogte bracht. ‘Dat doe ik eigenlijk nooit. Zoals je misschien weet, run ik sinds een jaar een patisserie in Amsterdam. Niemand in mijn omgeving wist van die plannen en zelfs mijn beste vrienden heb ik het pas verteld op de dag van de opening! Dat doe ik altijd met nieuwe projecten en ook heel bewust. Ik merk dat wanneer je bepaalde plannen met te veel mensen deelt, zij allemaal bezwaren voor je gaan verzinnen die er helemaal niet hoeven zijn, maar dan toch door je hoofd gaan spoken. Ik vertel gewoon nooit iemand wat en dat bevalt me prima!’

Bedevaartsoort
Een wat andere keuze maakte de (vrijgezelle) actrice en cabaretière MARTINE SANDIFORT (44). Zij speldde haar gehele omgeving op de mouw een barre voettocht te gaan ondernemen. ‘Ik heb iedereen wijsgemaakt dat ik met mijn moeder te voet de beroemde bedevaartstocht naar Santiago de Compostella zou gaan maken. Mijn moeder zat in het complot en heeft ook getekend voor geheimhouding. Het mooie was echter dat mijn vader helemaal van niets wist! Als je zo’n tocht onderneemt, stelt ook helemaal niemand lastige vragen als ze even drie weken niets van je horen. Ik vond het achteraf bezien eigenlijk wel een briljante keuze!’ En is het voor de meeste deelnemers dus al een hele klus om een plausibel verhaal over hun afwezigheid te bedenken, voor vaste Wie is de Mol? -presentator ART ROOIJAKKERS (38) is dat een nog moeilijkere opgave!

Wie de kandidaten in het spel zijn, weet van tevoren natuurlijk niemand, maar wanneer Art ineens met de Noorderzon vertrekt, weet zijn omgeving hoe laat het is. Bijkomende complicatie voor Art is dat hij als een van de heel weinigen op de hoogte is van de identiteit van de Mol en dus maandenlang het doelwit is van nieuwsgierigen die alles in het werk stellen om hem informatie te ontfutselen. Vorig jaar versprak Art zich zelfs - eenmaal terug in Nederland - tegenover zijn vriendin ANDREA over de identiteit van de Mol, toen actrice SUSAN VISSER (49). ‘Andrea was zo lief om eroverheen te praten, maar dat was een fikse uitglijder,’ vertelde Art daar toen over. En met die waarschuwing op zak blunderde Art thuis dit jaar natuurlijk niet nogmaals, maar zag het gevaar vanuit een andere hoek opdoemen. En wel van de kant van zijn eigen moeder! ‘Ik had haar wel verteld dat ik voor opnamen een tijdje weg was en dan weet zij natuurlijk genoeg. Ze ging niet alleen allerlei vragen stellen, maar mij ook tijdens de opnamen op de meest onmogelijke tijdstippen bellen om te kijken wanneer ik wel of niet wakker was en dan middels het tijdverschil uit te vissen waar we ongeveer op de wereld zaten. Die moeite had ze zich achteraf kunnen besparen, door mijn eigen stomme schuld. Na de opnamen heb ik mijn ouders even opgezocht in Portugal, waar ze op vakantie waren, en me alsnog versproken en verteld dat ik in Sri Lanka was geweest.’
« Laatst bewerkt op: 8-01-2015, 17:43:11 door Joost2 »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #116 Gepost op: 8-01-2015, 17:36:18 »
Dit logen zij…
Ook musicalster CAROLINA DIJKHUIZEN (34) moest een goed verhaal verzinnen om haar afwezigheid van maximaal drie weken te verklaren. ‘Ik heb verzonnen dat ik voor een reisprogramma ontwikkelingsprojecten in India ging bezoeken, en dat vond eigenlijk niemand vreemd.’ Het is een smoes die erg veel weg heeft van die van haar reisgenoot, presentatrice EVELIEN BOSCH (33): ‘Ik maak wel vaker reisreportages over ontwikkelingsprojecten in Afrika en daar heb ik het maar bij gehouden, ik zat zogenaamd in Kenia.’ Voormalig DWDD-huiscabaretier PIETER DERKS (30) vertelde optredens te hebben voor de Nederlandse gemeenschap in Jakarta en Kuala Lumpur, waar journaliste MARGRIET VAN DER LINDEN (44) vergat een goed verhaal voor te bereiden en iedereen iets anders wijsmaakte. ‘Ik heb van alles gezegd en ik vond het oplepelen van smoezen vreselijk!’ Actrice MARLIJN WEERDENBURG (31) - bekend van advocatenserie Danni Lowinski - verzon wel een steekhoudend verhaal. Haar directe omgeving was er wekenlang van overtuigd dat zij in New York vertoefde om optredens te scoren voor haar band Miss Molly & Me . Presentator VIKTOR BRAND (43) dacht er van tevoren over na hoe - eenmaal terug in Nederland - zijn gebruinde gelaat te verklaren. ‘Ik heb gezegd dat ik een nieuwe datingshow voor SBS op een tropisch eiland ging opnemen.’

« Laatst bewerkt op: 8-01-2015, 18:59:25 door Lukie4, Reden: Er stond 2x dezelfde tekst, dus één weggehaald »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #117 Gepost op: 8-01-2015, 17:37:02 »
Vanavond dus ouderwetse typische molopdrachten  ::hyper::
« Laatst bewerkt op: 8-01-2015, 17:45:49 door Joost2 »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #118 Gepost op: 8-01-2015, 19:36:16 »
Wel maar twee denkik
#teamamaimiljaarde

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #119 Gepost op: 8-01-2015, 20:06:00 »
Wel maar twee denkik

Ik denk 3. Schilderijen, dat shot van Martine, Carolina en Marlijn in de bioscoop is er een, en dan nog die met die karren in die steegjes.