Auteur Topic: Wie is de mol in de media  (gelezen 431484 keer)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #80 Gepost op: 2-01-2015, 12:44:21 »
Ook NRC bespreekt WIDM: http://www.nrc.nl/nieuws/2015/01/02/stationschaos-camerageklooi-en-een-aai-over-de-bol/

Mooi dat zelfs de kwaliteitskranten binnen een dag aandacht aan WIDM schenken.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline frankhuiskamp

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #81 Gepost op: 2-01-2015, 13:59:58 »
Ook NRC bespreekt WIDM: http://www.nrc.nl/nieuws/2015/01/02/stationschaos-camerageklooi-en-een-aai-over-de-bol/

Mooi dat zelfs de kwaliteitskranten binnen een dag aandacht aan WIDM schenken.

Ja, de tv-nababbel wordt nog eens heel groot. Vorig jaar deden Peter en ik het bij NRC ook al. De Volkskrant (min of meer gewoon de Recensiekoning natuurlijk) doet het sinds dit jaar.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #82 Gepost op: 2-01-2015, 18:22:15 »
Joeri van Breukelen is zo bij Editie NL (RTL 4) om over Wie is de Mol? te praten.

Pieter reageerde vanmiddag op een gesprek over Wie is de Mol? op Radio Gelderland. Eigenlijk stond alles in zijn afvallersdagboek.

Straks bij RTL Boulevard komt Pieter weer praten. Wéér naar Albert Verlinde kijken dus...
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #83 Gepost op: 2-01-2015, 18:57:15 »
De aankondiging in de VPRO Gids, met interviewtje met uitvoerend producent Linda Kramer.
http://tekstcecile.nl/vpro-gids-wie-de-mol-2015/
« Laatst bewerkt op: 3-01-2015, 20:18:56 door Duncton »
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #84 Gepost op: 3-01-2015, 19:02:46 »
Deze persoon denkt te weten wie er gaan afvallen en wie er overblijven.
Was er vorig jaar ookal niet dit soort speculatie over twitter en bleek het te kloppen?

https://www.buzzcapture.com/2015/01/kan-social-media-ook-dit-jaar-afvaller-wie-de-mol-voorspellen/

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #85 Gepost op: 3-01-2015, 19:27:21 »
buzzcapture zat er vorig jaar naast, net als bij Expeditie Robinson dit jaar. Sommige dingen klopte wel, maar ja toeval ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #86 Gepost op: 3-01-2015, 19:45:57 »
Oke ben opgelucht  ::rofl::

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #87 Gepost op: 3-01-2015, 20:18:12 »
Mag buzzcapture-gerelateerde info trouwens zo veel mogelijk in het spoilertopic?

Op een link hoef ik niet te klikken, maar ik ben altijd een beetje bang dat het tot discussie leidt en dat ik dan dingen lees die ik liever niet 'geweten' had. :)
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #88 Gepost op: 3-01-2015, 21:15:08 »
Mag buzzcapture-gerelateerde info trouwens zo veel mogelijk in het spoilertopic?


Dan zou deze informatie beter naar het spoilertopic kunnen verhuizen.
Bovendien denk ik dat je dan de informatie van Buzzcapture serieus neemt. Als ik het radiofragment goed beluister verzamelt deze persoon dezelfde informatie als die hier op het forum gezet is/wordt. Hij trekt daaruit zijn conclusies, maar dat wil niet zeggen dat het de waarheid is.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #89 Gepost op: 3-01-2015, 21:17:19 »
Dan zou deze informatie beter naar het spoilertopic kunnen verhuizen.
Bovendien denk ik dat je dan de informatie van Buzzcapture serieus neemt. Als ik het radiofragment goed beluister verzamelt deze persoon dezelfde informatie als die hier op het forum gezet is/wordt. Hij trekt daaruit zijn conclusies, maar dat wil niet zeggen dat het de waarheid is.
Ik vind het anders fijn dat ik tot nu toe geen namen heb gelezen, dus zo min mogelijk (gewoon niks) buiten het spoilertopic a.u.b. ::ok::
...óf niet!

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #90 Gepost op: 3-01-2015, 21:27:26 »
Nou ja, wat Pac zegt dus.

Ik heb het fragment niet beluisterd, maar dacht dat buzzcapture zich ook met name bezighield met het uitpluizen van twitterstiltes om op basis daarvan de volgorde van afvallers te bepalen. Ongeacht of ze het bij het rechte eind hebben, vind ik dat geen fijne informatie.

Maar zolang er geen namen genoemd worden, heb ik er inderdaad geen problemen mee. ::ok::
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #91 Gepost op: 5-01-2015, 15:05:38 »
Extra beelden :D

« Laatst bewerkt op: 5-01-2015, 18:39:26 door Lukie4, Reden: youtube filmpje ingesloten in post »

Offline Blieb2013

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #92 Gepost op: 6-01-2015, 15:07:19 »
Op tvgids.nl over de uitzending van aanstaande donderdag:

De deelnemers aan Wie is de Mol? zijn nog maar net bekomen van de eerste aflevering, maar ze moeten alweer door met de volgende opdracht. Ze krijgen in Colombo de waardevolste kunstschatten van Sri Lanka te zien. Welke werken zijn vervalst? Het addertje onder het gras: hoe langer ze kijken, hoe minder geld ze krijgen.

Emotionele lading
 Kandidaat Ajouad El Miloudi keek gefascineerd naar de eerste aflevering en zit nu wederom voor de televisie. "Natuurlijk kijk ik dit seizoen heel anders naar het spel dan voorgaande jaren. Dit keer heeft het een emotionele lading. Toen ik de eerste aflevering terugzag, herbeleefde ik de opdrachten uit die uitzending. Ik stond weer op dat station. Er ging door me heen wat er toen ook door me heen ging. Dat is niet per se leuker of minder leuk, maar wel anders."

De eerste aflevering van Wie is de Mol? werd vorige week bekeken door 2,5 miljoen mensen. Nooit eerder scoorde het programma bij de opening zo goed.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #93 Gepost op: 6-01-2015, 17:08:39 »
En weer extra beelden. Gaat goed dit jaar :O



Waarom werkt de youtube code niet?? ? of wat doe ik verkeerd.
« Laatst bewerkt op: 6-01-2015, 18:44:05 door Lukie4, Reden: youtube filmpje ingesloten in post »

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #94 Gepost op: 6-01-2015, 17:24:03 »
Waarom werkt de youtube code niet??

Als je even op de vorige pagina spiekt waar Lukie het filmpje voor je werkend heeft gemaakt, kun je zien hoe het moet (met de youtube-knop dus).
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #95 Gepost op: 6-01-2015, 18:01:33 »
Leuk, steeds die extra beelden!

Tijdens de WIDM-periode kan een week zo ongelofelijk lang duren  ::rofl:: Nu word je toch af en toe "gevoerd" met een beetje widm haha.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #96 Gepost op: 6-01-2015, 18:24:27 »
Als je even op de vorige pagina spiekt waar Lukie het filmpje voor je werkend heeft gemaakt, kun je zien hoe het moet (met de youtube-knop dus).
Zo had ik het in eerste instantie ook gedaan maar dan kreeg ik niets te zien. Alleen mijn tekst die er boven stond.
Zal straks als ik achter de pc zit nog wel eens proberen.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #97 Gepost op: 6-01-2015, 18:43:37 »
En weer extra beelden. Gaat goed dit jaar :O

https://www.youtube.com/watch?v=jdUvBe6HgFc

Waarom werkt de youtube code niet?? ? of wat doe ik verkeerd.
als je de youtube tags gebruikt [ youtube] zet je alles achter de = jdUvBe6HgFc daarin en komt het allemaal goed ;)

en ligt het aan mij of zijn het wel heeeel veeeel extra beelden???
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Blieb2013

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #98 Gepost op: 6-01-2015, 18:46:16 »
Leuk, steeds die extra beelden!

Tijdens de WIDM-periode kan een week zo ongelofelijk lang duren  ::rofl:: Nu word je toch af en toe "gevoerd" met een beetje widm haha.

Ja, heerlijk die extraatjes!  ::ok::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #99 Gepost op: 6-01-2015, 18:48:44 »
als je de youtube tags gebruikt [ youtube] zet je alles achter de = jdUvBe6HgFc daarin en komt het allemaal goed ;)

en ligt het aan mij of zijn het wel heeeel veeeel extra beelden???
Ik blijf het gewoon proberen. Zal de vermoeidheid wel zijn want ben toch een aardige computernerd normaal  ::rofl::

Maar is inderdaad meer dan andere jaren. Misschien het idee om de "gewone" mens wat meer betrokken te houden bij het programma??