Auteur Topic: Wie is de mol in de media  (gelezen 433398 keer)

Offline rubes

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #800 Gepost op: 5-03-2015, 11:11:25 »
Margriet heeft maar 1 echte mooie mol actie op haar naam en dat is de e teken bij inparkeeropdracht. ( hopelijk heeft ze meer mooie mol actie) Rik heeft paar keer gewaagde mol actie op zijn naam 1 envelop pakken waar niks in zit en recht naar de camera kijkt of dat hij 1500 euro uit de pot stal voor jokers en vrijstelling en de vele jokers uitdelen.Ik vind Rik leuke kandidaat maar hele rare figuur.

Anne marie 2.0 is Margriet. weinig leuke acties maar wel veel aanwijzingen dat ze de mol is. Heeft veel geluk gehad dat Martine haar afschoot. dat Rik en Chris de envelop niet zien dat Rik 1500 euro uit de pot haalt. Wat ik nog meer van baal dat 5 van de 9 op Margriet zaten net als bij Anne marie en bij begin van het seizoen al verdacht. Hoezo gewaagde Mol margriet?

 

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #801 Gepost op: 5-03-2015, 11:26:29 »
@rubes, laten we eerst maar afwachten tot vanavond, tot we gezien hebben wat de mol heeft geflikt. Laten we daarna zeggen of we het wel of niet goed vinden. Zoiets kan je toch pas zeggen na de laatste aflevering?

Naar mijn mening is Margriet best wel dominant in het spel en de keuzes van de kandidaten geweest en heeft er zo voor gezorgd dat opdrachten mislukten. En voor de rest gaan we het zien vanavond!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #802 Gepost op: 5-03-2015, 11:30:38 »
gewaagde Mol margriet?
Maar het was ook 'aanvallend' he en dat is ze wel imho! ::ok::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline rubes

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #803 Gepost op: 5-03-2015, 11:32:26 »
@rubes, laten we eerst maar afwachten tot vanavond, tot we gezien hebben wat de mol heeft geflikt. Laten we daarna zeggen of we het wel of niet goed vinden. Zoiets kan je toch pas zeggen na de laatste aflevering?

Naar mijn mening is Margriet best wel dominant in het spel en de keuzes van de kandidaten geweest en heeft er zo voor gezorgd dat opdrachten mislukten. En voor de rest gaan we het zien vanavond!

Daarom heb ik er ook bij gezet hopelijk heeft ze meer mooie mol actie actie gedaan zoals de e teken bij de inparkeeropdracht. Maar mijn gevoel heeft Rik mooiere mol actie op zijn naam heeft dat margriet. Ik weet 100% zeker dat Margriet de mol is.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #804 Gepost op: 5-03-2015, 12:28:21 »
http://www.metronieuws.nl/amsterdam/2015/03/mollenplaag-in-het-vondelpark

Ben toch stiekem wel benieuwd hoeveel mensen er vanavond daadwerkelijk staan :D

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #805 Gepost op: 5-03-2015, 12:37:58 »
http://www.metronieuws.nl/amsterdam/2015/03/mollenplaag-in-het-vondelpark

Ben toch stiekem wel benieuwd hoeveel mensen er vanavond daadwerkelijk staan :D

Inderdaad. Natuurlijk kan het park wel 20.000 mensen aan, maar de vraag is meer hoeveel mensen er maximaal naar de opgestelde schermen kunnen kijken. Anders heb je er nog niks aan om erbij te zijn.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #806 Gepost op: 5-03-2015, 12:53:01 »
Tja, moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit in het Vondel geweest ben en het dus alleen van foto's ken. Maar als ze de schermen redelijk hoog hangen lijkt het me wel dat je die vanaf een redelijke afstand nog goed kunt zien.

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #807 Gepost op: 5-03-2015, 13:19:05 »
Danke.
De Art-imitatie is goed gelukt. De Yvon-imitatie wat minder.

Ja vond ik ook! Die art imitatie was TE grappig! Hij moest er zelf ook om lachen hahaha   ::rofl::

Inderdaad. Natuurlijk kan het park wel 20.000 mensen aan, maar de vraag is meer hoeveel mensen er maximaal naar de opgestelde schermen kunnen kijken. Anders heb je er nog niks aan om erbij te zijn.

Ja idd, staat nergens vermeld hoeveel schermen ze daadwerkelijk gaan ophangen, hoe groot die zijn en waar ze staan.. Maaarrrrrr ik heb er vertrouwen in en zin in! Ik ga gewoon kijken, is een unieke ervaring en als ik de beelden niet goed kan zien, kijk ik live op m'n ipad mee  ::rofl::

http://www.metronieuws.nl/amsterdam/2015/03/mollenplaag-in-het-vondelpark

Ben toch stiekem wel benieuwd hoeveel mensen er vanavond daadwerkelijk staan :D

Hahahhaa  ::rofl:: mollenplaag  :)
« Laatst bewerkt op: 5-03-2015, 14:19:16 door Bakkertje, Reden: meerdere berichten samengevoegd »

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #808 Gepost op: 5-03-2015, 13:27:14 »
Op www.parool.nl staat een interviewtje met Rik. De zenuwen gieren door zijn keel... 8)

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #809 Gepost op: 5-03-2015, 13:30:50 »
Op www.parool.nl staat een interviewtje met Rik. De zenuwen gieren door zijn keel... 8)

Leuk! Thanks voor het delen  ::ok::

Wat mij opvalt is het zinnetje van Rik.. Aan de ene kant wil ik het heel graag zeggen..


Is het moeilijk om je mond te houden?
'Nee, ik geef standaard hetzelfde antwoord. En vanavond zul je zien dat het ook klopt wat ik zeg. Het geeft een dubbel gevoel dat het geheim dat Marlijn, Margriet en ik al sinds juni delen, vanavond openbaar wordt. Aan de ene kant wil ik het heel graag zeggen, aan de andere kant heb ik nu al een gevoel van weemoed, omdat er vanavond een einde komt aan het spel.'

 ::vergroot::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #810 Gepost op: 5-03-2015, 13:33:32 »
Zit nu rtl late night terug te kijken.

Stukje van goedele was bezig. Chris die antwoord geeft op de vraag vreemd gaan en dan dr opmerking als het over de grootte van dr penis gaat de opmerking van Chris heel droog... Nu is art aan de beurt  ::rofl:: Geweldig

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #811 Gepost op: 5-03-2015, 13:34:36 »
Zit nu rtl late night terug te kijken.

Stukje van goedele was bezig. Chris die antwoord geeft op de vraag vreemd gaan en dan dr opmerking als het over de grootte van dr penis gaat de opmerking van Chris heel droog... Nu is art aan de beurt  ::rofl:: Geweldig

Ja was hilarisch  ::rofl::

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #812 Gepost op: 5-03-2015, 14:21:55 »
Leuk! Thanks voor het delen  ::ok::

Wat mij opvalt is het zinnetje van Rik.. Aan de ene kant wil ik het heel graag zeggen..


Is het moeilijk om je mond te houden?
'Nee, ik geef standaard hetzelfde antwoord. En vanavond zul je zien dat het ook klopt wat ik zeg. Het geeft een dubbel gevoel dat het geheim dat Marlijn, Margriet en ik al sinds juni delen, vanavond openbaar wordt. Aan de ene kant wil ik het heel graag zeggen, aan de andere kant heb ik nu al een gevoel van weemoed, omdat er vanavond een einde komt aan het spel.'

 ::vergroot::

In een ander artikel (op nu.nl, van vorige week oid) zei hij dat ie graag zijn rol bekend wil maken. Heb je als winnaar of verliezer een rol? ???

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #813 Gepost op: 5-03-2015, 14:36:26 »
In een ander artikel (op nu.nl, van vorige week oid) zei hij dat ie graag zijn rol bekend wil maken. Heb je als winnaar of verliezer een rol? ???

Ja, kandidaat  ::rofl::

Offline MaxvdBroek

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #814 Gepost op: 5-03-2015, 14:40:48 »
Vanavond komt er dus een item bij Man Bijt Hond over Wie is de Mol! 18.45 op NPO 2.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #815 Gepost op: 5-03-2015, 15:29:40 »
Margriet, Marlijn en Rik op Nu.nl http://www.nu.nl/media/4004947/margriet-van-linden-heeft-veel-geleerd-van-mol.html
Al heb ik het idee dat deze uitspraken niet allemaal nieuw zijn.

En Margriet staat niet op de foto bij het artikel (de rest wel)  ???
« Laatst bewerkt op: 5-03-2015, 15:38:06 door Whiskers »

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #816 Gepost op: 5-03-2015, 15:55:03 »

Offline Shell

  • Forumlid
  • Hold your breath and count to ten...
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #817 Gepost op: 5-03-2015, 15:56:07 »
Margriet: "Ze zien me altijd als de strenge interviewster, of de zure feminist van het tijdschrift Opzij van wie niets mag en alles moet. Ik denk dat mensen door dit programma toch wel anders naar me gaan kijken."

Mnou nee niet echt mop :P maar dat maakt je juist zo leuk  ::jaja::
All the crazy shit I did tonight. Those will be the best memories!


Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de mol in de media
« Reactie #819 Gepost op: 5-03-2015, 15:58:45 »
Inmiddels wel ja  ::rofl::
Zie http://www.nujij.nl/algemeen/margriet-van-der-linden-heeft-veel-geleerd-van.31420141.lynkx en dan reactie 3  ;)

Ah! Die foto was van de persdag vorig jaar, Margriet kon daar niet bij zijn