Auteur Topic: [Stelling] winnaar/verliezer nog niet bekend?  (gelezen 3029 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
[Stelling] winnaar/verliezer nog niet bekend?
« Gepost op: 20-02-2015, 05:57:26 »
Hoort dit in het off-topic-topic, of verdient dit een eigen topic?

Na lang wikken en wegen, denk ik het laatste, omdat er best nog wat mogelijkheden zijn. Ik wil gewoon weten hoe jullie erover denken, en dan ''sneeuwt'' deze mogelijkheid onder, als het in een bestaand topic wordt ondergebracht. Denk ik, maar we zullen zien.

Art had het erover, trouwe kijkers wisten het natuurlijk allang, dat de gelukkigen onder ons live bij de opnames konden zijn op 5 maart. Veel mensen hielden gisteren rekening met 2 afvallers. Niet alleen omdat de muzikale aanwijzing daarnaar zou verwijzen, maar ook, omdat het zou passen in het uitzendschema. Ook Margriet opperde gisteren de mogelijkheid van 2 afvallers.

Mijn mening is: er volgt nog wel een laatste test, maar die zal pas in Amsterdam zijn. Zal erg lastig worden voor de winnaar of verliezer, dus de kans daarop is klein. Maar er is een mogelijkheid. De laatste afvaller voor de finale gaat eruit met het gokspel dat we in de vooruitblik hebben gezien.

Dat gokspel kan natuurlijk ook eerder in de aflevering zijn, waarnaar er in aflevering 9 alsnog een finale-test komt. Tegelijkertijd dacht ik: dit is een jubileum-editie, het live opnemen/uitzenden is al iets speciaals, en het finale-scenario zou anders teveel op dat vorig seizoen lijken. En waarom niet met een spectaculair einde het seizoen afsluiten, door middel van een finale-test, waar we met onze neus bovenop zitten?

Een tegenargument voor deze optie geef ik dan ook maar meteen aan: hoe groot is de kans dat de finale-test pas driekwart jaar na de opnames in Sri Lanka gemaakt gaat worden? Veel details zijn dan namelijk al vervlogen in de geschiedenis....dat zou echter kunnen worden opgevangen door de overgebleven kandidaten een ''opfrisser'' te geven, ze kijken in dat geval de hele serie nog eens terug. ZIJ kijken immers op een andere manier naar het programma, dan de doorsnee molloot. Hebben immers alles zelf meegemaakt.

Wie nog meer tegenargumenten heeft, waarom dit scenario in jullie ogen uitgesloten is: be my guest, daarvoor is dit topic.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Stelling] winnaar/verliezer nog niet bekend?
« Reactie #1 Gepost op: 20-02-2015, 09:04:49 »
In het officiële molboekje staat een anoniem interview met de verliezend finalist en eentje met de winnaar.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Stelling] winnaar/verliezer nog niet bekend?
« Reactie #2 Gepost op: 20-02-2015, 10:18:51 »
In het officiële molboekje staat een anoniem interview met de verliezend finalist en eentje met de winnaar.
lijkt mij een alles beslissend argument. En verdere discussie niet echt nodig.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.