Auteur Topic: Overzicht mogelijke molacties Muismol Rik + hints  (gelezen 24128 keer)

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Overzicht mogelijke molacties Muismol Rik + hints
« Reactie #20 Gepost op: 2-03-2015, 15:40:37 »
Wat een werk Joost !
Mooi overzicht.
Ik lees ook wel het e.e.a. waarom ik hem in het begin al afgestreept heb. Ik denk nu ten onrechte.
Bij het terugkijken van opdrachten vind  ik zijn biechten heel mollerig. Ook gezichtsuitdrukkingen, die ik in het begin oprecht, vond komen nu overdreven en mollerig over.
Hij komt op mij ook niet altijd oprecht over in zijn biechten, maar aan de andere kant was dat vorig jaar voor veel mensen een van de redenen om Jan-Willem te verdenken en dat bleek niet de mol te zijn.

- Art zei dat de Mol tussen de familie-foto's stond, deze ertussen lijkt enorm op Rik (de man lijkt wat ouder maar het is noodzakelijk dat ze de Mol iets moeten vermommen zodat het niet té duidelijk is):


Die foto stond daar een paar geleden blijkbaar al, dus ik denk niet dat dit de foto van de mol is waar Art het over had. Ik denk eigenlijk ook niet dat de desbetreffende foto duidelijk in beeld is geweest, omdat ze weten dat er mensen zijn die álles uitpluizen.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: Overzicht mogelijke molacties Muismol Rik + hints
« Reactie #21 Gepost op: 2-03-2015, 22:07:02 »
Goed overzicht Joost.
- Tijdens oud-op-nieuw schakelde Art met Rik in het journaal, op het einde zei Art letterlijk 'Wie is de Mol: Rik!' rond min 0:56:



Niemand gelooft vrijwel in de bovenste 2 omdat er geen hints worden gegeven buiten het programma om, maar ik vind die 1ste gewoon té toevallig. Heb al vaker vermeldt dat ik vermoedt dat er wel degelijk meer in word gestopt dan officieël word vermeldt.


Super overzicht! Wat me ook opviel tijdens het oud en nieuw momentje van art was dat de camera inzoomde op I AMsterdam terwijl art dit zei.. Toen hij de naam Rik noemde, zag je alleen nog het hoofd van art en ernaast I AM.. Ik kan het schermprintje niet uploaden helaas.. is dit iemand anders ook opgevallen of zie ik spoken hahaha  ???

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Overzicht mogelijke molacties Muismol Rik + hints
« Reactie #22 Gepost op: 2-03-2015, 22:07:48 »
of je kan het zo bekijken.

Wie is de mol? Rik - Art vraagt aan de winnaar om het te zeggen...
klaar voor de strijd

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Overzicht mogelijke molacties Muismol Rik + hints
« Reactie #23 Gepost op: 2-03-2015, 22:09:43 »
of je kan het zo bekijken.

Wie is de mol? Rik - Art vraagt aan de winnaar om het te zeggen...

 ::rofl:: Dat kan ook natuurlijk!  :P (Deze uitleg bevalt me wel, aangezien Margriet de mol is  ::tandpastasmiley::)

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: Overzicht mogelijke molacties Muismol Rik + hints
« Reactie #24 Gepost op: 2-03-2015, 22:42:33 »
of je kan het zo bekijken.

Wie is de mol? Rik - Art vraagt aan de winnaar om het te zeggen...

Ik vond de I AM erbij zo toevallig... Vandaar dat ik denk dat hij doelt op Rik als mol..
Wie is de mol? Rik! en dan zie je Direct I AM in beeld en dan schakelt het beeld naar Rik..  ::vergroot::

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Overzicht mogelijke molacties Muismol Rik + hints
« Reactie #25 Gepost op: 3-03-2015, 10:02:18 »
net laatste extra materiaal filmpje met interview rik...als we goed hadden opgelet dan wisten we of hij de mol is :P

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Overzicht mogelijke molacties Muismol Rik + hints
« Reactie #26 Gepost op: 3-03-2015, 10:13:15 »
net laatste extra materiaal filmpje met interview rik...als we goed hadden opgelet dan wisten we of hij de mol is :P

Dan hadden we namelijk net als hij geweten dat Margriet het is. >:D

Filmpje Rik:


Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Overzicht mogelijke molacties Muismol Rik + hints
« Reactie #27 Gepost op: 3-03-2015, 10:17:20 »
Dan hadden we namelijk net als hij geweten dat Margriet het is. >:D
Nietus!! Welles!! Nietus!! Welles!! Nietus!! Welles!! Nietus!! Welles!! Nietus!! Welles!! Nietus!! Welles!! Nietus!! hebben we dat ook maar weer gehad. Rik, Dûh!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Overzicht mogelijke molacties Muismol Rik + hints
« Reactie #28 Gepost op: 3-03-2015, 10:20:59 »
Nietus!! Welles!! Nietus!! Welles!! Nietus!! Welles!! Nietus!! Welles!! Nietus!! Welles!! Nietus!! Welles!! Nietus!! hebben we dat ook maar weer gehad. Rik, Dûh!

 ::rofl::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Overzicht mogelijke molacties Muismol Rik + hints
« Reactie #29 Gepost op: 3-03-2015, 10:21:17 »
Dan hadden we namelijk net als hij geweten dat Margriet het is. >:D

Filmpje Rik:



Kijk dan eens naar het screenshot van de youtube video zonder op play te klikken.  >:D Als je goed kijkt zie je Rik die zijn tas voor de boei met de enveloppe houdt :P

Off topic: respect dat je elk jaar weer met die overzichten komt. Ik heb nu eigenhandig gemerkt hoeveel tijd erin gaat zitten  ::zweet::
« Laatst bewerkt op: 3-03-2015, 10:23:09 door Joost2 »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Overzicht mogelijke molacties Muismol Rik + hints
« Reactie #30 Gepost op: 3-03-2015, 11:11:41 »
Joost, mijn complimenten voor dit zeer uitvoerige overzicht!
Dit wordt vanaf komende vrijdag studiemateriaal voor de vele gedesillusioneerde Margriet-tunnelaars.   ;)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Overzicht mogelijke molacties Muismol Rik + hints
« Reactie #31 Gepost op: 3-03-2015, 11:18:36 »
Dank voor alle reacties  :D

Dit wordt vanaf komende vrijdag studiemateriaal voor de vele gedesillusioneerde Margriet-tunnelaars.   ;)

Om met Margriet en Pac-Mol zijn signatuur te spreken: òf niet! Kan maar zo zijn dat ik de Freek Bartels van dit seizoen heb verdacht en ik dus Heinz zijn stokje overneem om het iit vorig seizoen dit keer bij het verkeerde eind te hebben  ::vergroot::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Overzicht mogelijke molacties Muismol Rik + hints
« Reactie #32 Gepost op: 3-03-2015, 16:23:39 »
Kijk dan eens naar het screenshot van de youtube video zonder op play te klikken.  >:D Als je goed kijkt zie je Rik die zijn tas voor de boei met de enveloppe houdt :P



Dat had ik na die aflevering ook al opgemerkt in het topic van Rik. Hij houdt hem wel een beetje gek omhoog, vond dat toen (even) verdacht...

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Overzicht mogelijke molacties Muismol Rik + hints
« Reactie #33 Gepost op: 3-03-2015, 16:40:27 »
die tekstjes van de mol, van de laatste opdracht.

Margriet: stilzwijgend verbond..dat had Margriet met Rik
Margriet: Bliksemafleider. Margriet zat heel vaak samen met Rik in duo's of in het zelfde team.
Marlijn: fijn verbond samen. Dat had Marlijn met Rik

beetje jammer dat iedereen dan blijft hangen bij Margriet.

daarbij, margriet, de beste bliksemafleider ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 3-03-2015, 16:52:00 door SomeOne_01 »

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: Overzicht mogelijke molacties Muismol Rik + hints
« Reactie #34 Gepost op: 3-03-2015, 19:01:25 »
Haha, ik heb meerdere malen moeten kijken voor ik 'em zag, maar inderdaad op de boot die in het water ligt staat I Amsterdam. En terwijl Art zegt "Wie is de Mol, Rik..." word de camera zo gedraaid dat alleen I Am zichtbaar is. ::vergroot::

Ook heel toevallig!  8)

Ja toch?! Ik moest gelijk aan de I AM hint denken.. Is het dan toch Rik?  ::oink:: Kben nog steeds niet helemaal bijgekomen van het instorten van mijn Christunnel..  ::tandpastasmiley::

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: Overzicht mogelijke molacties Muismol Rik + hints
« Reactie #35 Gepost op: 3-03-2015, 19:03:11 »
Kijk dan eens naar het screenshot van de youtube video zonder op play te klikken.  >:D Als je goed kijkt zie je Rik die zijn tas voor de boei met de enveloppe houdt :P

Off topic: respect dat je elk jaar weer met die overzichten komt. Ik heb nu eigenhandig gemerkt hoeveel tijd erin gaat zitten  ::zweet::

Ja deze was ook veel te opzichtig! Had mij bijna uit mijn Christunnel, gehaald.. Maar was toch bij Chris gebleven tot het eind.. Nu weer in de Rik tunnel  ::rofl::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Overzicht mogelijke molacties Muismol Rik + hints
« Reactie #36 Gepost op: 4-03-2015, 16:28:21 »
In fotovlucht alle opvallende dingen van Rik per aflevering

Aflevering 1


Aflevering 2





Aflevering 3




Aflevering 4



Aflevering 5




Aflevering 6


Aflevering 7






Aflevering 8


Aflevering 9



  ::rofl::

« Laatst bewerkt op: 4-03-2015, 16:58:41 door Joost2 »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Overzicht mogelijke molacties Muismol Rik + hints
« Reactie #37 Gepost op: 4-03-2015, 19:46:10 »
Leuk al die foto's achter elkaar. Ik hoop dat hij het is Joost! Ik denk dat het Margriet is. Eigenlijk denk ik nog steeds dat Chris in de finale zit en de mol is ;)

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: Overzicht mogelijke molacties Muismol Rik + hints
« Reactie #38 Gepost op: 4-03-2015, 20:38:33 »
Ik hoop mee dat het Rik is, voor mij zou het dit seizoen helemaal kloppend maken in tegenstelling tot vorig jaar  ::jaja::
Het is gewoon Rik.  ::ok::

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Overzicht mogelijke molacties Muismol Rik + hints
« Reactie #39 Gepost op: 4-03-2015, 22:08:11 »
Joost, geweldig! Wat een grondig overzicht!
Ik hoop voor jou dat Rik de MOL is ::jaja::!