Auteur Topic: DANK!!  (gelezen 17468 keer)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: DANK!!
« Reactie #20 Gepost op: 7-03-2015, 14:16:01 »
Dank jullie voor weer een mooi seizoen!  ::ok::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: DANK!!
« Reactie #21 Gepost op: 7-03-2015, 14:43:01 »
Bedankt voor weer een vermakelijk en heel mooi seizoen! Mijn complimenten!  ::bravo::

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: DANK!!
« Reactie #22 Gepost op: 8-03-2015, 01:17:19 »
JP super bedankt voor je vele jaren meedraaien in de molgekte!  We gaan je écht wel missen!   ::bravo::  ::joehoe::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: DANK!!
« Reactie #23 Gepost op: 8-03-2015, 17:02:10 »
Bedankt voor alle top-seizoenen  ::love::  ::love::

Offline robinsonmol98

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Het leven is een spel, hoe speel jij?
Re: DANK!!
« Reactie #24 Gepost op: 8-03-2015, 17:22:19 »
Heel erg jammer dat je er mee gaat kappen JP! :(
We zullen je gaan missen. Veel succes en plezier met je nieuwe programma gewenst! ::ok::
« Laatst bewerkt op: 8-03-2015, 17:24:54 door robinsonmol98 »

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: DANK!!
« Reactie #25 Gepost op: 9-03-2015, 08:58:25 »
JP, bedankt voor al die mooie seizoenen WIDM!  ::bravo:: Ook bedankt voor je leuke bijdragen aan de Molfandagen. Ik ben er een paar keer geweest en vond dat je het heel leuk deed! Succes met de nieuwe dingen die je gaat doen.  ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 9-03-2015, 17:09:06 door Moni »

Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: DANK!!
« Reactie #26 Gepost op: 12-03-2015, 16:17:54 »
Dank aan iedereen die in welke vorm dan ook ooit mee gewerkt heeft aan wie is de mol, crew, kandidaten, de diverse fora/websites, moltalk, vodcast, tunnelvisie, molfandag, e.d.

2016 weer!

Offline m0ll0m

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: DANK!!
« Reactie #27 Gepost op: 12-03-2015, 17:19:50 »
Leuk dat jullie zo meelezen en dan hoop ik maar dat je de zure reacties die er soms zijn, op waarde weet te schatten. Ik heb er in ieder geval weer van genoten en kijk uit naar WIDM 2016. Helaas zonder JP - jou wens ik alle goeds en dank voor die mooie seizoenen!

m0ll0m

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: DANK!!
« Reactie #28 Gepost op: 12-03-2015, 17:39:40 »
JP ik had aankomende zondag graag persoonlijk mijn dank aan je over willen brengen maar ik ga er helaas toch niet bij zijn! ::ohno::

Dus bij deze mijn dank voor alle geweldige kandidaten die je bijeen hebt weten te sprokkelen, voor alle mooie momenten die jij en de rest van de crew ons hebt weten voor te schotelen, voor je aanwezigheid, elke fandag weer en voor de samenwerking tussen jou en de crew van Realitynet ::bravo:: ::ok:: ::bravo::

Heel veel succes met wat je hierna gaat doen en hopelijk verdwijn je niet helemaal uit mol(loten)land en zien we je gewoon nog eens binnenwandelen tijdens een fandag!
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: DANK!!
« Reactie #29 Gepost op: 18-03-2015, 11:23:20 »
Wegens ziekte niet eerder in staat dank te zeggen aan allen die deze site beheren!
Geweldig!
Hoop volgend jaar weer mee te kunnen doen en dan ook eens de Fandag te bezoeken.
Alle Margrietmolvoorspellers gefeliciteerd, zo ook alle Rikwinnaarvoorspellers!
Kijk uit naar volgend jaar!
Hartelijke groeten aan alle deelnemers,
Gadoesja