Auteur Topic: Wat vond jij de beste molactie die geen molactie was?  (gelezen 6769 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Wat vond jij de beste molactie die geen molactie was?
« Gepost op: 6-03-2015, 18:19:19 »
Te denken valt aan Bentota natuurlijk, of de mysterieuze verdwijningen van Chris... in het politiebureau, in de straat met logo's, in de trein.......

Ik vond zelf de actie van Viktor opvallend: als laatste gaan en dan als enige slagen met de lasers, maar slechts met 100,- binnen komen lopen. Heel (held)mols.

Ook dat autoparkeren van Chris vond ik mols. Zeggen dat je als laatste wilt arriveren, om dan als eennabeste aan te komen waardoor je de sleutelpositie pakt...
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline mph

  • Forumlid
Re: Wat vond jij de beste molactie die geen molactie was?
« Reactie #1 Gepost op: 6-03-2015, 18:26:42 »
De vaak onduidelijke, of misschien niet volledig uitgezonden, uitleg van aart bij de opdrachten.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vond jij de beste molactie die geen molactie was?
« Reactie #2 Gepost op: 6-03-2015, 18:27:27 »
Bentota natuurlijk, hoe Rik zijn tas verdacht naar rechts zwiept, perfect getimed om die enveloppe te maskeren. En dat Chris meteen in 3-op-reis modus schiet en Rik meeneemt op de expeditie Mangrove  ;D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vond jij de beste molactie die geen molactie was?
« Reactie #3 Gepost op: 6-03-2015, 18:35:17 »
Bentota natuurlijk, hoe Rik zijn tas verdacht naar rechts zwiept, perfect getimed om die enveloppe te maskeren. En dat Chris meteen in 3-op-reis modus schiet en Rik meeneemt op de expeditie Mangrove  ;D

Mee eens. Dat 1 iemand die envelop niet zag, dat kon je je nog voorstellen, maar ze hebben hem allebei dus niet gezien. Margriet moet achteraf ook toch wat afgelachen hebben hiermee.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vond jij de beste molactie die geen molactie was?
« Reactie #4 Gepost op: 6-03-2015, 18:43:34 »
Mee eens. Dat 1 iemand die envelop niet zag, dat kon je je nog voorstellen, maar ze hebben hem allebei dus niet gezien. Margriet moet achteraf ook toch wat afgelachen hebben hiermee.

Ja idd. Ik ben ook echt heel benieuwd naar de biecht van Margriet die hier bij hoort. Zoals ik eigenlijk wel benieuwd ben naar elke biecht van Margriet. Van álle opdrachten en dan ook nog van alle momenten die voor haar speciaal/spannend waren. Jammer genoeg niet in de uitzending gekomen...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wat vond jij de beste molactie die geen molactie was?
« Reactie #5 Gepost op: 6-03-2015, 18:46:40 »
Ja idd. Ik ben ook echt heel benieuwd naar de biecht van Margriet die hier bij hoort. Zoals ik eigenlijk wel benieuwd ben naar elke biecht van Margriet. Van álle opdrachten en dan ook nog van alle momenten die voor haar speciaal/spannend waren. Jammer genoeg niet in de uitzending gekomen...

Er is een hoop extra materiaal te zien op de officiële website. Zie hier.

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vond jij de beste molactie die geen molactie was?
« Reactie #6 Gepost op: 6-03-2015, 19:28:38 »
Marlijn en de paraplu mensen Op het strand.

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Wat vond jij de beste molactie die geen molactie was?
« Reactie #7 Gepost op: 6-03-2015, 19:57:52 »
Ja idd. Ik ben ook echt heel benieuwd naar de biecht van Margriet die hier bij hoort. Zoals ik eigenlijk wel benieuwd ben naar elke biecht van Margriet. Van álle opdrachten en dan ook nog van alle momenten die voor haar speciaal/spannend waren. Jammer genoeg niet in de uitzending gekomen...

Tja, dan krijg je iedere keer een reactie van 'haha, die deed het fout, zodat ik niets uit hoefde te halen'. Dat geldt nogal erg vaak. Margriet heeft niet heel veel zelf uitgehaald. Als je als mol steeds moet zeggen: die deden dingen fout ipv ik heb die streek uitgehaald, dan schetst je toch een beeld van een slechte mol en dat wil men natuurlijk niet. Ik denk toch dat dat de reden is.


Bentota is natuurlijk de beste toch niet echte mollenstreek. Heeft me lang op het Chris-dwaalspoor gezet. Gelukkig op tijd er toch vanaf gestapt.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vond jij de beste molactie die geen molactie was?
« Reactie #8 Gepost op: 6-03-2015, 22:40:45 »
Er is een hoop extra materiaal te zien op de officiële website. Zie hier.

Die was ik al aan het zoeken :D Thankx :D

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vond jij de beste molactie die geen molactie was?
« Reactie #9 Gepost op: 6-03-2015, 23:36:01 »
Bentota. Hoe krijgen Rik en Chris het voor elkaar om die envelop niet te zien?  ::rofl::
En van E1974 Edo Brunner maken, wat een nepmolactie was van Chris, maar waar Carolina om de een of andere reden in mee ging.  ???
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wat vond jij de beste molactie die geen molactie was?
« Reactie #10 Gepost op: 7-03-2015, 08:52:01 »
En van E1974 Edo Brunner maken, wat een nepmolactie was van Chris
Ja ik vond deze in de montage zelfs sterker uitvallen omdat Chris zelf eerst heel andere dingen roept (voetbal etc.) wat Caro afwijst waarna zij wel met een foute wending komt (E=Mol) die hij vervolgens pusht om te gebruiken. Het lijkt dus net alsof hij misbruik maakt van het verkeerde padje waar zij op zit.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat vond jij de beste molactie die geen molactie was?
« Reactie #11 Gepost op: 7-03-2015, 12:29:17 »
Het wegpoetsen van 750 euro door Rik, door te zeggen dat ie 1500 euro had betaald voor de groepsvrijstelling.

Die aktie, en het achteloos passeren van ''de'' envelop bij het watervliegtuig, maakte dat ik Rik tot het einde toe op 1 had staan.

Dat ik in de pool anders stemde, komt gewoon omdat ik ook mijn kansen wilde spreiden.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat vond jij de beste molactie die geen molactie was?
« Reactie #12 Gepost op: 7-03-2015, 23:50:15 »
Er is een hoop extra materiaal te zien op de officiële website. Zie hier.

 ::ok::

Gelukkig nog wat interviews met de kandidaten en de mol. En gelukkig nog veel extra materiaal over de molacties van Margriet.


Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vond jij de beste molactie die geen molactie was?
« Reactie #13 Gepost op: 8-03-2015, 18:41:48 »
Tja, dan krijg je iedere keer een reactie van 'haha, die deed het fout, zodat ik niets uit hoefde te halen'. Dat geldt nogal erg vaak. Margriet heeft niet heel veel zelf uitgehaald. Als je als mol steeds moet zeggen: die deden dingen fout ipv ik heb die streek uitgehaald, dan schetst je toch een beeld van een slechte mol en dat wil men natuurlijk niet. Ik denk toch dat dat de reden is.
Misschien moet je even op die link klikken die Heinz heeft gepost met alle extra molacties. Want wat jij zegt is dus juist totaal niet het geval.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"