Auteur Topic: Nieuwe mobiele app "Wie is de Mol?"  (gelezen 7030 keer)

Offline twanniee94

  • Forumlid
Nieuwe mobiele app "Wie is de Mol?"
« Gepost op: 2-05-2015, 14:02:59 »
Beste allemaal,

In het kader van mijn afstudeeronderzoek ben ik een nieuwe mobiele applicatie voor "Wie is de Mol?" aan het onderzoeken. Daarvoor heb ik jullie hulp nodig! Zouden jullie deze korte enquête willen invullen? Op deze manier kom ik achter jullie mening en kan er een verbeterde app ontstaan. Deze resultaten worden voor mijn afstudeeronderzoek gebruikt.

Dit is de link naar de enquête: http://www.thesistools.com/web/?id=466906

Alvast heel erg bedankt!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Nieuwe mobiele app "Wie is de Mol?"
« Reactie #1 Gepost op: 2-05-2015, 14:31:11 »
Zou het graag doen maar er is nog steeds geen app voor de Nokia oftewel Windows Phone dus wellicht dat dat ook meegenomen kan worden  ::tandpastasmiley::

Offline twanniee94

  • Forumlid
Nieuwe mobiele app "Wie is de Mol?"
« Reactie #2 Gepost op: 6-05-2015, 15:53:15 »
Ik ben dat inderdaad al eerder in mijn onderzoek tegengekomen en het is in mijn onderzoek opgenomen!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Nieuwe mobiele app "Wie is de Mol?"
« Reactie #3 Gepost op: 6-05-2015, 22:49:41 »
Ik ben dat inderdaad al eerder in mijn onderzoek tegengekomen en het is in mijn onderzoek opgenomen!
::ok:: Super fijn :D

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Nieuwe mobiele app "Wie is de Mol?"
« Reactie #4 Gepost op: 12-05-2015, 18:36:27 »
even in het widm board te weinig reacties in de huiskamer volgens twannie en het is nu toch buiten het seizoen :)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline twanniee94

  • Forumlid
Re: Nieuwe mobiele app "Wie is de Mol?"
« Reactie #5 Gepost op: 18-05-2015, 12:38:28 »
Wie kan mij helpen? Ik heb nog steeds respondenten nodig voor mijn enquete over Wie is de Mol?. Het gaat over een nieuwe app voor bij het programma en daar heb ik de mening van de kijkers voor nodig! Het is een korte enquete, duurt maar een aantal minuutjes. Dit is de link: http://tinyurl.com/wieisdemolenquete

Alvast bedankt!