Auteur Topic: WIDM 2017 bevestigd & mogelijke locatie!  (gelezen 21230 keer)

Offline MilanIsDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
WIDM 2017 bevestigd & mogelijke locatie!
« Gepost op: 8-10-2015, 18:31:34 »
Hallo Molloten,

Vandaag was Art Rooijakkers te gast op het Windesheim voor een aflevering van de Campus-serie "Uitgelicht". Hij werd hier geïnterviewd en mensen in de zaal konden vragen stellen. Toen er werd gesproken over de toekomst van de publieke omroepen en daarbij dus de toekomst van WIDM liet Art per ongeluk vallen dat WIDM 2017 doorgaat en dat de producenten en regisseur al bezig zijn met vooronderzoek en het zoeken naar locaties voor dat seizoen!

Maar, dat is niet het enige wat hij liet vallen. Na het uitgebreid vertellen over hoe hij Australië altijd een mooi land heeft gevonden en daar graag zou willen werken, liet hij een half uur later ineens vallen dat hij enorm graag seizoen 2017 zou willen presenteren omdat het een 'droomreis' zou zijn. Toen de zaal daar vervolgens "AUSTRALIE!?!" op reageerde zei hij dat hij niks kon zeggen, maar zijn gezicht, lachje en verkleuring van zijn hoofd zeiden genoeg: WIDM 2017 kan zich zomaar eens in Australië gaan afspelen! (Seizoen 1 en 2005 all over again?!)

Wat denken jullie hiervan, het is in ieder geval enorm tof om te horen dat ook in 2017 WIDM door gaat op de publieke omroep!!!!!

- Milan
« Laatst bewerkt op: 8-10-2015, 18:40:21 door MilanIsDeMol »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: WIDM 2017 bevestigd & mogelijke locatie!
« Reactie #1 Gepost op: 8-10-2015, 18:33:57 »
Australië zou kunnen (het is immers een heel groot land), maar voor de derde maal naar dat land? Zou me eigenlijk verbazen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM 2017 bevestigd & mogelijke locatie!
« Reactie #2 Gepost op: 8-10-2015, 19:37:54 »
Zou best wel een blunder zijn als ie zou verraden waar een seizoen nog opgenomen gaat worden. Ook al is Australië groot... ;D

Wel goed nieuws inderdaad dat de komst van seizoen 17 ook al in kannen en kruiken lijkt te zijn. ::feest::


Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: WIDM 2017 bevestigd & mogelijke locatie!
« Reactie #3 Gepost op: 8-10-2015, 20:54:12 »
Wat een goed nieuws!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2017 bevestigd & mogelijke locatie!
« Reactie #4 Gepost op: 8-10-2015, 20:57:08 »
Ik ken bijna geen show die 16 seizoenen heeft en een 17e op komst.. Wat geweldig nieuws!!

En ik denk serieus niet dat ze naar Australie gaan. 2 keer is echt hartstikke prima. Het is mooi land, daar niet van. Maar ik denk dat hij gewoon al van tevoren, Art-way, iets had ingestudeerd dat hij een kleine primeur ging geven en daarna doen alsof die zich versproken had over iets. bijv het land.

De crew en programmamakers maken zo'n populair programma, ik denk dat ze zelf veel te nieuwsgierig zijn naar andere landen die nog niet aan de beurt zijn geweest dan Australie, waar ze al 2 x hebben opgenomen.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WIDM 2017 bevestigd & mogelijke locatie!
« Reactie #5 Gepost op: 8-10-2015, 21:16:38 »
Dan zou ik eerder nog een tweede keer Canada o.i.d verwachten. Maar goed, wat een fijn nieuws  ::bravo:: Laten we nog maar niet te veel waarde hechten aan 2017 locatie, eerst maar eens zien of we in 2016 in de Dominicaanse Republiek blijven of nog ergens anders heen gaan (en zelfs de DR moet nog officieel door de avro worden bevestigd natuurlijk ;D)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2017 bevestigd & mogelijke locatie!
« Reactie #6 Gepost op: 8-10-2015, 22:06:57 »
Ben allang blij dat ze bij de publieke omroep blijven dan en dat 2017 weer door mogen gaan :D

Land geloof ik ook niet. Geloof niet dat Art zulke slips of the tongue maakt als hij ook elk jaar zijn mond dicht kan houden of wie de mol is dan zal hij dit ook niet zo laten schieten.

Of wellicht wel want niets is wat het lijkt  ::rofl::

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2017 bevestigd & mogelijke locatie!
« Reactie #7 Gepost op: 9-10-2015, 08:15:15 »
WIDM zal echt niet naar  de commerciële zender gaan, dat laten ze niet gebeuren. WIDM is zo'n groot succes en dat wordt alleen maar groter, ik denk persoonlijk dat we nog vele seizoenen kunnen verwachten.

Australië voor de derde keer hoeft voor mij persoonlijk niet, ik denk dat het een toneelstukje á la Art was. ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: WIDM 2017 bevestigd & mogelijke locatie!
« Reactie #8 Gepost op: 11-10-2015, 18:17:02 »


Het filmpje waarin 'ie zich verspreekt over het nieuwe seizoen. (Niet over Australië)
...óf niet!

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: WIDM 2017 bevestigd & mogelijke locatie!
« Reactie #9 Gepost op: 12-10-2015, 00:31:58 »
Wellicht is Nieuw-Zeeland een optie, als ze wel de hoek van Australië weer op willen. Ben in ieder geval blij dat na twee seizoenen weer eens een niet-Aziatisch land aan bod komt! Ik wacht ook nog altijd op Canada en Hawaii als locaties!

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: WIDM 2017 bevestigd & mogelijke locatie!
« Reactie #10 Gepost op: 13-10-2015, 11:33:15 »
West Canada lijkt me waanzinnig, ben zelf net terug van vakantie in die regio en het is daar zo ontzettend mooi  ::love::

Offline BlijBlijBlij

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Blijste Molloot!
Re: WIDM 2017 bevestigd & mogelijke locatie!
« Reactie #11 Gepost op: 15-10-2015, 09:09:16 »
Wellicht is Nieuw-Zeeland een optie, als ze wel de hoek van Australië weer op willen. Ben in ieder geval blij dat na twee seizoenen weer eens een niet-Aziatisch land aan bod komt! Ik wacht ook nog altijd op Canada en Hawaii als locaties!
West Canada lijkt me waanzinnig, ben zelf net terug van vakantie in die regio en het is daar zo ontzettend mooi  ::love::
Australië zou kunnen (het is immers een heel groot land), maar voor de derde maal naar dat land? Zou me eigenlijk verbazen.

Canada, zij het niet het westen, maar toch, hebben we in 2003 al gehad. Hawaï schijnt niet te kunnen, omdat ze in de Verenigde Staten (waar Hawaï bij hoort) nogal moeilijk schijnen te zijn met buitenlandse ploegen.

Wat zou kunnen, is dat ze een TUSSENSTOP in Australië hebben gehad, onderweg naar een ander land in de streek. Volgens mij zijn we het erover eens dat dan Nieuw-Zeeland het meest waarschijnlijk is. Nu ben ik zelf gezegend met het feit dat ik al een keer naar Nieuw-Zeeland ben geweest. Qua faciliteiten en omgeving is het een perfect land voor de Mol... en ook heel belangrijk om even te noemen in deze serie speculaties: onderweg naar Nieuw-Zeeland had ik twee tussenstops: één in Kuala Lumpur en een tweede in - jawel - Sydney! Dus als Art zegt dat ze Australië hebben aangedaan, is het eigenlijk ook niet gelogen... met een overstap in Australië ben je eigenlijk toch wel echt in Australië geweest, al worden de opnames er dan misschien niet gemaakt. Dus Art brengt ze daarmee op het verkeerde been zónder daarbij te liegen! :D

Sowieso denk ik, als Art zegt dat ze nu al researchreizen hebben gedaan voor 2017, dat ze HEEL ver gaan! Ik dacht namelijk dat ze de researchreizen normaliter pas een paar maanden later maakten, maar zo'n verre reis a la Nieuw-Zeeland is natuurlijk een onderneming die je niet zomaar even van de ene op de andere dag doet.
Wat me trouwens ook heel plausibel zou lijken, is dat áls het Nieuw-Zeeland wordt, ze de opnames voor 2017 al rond februari 2016 zullen hebben! Misschien niet eens zo zeer om te voorkomen dat we rond juni al kandidaten ontdekken a.d.h.v. de stiltes op Twitter en we er in februari al helemaal niet aan zullen denken doordat wij midden in het 2016-seizoen op tv zitten, maar vooral ook omdat Nieuw-Zeeland op het zuidelijk halfrond ligt en het daar in februari 2016 zomer is. Anders is het er gewoon winter, wat het natuurlijk niet lekkerder maakt (dan krijg je hetzelfde als in Argentinië). En dat zou ook een hele goede aanleiding kunnen zijn om de researchreizen nu al gedaan te hebben.

Dat is eigenlijk wat ik ervan denk... :)
« Laatst bewerkt op: 15-10-2015, 12:43:17 door BlijBlijBlij »
Ik ben toch zo BLIJ vandaag... :D

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: WIDM 2017 bevestigd & mogelijke locatie!
« Reactie #12 Gepost op: 15-10-2015, 13:50:26 »
Ik zet in op Nieuw-Zeeland!

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: WIDM 2017 bevestigd & mogelijke locatie!
« Reactie #13 Gepost op: 15-10-2015, 16:40:57 »
Sowieso denk ik, als Art zegt dat ze nu al researchreizen hebben gedaan voor 2017, dat ze HEEL ver gaan! Ik dacht namelijk dat ze de researchreizen normaliter pas een paar maanden later maakten, maar zo'n verre reis a la Nieuw-Zeeland is natuurlijk een onderneming die je niet zomaar even van de ene op de andere dag doet.
Ik heb het even nagekeken, volgens de Varagids van vorig over de Mol, gaat een team onder leiding van de eindredacteur en regisseur twee keer van tevoren naar het land: in december en in maart. Wat dat betreft zijn ze er vroeg bij dit jaar inderdaad ::vergroot::
(Volgens het officiële Molboekje van vorig jaar zijn er drie researchreizen, dus misschien ook niet...)
...óf niet!

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: WIDM 2017 bevestigd & mogelijke locatie!
« Reactie #14 Gepost op: 15-10-2015, 16:42:50 »
Wellicht hebben ze nog een aantal opties openstaan en gaan ze wat eerder naar de eerste locatie, om zo in december de definitieve knoop door te hakken?