Poll

Wat vind jij van de verhuizing van WIDM naar de zaterdagavond?

De zaterdagavond wordt mijn nieuwe WIDMavond!!
80 (51%)
De zaterdagavond is helemaal top!! Maar moltalk had wel op een andere avond gemogen.
9 (5.7%)
Doe mij maar donderdag = WIDMdag
66 (42%)
Ik houd niet van WIDM
2 (1.3%)

Totaal aantal stemmen: 157

Auteur Topic: WIDM 2016  (gelezen 796138 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2016
« Reactie #160 Gepost op: 19-03-2015, 21:39:21 »
Overigens hebben de (oorspronkelijke) dames van K3 ooit eens een aflevering van Tien voor Taal gewonnen, en dat zegt dan toch ook wel weer iets over hun intelligentie.

Als we het dan toch over Belgische dames hebben: een vrijwel onbekende Vlaamse, die het denk ik heel goed zou doen, is Jorunn Bauweraerts.

Nooit van gehoord? Vraag de Belgen op dit forum maar eens, of ze Laïs kennen........

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #161 Gepost op: 19-03-2015, 21:54:21 »
Ik ken lais ja maar ik kan me het meisje niet voor geest halen. Ik zit nu wel met "het smidje" in mijn hoofd. ::rofl::
#teamamaimiljaarde

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #162 Gepost op: 19-03-2015, 22:11:08 »
Ik ken Laïs alleen omdat ze het aftiteling liedje van Flikken hadden gedaan voor seisoen 7 :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2016
« Reactie #163 Gepost op: 19-03-2015, 22:15:44 »
Dat was Flikken Gent, toch?

Ze hebben, behalve 't Smidje nog zoveel moois gemaakt. Lange tijd niets meer van de groep gehoord, helaas.

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: WIDM 2016
« Reactie #164 Gepost op: 19-03-2015, 22:56:39 »
JA! JA! JA! Het is weer eens tijd voor een Belgische deelnemer/deelneemster! Tot nu toe alleen belgische vrouwen toch? Zou de kijkcijfers toch alleen maar verhogen!

Als er dan toch een zou mogen, dan nomineer ik weer Roos Van Acker. Die heeft tenminste een persoonlijke link met Art! Lijkt me handig om te mollen als je elkaar al goed kent! ;D

Wie de link met Art niet kan thuisbrengen, zij deden samen de presentatie van Peking Express, was trouwens de voorgangster van Evi Hanssen bij Expeditie Robinson. Voor mijn part heeft zij dus voorrang. :P

Hopelijk leest de selectiecommissie mee, onthoud die naam ...

Roos Van Acker!

Voila da's gefixt, die naam staat nu zeker en vast op hun netvlies gebrand! ::trots::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2016
« Reactie #165 Gepost op: 19-03-2015, 22:58:43 »
Deden zij niet eveneens Terra Incognita samen?

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: WIDM 2016
« Reactie #166 Gepost op: 19-03-2015, 23:12:14 »
Ja, da's waar! En volgend jaar eindelijk samen in 'Wie is de Mol'?! ::jaja:: Het heeft nu al lang genoeg geduurd. >:(
« Laatst bewerkt op: 19-03-2015, 23:13:52 door FeniXV »

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: WIDM 2016
« Reactie #167 Gepost op: 20-03-2015, 00:27:02 »
Vraag de Belgen op dit forum maar eens, of ze Laïs kennen........
Amai, die ken ik nochtans zelf ook.
The British are not impressed.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #168 Gepost op: 20-03-2015, 19:51:23 »
En de hele trein aan opmerkingen over me gaat weer los. Jezus ik moet er gewoon van lachen ::rofl::

Ik zei niet dat ik niet met belgen kan of belgen niet leuk vind of wat je er ook van maken wil.

Wie is de mol is een nederlands programma, van oorsprong uit Belgie maar er zijn in 15 seizoenen bn'ers 148 nederlanders meegedaan en 2 belgen(die in nederland woonde ter tijde van opnamens, in nederlands speelde of hevige affiniteit hebben met Nederland)

Ik zeg ook niet dat ik denk dat Karen in het 'echte' leven een saaie doos is, ik zeg alleen dat ik iemand met veel pit in Wie is de mol in. Ze lijkt me persoonlijk niet zo leuk in Wie is de mol maar dat zegt inderdaad nooit iets vantevoren.

Alsnog denk ik niet dat ze gekozen wordt voor het programma. Maar als het wel zo is laat ik blij verassen.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #169 Gepost op: 20-03-2015, 21:43:29 »
Suggestie: Mark van Eeuwen ;D

Offline ieeerr

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #170 Gepost op: 20-03-2015, 23:05:55 »
Ik heb Geraldine Kemper voorbij zien komen in dit topic, die lijkt me ook erg leuk. Lekker fanatiek ook!
 
En ik zit nu RTL Late Night te kijken en Katja Herbers zou ook leuk zijn! Of sowieso iemand of meerdere uit Divorce.  ::jaja::

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #171 Gepost op: 20-03-2015, 23:13:27 »
En de hele trein aan opmerkingen over me gaat weer los. Jezus ik moet er gewoon van lachen ::rofl::

Ik zei niet dat ik niet met belgen kan of belgen niet leuk vind of wat je er ook van maken wil.

Wie is de mol is een nederlands programma, van oorsprong uit Belgie maar er zijn in 15 seizoenen bn'ers 148 nederlanders meegedaan en 2 belgen(die in nederland woonde ter tijde van opnamens, in nederlands speelde of hevige affiniteit hebben met Nederland)

Ik zeg ook niet dat ik denk dat Karen in het 'echte' leven een saaie doos is, ik zeg alleen dat ik iemand met veel pit in Wie is de mol in. Ze lijkt me persoonlijk niet zo leuk in Wie is de mol maar dat zegt inderdaad nooit iets vantevoren.

Alsnog denk ik niet dat ze gekozen wordt voor het programma. Maar als het wel zo is laat ik blij verassen.

Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor.
Ik wilde eigelijk alleen zeggen dat je Karen onderschat.
#teamamaimiljaarde

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: WIDM 2016
« Reactie #172 Gepost op: 21-03-2015, 00:25:12 »
En de hele trein aan opmerkingen over me gaat weer los. Jezus ik moet er gewoon van lachen ::rofl::

Vind dit eerlijk gezegd niet zo'n leuke reactie. We geven gewoon onze mening over iets (waar jij weer je mening over gaf!). Beetje zelfreflectie kan geen kwaad.  :-\\

Karen kan je geen leuke kandidaat lijken, dat is prima. Dat kan. Dat je denkt dat ze geen pit heeft, dat kan ook, dan verschillen we daarover in mening. Net zoals dat ik het er niet mee eens ben dat Karen geen hevige affiniteit heeft met Nederland. K3 is inderdaad een van oorsprong Belgische groep, maar brengt sinds ±2000 zowat de helft van haar tijd door in Nederland. Volgens mij is Karen net zo bekend in Nederland als, bijvoorbeeld, Art.

Twee van je 'situaties' die de 2 Belgische kandidaten hadden (hevige affiniteit en in Nederland spelen) gaan dus ook voor Karen op. Ik snap dus eerlijk gezegd niet waarom het uit zou maken dat ze in België woont.

Nogmaals, het kan prima dat Karen je geen leuke kandidaat lijkt, en blijkbaar hecht jij wel waarde aan de Belg-factor die om haar heen hangt, dat is prima. Ik ben alleen een beetje getriggerd door je opmerking dat je van de reacties moet lachen, er schemert wat oneerbiedigheid bij mij doorheen (die niet zo bedoeld hoeft te zijn hoor!). :)
Meningen verschillen en gelukkig is er een forum om ook op elkaar te reageren om die verschillende meningen te uiten.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #173 Gepost op: 21-03-2015, 01:17:39 »
Check even het topic van onderzoek naar het forum daar staat dus dat bepaalde mensen zich genegeerd voelen. Of dat er altijd woorden worden verdraaid of een big deal gemaakt uit iets kleins.

Eva van der Gucht staat in mijn top5 favoriete kandidaten en ik heb ALLESbehalve wat tegen belgen. Het wordt gespeeld met bn'ers omdat het Nederlandse versie van het programma is. Zelfde als de fransen iemand uit belgie nemen die daar bekend is. Doet TOTAAL niks af van het van het land of van de persoon. Dat wordt totaal verkeerd begrepen. En er zijn hier mensen die oprecht andere mensen zwart maken of alleen communiceren met mensen die hier al 15 jaar zitten terwijl ik menig slimme opmerking heb gemaakt hier. Maar goed, ben nooit op de molfandag geweest dus er wordt vaak een beetje lacherig gedaan. Terwijl ik nodige dosis zelfspot en zelfreflectie hebt. Maar maakt niet uit verder, ik zit hier voor mezelf. Omdat ik hevige affiniteit met het programma heb. En ik wil me niet hoeven veronschuldigen voor een opmerking die door andere compleet uit z'n context wordt gehaald.

Ik. heb. niets. tegen. belgen.

Karen lijkt mij persoonlijk geen leuke kandidate maar zoals ik in mijn vorige bericht al aangaf, ze mag het tegendeel bewijzen. Is al vaker gebeurt met oud kandidaten.

 ::ok::

En nu weer door met leuke lijstjes van potentiele kandidaten en landen!!!  ::fluit::

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #174 Gepost op: 21-03-2015, 09:14:07 »
Ze moeten gewoon een nieuwe vlaamse serie maken. Probleem opgelost  ::trots::
#teamamaimiljaarde

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #175 Gepost op: 21-03-2015, 09:14:42 »
Ik heb Geraldine Kemper voorbij zien komen in dit topic, die lijkt me ook erg leuk. Lekker fanatiek ook!
 
En ik zit nu RTL Late Night te kijken en Katja Herbers zou ook leuk zijn! Of sowieso iemand of meerdere uit Divorce.  ::jaja::

Ja wat een superleuk mens, Katja! ::ok::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #176 Gepost op: 21-03-2015, 09:31:01 »
Wim Helsen  ::rofl:: ::jaja::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: WIDM 2016
« Reactie #177 Gepost op: 21-03-2015, 11:09:24 »
Als moderator even reageren. Je kunt niet zomaar beschuldigingen roepen die niet waar zijn. Mocht je dat toch zo ervaren wil ik je vragen om voortaan de moderator knop te gebruiken.
Check even het topic van onderzoek naar het forum daar staat dus dat bepaalde mensen zich genegeerd voelen. Of dat er altijd woorden worden verdraaid of een big deal gemaakt uit iets kleins.
Dat onderzoek heeft een eigen topic gekregen hier. Jammer dat de resultaten en de manier van onderzoek niet gedeeld worden, dus het is moeilijk om conclusies te trekken. Er zijn in dat zelfde topic ook mensen geweest die nieuw waren en er totaal mee oneens waren.
En er zijn hier mensen die oprecht andere mensen zwart maken of alleen communiceren met mensen die hier al 15 jaar zitten terwijl ik menig slimme opmerking heb gemaakt hier.
echt waar ? mensen zwart maken? wil je dan aub echt de moderator knop gebruiken ?


En nu weer door met leuke lijstjes van potentiele kandidaten en landen!!! 
  goed plan!
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: WIDM 2016
« Reactie #178 Gepost op: 21-03-2015, 11:14:33 »
Ja wat een superleuk mens, Katja! ::ok::

die zou ik ook wel graag willen zien, maar ook Dirk Zeelenberg :)
Timur of Domien: ook leuk ::jaja::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #179 Gepost op: 21-03-2015, 11:43:56 »
die zou ik ook wel graag willen zien, maar ook Dirk Zeelenberg :)
Timur of Domien: ook leuk ::jaja::

Domien erg leuk ja! Carly Wijs is ook heel erg leuk!  ::ok::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !