Poll

Wat vind jij van de verhuizing van WIDM naar de zaterdagavond?

De zaterdagavond wordt mijn nieuwe WIDMavond!!
80 (51%)
De zaterdagavond is helemaal top!! Maar moltalk had wel op een andere avond gemogen.
9 (5.7%)
Doe mij maar donderdag = WIDMdag
66 (42%)
Ik houd niet van WIDM
2 (1.3%)

Totaal aantal stemmen: 157

Auteur Topic: WIDM 2016  (gelezen 796524 keer)

anoniem 24971

  • Gast
Re: WIDM 2016
« Reactie #180 Gepost op: 21-03-2015, 13:51:23 »
Frederik Brom mag wel eens een keer meedoen. Beetje een type Daniël Boissevain keer twee.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #181 Gepost op: 21-03-2015, 16:54:13 »
Zelf heb ik dan weer helemaal niets met de meeste 3FM dj's :-X  Maar de hele Divorce cast mag van mij meedoen haha.

Offline ieeerr

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #182 Gepost op: 21-03-2015, 17:43:51 »
Maar de hele Divorce cast mag van mij meedoen haha.

Een Wie Is De Mol?-Divorce special. Ik ben voor.  ::jaja::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #183 Gepost op: 21-03-2015, 17:45:49 »
Als moderator even reageren
Ja maar wie wil jij nu in WIDM 2016?

Davey waarschijnlijk ::rofl:: ::jaja::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: WIDM 2016
« Reactie #184 Gepost op: 21-03-2015, 17:48:44 »
Ja maar wie wil jij nu in WIDM 2016?

Davey waarschijnlijk ::rofl:: ::jaja::
;D Dat is wel het soort speler waar ik van hou ja.

Stout, grappig, een speler die het spel nog als een spel ziet.

Geen idee wie dat verder nog zou kunnen.  Ik laat me graag verrassen door IDTV. De mix van deelnemers is één van de dingen die het programma leuk maakt.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #185 Gepost op: 21-03-2015, 21:03:11 »
Philippe Geubels  ::joehoe::

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: WIDM 2016
« Reactie #186 Gepost op: 21-03-2015, 21:11:01 »
Philippe Geubels  ::joehoe::

Die kan ik echt niet verstaan ::schaam::
Moeten ze wel met ondertiteling gaan werken ::jaja::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #187 Gepost op: 24-03-2015, 12:27:15 »
Frederik Brom mag wel eens een keer meedoen. Beetje een type Daniël Boissevain keer twee.


Koekje van eigendeeg: Zijn Telefoon gaat/Stem Art: Je zit in Wie Is de Mol.

https://www.youtube.com/watch?v=3NqrYAdD1nY

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: WIDM 2016
« Reactie #188 Gepost op: 24-03-2015, 12:59:03 »
Koekje van eigendeeg: Zijn Telefoon gaat/Stem Art: Je zit in Wie Is de Mol.
"Je spreekt met AVROTROS (of idTV). Wil je meedoen met 'Wie is de Mol?' en kans maken op de pot die kan oplopen tot € 50.000,-? Toets dan 1; wil je dat niet? Hang dan op." ;D
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:
« Reactie #189 Gepost op: 24-03-2015, 15:06:33 »
Hij is ook van de luchtmacht reclame. Die man heeft echt een mooie stem vind ik 😛

Offline Lo

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #190 Gepost op: 24-03-2015, 16:36:02 »
"Je spreekt met AVROTROS (of idTV). Wil je meedoen met 'Wie is de Mol?' en kans maken op de pot die kan oplopen tot € 50.000,-? Toets dan 1; wil je dat niet? Hang dan op." ;D
Haha ja die is leuk. En ook de tijd ervoor. De BN-ers zullen nu wel gevraagd zijn dus dubben of ze de mol willen zijn ;D
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline BlijBlijBlij

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Blijste Molloot!
Re: WIDM 2016
« Reactie #191 Gepost op: 24-03-2015, 16:41:37 »
Als we ons afvragen in welk LAND het nieuwe seizoen zich zal afspelen, denk ik dat we in ieder geval heel veel landen kunnen wegstrepen, namelijk de landen waar je een visum voor moet aanvragen.
Bij alle landen waar WIDM is geweest, heb je ofwel geen visum nodig, ofwel krijg je hem bij aankomst (zoals bijvoorbeeld afgelopen jaar ook met Sri Lanka het geval was).

Check even deze kaart.

Voor de blauwe en groene gebieden hoef je geen ingewikkelde visumprocedure door en dat zijn in dat opzicht dus gebieden waar WIDM zich zou kunnen afspelen. Voor de grijze gebieden moet er wel echt een visum aangevraagd worden en daar zullen we het dus niet gaan zien.

Daarmee kunnen we dus met zekerheid alvast heel veel landen in Afrika en Azië afstrepen en ook bijvoorbeeld Rusland en Cuba.
Maar kijk eens naar de Verenigde Staten, knalgroen op deze kaart! Ik hoorde geluiden in het forum dat ze daar nooit heen zullen gaan of zo, maar als ik zo eens naar deze kaart kijk, zou ik daar nog niet zo zeker van zijn hoor!
« Laatst bewerkt op: 24-03-2015, 16:55:30 door BlijBlijBlij »
Ik ben toch zo BLIJ vandaag... :D

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: WIDM 2016
« Reactie #192 Gepost op: 24-03-2015, 17:24:42 »
De reden die voor Amerika wordt gegeven is dat je daar niet met eigen cameracrew e.d. mag werken.
Strenge vakbondsregels over televisieopnames heb ik begrepen.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #193 Gepost op: 24-03-2015, 17:33:38 »
Zo te zien ligt geheel Zuid-Amerika open dus keuze te over! Nauwelijks een gok over te wagen: het zijn nog zoveel landen waar ze niet geweest zijn... maar qua continent is het wel vrij zeker welke kant het dan uitgaat ::hypocriet::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline BlijBlijBlij

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Blijste Molloot!
Re: WIDM 2016
« Reactie #194 Gepost op: 24-03-2015, 19:27:26 »
Zo te zien ligt geheel Zuid-Amerika open dus keuze te over! Nauwelijks een gok over te wagen: het zijn nog zoveel landen waar ze niet geweest zijn... maar qua continent is het wel vrij zeker welke kant het dan uitgaat ::hypocriet::
Ho ho, Oceanië ligt ook helemaal open hè. Het zou dus ook nog steeds heel goed Nieuw-Zeeland kunnen worden.
Maar ik denk dat je gelijk hebt, ik denk ook dat het Zuid-Amerika wordt. Ik gok op Colombia!
« Laatst bewerkt op: 24-03-2015, 19:41:22 door BlijBlijBlij »
Ik ben toch zo BLIJ vandaag... :D

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2016
« Reactie #195 Gepost op: 24-03-2015, 19:43:01 »
Oekraïne lijkt me ook vrij onwaarschijnlijk........als het al een optie was geweest.



Mongolië zou dan weer kunnen, maar 3 keer achter elkaar Azië?  Namibië, daar is een paar jaar geleden een Realityserie opgenomen, welkom bij de Kamara's. Dus daar filmen zou dan wel weer kunnen.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WIDM 2016
« Reactie #196 Gepost op: 24-03-2015, 20:02:43 »
Als ze voor Afrika zouden kiezen zou ik Ethiopië opperen, daar is ook met succes de Pelgrimscode 3 opgenomen  ::jaja:: Maar ik vermoed, en hoop al jaren, dat t nu eindelijk eens Zuid-Amerika gaat worden. En welk land? Alles kan in principe. Maar zou dan voor Chili of Paraguay gaan (wat onbekender land). Midden-Amerika (Jamaica? Honduras etc) kan ook.

3x Azië is op zich ook niet gek, ligt eraan welk deel. Maleisië of Zuid-Korea zouden  er niet in passen omdat t te veel op eerdere seizoenen lijkt, maar iets als Qatar (ja te heet, is een voorbeeld) of Azerbaijan/Oezbekistan zou natuurlijk prima kunnen qua Azië. En anders inderdaad maar Nieuw-Zeeland :)

Zal je zien... strijken ze neer in pakweg Slowakije of Roemenië (en dus weer een Europa serie ;D ook alweer 4 jaar geleden dan)
« Laatst bewerkt op: 24-03-2015, 20:05:51 door Mollenvanger-MV »

Offline BlijBlijBlij

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Blijste Molloot!
Re: WIDM 2016
« Reactie #197 Gepost op: 24-03-2015, 20:50:55 »
Als ze voor Afrika zouden kiezen zou ik Ethiopië opperen, daar is ook met succes de Pelgrimscode 3 opgenomen  ::jaja:: Maar ik vermoed, en hoop al jaren, dat t nu eindelijk eens Zuid-Amerika gaat worden. En welk land? Alles kan in principe. Maar zou dan voor Chili of Paraguay gaan (wat onbekender land). Midden-Amerika (Jamaica? Honduras etc) kan ook.

3x Azië is op zich ook niet gek, ligt eraan welk deel. Maleisië of Zuid-Korea zouden  er niet in passen omdat t te veel op eerdere seizoenen lijkt, maar iets als Qatar (ja te heet, is een voorbeeld) of Azerbaijan/Oezbekistan zou natuurlijk prima kunnen qua Azië. En anders inderdaad maar Nieuw-Zeeland :)

Zal je zien... strijken ze neer in pakweg Slowakije of Roemenië (en dus weer een Europa serie ;D ook alweer 4 jaar geleden dan)
Dan zeg ik Paraguay voor Zuid-Amerika. Dat is echt een onbekend land, sterker nog; het is het minst bezochte land van Zuid-Amerika, hierbij ook denkend aan de aflevering van Reizen Waes onlangs waar we hebben kunnen zien hoe ontzettend mooi Paraguay is en hoe ontzettend verlaten het is qua buitenlanders! Iedere locatie daar is door zijn verlatenheid een perfecte Mollocatie.
Qua Azië zit ik in ieder geval aan het centrale deel te denken en dan het meeste aan Kazachstan. Dat land lijkt me ook afwisselend genoeg om een hele serie te draaien.
Afrika verwacht ik eigenlijk niet zo snel meer, eigenlijk heeft een aanzienlijk deel van Afrika een beetje eenzelfde sfeer, behalve de omgeving van de Sahara, maar door de terroristische dreiging zou ik nu liever niet naar bijv. Egypte, Tunesië enz. willen.
« Laatst bewerkt op: 24-03-2015, 20:54:02 door BlijBlijBlij »
Ik ben toch zo BLIJ vandaag... :D

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #198 Gepost op: 24-03-2015, 20:58:48 »
Zal je zien... strijken ze neer in pakweg Slowakije of Roemenië
Jaaa Roemenië! :D
...óf niet!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: WIDM 2016
« Reactie #199 Gepost op: 25-03-2015, 08:14:46 »
Zuid Amerika denk ik ook. En dan zou ik zeggen: Brazilië. Dat land is dusdanig groot en gevarieerd dat er heel veel te doen is, en een superserie kan opleveren. Andere ideetjes voor landen daar: Peru of misschien wel Uruguay/Paraguay?

Azië zie ik ook niet snel gebeuren, maar zoals al door anderen voorgesteld: Azerbajdzjan (hoewel dat meer tot Europa wordt gerekend) en een van de -stan-nen aan de andere kant van de Kaspische Zee zou ook kunnen, hoewel mensenrechtenorganisaties daar niet blij mee zullen zijn.

Afrika? Waarom niet? Waarom niet een land als Kenya, Tanzania of misschien wel Madagascar? Die landen hebben volgens mij best hun eigen sfeer.
Ich bin ein Bärliner!