Poll

Wat vind jij van de verhuizing van WIDM naar de zaterdagavond?

De zaterdagavond wordt mijn nieuwe WIDMavond!!
80 (51%)
De zaterdagavond is helemaal top!! Maar moltalk had wel op een andere avond gemogen.
9 (5.7%)
Doe mij maar donderdag = WIDMdag
66 (42%)
Ik houd niet van WIDM
2 (1.3%)

Totaal aantal stemmen: 157

Auteur Topic: WIDM 2016  (gelezen 796583 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #200 Gepost op: 25-03-2015, 09:37:22 »
Dan zeg ik Paraguay voor Zuid-Amerika
Haha dat is geinig. Dat is het land dat ik hier thuis ook riep.

Maar Oceanie, daar hebben ze toch bijna alles gehad, alles tussen Australie en het vaste land van Maleisie? Of bedoel je dan eilandstaatjes van Trinidad ofzo?

Ik denk dus dat ze Nieuw-Zeeland wel even bewaren en nu eerst helemaal naar de andere kant van de Aarde gaan.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline BlijBlijBlij

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Blijste Molloot!
Re: WIDM 2016
« Reactie #201 Gepost op: 25-03-2015, 10:16:21 »
3x Azië is op zich ook niet gek, ligt eraan welk deel. Maleisië of Zuid-Korea zouden  er niet in passen omdat t te veel op eerdere seizoenen lijkt, maar iets als Qatar (ja te heet, is een voorbeeld) of Azerbaijan/Oezbekistan zou natuurlijk prima kunnen qua Azië. En anders inderdaad maar Nieuw-Zeeland :)
Azerbeidzjan en Oezbekistan niet dan, daar heb je echt een visum voor nodig. Georgië en Armenië zouden wel kunnen.

De reden die voor Amerika wordt gegeven is dat je daar niet met eigen cameracrew e.d. mag werken.
Dat klopt niet volgens mij. Bassie en Adriaan hebben destijds gewoon met hun eigen ploeg in de Verenigde Staten kunnen draaien. En nog niet zo lang geleden 3 op Reis van BNN ook. En recentelijk was Reizen Waes nog in de Amerikaanse staat Alaska en ook daar hebben ze gewoon met eigen ploeg kunnen draaien.

Haha dat is geinig. Dat is het land dat ik hier thuis ook riep.

Maar Oceanie, daar hebben ze toch bijna alles gehad, alles tussen Australie en het vaste land van Maleisie? Of bedoel je dan eilandstaatjes van Trinidad ofzo?

Ik denk dus dat ze Nieuw-Zeeland wel even bewaren en nu eerst helemaal naar de andere kant van de Aarde gaan.
Nee, Oceanië is, behalve 2x Australië, nog helemaal niet geweest en die laatste keer was inmiddels 10 jaar geleden. De Filipijnen liggen volgens mij ook echt in Azië.

Nieuw-Zeeland zou dus nog echt wel kunnen en dan heb je sowieso ook nog Fiji en Nieuw-Caledonië (misschien een goede combi voor een tweelandenreeks) en Papoea-Nieuw-Guinea.
« Laatst bewerkt op: 25-03-2015, 10:31:22 door BlijBlijBlij »
Ik ben toch zo BLIJ vandaag... :D

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: WIDM 2016
« Reactie #202 Gepost op: 25-03-2015, 10:27:16 »
Dat klopt niet volgens mij. Bassie en Adriaan hebben destijds gewoon met hun eigen ploeg in de Verenigde Staten kunnen draaien. En nog niet zo lang geleden 3 op Reis van BNN ook. En recentelijk was Reizen Waes nog in de Amerikaanse staat Alaska en ook daar hebben ze gewoon met eigen ploeg kunnen draaien.
In de tijd van Bassie en Adriaan waren die regels vast anders dan nu, maar het ligt ook aan de omvang van de crew. Reisshowtjes bestaan denk ik meestal uit niet meer dan 4 of 5 man, een productie als WIDM loopt met weet ik hoeveel mensen rond.
The British are not impressed.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: WIDM 2016
« Reactie #203 Gepost op: 25-03-2015, 12:28:10 »
Nee, Oceanië is, behalve 2x Australië, nog helemaal niet geweest en die laatste keer was inmiddels 10 jaar geleden. De Filipijnen liggen volgens mij ook echt in Azië.
Phillippijnen is inderdaad Azië.

Maar Oceanie, daar hebben ze toch bijna alles gehad, alles tussen Australie en het vaste land van Maleisie? Of bedoel je dan eilandstaatjes van Trinidad ofzo?
Trinidad (& Tobago) ligt toch werkelijk in Midden Amerika/Caraïben. Misschien bedoel je Tuvalu of Tonga?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #204 Gepost op: 25-03-2015, 12:56:46 »
bedoel je Tuvalu of Tonga?
Haha ik bedoel eigenlijk dat Oceanie niks is, beetje hetzelfde als Antarctica  ::). Dat noem ik geen werelddeel hoor, zijn alleen maar een bumps eilandstaatjes waar die voetbaltrainers dan weer heengaan om wel op het WK te mogen verschijnen omdat het nu eenmaal onder een continent wordt ingedeeld, ik bedoel dus zeker niet Tuvalu of Tonga specifiek, het mag ook Tongalu&Tiboga zijn :P. On topic deelt WIDM ook niet in continenten in... Japan is toch extreem anders dan Sri Lanka dus als ze nu weer een zwiep richting Mongolie maken zou het ook kunnen al is het dan almaar Azië op rij, alleen denk ik zelf dat ze ditmaal eens helemaal west gaan.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: WIDM 2016
« Reactie #205 Gepost op: 25-03-2015, 13:37:28 »
Haha ik bedoel eigenlijk dat Oceanie niks is, beetje hetzelfde als Antarctica  ::).
Nou, Oceanië bestaat wel uit de onderstaande zestien landen, dus het is niet geheel 'niks'. Maar op Australië, Indonesië en Nieuw-Zeeland na, is het voor een hele serie WIDM idd niet geschikt.

- Australië
- Fiji
- Indonesië
- Kiribati
- Marshalleilanden
- Micronesia
- Nauru
- Nieuw-Zeeland
- Oost-Timor
- Palau
- Papoea-Nieuw-Guinea
- Salomonseilanden
- Samoa
- Tonga
- Tuvalu
- Vanuatu


Een Zuid-Amerikaans land als Brazilië, lijkt mij idd ook zeer geschikt. Vorig jaar kon dat niet in verband met het WK voetbal, maar nu zou het best kunnen ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: WIDM 2016
« Reactie #206 Gepost op: 25-03-2015, 13:47:59 »
Waarbij gezegd moet worden dat zowel Indonesië als Oost Timor staatkundig ook onder Azië vallen... (voor wat het waard is)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #207 Gepost op: 25-03-2015, 13:52:11 »
Nog even in belgen modus: HERMAN BRUSSELMANS  ::rofl::

Qua land wil ik al lang Peru misschien in combinatie met Paraguay (ook in reizen Waes gezien, het is een ontzettend mooi land). Nieuw Zeeland lijkt mij ook een ontzettend mooi land trouwens. Als ze dan toch Europa zouden kiezen lijken Romenie, Kroatië, Albanie etc mij goede opties...
#teamamaimiljaarde

Offline Lo

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #208 Gepost op: 25-03-2015, 17:01:55 »
Waarbij gezegd moet worden dat zowel Indonesië als Oost Timor staatkundig ook onder Azië vallen... (voor wat het waard is)
En Nieuw Guinea niet dan? Rrraarrrrrr ::ohno::

Nog even in belgen modus: HERMAN BRUSSELMANS  ::rofl::

Qua land wil ik al lang Peru misschien in combinatie met Paraguay (ook in reizen Waes gezien, het is een ontzettend mooi land
OK, ik ben akkoord met Paraguay + Wim Helsen ;D :-X
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: WIDM 2016
« Reactie #209 Gepost op: 26-03-2015, 07:16:15 »
En Nieuw Guinea niet dan? Rrraarrrrrr ::ohno::
Het eiland Nieuw Guinea ligt inderdaad geografisch in Oceanië; en Papua Nieuw Guinea valt er ook onder. Alleen het westelijke deel is van Indonesië...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #210 Gepost op: 26-03-2015, 09:56:41 »
Dan vind ik dat alles op land bij Azië blijft zoals Maleisië maar dat ze er Indonesië en de Filippijnen wel bij moeten krijgen, dan stelt dat continent nog wat voor en is WIDM al 3x in Oceanië geweest ;D

OT
Blijkt dat mijn beide suggesties voor WIDM nu met De Zeven Zeeën starten: Toprak en Pepijn Lanen, zit ik toch een beeeeeeeetje goed ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 26-03-2015, 10:03:07 door Lo »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: WIDM 2016
« Reactie #211 Gepost op: 26-03-2015, 20:55:47 »
Amerika, New York  ::love:: Helaas kan dat niet, maar het zou fantastisch zijn  ::bravo::

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: WIDM 2016
« Reactie #212 Gepost op: 26-03-2015, 21:48:30 »
Amerika, New York  ::love:: Helaas kan dat niet, maar het zou fantastisch zijn  ::bravo::

Ik zal goed opletten als ik in mei rondzwerf in The Big Apple ::jaja::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2016
« Reactie #213 Gepost op: 26-03-2015, 22:14:11 »
NY staat ook nog op mijn verlanglijstje.  Maar zal nog wel een tijdje duren.


Wat betreft de minder waarschijnlijke opties zou ik Groenland willen noemen.


Zul je zien dat het team ook daar een paar verdwaalde Nederlanders tegenkomt...... ::rofl:: ::rofl::

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: WIDM 2016
« Reactie #214 Gepost op: 26-03-2015, 23:09:33 »
Wat betreft de minder waarschijnlijke opties zou ik Groenland willen noemen.


Zul je zien dat het team ook daar een paar verdwaalde Nederlanders tegenkomt...... ::rofl:: ::rofl::
Daar is mijn moeder vaak geweest, dus ja, ook in Groenland lopen Nederlanders rond. Is inderdaad niet zo waarschijnlijk, je kan er alleen iets in de steden, daarbuiten is vervoer vrij lastig. En ik weet niet of er 20 opdrachten op een vissersbootje te verzinnen zijn, en of dat interessant is om 10 weken lang naar te kijken.
The British are not impressed.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #215 Gepost op: 27-03-2015, 11:41:50 »
weet niet of er 20 opdrachten op een vissersbootje te verzinnen zijn, en of dat interessant is om 10 weken lang naar te kijken
Wordt het weer een IJslandje, dus paar weken Groenland en dan verhuizen naar Belize ofzo ;)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: WIDM 2016
« Reactie #216 Gepost op: 5-04-2015, 19:42:53 »
Pim Muda! ::ok::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline KeyW

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #217 Gepost op: 6-04-2015, 16:27:27 »
Persoonlijk lijkt Jeroen Stomphorst van de NOS een leuk iemand om mee te doen.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #218 Gepost op: 10-04-2015, 01:26:49 »
Midden april, iemand al iets verdachts opgevallen?

Heb niet zoveel tijd gehad om op twitter of facebook te speuren, maar nu Karin de Groot de nieuwe coach wordt naast Eva kunnen we haar misschien in de gaten houden of ze mensen volgt die elkaar weer volgen..

Ik zag in ieder geval dat Pricilla Kneteman (oa bekend van Gooische vrouwen en Spangas) het officiele Wie is de mol account volgde, heel recent. Dat kan natuurlijk zijn omdat ze gewoon een fan van het programma is maar ik ging even googlen en ze is 23. Best jong, maar volgens mij was Dennis 22 toen hij meedeed. Er zijn wel vaker jonge mensen in het programma gezien geweest. 22/23 is denk ik wel een uiterste maar het is dus al een keer geweest. Ze heeft natuurlijk nog geen 'grote' klussen gedaan maar ze is wel een bekend gezicht bij veel jeugd door Spangas en natuurlijk Gooische vrouwen waarin ze alle seizoenen te zien was + de films..

Ik zie al leuke namen voorbij komen. Zin om te speuren?  ::ok::

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: WIDM 2016
« Reactie #219 Gepost op: 10-04-2015, 07:25:57 »
Heb niet zoveel tijd gehad om op twitter of facebook te speuren, maar nu Karin de Groot de nieuwe coach wordt naast Eva kunnen we haar misschien in de gaten houden of ze mensen volgt die elkaar weer volgen..
Op de MFD werd bekend gemaakt dat ook Eva gestopt is bij WIDM.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!