Poll

Wat vind jij van de verhuizing van WIDM naar de zaterdagavond?

De zaterdagavond wordt mijn nieuwe WIDMavond!!
80 (51%)
De zaterdagavond is helemaal top!! Maar moltalk had wel op een andere avond gemogen.
9 (5.7%)
Doe mij maar donderdag = WIDMdag
66 (42%)
Ik houd niet van WIDM
2 (1.3%)

Totaal aantal stemmen: 157

Auteur Topic: WIDM 2016  (gelezen 796621 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #260 Gepost op: 11-05-2015, 18:22:18 »
kan natuurlijk ook gewoon dat ze niet meer vanuit Nederland vertrekken, maar vanuit een buurland
Grrrrr........... ZIT ik daar maar 24/7 in de hoop DE groep te spotten >:( :\'( ::ohno:: ::) :P
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #261 Gepost op: 11-05-2015, 19:03:35 »
Dat zal mede afhangen denk ik van waar men naartoe gaat. Zoals vorig jaar bijv. zou het best kunnen zijn dat men vanuit Engeland is vertrokken, aangezien er vanuit Nederland geen vluchten gaan naar Sri Lanka.

Ze waren toch via Abu Dhabi gereisd? Zijn ze waarschijnlijk met Etihad gegaan. ;)

Anway, zou me niets verbazen als ze via een aparte ruimte inchecken, en dan wel met de gewone mensen boarden, maar dan wel individueel, dus niet als een groep arriveren bij de gate. Als je in een toestel met 350 passagiers zit, vallen 10 verspreide BNers niet zo op denk ik.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #262 Gepost op: 11-05-2015, 19:17:36 »
Citaat
Als je in een toestel met 350 passagiers zit, vallen 10 verspreide BNers niet zo op denk ik.
Als er 1 molloot tussen zit wellicht wel :D

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #263 Gepost op: 11-05-2015, 19:54:22 »
ik denk dat 10 BN-ers in hetzelfde toestel toch wel opvalt. Bovendien zijn dat dingen die altijd door de één of ander getwitterd worden.
er was eens......

Offline ieeerr

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #264 Gepost op: 11-05-2015, 21:17:37 »
Ik weet dat wanneer ik ergens heen vlieg, ik in de tijd dat ik moet wachten (voor het boarden, tijdens het boarden, nadat we geland zijn, paspoort controle?) 'aapjes' ga kijken, dus dan zouden er zo een paar gespot zijn.  ::tandpastasmiley:: ::jaja:: 

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #265 Gepost op: 12-05-2015, 23:09:25 »
Ik snap dat ook nog steeds niet hoe ze dat doen ieder jaar.

In 2012 werd de complete groep gespot dus je zou... er vanuit mogen gaan dat ze daarvoor gewoon in groepen samen gingen. Ok, soms zijn het semi bn'ers, en 99% procent van de reizigers op schiphol is te druk met zichzelf maar als ik Chris Zegers, Rik van de Westelaken en Martine Sandifort samen op schiphol zag met nog wat andere mensen ging bij mij sowieso wel een belletje rinkelen. Heel veel 'normale' nederlanders tikken elkaar ook aan als ze een bn'er zien in bijv de stad. En daar is het vaak nog veel hectischer. Ik snap niet hoe ze ongemerkt samen zouden kunnen zijn zoals bij in 2010 in aflevering 1. Ik snap nog steeds niet dat bijv toen geen namen naar buiten kwamen. Je ziet een hele camera ploeg en 10 bn'ers en een man in pak met een envelop op schiphol lopen... er MOETEN mensen zijn geweest die dachten hmmm...

Goed, ik weet van Expeditie Robinson dat ze vorig jaar 4 mei zijn vertrokken. Wie is de mol 16/17 mei. Ik zie Dennis Weening en Nicolette nog doortwitteren en Art is sowieso t/m volgende week in Nederland. Iemand al namen aan elkaar kunnen linken, zowel van Expeditie als bij de mol. Lukt me niet echt, frustrating. Maar ik denk idd dat de crew er nu wel meer moeite voor doet om geen namen uit te laten lekken zoals vorige jaren.... >:D


Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #266 Gepost op: 12-05-2015, 23:16:31 »
Over ER: Dennis Weening is in ieder geval tot komende zondag in Nederland ivm de live finale van So you think you can dance.

Zijn er dit jaar al vermoedens wie kandidaat zal zijn? Ik heb op het forum heel wat wensen langs zien komen maar nog geen echte vermoedens.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #267 Gepost op: 12-05-2015, 23:24:16 »
Over ER: Dennis Weening is in ieder geval tot komende zondag in Nederland ivm de live finale van So you think you can dance.

Zijn er dit jaar al vermoedens wie kandidaat zal zijn? Ik heb op het forum heel wat wensen langs zien komen maar nog geen echte vermoedens.

Nee, nog niemand. En bij Robinson ook niet. daarom vind ik het ook zo gek, maar misschien als ze bij beide reizen vertrokken zijn dat er door twitterstiltes toch het een en ander duidelijk wordt. en vaak kun je dan van 1 of 2 'verdachte' wel bij hun twitter zien wie ze volgen en wie hun terugvolgen en daaruit een patroon trekken. ff afwachten nog dus!!

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: WIDM 2016
« Reactie #268 Gepost op: 14-05-2015, 22:04:41 »
Denk dat ze na afgelopen jaar wel echt voorzichtiger zijn voor het komende seizoen en misschien ook wel strengere socialmediaregels hebben. (van WIDM iig)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #269 Gepost op: 15-05-2015, 14:32:56 »
Art loopt 14 en 15 mei nog mee voor stichting vluchteling dus of ZE zijn al terug of vertrekken na volgende week.
Art heeft hem gelopen ::joehoe:: dus vanaf nu kunnen ze elk moment vertrekken ::nieuwsgierig::
...óf niet!

Offline BlijBlijBlij

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Blijste Molloot!
Re: WIDM 2016
« Reactie #270 Gepost op: 15-05-2015, 14:44:08 »
Nou! Waar zullen ze heen gaan? En WIE zullen erheen gaan? :D :D :D

Landen die ik graag zou zien, op volgorde van het continent dat het laatst aan de beurt is geweest:

* Oceanië (laatst in 2005): NIEUW-ZEELAND!!!
* Zuid-Amerika (laatst in 2006): Paraguay/Colombia combi
* Noord-Amerika (laatst in 2011): de twee niet-aaneengesloten Staten (dus Alaska & Hawaï)
* Europa (laatst in 2012): Armenië/Georgië combi
* Afrika (laatst in 2013): Malawi/Mauritius combi
* Azië (laatst in 2015): Kazachstan
« Laatst bewerkt op: 15-05-2015, 19:29:03 door BlijBlijBlij »
Ik ben toch zo BLIJ vandaag... :D

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #271 Gepost op: 15-05-2015, 14:46:40 »
Dat wordt Art schaduwen  ::rofl::

Hoelahoep zit op schiphol de boel in de gaten te houden  ::rofl::

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #272 Gepost op: 15-05-2015, 17:17:40 »
Ik ben net op Schiphol wezen kijken ::regenboog::

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
...óf niet!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: WIDM 2016
« Reactie #273 Gepost op: 15-05-2015, 19:09:43 »
Ik ben net op Schiphol wezen kijken ::regenboog::

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Het lijkt mij sterk dat je helemáál niemand hebt gezien ;D :P
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #274 Gepost op: 15-05-2015, 21:00:28 »
Dit laat maar weer zien wat een grote fan je bent Pac! Veel mensen zullen wel naar schiphol willen gaan, maar er zal maar een enkeling echt gaan.  ;)

Moet toch eerlijk zijn dat het spotten van kandidaten/de kandidatengroep me een gemixt gevoel geeft. Begrijp me niet verkeerd, en ga er uiteraard mee door, maar het langzaam bekend maken van de kandidaten rond oktober/november laat wel altijd de mol-spanning oplopen. Vooral de laatste twee seizoenen, met de aparte bekendmaking van de kandidaten, zorgt er altijd voor dat ik extra veel zin krijg in het seizoen. En het is voor de programma-makers ook erg jammer als kandidaten eerder uitlekken.
Dus doe het vooral, maar bederft het uiteindelijk niet de voorpret voor zowel de kijkers, als de makers?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #275 Gepost op: 15-05-2015, 22:07:22 »
Dit laat maar weer zien wat een grote fan je bent Pac! Veel mensen zullen wel naar schiphol willen gaan, maar er zal maar een enkeling echt gaan.  ;)
Ik heb ook wel de mazzel dat ik op 10 minuten van Schiphol woon natuurlijk :)

Het gaat me natuurlijk ook vooral om het avontuur van op Schiphol staan en misschien wel een BN'er te spotten 8)
De kans is ook klein daadwerkelijk iemand zou spotten. Maar als ik écht iemand tegen zou komen, zou ik natuurlijk wel voorzichtig zijn met het noemen van die naam. In ieder geval wachten tot de opnames zijn afgelopen, denk ik.
...óf niet!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #276 Gepost op: 15-05-2015, 22:24:00 »
Snap wat je bedoelt DylanS.

Maar ook al weet ik de namen van te voren (althans de gegokte namen) dan nog vind ik het spannend als ze de kandidaten bekend gaan maken en dan juist om het feit of de namen die gevonden zijn ook daadwerkelijk degene zijn.

Haalt bij mij gelukkig niet het gevoel weg naar de opbouw richting aflevering 1.


Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #277 Gepost op: 17-05-2015, 17:18:33 »
helemaal mee eens speuren naar kandidaten en dan spanning of we het juist kandidaten hebben en daarna speuren naar de mol en daarna de uitslag wie de mol is.
is gewoon een extra onderdeel van de lol van wie is de mol.

alleen moeten we met zijn allen zorgen dat we geen conclusies kunnen trekken over het wel of niet vroeg afvallen.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #278 Gepost op: 17-05-2015, 18:37:06 »
Ik weet nu al wie de mol is. Echt! Namelijk:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #279 Gepost op: 18-05-2015, 17:55:29 »
Jullie hebben ook helemaal gelijk en ik vind het erg leuk om te lezen dat Pac naar Schiphol is gegaan etc. En natuurlijk de aankomende twitter-stiltes waar we uit kunnen halen wie er mee zouden kunnen doen. En dan het enorme ingewikkelde gedoe, waardoor mensen er nog achter kunnen komen of iemand aan widm of Expeditie Robinson meedoet. #Impressive

Maar toch bedacht ik mezelf, als Pac de crew tegen was gekomen en al een paar namen had geweten, of ik dat wel zou willen weten... Uiteindelijk zou mij nieuwsgierigheid het denk ik overwinnen, maar toch.  ;D