Poll

Wat vind jij van de verhuizing van WIDM naar de zaterdagavond?

De zaterdagavond wordt mijn nieuwe WIDMavond!!
80 (51%)
De zaterdagavond is helemaal top!! Maar moltalk had wel op een andere avond gemogen.
9 (5.7%)
Doe mij maar donderdag = WIDMdag
66 (42%)
Ik houd niet van WIDM
2 (1.3%)

Totaal aantal stemmen: 157

Auteur Topic: WIDM 2016  (gelezen 796143 keer)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #340 Gepost op: 30-05-2015, 22:55:44 »
Even iets om in de gaten te houden..


Art is naar Amerika vertrokken (memphis).
Fleur Wallenberg is naar Amerika vertrokken voor 3 weken 'vakantie'
Jan Versteegh (die ook JP op twitter volgt en het WIDM account) is voor BNN naar Amerika vertrokken tweete hij. Hij heeft wel bnn erin vermeld dus maar misschien weet iemand van bnn dat hij daar voor widm heen gaat en dat dit zijn deelname kan coveren..

3x amerika. Ook al zouden het natuurlijk leugens zijn, misschien vliegen ze wel die kant op allemaal.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: WIDM 2016
« Reactie #341 Gepost op: 30-05-2015, 23:18:55 »
En Timur Perlin houdt momenteel een sabbatical om inspiratie op te doen voor zijn nieuwe radioprogramma dat vanaf september te horen zal zijn.

Ook al staat op bovengenoemde site dat hij niet meedoet aan WIDM (of ER), is het natuurlijk wel iets om in de gaten te houden ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #342 Gepost op: 30-05-2015, 23:34:35 »
Timur Perlin is gewoon in Nederland hoor.  :P Afgelopen donderdag in elk geval nog wel.  ;D Hij is trouwens ook niet echt de persoon om met zoiets mee te doen volgens mij.
« Laatst bewerkt op: 30-05-2015, 23:40:22 door Loezel »

Offline BlijBlijBlij

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Blijste Molloot!
Re: WIDM 2016
« Reactie #343 Gepost op: 31-05-2015, 09:21:08 »
Even iets om in de gaten te houden..


Art is naar Amerika vertrokken (memphis).
Fleur Wallenberg is naar Amerika vertrokken voor 3 weken 'vakantie'
Jan Versteegh (die ook JP op twitter volgt en het WIDM account) is voor BNN naar Amerika vertrokken tweete hij. Hij heeft wel bnn erin vermeld dus maar misschien weet iemand van bnn dat hij daar voor widm heen gaat en dat dit zijn deelname kan coveren..

3x amerika. Ook al zouden het natuurlijk leugens zijn, misschien vliegen ze wel die kant op allemaal.

Betekent dat dan dat WIDM 2016 zich misschien dan tóch in de Verenigde Staten afspeelt?? Ondanks dat ze daar zo moeilijk schijnen te zijn met tv-ploegen binnenlaten? Memphis ligt in Tennessee, dus dan weten we ook waar in de Verenigde Staten het zal zijn.
« Laatst bewerkt op: 31-05-2015, 09:25:17 door BlijBlijBlij »
Ik ben toch zo BLIJ vandaag... :D

Offline Lo

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #344 Gepost op: 31-05-2015, 10:01:13 »
Betekent dat dan dat WIDM 2016 zich misschien dan tóch in de Verenigde Staten afspeelt??
Junges ??? ??? ??? Dit is WIDM ??? ??? ???

Het enige land dat we gevoeglijk wel kunnen UITSLUITEN is de VS nadat Art of all people van die reis al die foto's maakt op Schiphol.

Het zou me 0,0 verbazen als genoemde kandidaten inderdaad in WIDM zitten en dat de redactie ze vriendelijk heeft gevraagd zoveel mogelijk de VS te pullen om aldoende een eerste dwaalspoor te hebben. Kleine moeite ook toch? Je moet sowieso smoezen verzinnen. Enige hulp van de redactie is gewenst en die vraagt dan de VS te noemen... zou ik ook doen als kandidaat!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: WIDM 2016
« Reactie #345 Gepost op: 31-05-2015, 10:05:11 »
Davey doet ook al mee aan het pluggen van amerika:

"Davey (13 jaar) zit op het College Weert. Hij volgt het vak O en O. Dat is techniek, ontwerpen en presenteren. Hij heeft dan ook een liefde voor bijzondere hebbedingentjes. Heel zijn kamer hangt vol met dingen uit Amerika, verkeersborden, filmblikken en “gekke spulletjes uit euro winkels." 

Zou het dan toch ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #346 Gepost op: 31-05-2015, 10:42:13 »
Junges ??? ??? ??? Dit is WIDM ??? ??? ???

Het enige land dat we gevoeglijk wel kunnen UITSLUITEN is de VS nadat Art of all people van die reis al die foto's maakt op Schiphol.

Het zou me 0,0 verbazen als genoemde kandidaten inderdaad in WIDM zitten en dat de redactie ze vriendelijk heeft gevraagd zoveel mogelijk de VS te pullen om aldoende een eerste dwaalspoor te hebben. Kleine moeite ook toch? Je moet sowieso smoezen verzinnen. Enige hulp van de redactie is gewenst en die vraagt dan de VS te noemen... zou ik ook doen als kandidaat!

of.... ze promoten de VS zo erg, dat wij denken dat het een dwaalspoor is, maar ondertussen zitten ze er lekker toch..
er was eens......

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: WIDM 2016
« Reactie #347 Gepost op: 31-05-2015, 11:34:22 »
Ondanks dat ze daar zo moeilijk schijnen te zijn met tv-ploegen binnenlaten?

Dat argument lees ik wel vaker; waarschijnlijk heeft iemand dat ooit zo beweerd. Maar bijvoorbeeld BNN komt er wel in met programma's als '3 op Reis' en 'Ruben versus Sophie in L.A.'. Waarom dan 'Wie is de Mol?' niet?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: WIDM 2016
« Reactie #348 Gepost op: 31-05-2015, 11:47:04 »
Ik denk dat 3 op reis makkelijker Amerika in kan komen omdat het een reisprogramma is en dus reclame maakt voor Amerika en daarmee voor Amerika hopelijk meer toeristen kan trekken.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WIDM 2016
« Reactie #349 Gepost op: 31-05-2015, 12:04:16 »
Misschien zijn ze inmiddels (vrijdag?) vertrokken, maar afgelopen woensdag en donderdag was Art gewoon nog in Nederland.. dus ze zijn dan of niet weg, of net weg, of er is een andere presentator (maar Art had ergens bevestigd dat hij 2016 ook zou presenteren toch?)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: WIDM 2016
« Reactie #350 Gepost op: 31-05-2015, 12:06:36 »
Als Fleur Wallenburg meedoet zou dat kunnen kloppen. Fleur Wallenburg vertelde tijdens het radioprogramma van 3FM dat ze vrijdag op vakantie ging
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2016
« Reactie #351 Gepost op: 31-05-2015, 12:08:31 »
Als het reclame-aspect een argument is, dan zou je kunnen stellen dat dit ook voor WIDM zou gelden. Als voorbeeld is Zuid-Afrika te noemen. Op de vakantiebeurs in Utrecht werd in de algemene stand van het land verteld dat WIDM een positief effect heeft gehad op het aantal boekingen, onder meer naar het resort in het Krugerpark, waar die kooien opdracht is opgenomen.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: WIDM 2016
« Reactie #352 Gepost op: 31-05-2015, 12:12:59 »
Daar heb je een punt. Maar zal elk.land daar hetzelfde over denken?
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: WIDM 2016
« Reactie #353 Gepost op: 31-05-2015, 13:09:51 »
Fleur Wallenburg is met haar man/vriend in Amerika, zie haar laatste Instagram foto.
EDIT: Misschien zijn dit wel oude foto's  ::)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #354 Gepost op: 31-05-2015, 13:53:41 »
Alleen geloof ik dan niet dat zr in Memphis en omstreken zitten.

Ten eerste is zowat de hele staat Texas en er omheen overstroomd en zitten ze dan daar midden in het tornado seizoen.

Al kunnen ze natuurlijk wel noordelijker ofzo zitten.

Of wellicht daar verzamelen en vanuit daar doorvliegen richting midden of zuid amerika??

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #355 Gepost op: 31-05-2015, 15:23:02 »
Junges ??? ??? ??? Dit is WIDM ??? ??? ???

Het enige land dat we gevoeglijk wel kunnen UITSLUITEN is de VS nadat Art of all people van die reis al die foto's maakt op Schiphol.

Het zou me 0,0 verbazen als genoemde kandidaten inderdaad in WIDM zitten en dat de redactie ze vriendelijk heeft gevraagd zoveel mogelijk de VS te pullen om aldoende een eerste dwaalspoor te hebben. Kleine moeite ook toch? Je moet sowieso smoezen verzinnen. Enige hulp van de redactie is gewenst en die vraagt dan de VS te noemen... zou ik ook doen als kandidaat!


Klopt, ik snap dat ze smoezen verzinnen en ik bedoelde ook niet dat ze naar de VS zijn om het daar om te nemen. Maar ik vond het grappig dat alle 3 Art, Jan en Fleur naar de Vs vertrokken rond dezeflde periode. misschien om via daar door te vliegen naar zuid amerika. veel vluchten gaan via noord amerika hoor, dan door naar het zuiden. Volgens mij vertelde Anna of Hanna dat ze in hun jaar via San Fransisco vlogen, daar een kort overstap hadden naar El salvador dat het geen rechtstreekse vlucht was. EN ik vind Jan/Fleur wel types voor WIDM, en Art zou er dan misschien sowieso al zijn en dan ook vanaf daar doorvliegen. Maar het is maar speculatie. Misschien (waarschijnlijk) is Jan gewoon voor BNN daar en Fleur met haar man, wat haar instragram ook al bevestigd.. Kandidaten gaan ver, maar niet Zo ver dat ze foto's posten vanuit amerika met haar man en die foto is dan van een trip van 3 jaar terug.. Zeker niet op instagram, daar zitten mss ook vrienden of familie die dan denken en reageren met: Huh deze vakantiefoto heb ik 3 jaar geleden al gezien.... LOL ::rofl::

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: WIDM 2016
« Reactie #356 Gepost op: 31-05-2015, 15:54:03 »
Zo raar is het op zich niet dat mensen naar de VS gaan toch? Hoeft toch niet per se met WIDM te maken te hebben?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline BlijBlijBlij

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Blijste Molloot!
Re: WIDM 2016
« Reactie #357 Gepost op: 31-05-2015, 16:27:18 »
Ten eerste is zowat de hele staat Texas en er omheen overstroomd en zitten ze dan daar midden in het tornado seizoen.

Texas?! Memphis ligt niet in Texas, maar in Tennessee.
Is één van de wat minder toeristische stukken van de Verenigde Staten, maar wel tot de verbeelding sprekend door Martin Luther King en zo. Misschien daarom juist wel een prima plek voor de Mol.

Opvallend: Klaas van Kruistum zegt bezig te zijn met een "werkvisum" voor "Amerika" te regelen!! Is hij dan misschien ook kandidaat en is dit dan ook weer zo'n dekmantel?
Ik weet dat hij WIDM volgt, dus het lijkt me nog niet eens zo gek als hij zou meedoen...
http://instagram.com/p/3JI-b_n50f/?taken-by=klaasvank
« Laatst bewerkt op: 1-06-2015, 08:17:51 door Bakkertje, Reden: twee berichten samengevoegd »
Ik ben toch zo BLIJ vandaag... :D

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #358 Gepost op: 31-05-2015, 17:08:18 »
Hmmmm, het begint toch wel opvallend te worden, de VS ;) Maar Zuid-Amerika is inderdaad ook een goede optie

Offline BlijBlijBlij

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Blijste Molloot!
Re: WIDM 2016
« Reactie #359 Gepost op: 31-05-2015, 17:25:06 »
Hmmmm, het begint toch wel opvallend te worden, de VS ;) Maar Zuid-Amerika is inderdaad ook een goede optie

Zuid-Amerika kan, maar Oceanië zou ik ook nog niet uitsluiten hoor!!
Voor bijvoorbeeld Frans-Polynesië ben je doorgaans sowieso sneller via de VS dan via Azië. En soms ben je, door overstaptijden en zo, zelfs sneller in Nieuw-Zeeland als je via de VS vliegt (bijv. Los Angeles)!
« Laatst bewerkt op: 31-05-2015, 17:28:39 door BlijBlijBlij »
Ik ben toch zo BLIJ vandaag... :D