Poll

Wat vind jij van de verhuizing van WIDM naar de zaterdagavond?

De zaterdagavond wordt mijn nieuwe WIDMavond!!
80 (51%)
De zaterdagavond is helemaal top!! Maar moltalk had wel op een andere avond gemogen.
9 (5.7%)
Doe mij maar donderdag = WIDMdag
66 (42%)
Ik houd niet van WIDM
2 (1.3%)

Totaal aantal stemmen: 157

Auteur Topic: WIDM 2016  (gelezen 796516 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WIDM 2016
« Reactie #400 Gepost op: 5-06-2015, 16:52:57 »
Art Twittert net dat hij morgen in de Jopie Parlevlietshow zit van Richard Groenendijk. Maar lijkt me dat dit niet deze week is opgenomen. Wat ook grappig is, is dat Angela Groothuizen (ex widm presentatrice) er ook te gast is :P

Edit: even zoeken leverde deze opnamedata tussen 7 en 28 april op. De show wordt dus niet in de week van de uitzending zelf opgenomen. Had een mooi aanknopingspunt kunnen zijn :P
« Laatst bewerkt op: 5-06-2015, 16:58:57 door Mollenvanger-MV »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: WIDM 2016
« Reactie #401 Gepost op: 5-06-2015, 16:59:58 »
hij zit zaterdag bij jopie parlevliet. Daar van moet uit te vinden zijn wanneer dat wordt opgenomen.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WIDM 2016
« Reactie #402 Gepost op: 5-06-2015, 17:03:37 »
hij zit zaterdag bij jopie parlevliet. Daar van moet uit te vinden zijn wanneer dat wordt opgenomen.
Al gevonden, de serie afleveringen is in april opgenomen  :) Want bij zijn tweet zit ook een filmpje. Voor opnamedata zie: http://www.endemol.nl/contact/paginas/opname-bijwonen.aspx
« Laatst bewerkt op: 5-06-2015, 17:07:44 door Mollenvanger-MV »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #403 Gepost op: 5-06-2015, 17:49:11 »
Jammer dat Richard er al eens in heeft gezeten dus niet nog een keer kan.

Indertijd hoopte ik dat hij de eerste mol werd die een rood scherm kreeg maar TOCH terugkwam... hij kwam ook terug vanuit die kooi... maar ik schreef hem toch (terecht) af als mol toen vanwege zijn overacteren, wat nu als Jopie wel weer van pas komt ::rofl:: ::jaja::.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #404 Gepost op: 5-06-2015, 18:50:38 »
Jammer dat Richard er al eens in heeft gezeten dus niet nog een keer kan.

Indertijd hoopte ik dat hij de eerste mol werd die een rood scherm kreeg maar TOCH terugkwam... hij kwam ook terug vanuit die kooi... maar ik schreef hem toch (terecht) af als mol toen vanwege zijn overacteren, wat nu als Jopie wel weer van pas komt ::rofl:: ::jaja::.
Wellicht mag hij met zijn alterego nog een keer mee doen.

Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #405 Gepost op: 5-06-2015, 20:19:58 »
Jelka van houten (actriese, zus van Clarice)
opnames in belgie tweet
mirella van Markus (hart van nederland)
hart van nederland op TV gezien
freek vonk (bioloog)
bij giel 3Fm (tweet)
Klaas Kruistum (checkpoint eo)
tweet over regen van vanavond.


Geraldine Kemper (BNN) (in oostenrijk voor 3opreis? of excuus foto's)
fleur wallenburg? (goed ingeprogrammeerde reis naar USA, of echt)
Froukje de both

thomas van luyn (cabaretier)
bart boonstra (nickelodeon)
timor 3fm
Wytse Q music


wie zorgt er voor nieuwe namen?

ruben nikolai
edwim smolders
jeroen pauw, (vage tweet in loosdrecht maar is dat zo?)
sandera schuurhof (waarschijnlijk mee met koning en koningin)
goedele liekens

« Laatst bewerkt op: 5-06-2015, 20:51:25 door witte raaf »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WIDM 2016
« Reactie #406 Gepost op: 5-06-2015, 23:31:24 »

wie zorgt er voor nieuwe namen?

Waarschijnlijk geen kandidaat?
- Jeroen Stomphorst, fan van het programma, presenteerde afgelopen dinsdag nog het Sportjournaal. Ook afstrepen als mogelijke kandidaat?

- Anniko van Santen, ook fan van t programma, presenteerde afgelopen dinsdag nog Opsporing Verzocht

- Jacqueline Govaert, al jaren aan t programma gelinkt, was maandagavond nog in de Ziggo Dome bij een concert.

Blijft een leuke opvulling dit, hoewel we niet eens zeker weten dat ze weg zijn (al lijkt het er wel op), strepen we nu wat namen af.

Mogelijke kandidaat
Joep Onderdelinden, twittert er redelijk (soms wel met pauzes), maar is sinds 30 mei stil. Wordt ook gevolgd door Eva Keune. Even in de gaten houden..?
« Laatst bewerkt op: 5-06-2015, 23:59:41 door Mollenvanger-MV »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2016
« Reactie #407 Gepost op: 6-06-2015, 09:06:55 »
Was Eva Keune niet al weg bij het programma, of was dat Linda?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WIDM 2016
« Reactie #408 Gepost op: 6-06-2015, 09:50:01 »
Oef dat weet ik eigenlijk niet, er zijn natuurlijk zoveel verschuivingen in dat team de laatste tijd. JP weg, Anton weg, Karin de Groot als vervanger van JP toch?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #409 Gepost op: 6-06-2015, 09:56:49 »
 ::jaja::

Ik dacht ook dat het Eva was die wegging, was iig een vrouw (maar ben niet zo goed in namens als het gaat om het backstage WIDM team)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: WIDM 2016
« Reactie #410 Gepost op: 6-06-2015, 11:08:06 »
Na JP, is idd Ook Eva Keune gestopt bij WIDM ::zwaaisip::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline deDaan

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #411 Gepost op: 6-06-2015, 11:51:45 »
Annemieke Schollaardt (3FM DJ voor AVROTROS is sinds zondag (31 mei) niet meer op de radio, omdat ze op vakantie is. Zou het.. ;) Even in de gate houden wanneer ze terug is.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #412 Gepost op: 7-06-2015, 16:11:56 »
Sandra Schuurhof is trouwens live aan het presenteren deze week, dus het zou me erg verbazen als ze mee zou doen.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: WIDM 2016
« Reactie #413 Gepost op: 7-06-2015, 16:30:18 »
Annemiek lijkt mij een leuke kandidaat
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #414 Gepost op: 7-06-2015, 16:46:01 »
ER is in ieder geval bezig aangezien Dennis Weenink een tot op zijn fb heeft gezet dat ze aan het werk zijn.  ::rofl::

Dus wellicht dat mensen die nu niet actief zijn op twitter ook wel in Robinson kunnen zitten natuurlijk.

Heb ook even geen namen waarvan ik denk dat ze wel eens in widm zouden kunnen zitten

Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #415 Gepost op: 8-06-2015, 13:08:58 »

Geraldine Kemper (BNN) (in oostenrijk voor 3opreis? of excuus foto's)
fleur wallenburg? (goed ingeprogrammeerde reis naar USA, of echt)
Froukje de both
goedele liekens.
annemiek schoolaard 3 FM

thomas van luyn (cabaretier)
bart boonstra (nickelodeon)
timor 3fm
Wytse Q music
ruben nikolai
edwim smolders
jeroen pauw, (vage tweet in loosdrecht maar is dat zo?)
jeroen onderdelinden (postbode bij plien en bianca)

ik heb even geen tijd gehad de twitteraccounts te bekijken dus afvallers later of als iemand wel tijd heeft gehad lees ik het hier onder wel.



PS ze zijn echt wel weg:
karin presenteerd vanaf 1 juni niet meer bij (de tafel van 5 radio 5)
eva en JP gestopt volgens de roddels maar twitteren niet deze periode dus wie weet dwaalspoor, of voor inwerken vervangers wel mee.

art tweet altijd een beetje door.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: WIDM 2016
« Reactie #416 Gepost op: 8-06-2015, 18:53:19 »
Eva en JP zijn serieus gestopt. Op de MFD is afscheid genomen van JP en Eva gaf daar ook te kennen niet meer bij WIDM te werken.
HJet zijn dus geen roddels maar het verhaal uit 1e hand ;)
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline mol24

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #417 Gepost op: 8-06-2015, 19:10:34 »
Rosa da Silva heeft sinds 24 mei niks meer getweet. Ze heeft als het goed is wel op 31 mei voor het laatst Anne Frank gespeeld, maar als ze op 1/2 juni vertrokken zijn, zou het zomaar kunnen....Of ik hoop het gewoon te erg. ;)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #418 Gepost op: 8-06-2015, 21:43:01 »


PS ze zijn echt wel weg:
karin presenteerd vanaf 1 juni niet meer bij (de tafel van 5 radio 5)
eva en JP gestopt volgens de roddels maar twitteren niet deze periode dus wie weet dwaalspoor, of voor inwerken vervangers wel mee.

art tweet altijd een beetje door.


Ik weet dat het bijna krankzinnig is om idd gaat te twijfelen aan dat verhaal van JP en Eva op de fandag, en voor 99% procent mogen we er ook vanuit gaan, Lukie. I know. MAAR Wie is de mol blijft Wie is de mol en ik weet me wel te herinneren dat JP en Eva vorig jaar na dat wij met die hele kandidaten lijst kwamen en hun zich kapot schrokken wel hebben gezegd het anders gaan aan te pakken.
Laten wij nou als eerste gaan kijken wie hun gaan volgen als we weer bezig zijn met z'n allen om mensen te speuren. We zouden dus niet meer van hun profiel uitgaan, en dus ook minder snel op de goede namen zitten (mochten ze wel gewoon kandidaten gaan volgen en andersom)
Ze tweeten nu beide niet. Ik weet dat dit ver gaat, en het is waarschijnlijk gewoon zo dat Karin mee is, maar ik vind die theorie van het inwerken van een vervanger helemaal niet zo gek. het is toch veel wat op je afkomt hoor, zo'n kandidatenbegeleider zijn. En bliksemafleiders hoort toch een beetje bij het programma. Ik vond Jp en Eva ook zo enorm goed erbij passen.

Enfin, wellicht zijn ze gewoon met hun eigen nieuwe dingejtes bezig en daar wens ik ze heel veel plezier mee. Maar dit programma heet Wie is de mol en uitsluiten mogen we noooooooooooohhooooooooooit ::tandpastasmiley::

En, even terug naar de namen. Annemieke Schollaerdt lijkt mij TOP

Ze volgt het officiele WIDM account en Widm Tunnelvisie, een fanaccount.

Op wie we denk ik ook moeten letten zijn de volgende 2 namen. Thomas van Luyn, en Martijn Koning.
Martijn is een comedien en Art volgt hem sinds een paar dagen, hij volgt Art op twitter terug, hij volgt ook recent Thomas van Luyn en Annemieke volgt Thomas van Luyn ook. Sanne wallis de Vries wordt ook recent gevolgd door hun 3 alleen tweet Sanne gewoon door..
Voornamelijk retweets, en dat zou ook door iemand anders gedaan kunnen worden.
Nog namen zijn Froukje de Both, alleen een tweet op 6 juni, maar kan door iemand gedaan zijn. foto staat ze zelf niet op.
En Goedele Liekens, tweet vanaf 31 mei niet meer en tweet dagelijks normaal. Mochten ze rond 1 juni zijn vertrokken....ik kan me herinneren dat ze bij rtl late night tegenover Art en Chris zat en best geintrigeerd leek door het programma. Misschien is ze benaderd?

Coosje Smid tweet 2 x sinds juni, maar volgt recent Widm. WIDM tunnelvisie, en IDTV & Art.. hmmmm Misschien lag ze er na 2 dagen uit?
« Laatst bewerkt op: 8-06-2015, 22:01:21 door Rämon »

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #419 Gepost op: 8-06-2015, 21:54:56 »
Ik weet dat het bijna krankzinnig is om idd gaat te twijfelen aan dat verhaal van JP en Eva op de fandag, en voor 99% procent mogen we er ook vanuit gaan, Lukie.


je bedoelt vast Dolfie ;D
er was eens......