Poll

Wat vind jij van de verhuizing van WIDM naar de zaterdagavond?

De zaterdagavond wordt mijn nieuwe WIDMavond!!
80 (51%)
De zaterdagavond is helemaal top!! Maar moltalk had wel op een andere avond gemogen.
9 (5.7%)
Doe mij maar donderdag = WIDMdag
66 (42%)
Ik houd niet van WIDM
2 (1.3%)

Totaal aantal stemmen: 157

Auteur Topic: WIDM 2016  (gelezen 796588 keer)

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #440 Gepost op: 11-06-2015, 21:46:57 »
Goedele liekens heeft getweet
#teamamaimiljaarde

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WIDM 2016
« Reactie #441 Gepost op: 11-06-2015, 22:21:44 »
Even wat Twitter research gedaan

Nog wat mensen waarvan ik denk dat ze wel/niet of mogelijk meedoen en die er toch wel s genoemd worden als potentiële kandidaat. Kan ook zijn dat ze vroeg zijn afgevallen. Ik ga er bij mijn analyse vanuit dat de opnames 1 juni zijn begonnen, omdat Art, in mei diverse verplichtingen had in Nederland.

Sowieso niet
- Sierd de Vos (onlangs nog commentaar bij een wedstrijd)
- Ruud Feltkamp (was bij de première van nieuwe Jurasic film)
- Jelka van Houten (had opnames begin juni)
- Jochem van Gelder (was bij iets van een goed doel op 6 juni), groot fan van het programma, doet waarschijnlijk dit jaar niet mee…
- Pim Muda (op 1 juni nog bij Jinek), regelmatig voorbij zien komen als mogelijke kandidaat.

Kan een deelnemer zijn
- Kysia Hekster (Nos koninklijk huis verslaggeefster), veelal retweets, en tweets met artikelen met wat pauzes. Geen eigen tweets o.i.d
- Joris Marseille (veel retweets, weet iemand of hij nog heeft gepresenteerd de laatste dagen?)
- Noortje Herlaar (zou het dan…? Zij heeft op 3 juni iets retweet, verder veel stiltes laatste tweet daarvoor 24 april. Misschien retweet om deelname te camoufleren?)
- Lennette van Dongen (enkele retweets, tussen 2 en 5 juni geen echte eigen tweets, bovendien een bekende van de AVROTROS door Meastro toch?)
- Kantinka Polderman, sinds 2 juni niet meer getweet. (Plaatst 2 hele vage tweets, een vliegtuig tweet fasten seatbelts en dag later een foto van een boek op het strand. Dit is misschien wel interessant.. ::vergroot:: )
- Nikki Plessen (stil sinds 30 mei)
- Dominique v.d Heyde (Twitterstilte tussen 28 mei en 8 juni, verder vooral tweets met berichten van de NOS. Heeft iemand haar nog op tv gezien?)
- Nienke de la Rive Box (presentatrice Klokhuis), stilte van 28 mei tot 4 juni, alle tweets daarna vooral retweets.
- Najib Amhali, twitterstilte vanaf 31 mei  ::vergroot::
- Peter Pannenkoek, opvolger van Pieter Derks bij DWDD heeft 1 retweet geplaatst op 10 juni na een stilte vanaf 30 mei.
- Ron Boszhard, bekende van AVROTROS, stilte vanaf 30 mei, wat retweets in juni. Wil graag meedoen. In de gaten houden?
- Lisa Loïs, heeft ook ooit aangegeven graag mee te willen doen. Heeft een stilte vanaf eind mei. Ook in de gaten houden..?
- Bracha van Doesburg heeft alleen op 3 juni twee retweets geplaatst.

Twijfelachtig
- Froukje de Both, heeft waarschijnlijk gewoon opnames in Nederland deze maand, maar je weet nooit…
- Dione Stax (heeft iemand haar gezien bij het NOS journaal laatste dagen? )
Tot zo ver mijn input, kan zijn dat er ook gewoon mensen bijzitten die op tv/radio waren in deze periode. Puur naar Tweets gekeken. Misschien helpt dit anderen weer op een spoor :)
« Laatst bewerkt op: 11-06-2015, 23:54:56 door Mollenvanger-MV »

Offline ieeerr

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #442 Gepost op: 12-06-2015, 13:00:00 »
Ik geloof dat Dionne 2 (3?) dagen geleden sochtends het nieuws presenteerde.

Offline deDaan

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #443 Gepost op: 12-06-2015, 13:02:40 »
Ondertussen staat in het programmaschema van 3fm Herman Hofman dit weekend de uren van Annemieke overneemt, dus dat begint verdacht te worden ;D

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: WIDM 2016
« Reactie #444 Gepost op: 12-06-2015, 13:10:35 »
Dat begint toch verdacht te worden inderdaad. Vooral omdat Annemiek zover ik mij kan herinneren altijd op pinkpop aanwezig is
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WIDM 2016
« Reactie #445 Gepost op: 12-06-2015, 13:22:17 »
Op de site van 3FM staat ook nog eens: Volgende uitzending: Annemieke Hier, zaterdag 20 juni 10:00 - 12:00 uur

En als de opnames eind mei/begin juni zijn begonnen en je telt daar 3 weken bij op dan kom je op die datum uit. Kunnen 3 weken vakantie zijn, maar ook 3 weken in de agenda vrijhouden voor WIDM?  ::vergroot::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: WIDM 2016
« Reactie #446 Gepost op: 12-06-2015, 13:29:28 »
Ik hoop.het laatste. Ik zou het leuk vinden als Annemiek mee doet
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #447 Gepost op: 12-06-2015, 14:10:34 »
<..>
- Noortje Herlaar (zou het dan…? Zij heeft op 3 juni iets retweet, verder veel stiltes laatste tweet daarvoor 24 april. Misschien retweet om deelname te camoufleren?)

goeie William heeft ooit al eens gezegd haar als kandidaat geschikt te vinden, moet toch een keer leiden tot een deelname

<..>
- Dione Stax (heeft iemand haar gezien bij het NOS journaal laatste dagen? )

kun je rustig afstrepen heeft deze week meerdere ochtende gepresenteerd en vorige week had ze schijnbaar middag dienst melde iemand ergens op dit forum.


« Laatst bewerkt op: 13-06-2015, 03:15:42 door witte raaf »

Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #448 Gepost op: 12-06-2015, 14:25:11 »
bij mij is complot denken nu echt begonnen, ik weet dat beau op TV te geweest (hart van Nederland) en dus afgevallen is als kandidaat
maar toch ging mijn complot radar af van de week bij item Boulevaard

Beau tekende bij RTL o.i.d. en ik zag op dat edwin smolders daar foto's van maakte.

mijn gevoel was meteen:
froukje regelt dat een item verlaat in boulevard te zien is van een paar weken geleden. met meteen een alibi voor edwin smolders, beau, galjaard en misschien wel wendy.
na gekeken maar wendy wordt wel gevolgd door enkele van mijn verdachte maar tweet gewoon door
en galjaard heeft geen twitter (niet gevonden)

sorry ik draai door.


ja ze hebben echt geleerd van vorig jaar.
en edwin smolders valt ook af.

« Laatst bewerkt op: 12-06-2015, 14:30:16 door witte raaf »

Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #449 Gepost op: 12-06-2015, 14:40:20 »
lijstjes samengevoegd lijkt me handiger:


edwim smolders afgevallen gister te zien bij boulevaard (foto makend van Beau begint bij RTL)


verdacht maar wel camouflage tweets?
– Klaas Kruistum (checkpoint eo) tweet over regen van vrijdag /foto nieuw dak op huis.
– Geraldine Kemper (BNN) (in oostenrijk voor 3opreis? of excuus foto's)
– fleur wallenburg? (goed ingeprogrammeerde reis naar USA, of echt)
– Froukje de both  (ingeprogrameerde opnames in NL ergjalours, of echt)
 

mogelijk: o.b.v. twitter e.d. (enkele of geen tweets)
vrouwen
– goedele liekens
– Annemiek Schoolaard (even uitzendingen pink pop afwachten.)
- Kysia Hekster (Nos koninklijk huis verslaggeefster), veelal retweets, en tweets met artikelen met wat pauzes. Geen eigen tweets o.i.d
- Lisa Loïs, heeft ook ooit aangegeven graag mee te willen doen. Heeft een stilte vanaf eind mei. Ook in de gaten houden..?
- Bracha van Doesburg heeft alleen op 3 juni twee retweets geplaatst.
- Noortje Herlaar (zou het dan…? Zij heeft op 3 juni iets retweet, verder veel stiltes laatste tweet daarvoor 24 april. Misschien retweet om deelname te camoufleren?)
- Lennette van Dongen (enkele retweets, tussen 2 en 5 juni geen echte eigen tweets, bovendien een bekende van de AVROTROS door Meastro toch?)
- Kantinka Polderman, sinds 2 juni niet meer getweet. (Plaatst 2 hele vage tweets, een vliegtuig tweet fasten seatbelts en dag later een foto van een boek op het strand. Dit is misschien wel interessant.. ::vergroot:: )
- Nikki Plessen (stil sinds 30 mei)
- Dominique v.d Heyde (Twitterstilte tussen 28 mei en 8 juni, verder vooral tweets met berichten van de NOS. Heeft iemand haar nog op tv gezien?)
– Nienke de la Rive Box (presentatrice Klokhuis), stilte van 28 mei tot 4 juni, alle tweets daarna vooral retweets.

Mannen
– bart boonstra (nickelodeon) (1 tweet over voetbal middag met Andre Ooier)
- Najib Amhali, twitterstilte vanaf 31 mei  ::vergroot::
- Peter Pannenkoek, opvolger van Pieter Derks bij DWDD heeft 1 retweet geplaatst op 10 juni na een stilte vanaf 30 mei.
- Ron Boszhard, bekende van AVROTROS, stilte vanaf 30 mei, wat retweets in juni. Wil graag meedoen. In de gaten houden?
- Joris Marseille (veel retweets, weet iemand of hij nog heeft gepresenteerd de laatste dagen?)
– thomas van luyn (cabaretier)
– Wytse Q music
– ruben nikolai
– jeroen pauw, (vage tweet in loosdrecht maar is hij daar zelf geweest?)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WIDM 2016
« Reactie #450 Gepost op: 12-06-2015, 16:22:34 »
Art op Twitter: Op welk terras in Amsterdam hadden we nou ook al weer afgesproken? #dtv

 ::rofl:: heel slim (en geloofwaardig) deze tweet  ::ok::

Oja, wie misschien aan de lijst van potentiële kandidaten kan worden toegevoegd is cabaretier Martijn Koning, heeft alleen paar retweets sinds 1 juni en volgt Art sinds kort (okee ik weet dat ze daar op zouden letten, maar toch..)
« Laatst bewerkt op: 12-06-2015, 16:26:10 door Mollenvanger-MV »

Offline KeyW

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #451 Gepost op: 12-06-2015, 16:56:15 »
Art op Twitter: Op welk terras in Amsterdam hadden we nou ook al weer afgesproken? #dtv

 ::rofl:: heel slim (en geloofwaardig) deze tweet  ::ok::

Oja, wie misschien aan de lijst van potentiële kandidaten kan worden toegevoegd is cabaretier Martijn Koning, heeft alleen paar retweets sinds 1 juni en volgt Art sinds kort (okee ik weet dat ze daar op zouden letten, maar toch..)

Art tweet ook wat laat over de transfer van Depay naar Manchester United.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: WIDM 2016
« Reactie #452 Gepost op: 12-06-2015, 17:09:25 »
Ik denk dat je Bracha van Doesburg wel weg kunt strepen. Dit is al een paar maanden zwanger (van een tweeling). Lijkt me sterk dat ze dat aan WIDM mee doet.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WIDM 2016
« Reactie #453 Gepost op: 12-06-2015, 18:33:23 »
Art tweet ook wat laat over de transfer van Depay naar Manchester United.
Haha ja, hoewel vandaag misschien de officiële presentatie was? Even opzoeken. In ieder geval is zijn Amsterdam tweet totaal niet geloofwaardig ;D

Ik denk dat je Bracha van Doesburg wel weg kunt strepen. Dit is al een paar maanden zwanger (van een tweeling). Lijkt me sterk dat ze dat aan WIDM mee doet.
Ah dat wist ik niet, dank voor je aanvulling :)  ::ok:: Lijkt me inderdaad niet logisch om dan mee te doen.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #454 Gepost op: 12-06-2015, 18:38:52 »
Ik denk dat de categorie Retweets indd vaak verdacht is.

Bn'ers laten vrienden tweeten en die retweeten dan gewoon dingen zonder al te veel moeite te hoeven doen.

Even terugkomen op een paar dingen hierboven.

Martijn Koning retweet een tweet waarin iemand anders vermeld dat hij as zaterdag (morgen dus) in het theater speelt aansluitend. Dus die kunnen we afstrepen. Sanne wallis de Vries & Plien van bennekom kunnen we ook afstrepen, hun hadden opnames voor Koefnoen vandaag.
Bracha is zwanger dus die doet niet mee. Ik denk als Hadewych 3 maanden eerder had geweten dat ze zwanger was dat ze het ook te kort dag geweest.
Nikkie Plessen ken ik. Ik heb haar nog gevraagd, en ze zei dat ze meerdere keren gevraagd is maar zichzelf niet mee ziet doen aan zo'n spel.
Nicolette van Dam & Lieke van Lexmond vallen beide ook in die categorie. Alle 3 hadden misschien ja gezegd 5/6 jaar terug, toen ze allemaal nog geen kinderen en rijke mannen hadden. Nu leven hun een heel ander leven.
Als je kijkt naar de kandidaten van de seizoenen ken ik eigenlijk op HInd na geen 1 iemand die echt zo'n Amsterdam oud zuid type is. Die voelen zich veel te belangrijk om mee te doen met zo'n programma. vaak zijn het gewoon leuke huisvrouwen, ( wel bekend natuurlijk) maar die zich verder ook niet té belangrijk voelen.

Annemieke Schollaerdt zou een goede zijn, maar als haar radioshow op 20 juni gepland staat... dan zouden ze wel eerder als 1 juni vertrokken moeten zijn. Vaak zijn het wel volle 3 weken (incl een paar dagen acclimatiseren.)
Najib Ahmali :) zou ook tof zijn.

Lisa Loïs was veel afgevallen zag ik, misschien is ze gevraagd en je hoort vaak dat mensen dat ook als een soor tkans zien van. Ik wil fit op tv verschijnen bij zo'n avonturenprogramma dus ik ga 4 maanden voorbereidend sporten.... Je weet het niet!
Katinka Polderman heb ik ook al eens geopperd, zou een leuke kandidate kunnen zijn.

Ron Boszhard zou ook zomaar eens kunnen. Heeft hij twitter, ik kan hem niet vinden?d


EDIT: Lisa Lois was op 9 juni bij het concert van Jessie J in Amsterdam, bij persoonlijke tweets staat een tweet naar Jessie J en iets over dat ze geweldig was en dat ze snel terugmoet komen. Jessie J had haar schijnbaar 'on the spot' gezet zoals Lisa tweet, dus dit lijkt me allemaal waargebeurd en niet in scene gezet. Wel erbij zeggende...dat ze normaal veel tweet en nu al 10 dagen niets. Op die ene persoonlijke tweet naar Jessie J na dan...

Hadewych Minis tweet dat ze aan het eten zijn, foto waarop veel Bn'ers te zien zijn. In een keer kunnen we afstrepen alvast:

Mark van Eeuwen
Carolien Spoor
Beau van Erven Dorens
Jon Karthaus
Rene Mioch
Lauren Verster
Anna Drijver (die al heeft meegedaan natuurlijk)
« Laatst bewerkt op: 12-06-2015, 18:53:14 door Rämon »

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #455 Gepost op: 12-06-2015, 18:58:44 »
Leuk dat jullie hier allemaal zo aan het zoeken zijn  ::bravo::.


Lisa Loïs was veel afgevallen zag ik, misschien is ze gevraagd en je hoort vaak dat mensen dat ook als een soor tkans zien van. Ik wil fit op tv verschijnen bij zo'n avonturenprogramma dus ik ga 4 maanden voorbereidend sporten.... Je weet het niet!


Expeditie Robinson? Al verwacht ik niet dat zij daar aan meedoet en weet ook niet of dat wel met de tijd klopt...

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WIDM 2016
« Reactie #456 Gepost op: 12-06-2015, 19:24:44 »
Ik denk dat de categorie Retweets indd vaak verdacht is. Bn'ers laten vrienden tweeten en die retweeten dan gewoon dingen zonder al te veel moeite te hoeven doen.

Nikkie Plessen ken ik. Ik heb haar nog gevraagd, en ze zei dat ze meerdere keren gevraagd is maar zichzelf niet mee ziet doen aan zo'n spel.

Ron Boszhard zou ook zomaar eens kunnen. Heeft hij twitter, ik kan hem niet vinden?d
Ja precies, die retweets kunnen ze heel makkelijk mee zeggen ik ben er gewoon, terwijl ik er eigenlijk helemaal niet ben...

Ron Boszhard is te vinden via @Boszhardron https://twitter.com/boszhardron :)

Nikkie kunnen we nu helemaal afschrijven, zag ik in een flits voorbij komen bij Boulevard net :)

Oja, Claudia de Breij, vaak genoemd als iemand die men wil zien in widm is vanavond te zien in RTL Late Night. Tenzij vroeg afgevallen dus af te schrijven als deelnemer.
« Laatst bewerkt op: 12-06-2015, 19:31:08 door Mollenvanger-MV »

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: WIDM 2016
« Reactie #457 Gepost op: 12-06-2015, 20:39:29 »
Is Elvira Out hier al eens genoemd? Ik zie haar namelijk net doodgaan bij GTST :D
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #458 Gepost op: 13-06-2015, 00:28:51 »
@staceyzelf stacy rookhuizen is stil van af 19 mei m.u.v. 1 tweet op 7 juni. zelfde vage tweet als bij jeroen pauw.


Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #459 Gepost op: 13-06-2015, 00:31:44 »
Is het wellicht een idee om degene waarvan een goed vermoeden is naast hun facebook profielen te houden of heeft iemand dat al gedaan???