Poll

Wat vind jij van de verhuizing van WIDM naar de zaterdagavond?

De zaterdagavond wordt mijn nieuwe WIDMavond!!
80 (51%)
De zaterdagavond is helemaal top!! Maar moltalk had wel op een andere avond gemogen.
9 (5.7%)
Doe mij maar donderdag = WIDMdag
66 (42%)
Ik houd niet van WIDM
2 (1.3%)

Totaal aantal stemmen: 157

Auteur Topic: WIDM 2016  (gelezen 796566 keer)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #500 Gepost op: 18-06-2015, 20:59:18 »
De finale wordt inderdaad waarschijnlijk binnen nu en een week opgenomen... hoe bizar is dat?

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #501 Gepost op: 18-06-2015, 21:13:12 »
Eigenlijk had ik er stiekem toch ook wel bij willen zijn en alvast alles weten  ::rofl::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WIDM 2016
« Reactie #502 Gepost op: 19-06-2015, 00:19:48 »
Ik vind het ook leuk dat we bijna niks weten. Dat maakt de speurtocht inderdaad nog interessanter, maar ook moeilijker. Vorig jaar was ook bijvoorbeeld in juli/augustus de band tussen Marlijn en Rik (ja gek he 2 finalisten) een aanwijzing van hun deelname en nu weten we niks, behalve dat we voor 99% zeker de juiste opnameperiode hebben achterhaald. Eind mei/begin juni - midden/eind juni. Wat wel leuk is natuurlijk om in het najaar bij de bekendmaking te zien welke kandidaten van onze vermoedens klopten op basis van hun tweets. Maar goed:

Even een update weer, er zijn weer de nodige verschuivingen na jullie input, ga vooral allemaal zo door :)   ::ok:: Mogelijke kandidaten zijn namelijk of ineens twijfelachtig, of zelfs afgeschreven omdat ze in Nederland waren. Bij de sowieso niet rij, zijn de mensen in het rood nieuw toegevoegd waarvan er aanknopingspunten zijn waarom ze niet meedoen.

Ik heb geprobeerd alle suggesties van iedereen weer op een rijtje te zetten, maar kan zijn dat er natuurlijk e.e.a mist (vergeef me daarvoor :P)

Kan een deelnemer zijn
- Nienke de la Rive Box (presentatrice Klokhuis), stilte van 28 mei tot 4 juni, alle tweets daarna vooral retweets.
- Peter Pannenkoek, opvolger van Pieter Derks bij DWDD heeft 1 retweet geplaatst op 10 juni na een stilte vanaf 30 mei.. Update: 2 vage tweets op 17 juni.
- Annemiek Schollaardt (vakantie, keelontsteking, ineens tweeten...  ::vergroot::)
- Airen Mylene (is stil op twitter paar rewteets, heeft iemand haar op tv gezien?)
- Wietze de Jager (het is in de ochtend op Q Mattie en Joey, dus waar is Wietze?  ::vergroot::)
- Lisa Wade (laatste tweet van 5 juni, is zelfs een retweet)
- Sandra van Nieuwland, heeft een rustige periode, zou eerder in Robinson kunnen zitten, maar je weet nooit)
- Goedele Liekens (lange twitterstilte, zou een verrassende naam zijn()
- Fabienne de Vries (alleen wat retweets sinds 30 mei
- Micha Wertheim (veel retweets, op 8 juni een oproep voor cursus en op 17 juni weer paar gewone tweets)
- Mimoun Oaissa (een tweet en wat retweets op 5 juni, daarna stilte)
- Rosa da Silva (Twitterstilte vanaf 31 mei  ::vergroot::)

Twijfelachtig:
- Lennette van Dongen (enkele retweets, tussen 2 en 5 juni geen echte eigen tweets, blijft retweeten. Zit ze nu echt in Thailand of niet...)
- Noortje Herlaar (speelt mee in een film waarvan opnames tot juli duren)
- Remko Vrijdag (heeft een rolletje in een film, dit werd bekend op 12 juni, kan nog steeds wel betekenen dat ie weg is
- Katinka Polderman (betekent het mailtje in Mac dat ze afgeschreven kan worden?  ??? Die foto's op twitter blijven vreemd...)
- Joep Onderlinden (die foto met die hond, wie zegt dat die in Italië is gemaakt, toch zet ik 'm bij twijfelachtig).
- Joris Marseille (tweet ineens weer heel actief... kan ook betekenen dat ie meedeed en uit t spel ligt zelfs)
- Sascha de Boer (na wat vage retweets is ze nu in Basel bij  'ArtBasel', en daardoor af te schrijven?)
- Froukje de Both, heeft waarschijnlijk gewoon opnames in Nederland deze maand, maar je weet nooit…
- Lisa Loïs, heeft ook ooit aangegeven graag mee te willen doen. Heeft een stilte vanaf eind mei. Ook in de gaten houden..? Had wel iets met een concert. Dus deelname lijkt niet logisch.
- Celine Purcell (zeer inactief op twitter april 2012, verder geen aanknopingspunten)
- Bart Meijer (geen aanknopingspunten, behalve dat hij volgens sommige mensen op Klaas van Kruistum lijkt en dat Klaas 'm zn televisiebroertje noemt in een tweet op 5 juni).
- Jojanneke v/d Berge (ook geen aanknopingspunten, behalve dat ze me een leuke kandidaat lijkt en je nauwelijks iets meer van haar hoort).

Sowieso niet (of afgevallen)
- Josje van K3 (gaf op 2 juni een persshow van Wickie de Viking de Musical, zie rtl item http://www.rtlnieuws.nl/boulevard/entertainment/wickie-de-musical-wennen-voor-josje-huisman)
- Elvira Out (zat in Boulevard over soap exit)
- Twan Huys (presenteerde van de week Nieuwsuur)
- Martijn Koning (had een optreden in het Vondelpark op 12 juni)

- Sierd de Vos (onlangs nog commentaar bij een wedstrijd)
- Ruud Feltkamp (was bij de première van nieuwe Jurasic film)
- Jelka van Houten (had opnames begin juni)
- Jochem van Gelder (was bij iets van een goed doel op 6 juni), groot fan van het programma, doet waarschijnlijk dit jaar niet mee…
- Pim Muda (op 1 juni nog bij Jinek), regelmatig voorbij zien komen als mogelijke kandidaat.
- Kysia Hekster, volgens Witte Raaf voice over gedaan bij journaal
- Ron Boszhard (opnames Zappsport)
- Nikki Plessen (gespot bij Boulevard)
- Bracha van Doesburg, (Zwanger)
- Dione Stax (op tv gezien)
- Dominique v.d Heyde (Twitterstilte tussen 28 mei en 8 juni, maar op 9 juni zat ze in Nieuwsuur...)
- Pearl Jozefzoon (zwanger)
- Guido Spek (gespot op een premiere)
- Najib Amhali, opnames voor Bluf 2
- Diederik Jekel (had opnames voor de Kennis van nu)
« Laatst bewerkt op: 20-06-2015, 10:31:08 door Mollenvanger-MV »

Offline MJK1988

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #503 Gepost op: 19-06-2015, 13:47:16 »
Sowieso niet (of afgevallen)
- Elvira Out (zat in Boulevard over soap exit)

Het opvallende hieraan vond ik dat het interview in het Endemol gebouw is opgenomen. Terwijl ze al weken/paar maanden klaar is met de opnamen.

Optie 1: Ze is speciaal voor dat interview teruggekomen naar de plek waar ze tegen haar zin in is ontslagen.
Optie 2: Het interview is al een tijd geleden opgenomen.

De relatie tussen RTL Boulevard en GTST is erg goed dus als GTST niet wil dat Boulevard iets verklapt (zoals de exit van Elvira) dan doen ze dat denk ik ook niet.

Ik zou Elvira eerder bij Twijfelachtig zetten.

Offline mol24

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #504 Gepost op: 19-06-2015, 16:47:10 »
Ik zie hierboven dat Rosa da Silva bij het lijstje ontbreekt.
Misschien toch erbij zetten?
Ze heeft nog steeds niks getweet sinds 24 mei, wel ervan uitgaande dat ze op 31 mei zeker nog in Nederland was vanwege ANNE, vind ik het toch goed kunnen dat ze mee is...jullie kunnen haar trouwens vinden via: @rtenhoordasilva
Toch eentje om in de gaten te houden, denk ik...

Offline deDaan

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #505 Gepost op: 20-06-2015, 09:57:42 »
De keelontsteking van Annemieke is doorgeslagen op haar stem, dus is ze ook dit weekend niet op de radio.. Het zou kunnen natuurlijk, maar het is wel heel toevallig ;D

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WIDM 2016
« Reactie #506 Gepost op: 20-06-2015, 10:29:12 »
Ik zie hierboven dat Rosa da Silva bij het lijstje ontbreekt.
Misschien toch erbij zetten?
Ze heeft nog steeds niks getweet sinds 24 mei, wel ervan uitgaande dat ze op 31 mei zeker nog in Nederland was vanwege ANNE, vind ik het toch goed kunnen dat ze mee is...jullie kunnen haar trouwens vinden via: @rtenhoordasilva
Toch eentje om in de gaten te houden, denk ik...
::ok::  had ik over t hoofd gezien, ik ga haar gelijk toevoegen :)

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #507 Gepost op: 20-06-2015, 11:57:39 »
"Zomerspijkers is het enige liveprogramma dat vantevoren is opgenomen" Nu op Radio 2, met Art Rooijakkers als gast.
...óf niet!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #508 Gepost op: 20-06-2015, 15:45:28 »
Rosa da Silva zou denk ik echt een leuke kandidate zijn. Ze tweet inderdaad niet sinds 24 mei, al tweet ze niet met een grote regelmaat normaal. Maar toch wel een tweet om de paar dagen, nu is het al bijna een maand stil. Ik heb haar een beetje opgezocht en vond ook wat filmpjes op Youtube, en ik moet zeggen. Super leuk, entiousiast type!!!!! zou echt leuk zijn. En vaak zijn er sowieso wel een paar (bij het grote publiek) onbekendere namen bij, die vooral toneel of theater doen.



Let op deze naam: Jetske van den Elsen, is al vaker genoemd een paar jaar terug. Bij de publieke omroep, beetje een type a-la Janine Abrring/Sofie van den Enk. En wordt nu gevolgd recent door JP en Eva. Nu weet ik dat beide officieel niets meer met het programma te maken hebben maar misschien hebben we wel nog meegescreend naar kandidaten voor dit seizoen.. Zeker omdat ze natuurlijk een hele lijst met potentiele kandidaten hebben natuurlijk. Jetske tweet niet meer sinds 2012, dus waarom zou JP zo iemand volgen? Als die persoon niets tweet. Zelfde als Evelien bij Chris vorig jaar....
« Laatst bewerkt op: 20-06-2015, 15:50:49 door Rämon »

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #509 Gepost op: 20-06-2015, 15:48:35 »
Die ken ik ook totaal niet. Dus ook even gegoogled maar lijkt me wel een leuke kandidate inderdaad

Edit: Iemand toevallig het radioprogramma met Art beluisterd?? Nog nieuwe dingen gehoord

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #510 Gepost op: 20-06-2015, 15:51:50 »
Die ken ik ook totaal niet. Dus ook even gegoogled maar lijkt me wel een leuke kandidate inderdaad

Edit: Iemand toevallig het radioprogramma met Art beluisterd?? Nog nieuwe dingen gehoord

Mij ook. En kijk even mijn aanvulling op mijn vorige post. Kan interressant zijn.
Wat betreft Art, heb zelf niet geluisterd nog en denk niet dat het echt over Wie is de mol zal gaan. We kennen Art :-) hahha

Kan iemand opzoeken of Liss Walravens momenteel ergens op de planken heeft gestaan?

Ze is actrice/zangeres en plaatste haar laatste tweet op 30 mei. Tweet normaal wel gewoon. Speelt oa in BILLY ELLIOT. Rond de 1000 volgers dus misschien interessant om te kijken of ze gewoon heeft opgetreden en dus in NL was. Wilt iemand dit doen?

Fockeline Ouwerkerk tweet na 1 juni slechts 4 retweets. Is nu wel al bijna 2 weken stil. en tweet normaal ook met eniger regelmaat.

Teun Kuilboer tweet niet sinds vorig jaar, maar volgt wel het officiele WIDM account.

Tim Murck tweet 2 x sinds 1 juni, maar hij tweet normaal ook amper dus dit zou niets hoeven te betekenen.

Zo, nog een paar namen om het lijstje aan te vullen dus! Goedele Liekens valt wss af, maar ze heeft maar 1 tweet sinds 1 juni en dat is een youtube fimpje wat ze gepost heeft. Is dus eigenlijk al 3 weken helemaal stil, en als je naar haar twitter kijkt tweet ze normaal echt met meer regelmaat. Bovendien wordt ze recent gevolgd door Eva Keune.
« Laatst bewerkt op: 20-06-2015, 16:07:40 door Rämon »

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #511 Gepost op: 20-06-2015, 16:00:16 »
Mij ook. En kijk even mijn aanvulling op mijn vorige post. Kan interressant zijn.
Wat betreft Art, heb zelf niet geluisterd nog en denk niet dat het echt over Wie is de mol zal gaan. We kennen Art :-) hahha
Helemaal gemist inderdaad. Goed dat je het vermeld ;)
Zal zo eens kijken of ik haar ken :D

Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #512 Gepost op: 20-06-2015, 16:05:10 »
Ja ik had jetke ook al in mijn lijstje staan maar zonder twitter activiteit wordt het moeilijker om ze echt te verdenken, maar leuke kandidaat denk ik
heeft ook programma gemaakt met pepijn, (een of ander kindershow) en nu willem wever (sinds vorig jaar met Ajouad)

dus wie weet is het virus ook daar een keer over geslagen.


Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #513 Gepost op: 20-06-2015, 16:08:46 »
@witteraaf Nee, maar het is dus inderdaad een beetje dezelfde situatie als we bij Chris hadden vorig jaar. Die wilde we ook op het lijstje zetten door het volgen van Evelien van hem en allemaal andere kandidaten. Maar we hadden niet een officieel aanknopingspunt. Maar ik zou Jetske even in de gaten houden.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #514 Gepost op: 20-06-2015, 16:12:19 »
Net even gezocht maar ken haar niet echt inderdaad. Nu wil dat bij mij niet altijd wat zeggen :D

Maar zag wel iets voorbij komen dat ze iets bij Dr. Corrie had meegedaan?? Maar kon verder ook geen facebook account van haar gevonden krijgen.

Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #515 Gepost op: 20-06-2015, 16:22:36 »
@witteraaf Nee, maar het is dus inderdaad een beetje dezelfde situatie als we bij Chris hadden vorig jaar. Die wilde we ook op het lijstje zetten door het volgen van Evelien van hem en allemaal andere kandidaten. Maar we hadden niet een officieel aanknopingspunt. Maar ik zou Jetske even in de gaten houden.


sorry ik was niet duidelijk, ik bedoelde op mijn prive lijstje, niet mijn wieisdemol.com lijsje met mensen met een twittergat.


Annemiek is ook dit weekend ziek, ook collega's twijfelen luister maar naar eerste minuten van uitzending:

http://www.3fm.nl/gemist/uitzending#/ajax/overlay/gemist/uitzending/ug/301083

na eerste liedjes ongeveer op: 7:00
« Laatst bewerkt op: 20-06-2015, 16:27:20 door witte raaf »

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: WIDM 2016
« Reactie #516 Gepost op: 20-06-2015, 16:25:31 »
Jetske is ook presentatrice bij de rijdende rechter. Leuke dame :)

Ik heb wel naar Kopspijkers geluisterd vanmiddag. WIDM kwam nog wel even ter sprake, maar leverde uiteraard geen nieuws op. Dolf is ook groot fan van het programma.
Het programma was inderdaad al eerder opgenomen.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #517 Gepost op: 20-06-2015, 16:35:07 »
Jetske is ook presentatrice bij de rijdende rechter. Leuke dame :)

Ik heb wel naar Kopspijkers geluisterd vanmiddag. WIDM kwam nog wel even ter sprake, maar leverde uiteraard geen nieuws op. Dolf is ook groot fan van het programma.
Het programma was inderdaad al eerder opgenomen.

Zou het trouwens geen grote giller zijn als Dolf gewoon mee doet met WIDM aangezien deze reeks kopspijkers al opgenomen is  ::rofl::

Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #518 Gepost op: 20-06-2015, 16:42:33 »
Zou het trouwens geen grote giller zijn als Dolf gewoon mee doet met WIDM aangezien deze reeks kopspijkers al opgenomen is  ::rofl::

dan heeft hij wel erg actief getwittert tijdens  opname, maar ik had dezelfde gedache,

ik ga hem vast onthouden als optie voor volgend jaar

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #519 Gepost op: 20-06-2015, 16:54:31 »
Iemand geregeld die voor hem blijft twitteren.

Ik zou zoiets namelijk ook doen als ik kandidaat was. Dan was ik op twitterstiltes niet te pakken