Poll

Wat vind jij van de verhuizing van WIDM naar de zaterdagavond?

De zaterdagavond wordt mijn nieuwe WIDMavond!!
80 (51%)
De zaterdagavond is helemaal top!! Maar moltalk had wel op een andere avond gemogen.
9 (5.7%)
Doe mij maar donderdag = WIDMdag
66 (42%)
Ik houd niet van WIDM
2 (1.3%)

Totaal aantal stemmen: 157

Auteur Topic: WIDM 2016  (gelezen 796522 keer)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #520 Gepost op: 20-06-2015, 17:22:05 »
Ik vind tot nu toe Annemieke Schollaerdt de enigste waarvan ik (we) zeker ben. Of in ieder geval tamelijk zeker.

> Ze tweet normaal veel, sinds 1 juni TWEE tweets, beide over haar keelontsteking. Die ze natuurlijk in scene heeft gezet. Laten we eerlijk zijn, als radio presentatrice kun je niet 'zomaar' je radio show niet doen. Ik denk dat ze voor de strategie heeft gekozen om eerst 2 van haar 3 weken vakantie aan widm te besteden en mocht ze doorgaan nog via daar een tweet eruit sturen met een plaatje van pillen. Zoiets is zo makkelijk van internet te halen of van een eerder keer dat ze keelontsteking had.

> Ze volgt WIDM en WIDM Tunnelvisie.

> Haar collega's waaronder Domien vinden het ook erg verdacht. Misschien hebben ze onderling gesmst. Wat ik ook raar vindt is dat ze haar niet gebeld hebben in de show. Dat zie je ook vaker bij radio mensen, dat ze mensen gewoon opbellen. Al was het maar voor een minuutje, hey Annemieke we zijn je collega's hoe gaat het' of een beetje voor de grap om te checken hoe erg haar keelontsteking was. Vind ik bijv wel iets voor Coen & Sander om dat gedaan te hebben. Maar weet niet of iedereen zo is dus dat is eigenlijk geen goed argument.

> Ze is van de Avrotros wat haar sowieso al een duwtje in de rug geeft wat betreft kandidaat zijn.

Nog een andere vraag, misschien weet iemand van jullie dat? Naar mijn weet heb ik het nog niet gevraagd maar wat me nog steeds verbaasd of verward is het social media gedrag van de kandidaten op locatie zelf. Vorig seizoen zag ik Carolina gewoon haar tablet & telefoon vasthouden terwijl ze aan tafel zaten te lunchen (uit mijn hoofd aflevering 6)
Het jaar daarvoor Jennifer die op de hotelkamer ook gewoon eventjes haar tablet uit haar tas pakte alsof het niets is.

Ik weet natuurlijk dat mensen contact mogen hebben een paar x met hun vertrouwingspersoon maar maar waar is de regel zoals in de vroegere jaren gebleven, in de jaren 06/07/08/09/10 heb ik sowieso gezien dat ze de spullen in een mand gooide. Van seizoen elf weet ik het niet zeker, je ziet niet iemand expliciet in beeld met een telefoon in zijn of haar hand maar je ziet PJ ook niet vragen om het in te leveren.. Zelfde geldt voor s12.

Seizoen 13 zie je een fragment in de bus dat mensen roepen dat ze hun telefoon nog gewoon in hun zak hebben. Hoe zit dat nou precies?

« Laatst bewerkt op: 20-06-2015, 17:31:24 door Rämon »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #521 Gepost op: 20-06-2015, 18:38:30 »
waar is de regel zoals in de vroegere jaren gebleven, in de jaren 06/07/08/09/10 heb ik sowieso gezien dat ze de spullen in een mand gooide
Ja de good old days... waar zijn ze gebleven... Angela ??? ::)

 ::joehoe::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: WIDM 2016
« Reactie #522 Gepost op: 20-06-2015, 20:44:35 »
Misschien ben ik de enige maar ik heb nooit geloofd dat (zeker bij de BN'er seizoenen) ze echt hun spullen niet mochten houden. Dat was voor mij altijd maar gewoon zo'n vast ding van het programma. :P
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #523 Gepost op: 20-06-2015, 21:12:52 »
Misschien ben ik de enige maar ik heb nooit geloofd dat (zeker bij de BN'er seizoenen) ze echt hun spullen niet mochten houden. Dat was voor mij altijd maar gewoon zo'n vast ding van het programma. :P

Ja, daar zeg je wat. Zou goed kunnen.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: WIDM 2016
« Reactie #524 Gepost op: 20-06-2015, 21:15:52 »
het zou in deze tijd (t.o.v. de tijd van Angela) ook raar zijn. Als je 3 weken op vakantie bent en niet bereikbaar. Dat gelooft echt geen mens. Dat is pas verdacht ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #525 Gepost op: 20-06-2015, 22:35:30 »
Denk dat het inderdaad een nadeel is van de 24/7 maatschappij en dat niet online zijn juist verdacht maakt.

Ik kreeg laatst al berichtje van vriendin of alles goed was want mijn whatsapp gaf aan dat ik 2 dagen daarvoor voor het laatst online was dus kan me indenken dat het bij bekende mensen helemaal raar is als die niet reageren.

Offline MJK1988

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #526 Gepost op: 21-06-2015, 10:53:33 »
Fockeline Ouwerkerk tweet na 1 juni slechts 4 retweets. Is nu wel al bijna 2 weken stil. en tweet normaal ook met eniger regelmaat.

Die kan je wegstrepen. Die zit momenteel middenin de opnames/trainingen van het programmma DANCE DANCE DANCE van RTL4.

Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #527 Gepost op: 21-06-2015, 12:20:00 »
twijfelachtig
- Lisa Loïs, heeft ook ooit aangegeven graag mee te willen doen. Heeft een stilte vanaf eind mei. Ook in de gaten houden..? Had wel iets met een concert. Dus deelname lijkt niet logisch.


is live op radio geweest bij omroep gld op 16 juni in studio aanwezig

http://www.omroepgelderland.nl/radio/programma/177556886/Eric-van-den-Berg-Ronald-van-den-Bosch/aflevering/150998640

na het eerste uur laten doorlopen dan krijg je het 2 uur vanzelf.

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #528 Gepost op: 22-06-2015, 00:42:05 »
Annemieke Schollaardt plaatste op 19 juni een foto van iemand die op bed ligt en naar het festival Best Kept Secret kijkt (19-21 juni). Zou ze bij WIDM-deelname dan al eerder in Nederland terug zijn? Of heeft ze hulp gehad van iemand anders, die op haar bed is gaan liggen?
Liss Walravens plaatste op 14 juni een afbeelding van haar ‘baby’, die voor haar aan het koken is. Dan zou deze ‘baby’ in het complot moeten zitten om te verdoezelen dat Liss aan WIDM meedoet. Ikzelf zou het jammer vinden als het verbergen van de WIDM-deelname zodanig op de spits wordt gedreven dat vertrouwelingen er actief bij worden betrokken, zoals bij Liss en mogelijk ook bij Annemieke.

Ruben Nicolai was op 17 juni bij een veiling en valt definitief af.

@ Mollenvanger-MV: vond je de genoemde Thomas van Luyn en Ruud de Wild niets? Als Wietze en Annemieke meedoen, lijkt Ruud mij niet een reële optie: drie radiomensen is misschien wat veel van het goede.
« Laatst bewerkt op: 22-06-2015, 00:52:05 door Molzkovicz »

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #529 Gepost op: 22-06-2015, 16:33:17 »
En daar gaat Remko Vrijdag

Citaat
Zo vliegen, naar Brunei om voor de Hollanders aldaar op te treden met @msandifort. Gewoon met de MH19 Malaysia airlines, kan ons t schelen.
Dus of opnames zijn klaar  ::rofl:: Of hij deed mee aan Robinson of aan allebei niet

Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #530 Gepost op: 23-06-2015, 16:51:49 »
opnames kunnen klaar zijn.
2 dagen per aflevering, toch?  maakt 18 dagen met opdrachten daarbij wat 2 reis en 1 rust dag dan is het goed mogelijk dat ze nu thuis zijn.
1 juni (21 dagen)= 22 juni terug


er is altijd iemand die weet dat ze mee doen (de vertrouwens persoon) dus die kan ook helpen met tweets e.d.

ik vind het bij annemieke juist ook erg verdacht dat ze alleen maar tweet over ziek zijn en festivals missen maar niet over de optredens die ze op TV ziet e.d. dus voor mij is ze ook een zekere kandidaad.

nu de rest nog.
 

Offline Moffat

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #531 Gepost op: 23-06-2015, 19:06:52 »
De kans is heel groot dat q-music dj Wietze de Jager meedoet. Hij is al een paar weken niet meer te horen op de radio. Bij Q zeggen ze allemaal dat hij op vakantie is, maar ze zeggen er wel verdacht weinig over. Ze hebben bijvoorbeeld niet eens een bestemming genoemd. Wietze tweet helemaal niets en zet ook niets op instagram. Wat verder nog raar is, is dat zijn vriendin Lieke Veld, ook een dj bij Q, wel gewoon nog radio maakt. Het lijkt me niet dat hij zonder zijn vriendin op vakantie gaat, toch?
Wietze schijnt aanstaande vrijdag weer terug te zijn...

Edit: Hij is al sinds 18 mei weg.. Misschien is dat wel iets té lang haha
« Laatst bewerkt op: 23-06-2015, 19:25:50 door Kukelmama »

Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #532 Gepost op: 23-06-2015, 19:26:47 »
De kans is heel groot dat q-music dj Wietze de Jager meedoet. Hij is al een paar weken niet meer te horen op de radio. Bij Q zeggen ze allemaal dat hij op vakantie is, maar ze zeggen er wel verdacht weinig over. Ze hebben bijvoorbeeld niet eens een bestemming genoemd. Wietze tweet helemaal niets en zet ook niets op instagram. Wat verder nog raar is, is dat zijn vriendin Lieke Veld, ook een dj bij Q, wel gewoon nog radio maakt. Het lijkt me niet dat hij zonder zijn vriendin op vakantie gaat, toch?
Wietze schijnt aanstaande vrijdag weer terug te zijn...

klinkt goed is hij op instagram wel actiever? de laatste tweet die ik zie is van 2013 of heb ik een verkeerde account?
maar bijna 4 weken op vakantie zonder zijn vriendin is wel erg verdacht.

2 radio mensen dus, nu de rest nog

EDIT is ER al klaar met opnemen? 18 mei is geloof ik meer vertrek ER als ik het hier zo lees.

« Laatst bewerkt op: 23-06-2015, 19:31:37 door witte raaf »

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #533 Gepost op: 23-06-2015, 19:39:57 »
Volgens mij is ER zo goed als afgelopen.

Dit staat op de site van ER nog
Citaat
Houd de website in de gaten om te weten wie volgens jullie de échte Robinson van de voorgaande seizoenen is. Tevens wordt vanaf juli op deze site bekend gemaakt wie de nieuwe deelnemers zijn van Expeditie Robinson 2015

Dus we kunnen in juli al gaan afstrepen wie in Robinson zat en dus niet mee doet aan WIDM ;)


Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #534 Gepost op: 23-06-2015, 20:03:52 »
goedele liekens tweet opnieuw, is ze terug van "vakantie"?  ::hypocriet::
#teamamaimiljaarde

Offline Moffat

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #535 Gepost op: 23-06-2015, 20:32:29 »
klinkt goed is hij op instagram wel actiever? de laatste tweet die ik zie is van 2013 of heb ik een verkeerde account?
De instagram en twitter accounts heten @mattiewietze

Ik zag net dat hij 3 dagen geleden opeens weer op een foto stond dus hij is blijkbaar al weer terug.

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:
« Reactie #536 Gepost op: 23-06-2015, 20:42:57 »
Was Fleur Wallenburg nog in het vizier? Ik hoorde haar vandaag weer het journaal bij Giel presenteren, dus volgens mij is zij ook pas terug want vorige week was ze er in ieder geval nog niet.

Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #537 Gepost op: 23-06-2015, 20:52:36 »
bedoel je deze foto?

https://instagram.com/p/4KwqGeNwYY/?taken-by=mattiewietze

kan gelukkig ook foto zijn van een van de vorige editie
 
maar e.e.a. is al weer wat vager.



Offline witte raaf

  • Forumlid
Re:
« Reactie #538 Gepost op: 24-06-2015, 01:00:27 »
Was Fleur Wallenburg nog in het vizier? Ik hoorde haar vandaag weer het journaal bij Giel presenteren, dus volgens mij is zij ook pas terug want vorige week was ze er in ieder geval nog niet.

ik had nog steeds een beetje het idee dat het nog kon maar nu zij wel weer werkt en karin en art nog niet terug lijken te zijn zal ze wel echt in de USA geweest zijn.

Offline belg

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #539 Gepost op: 24-06-2015, 11:30:00 »
goedele liekens tweet opnieuw, is ze terug van "vakantie"?  ::hypocriet::

Zeer opvallend dat ze na 3 weken (die precies samenvallen met de opname-periode) weer in een oude gewoonte hervalt en de meest random informatie begint te delen op twitter.
En ze zou recentelijk gevolgd worden door Eva Keune (die tot vorig jaar betrokken was met de kandidaten begeleiding).