Poll

Wat vind jij van de verhuizing van WIDM naar de zaterdagavond?

De zaterdagavond wordt mijn nieuwe WIDMavond!!
80 (51%)
De zaterdagavond is helemaal top!! Maar moltalk had wel op een andere avond gemogen.
9 (5.7%)
Doe mij maar donderdag = WIDMdag
66 (42%)
Ik houd niet van WIDM
2 (1.3%)

Totaal aantal stemmen: 157

Auteur Topic: WIDM 2016  (gelezen 796594 keer)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #600 Gepost op: 14-07-2015, 16:52:25 »
Teske de Schepper (blogger, teske.nl en heeft ook een single (of meerdere?) inmiddels) heeft zojuist bekendgemaakt dat ze mee heeft gedaan aan Expeditie Robinson.

Ben benieuwd of dit ook deuren opent richting WIDM... Ik hoop het eerlijk gezegd niet.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #601 Gepost op: 14-07-2015, 20:36:40 »
Dat hoop ik eerlijk gezegd ook niet. Dan kunnen ze net zo goed weer onbekende Nederlanders mee laten doen

Offline Lo

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #602 Gepost op: 15-07-2015, 08:45:55 »
Haha die blogger met zijn spoilers moeten ze anders vragen, dan weten we direct wie de 9 andere kandidaten zijn en wie de mol ::hypocriet::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #603 Gepost op: 15-07-2015, 11:25:26 »
Over bloggers gesproken. Kennen jullie Martine de Jong van 10e.nl?
Ze plogt elke dag (fotologs), maar van 24 mei t/m 21 juni was ze opeens weg... Ze is vriendjes met Arjen Lubach en Janine Abbring.

Edit: ze heeft ook een boek geschreven en is recensente-columniste van de Volkskrant. Optie?
« Laatst bewerkt op: 16-07-2015, 11:12:45 door hoelahoep »

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #604 Gepost op: 15-07-2015, 13:11:13 »
Zijn er al wat namen uitgelekt voor seizoen 2016?

Offline BlijBlijBlij

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Blijste Molloot!
Re: WIDM 2016
« Reactie #605 Gepost op: 15-07-2015, 19:30:59 »
Nope. Al hebben we wel vermoedens en ook wat de bestemming is!
Ik ben toch zo BLIJ vandaag... :D

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: WIDM 2016
« Reactie #606 Gepost op: 15-07-2015, 23:00:38 »
Zijn er al wat namen uitgelekt voor seizoen 2016?
het handige van een forum i.t.t. bijvoorbeeld snapchat is dat je terug kan lezen :D ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #607 Gepost op: 16-07-2015, 11:12:10 »
het handige van een forum i.t.t. bijvoorbeeld snapchat is dat je terug kan lezen :D ::ok::

 ::rofl::

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #608 Gepost op: 16-07-2015, 23:03:30 »
Ik heb MISSCHIEN iets gevonden.

Ik was op de Facebook pagina van Diana Volbeda, de nieuwe eindregisseur, en ze had een hele mooie omslagfoto. Er had iemand onder gereageerd met" Cuba, maar waar" Die persoon wist dus zeker dat die foto in Cuba gemaakt is.
Hij is geupload op 23 januari, vaak rond die tijd maakt het team een reis naar locatie (of een van de reizen) naar de nieuwe locatie. Aangezien Diana de nieuwe regisseur is, vond ik dit gewoon opvallend,

Cuba ligt in zuid/midden Amerika en in die trend mogen we nu wel gaan denken. Niet iets wat heel zeker is, maar wie weet.
Vind Cuba wel een TYPISCH Wie is de mol land. Het is prachtig!!!!!!!!!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #609 Gepost op: 17-07-2015, 10:57:13 »
Ik heb MISSCHIEN iets gevonden.

Ik was op de Facebook pagina van Diana Volbeda, de nieuwe eindregisseur, en ze had een hele mooie omslagfoto. Er had iemand onder gereageerd met" Cuba, maar waar" Die persoon wist dus zeker dat die foto in Cuba gemaakt is.
Hij is geupload op 23 januari, vaak rond die tijd maakt het team een reis naar locatie (of een van de reizen) naar de nieuwe locatie. Aangezien Diana de nieuwe regisseur is, vond ik dit gewoon opvallend,

Cuba ligt in zuid/midden Amerika en in die trend mogen we nu wel gaan denken. Niet iets wat heel zeker is, maar wie weet.
Vind Cuba wel een TYPISCH Wie is de mol land. Het is prachtig!!!!!!!!!

Slim! Alleen is deze foto van 23 januari 2015?
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: WIDM 2016
« Reactie #610 Gepost op: 17-07-2015, 11:01:41 »
Slim! Alleen is deze foto van 23 januari 2015?

Ze zegt toch ook dat de foto gemaakt kan zijn toen ze productie op onderzoeksreis was
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #611 Gepost op: 17-07-2015, 13:10:34 »
Ze zegt toch ook dat de foto gemaakt kan zijn toen ze productie op onderzoeksreis was

Ja maar de foto kan wel zijn uit 2013..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WIDM 2016
« Reactie #612 Gepost op: 17-07-2015, 13:36:10 »
Even ons lijstje erbij gepakt, nu de opnames alweer bijna een maand geleden zijn afgerond eens kijken of we wat kunnen ontdekken. Dit zijn de mensen die we hadden onderverdeeld in de categorie mogelijk kandidaat. Deze categorie heb ik n.a.v Twitter e.d verder uitgesplitst. Vergeef me als ik wat mensen vergeten ben... ::sorry::

Kan een deelnemer zijn
- Annemiek Schollaardt (moet haast wel deelneemster zijn als we alle aanwijzingen die we hebben optellen...::vergroot::)
- Airen Mylene (is stil op twitter paar rewteets, verder niet veel verandering, zou nog steeds deelneemster kunnen zijn...)
- Wietze de Jager (Was na de opnameperiode weer terug, blijft een potentiële deelnemer... of zou hij in Robinson zitten?)
- Sandra van Nieuwland, plaatst op 27 juni een tweet winkelen in Emmen, eerste keer dat we iets van haar zien. Grote vraag is: Robinson, widm of echt rustige periode?)
- Goedele Liekens (Twittert weer actiever na 20 juni, is zij mee geweest op reis?)
- Rosa da Silva (Twitterstilte vanaf 31 mei, laatste voorstelling ANNE, heeft 1 retweet op 30 juni ::vergroot::)

Twijfelachtig
- Fabienne de Vries (Plaatst op 20 juni een foto van haarzelf in het park, lijkt me dus geen deelnemer.. maar kan ook geplande foto zijn niets is wat t lijkt)
- Mimoun Oaissa (een vage tweet en wat retweets op 5 juni, daarna stilte...)
- Ruud de Wild (twitterstilte van 3 - 22 juni, maar heeft hij het niet te druk met zijn nieuwe radiostation?)
- Thomas van Luyn (Twitter niet sinds 21 april, wat moeten we hiermee...)
- Lennette van Dongen (Blijft tijdens de opnameperiode veel retweeten, was ze echt in Thailand met vakantie?
- Remko Vrijdag (heeft een rolletje in een film, dit werd bekend op 12 juni, op 22 juni tweet hij dat hij met Martine Sandifort naar Brunei vliegt. Zou het, aangezien die twee veel samenwerken, kunnen dat zij ook zijn vertrouwenspersoon is..?)
- Joep Onderlinden (Twitterstilte vanaf 30 mei. Er is een foto met een hond, maar wie zegt dat die in Italië is gemaakt, daarom toch even bij twijfelachtig).


Geen deelnemer
- Micha Wertheim (voorstelling op 4 en 5 juni in Carré, doet dus niet mee..)
- Nienke de la Rive Box (zag er allemaal interessant uit tot ik haar Instagram bekeek. Had o.a opnames voor De Buitendienst 5 weken geleden, dus in de opnameperiode...).
- Joris Marseille (was op 20 juni aanwezig bij t afscheid van mol Milouska als presentatrice van Jeugdjournaal
- Sascha de Boer (na wat vage retweets is ze nu in Basel bij  'ArtBasel', en daardoor af te schrijven?)
- Lisa Loïs, heeft ook ooit aangegeven graag mee te willen doen, maar was op 16 juni te gast bij lokale omroep op de radio...)
- Froukje de Both, opnames voor Eigen Huis en Tuin…
« Laatst bewerkt op: 17-07-2015, 14:20:12 door Mollenvanger-MV »

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #613 Gepost op: 17-07-2015, 14:15:31 »
Ze zegt toch ook dat de foto gemaakt kan zijn toen ze productie op onderzoeksreis was

Ik ben een hij.  ::rofl:: ::tandpastasmiley:: Tim

@Tommie Klopt, zou kunnen, het kan vanalles zijn. van een eerdere onderzoeksreis of normale reis. Gewoon van google. Alles kan, maar hij is in januari 2015 gepost (meestal is het team juist dan weg, als de afleveringen op tv zijn > dat heeft Anton wel eens gezegd, dat ze juist dan een van de onderzoeksreizen maken) plus het land Cuba, omdat het vaak genoemd is als potentieel land, dacht ik hmm zou goed kunnen dat ze die gemaakt heeft en hem zo mooi vond dat ze hem als omslag gebruikte. WIl niet zeggen dat iemand geen foto uit 2013 of eerder als omslag kan gebruiken maar lijkt me eerder recent ofzo!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: WIDM 2016
« Reactie #614 Gepost op: 17-07-2015, 14:17:13 »
Ik ben een hij.  ::rofl:: ::tandpastasmiley:: Tim

@Tommie Klopt, zou kunnen, het kan vanalles zijn. van een eerdere onderzoeksreis of normale reis. Gewoon van google. Alles kan, maar hij is in januari 2015 gepost (meestal is het team juist dan weg, als de afleveringen op tv zijn > dat heeft Anton wel eens gezegd, dat ze juist dan een van de onderzoeksreizen maken) plus het land Cuba, omdat het vaak genoemd is als potentieel land, dacht ik hmm zou goed kunnen dat ze die gemaakt heeft en hem zo mooi vond dat ze hem als omslag gebruikte. WIl niet zeggen dat iemand geen foto uit 2013 of eerder als omslag kan gebruiken maar lijkt me eerder recent ofzo!

oeps ::schaam::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #615 Gepost op: 23-07-2015, 13:17:29 »
 ::rofl::

Ik weet dat ik afgelopen seizoen een paar keer heb geklaagd over het aantal over chaotische opdrachten, zeker in het begin van de serie.
Een perfect voorbeeld van een goede opdracht die heel chaotisch was maar wél heel goed, was opdracht 3 aflevering 2 seizoen 2009, waarin ze in die reuzenrad bakjes zitten. Er is zoveel chaos, de kandidaten moeten zoveel tegelijk denken, op meerdere niveau's. zoveel opschrijven, en ze moeten slim spelen. Maar er is een bepaald overzicht in BEELD wat ik miste bij bijv. opdrachten als het spullen sjouwen, de verlaten tv studio opdracht, en de schilderijen opdracht.

Snapt iemand nu een beetje wat ik bedoel met een goede chaotische opdracht. Daarmee wil ik die opdrachten uit dit seizoen niet perse afkraken, maar eerder aangeven wát ik er minder goed aan vind en wat ik onder een chaotische opdracht zie die wel goed en duidelijk in beeld wordt vertaald.


Verder ben ik zoooo benieuwd naar de kandidaten van volgend jaar.

Soms zit ik even op twitter te neuzen, zie ik  0 twitterstiltes, mensen waarvan ik weet dat ze nooit mee zullen doen, of mensen die al meegedaan hebben. Dat zijn er inmiddels al 110. Ik heb geen idee meer, wie ze nog zouden kunnen vragen. Natuurlijk is dit onzin, want je kan widm nog jaaaaaaren maken zoveel bn'ers zijn er maar ik zie gewoon geen twitterstiltes.

Naam: Tatum Dagelet. Tweet in jan/feb/maart/april.. en juli. Mei/juni helemaal niet. Nu tweet ze niet veel, 1 a 2 per maand dus eigenlijk zegt dit niets maar who knows.
« Laatst bewerkt op: 23-07-2015, 23:38:51 door Rämon »

Offline xbianca

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • <3
Re: WIDM 2016
« Reactie #616 Gepost op: 24-07-2015, 17:52:46 »
::rofl::maar ik zie gewoon geen twitterstiltes.

Er is dit jaar extra goed geïnstrueerd, waarschijnlijk zijn er tweets ingeprogrammeerd om te voorkomen dat er voortijdig kandidaten bekend zijn, dat is precies het gene wat onder andere op deze site gebeurde... Denk dat we echt niet heel ver zullen komen voordat de namen officieel genoemd worden. Helaas.

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:
« Reactie #617 Gepost op: 24-07-2015, 23:20:40 »
Helaas? Ik vind het juist wel beter dan blijft het nog een beetje spannend. En ik kan me nog herinneren dat de crew toch behoorlijk geschrokken was van de speurtocht hier. Ik heb zelfs artikelen in de Metro voorbij zien komen dat de kandidaten voor de echte molfans al geen verrassing meer waren, dus ik vind dat de missie van de crew dit jaar op dat gebied al zeker is geslaagd

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #618 Gepost op: 25-07-2015, 00:17:18 »
Ik heb er nog een gevonden in de opname periode met alleen maar retweets. 1 tweet op 1 juni en daarna pas weer op 16 juni met wat tweetloze dagen er ook tussen.

Ken het hele vrouwke niet maar zit bij de Eo en heet Nathalie van het slot. Alleen is ze redacteur zo te zien dus of ze ook meedoet???

Vond het wel typisch dat net die periode zo was terwijl ze normaal best veel twittert

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #619 Gepost op: 25-07-2015, 15:08:09 »
Misschien heb ik iemand: Guido Spek. Acteur uit o.a GTST. Hij heeft van 27 mei tot 29 juni niks getweet (@GuidoSpek), alleen 4 retweets, maar die kunnen ook door een ander geretweet zijn. Hij lijkt me een leuke kandidaat dus hoop dat ie meedoet!

Ook Kees Boot heeft weinig getweet, tussen 20 april en 17 juni alleen een tweet op 1 juni. Normaal tweet hij ook weinig maar het zou leuk zijn! Vond hem geweldig in ER!!

Als laatst ook nog Anna Alicia, heeft tussen 2 juni en 18 juLi alleen een retweet gehad. Het lijkt me alleen niet logisch dat Kees en Anna Alicia samen in een seizoen zitten ivm ER?
« Laatst bewerkt op: 25-07-2015, 15:45:10 door FrankLapidus »
Frankje Lapi