Poll

Wat vind jij van de verhuizing van WIDM naar de zaterdagavond?

De zaterdagavond wordt mijn nieuwe WIDMavond!!
80 (51%)
De zaterdagavond is helemaal top!! Maar moltalk had wel op een andere avond gemogen.
9 (5.7%)
Doe mij maar donderdag = WIDMdag
66 (42%)
Ik houd niet van WIDM
2 (1.3%)

Totaal aantal stemmen: 157

Auteur Topic: WIDM 2016  (gelezen 796131 keer)

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #700 Gepost op: 29-08-2015, 12:16:05 »
Zowel Monic Hendrickx als Peter Paul Muller kan volgens mij geen WIDM-kandidaat zijn. Monic speelt mee in de film Of ik gek ben; de opnamen waren in juni, de maand waarin de opnamen van WIDM plaatsvonden. Peter Paul was op 6 juni gastheer bij een benefietdiner in Rotterdam. Joep Sertons zou eventueel kunnen, al deelt hij wel verscheidene berichten op Twitter en Facebook tijdens de WIDM-opnameperiode.

De Playa Fronton, in de Dominicaanse republiek?! ::vergroot::

Klasse, Pac  ::ok:: Ik denk dat het vraagteken wel weg kan. Als ik kijk naar de rotspartij in het water, ziet de linkerkant met een beetje fantasie eruit als een vis met opengesperde bek. Op deze Panoramio-foto van Playa Frontón zie ik overduidelijk diezelfde visvorm. Bij de grote rots op het strand zie je bovendien een paar eenzame palmbomen erop, die ook bij de WIDM-footage te zien zijn.


Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #701 Gepost op: 29-08-2015, 12:51:36 »
Altijd goed te sien hoe snel er dingen gevonden worden hier  ::bravo::

Nu nog een goede vergroting van de klimmer  ::rofl::

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #702 Gepost op: 29-08-2015, 19:24:39 »
Leuk dit, tja wie is die stem?

« Laatst bewerkt op: 29-08-2015, 19:27:44 door FilmMaster »

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #703 Gepost op: 29-08-2015, 21:20:11 »
Toch zit die stem van Peter Paul Muller mij in m'n hoofd. Het kan ook zijn dat ze 7 juni zijn vertrokken.. tot ong 25 juni. Wanneer is art voor het eerst weer live gespot? Of andere aanknopingspunten. Nergens is nog zeker dat ze op precies 1 juni vertrokken zijn toch?

EDIT: Ik heb op twitter een foto gezien van Peter Paul op 7 juni, bij het Ketelhuis. Ik heb de twitteraar gevraagd of die foto live gemaakt was op die dag, en kreeg vandaag een respons dat dat was. Ik zie hem bij dat event aanwezig. 7 juni is op zondag, 6 juni (dat andere evenement, zie post hierboven) was op zaterdag dus. Stel ze zijn op ma of di 8/9 juni vertrokken, zou het prima kunnen. Als je vanaf dan 2,5 week doorrekent, kom ik op 24/25 juni. Volgens mij is Art pas begin Juli weer gespot, dus het zou prima kunnen toch?

Wat betreft het land, het lijkt mij heel mooi. Ik hoop wel dat er een 2e land bij komt, of dat ze ook veel het binnenland intrekken want voor nu lijkt het ook heel erg op de filipijnen en vorig jaar hebben we ook meerdere gebieden aan zee gehad dus.
Ik gok nogmaals op Cuba, dat is ook iets veelzijdiger qua binnenland. Iets kleurrijker, beetje El Salvador like
« Laatst bewerkt op: 29-08-2015, 21:59:06 door Rämon »

Offline xbianca

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • <3
Re: WIDM 2016
« Reactie #704 Gepost op: 30-08-2015, 11:02:55 »
Nou jongens, mijn dag kan niet meer stuk, voor het eerst in widm-geschiedenis heb ik toch nog en keer een goede hint gevonden (die van Lilly op die site) Ik ben dolenthousiast, midden-amerika is een perfecte mollocatie en daarnaast nog eens heel mooi! De tijd vliegt, over 2 maanden hebben we al wat namen  ::hypocriet::

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #705 Gepost op: 30-08-2015, 11:10:41 »
Misschien is tweeënhalve week wat aan de korte kant voor de gehele trip? Ik kom eerder uit op minstens drie weken: twee dagen voor één aflevering (afl. 1-8), één dag voor afl. 9, twee rustdagen en twee transferdagen = 21 dagen.

Op 28 mei is Art nog aanwezig bij een biermasterclass (zie eerder in dit topic). Het ligt in de lijn der verwachting dat Art net als vorig seizoen een paar dagen eerder met de crew vertrekt. De kandidaten zullen dan niet eerder dan begin juni vertrekken. Art plaatst foto’s van Concert at Sea op 27 juni. Als hij bij dit concert aanwezig is geweest, kan de window voor het vertrek van de kandidaten op 1-5 juni worden gesteld bij een opnameperiode van drie weken (of eventueel 1-6 juni als Art bij terugkomst geen momentje rust heeft genomen).
« Laatst bewerkt op: 30-08-2015, 11:34:13 door Molzkovicz »

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #706 Gepost op: 30-08-2015, 12:00:26 »
Misschien is tweeënhalve week wat aan de korte kant voor de gehele trip? Ik kom eerder uit op minstens drie weken: twee dagen voor één aflevering (afl. 1-8), één dag voor afl. 9, twee rustdagen en twee transferdagen = 21 dagen.

Op 28 mei is Art nog aanwezig bij een biermasterclass (zie eerder in dit topic). Het ligt in de lijn der verwachting dat Art net als vorig seizoen een paar dagen eerder met de crew vertrekt. De kandidaten zullen dan niet eerder dan begin juni vertrekken. Art plaatst foto’s van Concert at Sea op 27 juni. Als hij bij dit concert aanwezig is geweest, kan de window voor het vertrek van de kandidaten op 1-5 juni worden gesteld bij een opnameperiode van drie weken (of eventueel 1-6 juni als Art bij terugkomst geen momentje rust heeft genomen).

Ja, slim rekenwerk. Maar Art tweet gewoon door tijdens de opnameperiode dus is het nog steeds niet zeker dat hij op 27 terugwas, die foto kan ook door een vriend zijn genomen of door iemand anders. Hij staat nog steeds niet zelf op de foto...Ik bedoelde wanneer hij weer een live tv of publiekelijk optreden maakte bij een talkshow, of desnoods iemand die hem op straat gezien heeft of weet dat hij spreker was bij een event?

Ze zouden ook 8 juni vertrokken kunnen zijn, op een maandag. Art en crew paar dagen eerder vertrokken zijn. Dan kom je uit op datum 28/29 juni wat nog steeds gewoon zou kunnen toch? Sorry ik heb vast tunnelvisie op Peter Paul maar ik kan die stem is hem gewoon. Of het is heel erg misvormd door audio

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: WIDM 2016
« Reactie #707 Gepost op: 30-08-2015, 12:36:31 »
Dominicaanse Republiek, leuk, hadden we voordat de geruchten kwamen niet zo snel bedacht. Ik vermoed wel dat er nog een tweede land bij gaat komen, maar dan blijven daar ook genoeg opties voor open. ::ok::
Klinkt inderdaad als een mooi molland. Het lijkt mij ook dat er een tweede land bij kan komen. Misschien inderdaad Cuba of wie weet Haïti? Terwijl mij Jamaica of Trinidad & Tobago ook interessant lijken. Of waarom niet naar het vaste land naar Belize?

Bij GTST hebben ze natuurlijk ook gewoon vakantie. Maar volgens mij was dat pas vanaf juli.
Ik denk dat er best iemand mee kan doen uit GTST. Immers Oscar Aerts heeft meegedaan aan ER. En dat is toch ook ergens in Mei/juni opgenomen. (hij is weliswaar uit de serie gestapt, maar hij zat er tot de laatste aflevering voor de zomerstop in)
Ich bin ein Bärliner!

Offline MJK1988

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #708 Gepost op: 30-08-2015, 16:55:58 »
Ik denk dat er best iemand mee kan doen uit GTST. Immers Oscar Aerts heeft meegedaan aan ER. En dat is toch ook ergens in Mei/juni opgenomen. (hij is weliswaar uit de serie gestapt, maar hij zat er tot de laatste aflevering voor de zomerstop in)
Die logica volg ik niet. Ze lopen meestal ongeveer 2 maanden voor met opnames. Oscar Aerts was dus waarschijnlijk begin mei al klaar bij GTST. Castleden die er nog steeds in zitten hebben toen nog doorgewerkt. En volgens mij tot begin juli.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2016
« Reactie #709 Gepost op: 31-08-2015, 12:24:56 »
Succes  ::rofl::
ook ik ben niet zo thuis in de achterkant van de gemiddelde BN-er......

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #710 Gepost op: 31-08-2015, 17:39:15 »
Is er nog iemand die bekende buren heeft die vorig jaar op vakantie was :P? Zo wisten we vorig jaar Chris ook ;)

Daarnaast: Flikken-acteurs kunnen toch nooit tijdens de opnames? Die vallen toch samen met de WIDM opnames? Alleen Jamie Grant (Esmee) had gekund als oud-hoofdpersonage die ik nog wel in WIDM zou kunnen verschijnen, maar zij blijft gewoon foto's op Instagram plaatsen...

Tussen 12 en 22 juli geen (re)tweet van Fockeline Ouwerkerk. Zou een snelle exit kunnen betekenen? Daarna starten volgens mij wel de opnames van Meiden van de Herengracht en ze heeft ook wel moeten trainen voor Dance Dance Dance. Ze moet wel een keer komen :(
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2016
« Reactie #711 Gepost op: 1-09-2015, 08:37:09 »
Er waren dit jaar geen opnames van Flikken-Maastricht. Er zijn in 2014 twee seizoenen tegelijk opgenomen.

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #712 Gepost op: 1-09-2015, 09:52:18 »
Die klimmer doet me denken aan Jan Roos. Witte beentjes kort gedrongen figuur.
When life knocks you down, fight back!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #713 Gepost op: 1-09-2015, 11:54:43 »
Er waren dit jaar geen opnames van Flikken-Maastricht. Er zijn in 2014 twee seizoenen tegelijk opgenomen.

Dus misschien is dit het jaar dat we iemand uit Flikken Maastricht in WIDM zien. Angela wellicht, of misschien een relatief onbekender iemand als Jamie Grant of Sergio Romero.

Die klimmer doet me denken aan Jan Roos. Witte beentjes kort gedrongen figuur.

Ik zeg dit normaal nooit, en ik denk niet dat ik het na ga komen maar als hij in Wie is de mol komt, overweeg ik serieus om over te slaan. Totaal geen widm type, en ik denk dat de crew altijd goed werk verricht wat betreft kandidaten, en vooral mensen kiest die 'wel goed' liggen, ook bij veel fans. Niemand zit te wachten op figuren die vooral in de media verschijnen door drama, opmerkingen, ruzies, slechte tv fragmenten etc.



Speaking of kandidaten.

Ik vind Mustafa Marghadi wel een leuk type. Jong, lijkt me fanatiek in spelletjes, presentator bij NPO dus bekend bij de zender. en met Soundos, Ajouad hebben we de laatste 5 edities al vaker iemand uit die hoek gehad.

Abby Hoes lijkt me leuk, heeft wel wat tweets midden juni..

Ik wil namen van jullie!!!!!!! ::zweep:: ::zweep:: ::hyper:: ::megafoon::
« Laatst bewerkt op: 1-09-2015, 12:03:41 door Rämon »

Offline Silenciation

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #714 Gepost op: 1-09-2015, 12:06:46 »
Ik zou verbaasd opkijken als er niet een acteur van Flikken Maastricht tussenzit. Het programma wordt gemaakt door AVROTROS en werd deze zomer niet opgenomen; één plus één is twee. Victor Reinier lijkt mij dan de meest logische, maar eigenlijk kan het elke vaste acteur zijn.

O, en Ramon wilt namen horen. Timur Perlin leek me een logische naam, omdat hij in de opnameperiode een "sabbatical" had, maar 3FM spreekt op voorhand zijn deelname aan WIDM al tegen (http://www.3fm.nl/nieuws/detail/362283/Timur-doet-inspiratie-op-voor-zijn-nieuwe-programma).
« Laatst bewerkt op: 1-09-2015, 12:17:02 door JurriaanH »

Offline xbianca

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • <3
Re: WIDM 2016
« Reactie #715 Gepost op: 1-09-2015, 17:31:17 »
Lisa Wade (presentatrice van o.a. 13 in de oorlog, klokhuis) is ook een periode van 16 mei tot 5 juni niet op twitter aanwezig geweest, dit zou kantje boord zijn wat betreft de opnameperiode, maar kan zeker. https://twitter.com/lisawadenl

Offline BlijBlijBlij

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Blijste Molloot!
Re: WIDM 2016
« Reactie #716 Gepost op: 1-09-2015, 20:41:01 »
Lisa Wade (presentatrice van o.a. 13 in de oorlog, klokhuis) is ook een periode van 16 mei tot 5 juni niet op twitter aanwezig geweest, dit zou kantje boord zijn wat betreft de opnameperiode, maar kan zeker. https://twitter.com/lisawadenl

Ehh, je weet dat er in WIDM ook nog zoiets bestaat als een rood scherm hè! Dat je dus zeg maar niet de hele periode daar was...
Ik ben toch zo BLIJ vandaag... :D

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #717 Gepost op: 1-09-2015, 20:48:57 »
Ik denk dat WIDM inmiddels wel zover is dat het social media van de kandidaten wel bekeken en besproken wordt voor vertrek. Eerdere terugkeer zou er niet meer uit te halen mogen zijn.

Offline xbianca

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • <3
Re: WIDM 2016
« Reactie #718 Gepost op: 1-09-2015, 22:14:40 »
Ehh, je weet dat er in WIDM ook nog zoiets bestaat als een rood scherm hè! Dat je dus zeg maar niet de hele periode daar was...

Mocht er nog iets met social media zijn, lijkt het me wel handig dat na de bekendmaking van kandidaten niet meteen mensen uitgesloten worden als mol omdat ze al gauw terug zijn, zoals al eerder is gebeurd.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #719 Gepost op: 1-09-2015, 23:48:52 »
Qua namen heb ik ergens terug al wat mensen genoemd maar daarnaast ben ik heel slecht in namen van dr publieke omroep enz.
Meestal als jullie een naam roepen moet ik eerst gaan googlen wie het is  ::rofl::