Poll

Wat vind jij van de verhuizing van WIDM naar de zaterdagavond?

De zaterdagavond wordt mijn nieuwe WIDMavond!!
80 (51%)
De zaterdagavond is helemaal top!! Maar moltalk had wel op een andere avond gemogen.
9 (5.7%)
Doe mij maar donderdag = WIDMdag
66 (42%)
Ik houd niet van WIDM
2 (1.3%)

Totaal aantal stemmen: 157

Auteur Topic: WIDM 2016  (gelezen 796543 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2016
« Reactie #740 Gepost op: 7-09-2015, 21:06:46 »

 En dan geen silhouetten, want dat hebben we al eens gehad :P
laten we ons dit jaar eens concentreren op achterwerken. Ik had het er al eerder over.

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #741 Gepost op: 7-09-2015, 23:01:19 »
Anikko van Santen moet toch makkelijk te checken zijn door opsporing verzocht. Nu ze dat in haar eentje doet lijkt het met qua opnames dat ze daar amper vrij in heeft. Maar dat moet makkelijk te checken zijn.

Jaap Jongbloed heeft ook al een aantal keer Opsporing Verzocht gepresenteerd ipv Anniko.. Maar was dat in die periode ook?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #742 Gepost op: 7-09-2015, 23:02:41 »
Deze foto ga je NIET ontcijferen.
Ik denk van wel ::jaja::

Paar details uit de foto:
  • Aan het postuur te zien (en de stem op de achtergrond) ging ik uit van een man. Weet ik overigens niet heel zeker.
  • Rond de plek waar je de oren verwacht ziet het er heel huidkleurig uit. Een kalige man?! Of licht gekleurd haar anders.
    (Ik heb nog getest of je haarkleur kan herkennen als je het heel onduidelijk maakt + helm. Zie de afbeelding hieronder.)
  • Met behulp van de scherpere versie (en de minder scherpe versie) dacht ik een bril te herkennen. Toepasselijk genoeg nét niet goed te zien.
  • Plus: de kleding. Een magentakleurig shirt met een turquoise broek is opvallend. Merk op dat dit z'n vrije tijdskleding is, misschien draagt 'ie op tv wel een pak (maar dan is het nog te spotten in andere BN'er-programma's)

Als we een kale brildragende BN'er weten te vinden die graag turquoise broeken en magenta shirts draagt weten te vinden, is de buit binnen volgens mij ::hypocriet::
« Laatst bewerkt op: 7-09-2015, 23:04:57 door Pac-Mol »
...óf niet!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: WIDM 2016
« Reactie #743 Gepost op: 7-09-2015, 23:13:53 »
eitje koekie !
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #744 Gepost op: 7-09-2015, 23:19:09 »
Dat doen we gewoon effe.  ::rofl::

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #745 Gepost op: 8-09-2015, 00:01:50 »
Uhm.... Ja ::rofl::

@pac

Natuurlijk is het een man, aan het postuur te zien. De stem hoeft niet de persoon te zijn aan de wand maar laten we idd uitgaan van een man.
Ik zei alleen dat je uit de foto qua GEZICHT niets kan halen, wel uit kleding evt. Maar het is zo onduidelijk dat je zelf niet kan zien welke vorm gezicht iemand heeft, + er wordt een helm gedragen dus kaalheid lijkt me ook heel slecht te zien.

@pjotr

Geen idee, ik zette het hier neer in de hoop dat de opsporing verzocht kenners wel wisten of Anniko gewoon geprestenteerd heeft. Maar ik heb zelf nog niet de tijd gehad om het uit te zoeken. Misschien wil iemand dat nog doen? ::tandpastasmiley::

Offline TheJudge

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #746 Gepost op: 8-09-2015, 08:33:22 »


Als we een kale brildragende BN'er weten te vinden die graag turquoise broeken en magenta shirts draagt weten te vinden, is de buit binnen volgens mij ::hypocriet::

Die Rudolf de tv-kok? (24 kitchen/rudolfs backery enzo...)???? (Niet kaal wel blond ::tandpastasmiley::)

Offline Brinkie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #747 Gepost op: 8-09-2015, 09:58:25 »
Die Rudolf de tv-kok? (24 kitchen/rudolfs backery enzo...)???? (Niet kaal wel blond ::tandpastasmiley::)

Pierre Wind??
Rik Hoogendoorn ??

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #748 Gepost op: 8-09-2015, 12:04:40 »
Nee hun aub alle 3 niet... ::ohno::

Dione de Graaf zou leuk zijn, een beetje iemand in de sportwereld a-la Annette van Trigt.

Frans van Deursen is trouwens ook kaal, en ik kan me vaag herinneren dat hij al eens gevraagd was voor de Mol, maar toen last minute afgezegd werd.


Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: WIDM 2016
« Reactie #749 Gepost op: 8-09-2015, 12:11:39 »
Geen idee, ik zette het hier neer in de hoop dat de opsporing verzocht kenners wel wisten of Anniko gewoon geprestenteerd heeft. Maar ik heb zelf nog niet de tijd gehad om het uit te zoeken. Misschien wil iemand dat nog doen? ::tandpastasmiley::
Volgens mij heeft zij in die periode gewoon (bijna) wekelijks gepresenteerd. Als ik het me goed herinner is zij maar 1 week er niet bij geweest.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #750 Gepost op: 8-09-2015, 15:52:36 »
Rifka Lodeizen. Om maar weer een naam te noemen. volgens mij nog amper of nooit genoemd hier.

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #751 Gepost op: 8-09-2015, 17:31:00 »
Ik denk van wel ::jaja::

Paar details uit de foto:
  • Aan het postuur te zien (en de stem op de achtergrond) ging ik uit van een man. Weet ik overigens niet heel zeker.
  • Rond de plek waar je de oren verwacht ziet het er heel huidkleurig uit. Een kalige man?! Of licht gekleurd haar anders.
    (Ik heb nog getest of je haarkleur kan herkennen als je het heel onduidelijk maakt + helm. Zie de afbeelding hieronder.)
  • Met behulp van de scherpere versie (en de minder scherpe versie) dacht ik een bril te herkennen. Toepasselijk genoeg nét niet goed te zien.
  • Plus: de kleding. Een magentakleurig shirt met een turquoise broek is opvallend. Merk op dat dit z'n vrije tijdskleding is, misschien draagt 'ie op tv wel een pak (maar dan is het nog te spotten in andere BN'er-programma's)

Als we een kale brildragende BN'er weten te vinden die graag turquoise broeken en magenta shirts draagt weten te vinden, is de buit binnen volgens mij ::hypocriet::

Rob Kamphues
Jan Roos
Phillipe Geubels

When life knocks you down, fight back!

Offline Brinkie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #752 Gepost op: 8-09-2015, 18:30:35 »
Rob Kamphues
Jan Roos
Phillipe Geubels



Jaa phillipe geubels ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: WIDM 2016
« Reactie #753 Gepost op: 8-09-2015, 18:33:14 »
Philippe Geubels zou echt een leuke kandidaat zijn die in ieder geval voor de sfeer zal zorgen ::bravo::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #754 Gepost op: 8-09-2015, 19:08:15 »
Ik hoop heel stiekem op Rob Kammphues  :-[
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #755 Gepost op: 8-09-2015, 22:13:51 »
Gaan we nu serieus uit van een kale man? Ik zou er nog ff niet vanuit gaan maar goed.

Jan Roos is echt walgelijk.

Philipe Geubels is grappig maar een vlaming. En niet woonachtig in Nederland of op de Nederlandse tv te zien momenteel.

Rob Kamphues is 54, en heeft ooit in een interview gezegd Expeditie en WIDM leuke programma's te vinden maar puur om te kijken.
Bovendien zie je niet zo vaak mensen die de 55 naderen.. Ik kan me alleen Joep van Deudekom herinneren, die was 51 bij opnames.


Offline MJK1988

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #756 Gepost op: 9-09-2015, 07:36:22 »
En op 5 juni was hij bij de finale van Superkids
De afleveringen van Superkids en ook de finale waren niet live.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #757 Gepost op: 9-09-2015, 11:03:54 »
Rifka Lodeizen. Om maar weer een naam te noemen. volgens mij nog amper of nooit genoemd hier.

Is ook leuk  ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #758 Gepost op: 9-09-2015, 12:45:46 »

Philipe Geubels is grappig maar een vlaming. En niet woonachtig in Nederland of op de Nederlandse tv te zien momenteel.



Philipe Geubels heeft een paar maanden geleden nog het programma uitzonderlijk vervoer gepresenteerd op NPO 3 was het geloof ik. Dus hij was wel op de Nederlandse tv te zien.

Op die andere twee punten kan ik je geen ongelijk geven. Dat zijn gewoon twee feiten ;)
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #759 Gepost op: 9-09-2015, 14:51:59 »
Gaan we nu serieus uit van een kale man? Ik zou er nog ff niet vanuit gaan maar goed.

Bovendien zie je niet zo vaak mensen die de 55 naderen.. Ik kan me alleen Joep van Deudekom herinneren, die was 51 bij opnames.


Loretta Schrijver was 54 toen ze meedeed.