Poll

Wat vind jij van de verhuizing van WIDM naar de zaterdagavond?

De zaterdagavond wordt mijn nieuwe WIDMavond!!
80 (51%)
De zaterdagavond is helemaal top!! Maar moltalk had wel op een andere avond gemogen.
9 (5.7%)
Doe mij maar donderdag = WIDMdag
66 (42%)
Ik houd niet van WIDM
2 (1.3%)

Totaal aantal stemmen: 157

Auteur Topic: WIDM 2016  (gelezen 796567 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WIDM 2016
« Reactie #760 Gepost op: 9-09-2015, 23:11:23 »
Diederik van Vleuten misschien een optie? Is ook kaal

Offline KeyW

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #761 Gepost op: 11-09-2015, 17:30:33 »
Zou Diederik Smit (De slimste mens winnaar en speldschrijver) mee kunnen doen?

anoniem 24971

  • Gast
Re: WIDM 2016
« Reactie #762 Gepost op: 11-09-2015, 17:46:59 »
Zou Diederik Smit (De slimste mens winnaar en speldschrijver) mee kunnen doen?

Denk dat Diederik destijds ook De Slimste Mens speelde op TV. Dat is tenslotte van te voren opgenomen. Weet geen exacte data.

Verder is Fedja van Huêt ook nog een optie eventueel.

Offline Mickvanh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #763 Gepost op: 11-09-2015, 23:17:20 »
Diederik Smit heb ik inderdaad al bekeken mbv Twitter, maar hij is dan zeer actief met elke dag wel een aantal tweets, dus die valt helaas af ben ik banf
"Het leven moet als een feestelijk en hartstochtelijk spel zijn dat gespeeld zou moeten worden met oude en nieuwe vrienden"  - Frédérique Huydts

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WIDM 2016
« Reactie #764 Gepost op: 11-09-2015, 23:20:28 »
Hij had ook in de mogelijke opnameperiode van widm podcats voor de dag of week van Diederik ofzo.. http://www.eo.nl/ditisdedag/gemist/radio/de-dag-van-diederik/browse/2/
« Laatst bewerkt op: 11-09-2015, 23:25:32 door Mollenvanger-MV »

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #765 Gepost op: 12-09-2015, 00:21:56 »
Laat hem aub geen kandidaat zijn. Deze man heeft zoveel ego, hij is comedien maar bij de slimste heb ik hem denk ik al met al 2 keer oprecht zien lachen. hij is dood saai, vind zichzelf heel erg geweldig en ondanks z'n slimheid vind ik hem ook geen molkandidaat. Zie hem niet met een porto over een berg rennen.  Maar maybe thats just me  ;)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WIDM 2016
« Reactie #766 Gepost op: 12-09-2015, 00:40:46 »
Helene Hendrix, o.a bekend als voetbalpresentatrice zat in de mogelijke opnameperiode in Frankrijk. Zegt ze.. maar geen beeld ervan. Twittert om de paar dagen door. Zou t leuk vinden als zij een deelnemer blijkt te zijn.

Zal morgen ons lijstje van even geleden erbij pakken. Vrees dat we niet ver gaan komen ;D Blijven deze vier over... want denk dat in twijfelachtig er ook geen een zit. Zul je net zien dat er dit jaar veel niet Twitteraars bij zitten..  ::)

Kan een deelnemer zijn
- Annemiek Schollaardt (moet haast wel deelneemster zijn als we alle aanwijzingen die we hebben optellen...::vergroot::)
- Airen Mylene (is stil op twitter paar rewteets, verder niet veel verandering, zou nog steeds deelneemster kunnen zijn...)
- Goedele Liekens (Twittert weer actiever na 20 juni, is zij mee geweest op reis?)
- Rosa da Silva (Twitterstilte vanaf 31 mei, laatste voorstelling ANNE, heeft 1 retweet op 30 juni ::vergroot::)
- Sergio IJssel (Romeo uit Flikken). Twittert nauwelijks, 1 tweet tussen december 14 en juli 15 had geen opnames voor Flikken toch?

Twijfelachtig
- Fabienne de Vries (Plaatst op 20 juni een foto van haarzelf in het park, lijkt me dus geen deelnemer.. maar kan ook geplande foto zijn niets is wat t lijkt)
- Mimoun Oaissa (een vage tweet en wat retweets op 5 juni, daarna stilte...)
- Ruud de Wild (twitterstilte van 3 - 22 juni, maar heeft hij het niet te druk met zijn nieuwe radiostation?)
- Thomas van Luyn (Twitter niet sinds 21 april, wat moeten we hiermee...)
- Lennette van Dongen (Blijft tijdens de opnameperiode veel retweeten, was ze echt in Thailand met vakantie?
- Remko Vrijdag (heeft een rolletje in een film, dit werd bekend op 12 juni, op 22 juni tweet hij dat hij met Martine Sandifort naar Brunei vliegt. Zou het, aangezien die twee veel samenwerken, kunnen dat zij ook zijn vertrouwenspersoon is..?)
- Joep Onderlinden (Twitterstilte vanaf 30 mei. Er is een foto met een hond, maar wie zegt dat die in Italië is gemaakt, daarom toch even bij twijfelachtig).


Robinsons:
- Wietze de Jager (Was na de opnameperiode weer terug, blijft een potentiële deelnemer... of zou hij in Robinson zitten?)
- Sandra van Nieuwland, plaatst op 27 juni een tweet winkelen in Emmen, eerste keer dat we iets van haar zien. Grote vraag is: Robinson, widm of echt rustige periode?)
« Laatst bewerkt op: 12-09-2015, 00:51:23 door Mollenvanger-MV »

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: WIDM 2016
« Reactie #767 Gepost op: 12-09-2015, 19:28:17 »
...En ook nog Katinka Polderman! Ook hele grote kans dat zij mee doet  ::ok:: (ze was gisteravond bij Pauw).
Verder een leuk lijstje  ::jaja:: Ik hoop echt op Goedele ::hypocriet::

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: WIDM 2016
« Reactie #768 Gepost op: 12-09-2015, 20:01:12 »
Katinka Polderman.......... liever niet. En Goedele ook liever niet :(
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WIDM 2016
« Reactie #769 Gepost op: 12-09-2015, 22:01:54 »
Denk niet dat Katinka meedoet, ze stond eerst bij waarschijnlijke deelnemer, daarna naar mogelijk / half afgeschreven. Alleen dat ze zo vreemd deed over een vakantie.. het zou kunnen maar ik denk het niet.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #770 Gepost op: 14-09-2015, 17:07:13 »
Katinka Polderman.......... liever niet. En Goedele ook liever niet :(
Zijn toch lieve dames met een 'bite'???

Goedele zie ik al decennia op de buis dus zal makkelijk te herkennen zijn als mol of niet. Dus ik denk dat zij TE bekend is?!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM 2016
« Reactie #771 Gepost op: 15-09-2015, 22:57:04 »
Sara Kroos hoeven we niet in WIDM te verwachten: klik.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #772 Gepost op: 16-09-2015, 00:55:50 »
En vervolgens  ::rofl:: ze zich en doet ze gewoon mee aankomend seizoen

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #773 Gepost op: 16-09-2015, 17:08:31 »
Ik denk dat ik misschien een naam heb gevonden voor 2016.

Pin me er niet op vast maar Actrice Marjolein Keuning tweet echt amper van 1 juni tot 21 juni. De laatste opnames van GTST waren toen net afgerond en als je nu naar GTST kijkt zie je dat Maxime (haar karakter in de serie) 3 weken naar Italië gaat.

3 weken Wie is de mol? (dat is wat een kandidaat minimaal moet vrij nemen mits hij of zij meedoet)

Dus na eind mei had ze geen opnames meer, de opnames die toen werden opgenomen zijn in september uitgezonden.

Ze heeft amper getweet, wat retweets hier en daar en we hebben kandidaten uit vorige jaren ook gewoon zien doortweeten soms. Een foto van voeten bij de nagelsalon is zo getweet. Die foto kan ook 3 weken ervoor genomen zijn maar dan getweet worden door haarzelf of iemand die tijdens widm voor haar tweet..
Nu heb ik een jaar geleden een keer op twitter gevraagd tijdens een twitterask met Marjolein of ze zichzelf zou zien in een programma als de Mol en ze zei toen: Als ik tijd heb, zeker!!!! ;D

Ik hoop het echt. lijkt me echt heel tof. Ik twijfelde even omdat ik me herinnerde dat ze ook RTL boulevard heeft gepresenteerd in de zomer als inval Albert maar ik heb het opgezocht en dat was pas vanaf 6 juli...


Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #774 Gepost op: 16-09-2015, 19:21:30 »
Ik denk dat ik misschien een naam heb gevonden voor 2016.

Pin me er niet op vast maar Actrice Marjolein Keuning tweet echt amper van 1 juni tot 21 juni. De laatste opnames van GTST waren toen net afgerond en als je nu naar GTST kijkt zie je dat Maxime (haar karakter in de serie) 3 weken naar Italië gaat.

3 weken Wie is de mol? (dat is wat een kandidaat minimaal moet vrij nemen mits hij of zij meedoet)

Dus na eind mei had ze geen opnames meer, de opnames die toen werden opgenomen zijn in september uitgezonden.

Ze heeft amper getweet, wat retweets hier en daar en we hebben kandidaten uit vorige jaren ook gewoon zien doortweeten soms. Een foto van voeten bij de nagelsalon is zo getweet. Die foto kan ook 3 weken ervoor genomen zijn maar dan getweet worden door haarzelf of iemand die tijdens widm voor haar tweet..
Nu heb ik een jaar geleden een keer op twitter gevraagd tijdens een twitterask met Marjolein of ze zichzelf zou zien in een programma als de Mol en ze zei toen: Als ik tijd heb, zeker!!!! ;D

Ik hoop het echt. lijkt me echt heel tof. Ik twijfelde even omdat ik me herinnerde dat ze ook RTL boulevard heeft gepresenteerd in de zomer als inval Albert maar ik heb het opgezocht en dat was pas vanaf 6 juli...




Dit heb je niet van jezelf, maar van iemand van twitter die haar al verdacht mee te doen, namelijk MAXIMExTWEETS 😊. Ik volg je en zag het vanmiddag voorbij komen.

En trouwens, ze tweet heel veel in die periode!
« Laatst bewerkt op: 16-09-2015, 19:23:28 door FrankLapidus »
Frankje Lapi

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #775 Gepost op: 16-09-2015, 19:23:27 »
Ik had bijna de volledige lijst van 2015 van mezelf, maar die heeft ook elke site gebruikt zonder te zeggen dat het van mij kwam en hoor je mij klagen  :-X  ::rofl::

Misschien kan iemand inhoudelijk reageren?:)

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #776 Gepost op: 16-09-2015, 19:25:08 »
Ik had bijna de volledige lijst van 2015 van mezelf, maar die heeft ook elke site gebruikt zonder te zeggen dat het van mij kwam en hoor je mij klagen  :-X  ::rofl::

Misschien kan iemand inhoudelijk reageren?:)


In ieder geval tweet ze gewoon door in die periode die je noemt, dus ik weet niet waarom je haar als kandidaat verdenkt..
Frankje Lapi

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #777 Gepost op: 16-09-2015, 19:27:52 »
Kandidaten uit vorige jaren tweeten heel vaak ook gewoon door?

Verdiep je in de feiten voor je mij op een nogal aanvallende manier aanspreekt. Ik mag iedereen verdenken wie ik wil, en dat doen mensen op twitter ook toch.

Ze tweet van 31 mei tot midden juni echt 4/5 x en ze tweet 0 x iets van een evenement ofzo waar ze is, of iets qua opnames. Bovendien zijn er vaker kandidaten geweest die gewoon doortweeten, of door laten tweeten door familie/vrienden..

Dat ze in GTST 3 weken weg is + dat ze aan heeft gegeven dat ze evt kandidaat wilde zijn is het verre van haar dat wij raar evt als kandidaat verdenken....
« Laatst bewerkt op: 16-09-2015, 19:31:56 door Rämon »

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: WIDM 2016
« Reactie #778 Gepost op: 16-09-2015, 19:31:56 »
Heb net even haar Twitter bekeken, inderdaad een hele grote kans dat ze meedoet, lijkt me ook een superleuke kandidate  :D
Ik vind iedereen eigenlijk leuk  ::rofl::

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #779 Gepost op: 16-09-2015, 19:32:16 »
Heb net even haar Twitter bekeken, inderdaad een hele grote kans dat ze meedoet, lijkt me ook een superleuke kandidate  :D
Ik vind iedereen eigenlijk leuk  ::rofl::

Ook Jan Roos?  ::rofl::


Oh, and nog even over Marjolein.

Ze tweet 31 mei. 3 juni (tweet bij nagelsalon, maar van voeten>kan ook eerder gemaakt zijn) dan pas 10 juni. (7 dagen tussen) dan op 11 juni wat antwoorden, maar zoals ik al zei kandidaten hebben vaker doorgetweet. En dan pas weer op 16 juni,17 juni wat tweets. Dan zitten we al 17 dagen op reis met echt maar een paar tweets....
« Laatst bewerkt op: 16-09-2015, 19:49:18 door Rämon »