Poll

Wat vind jij van de verhuizing van WIDM naar de zaterdagavond?

De zaterdagavond wordt mijn nieuwe WIDMavond!!
80 (51%)
De zaterdagavond is helemaal top!! Maar moltalk had wel op een andere avond gemogen.
9 (5.7%)
Doe mij maar donderdag = WIDMdag
66 (42%)
Ik houd niet van WIDM
2 (1.3%)

Totaal aantal stemmen: 157

Auteur Topic: WIDM 2016  (gelezen 796666 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: WIDM 2016
« Reactie #820 Gepost op: 28-09-2015, 20:14:36 »
zullen we lief doen tegen nieuwe mensen die vergeten dat ze eerst moeten lezen voordat ze iets posten ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #821 Gepost op: 28-09-2015, 20:17:57 »
Okay okay :D  ::love::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #822 Gepost op: 28-09-2015, 20:36:55 »
zullen we lief doen tegen nieuwe mensen die vergeten dat ze eerst moeten lezen voordat ze iets posten ?

 ::sorry::

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #823 Gepost op: 28-09-2015, 20:40:51 »
Weet iemand wie dit is, zoj a dan is dit mogelijk een van de bn'ers van WIDM 2016
Er werken toch mensen bij de politie die echt een extreem getraind oog hebben voor het herkennen van mensen op bewakingsbeelden? Kunnen we die niet vragen?
...óf niet!

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #824 Gepost op: 28-09-2015, 20:52:45 »
Ik droomde vannacht dat ik naast Art in de auto zat met een aantal kandidaten van het nieuwe seizoen op de achterbank ??? Ik kan me alleen nog Eva Jinek, Freek Vonk en die man van College Tour herinneren ::rofl:: Allemaal even onwaarschijnlijk denk ik. ;D

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #825 Gepost op: 28-09-2015, 20:54:15 »
Art is zit in ieder geval niet bij de top 3 mannen bij de televizier ring

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: WIDM 2016
« Reactie #826 Gepost op: 28-09-2015, 23:07:15 »
Had geen zin om te stemmen. Veel te veel gedoe, ze moeten gelijk alles van je weten

Offline Lo

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #827 Gepost op: 29-09-2015, 12:53:19 »
Alsof deelname aan ER deze kandidaat ineens ongeschikt maakt voor WIDM
Ja dat is dus precies wat er gebeurt. De WIDM productie wil met iedereen gewoon de eerste zijn, en 'tweedehands' hoeven ze niet. De toon zetten.

Soms mikken ze dan in de roos met mensen die eerst nog vrij onbekend waren, daarna een grote carriere doormaken (oa. Patrick). Soms hoor je nooit meer wat van iemand.

Bij de categorie Super Bekende NL's zitten ze op 1 lijn, want die zouden zelf al niets dan het beste willen dus daar is het wederkerig dat zulke celebrities alleen in WIDM zitten.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: WIDM 2016
« Reactie #828 Gepost op: 29-09-2015, 13:37:17 »
Had geen zin om te stemmen. Veel te veel gedoe, ze moeten gelijk alles van je weten
Ach, een keertje opgeven, en daarna hoeft dat niet meer!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #829 Gepost op: 29-09-2015, 14:28:01 »
Ik heb vanacht over Wie is de mol gedroomd en ben heeeeeel bang dat het uitkomt als ik het hier neerzet maar ik heb het afgeklopt. dus vooruit:

Wie is de mol was verhuisd naar de commerciele omroep, met hele slechte opdrachten, hele foute bn'ers, 3 x reclame en de aflevering was langer. Angela Groothuizen was weer terug als presentatrice bij haar eerste grote presentatieklus. Na 20 jaar weer terug op haar plek als presentatrice.

op het feit van Angela na, was het eigenlijk eerder een nachtmerrie dan een droom.   ::joehoe:: ::ohno::


Morgen is het oktober, zouden we dan namen krijgen? Rik werd vorig jaar bekend gemaakt op 3 oktober. dat was toen nummer 1!!
« Laatst bewerkt op: 29-09-2015, 14:33:10 door Rämon »

Offline xbianca

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • <3
Re: WIDM 2016
« Reactie #830 Gepost op: 29-09-2015, 15:44:20 »
Morgen is het oktober, zouden we dan namen krijgen? Rik werd vorig jaar bekend gemaakt op 3 oktober. dat was toen nummer 1!!

Hoho, niet te snel, vergeet 30 september niet!
Mijn niet-bestaande geduld houdt ook op, ik heb nu al zo veel vragen. Het idee dat we over een week waarschijnlijk een kandidaat weten, laat niet veel van mijn nagels over.. Ik ben heel benieuwd, dikke complimenten voor het team dat er niks uitgelekt is!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2016
« Reactie #831 Gepost op: 29-09-2015, 19:10:43 »
Rämon heeft misschien een geheime kalender, waardoor hij 1 dag vóór loopt?


De manier waarop vorig jaar de namen werden bekend gemaakt, vond ik eigenlijk best grappig. Maar voor Rik zich bekend maakte, werden de speur-molloten onder de molloten al op scherp gezet met dat filmpje dat ergens op een plein in Utrecht werd opgenomen. Voor zover ik me dat kan herinneren, tenminste.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #832 Gepost op: 29-09-2015, 19:44:06 »
Rämon heeft misschien een geheime kalender, waardoor hij 1 dag vóór loopt?


De manier waarop vorig jaar de namen werden bekend gemaakt, vond ik eigenlijk best grappig. Maar voor Rik zich bekend maakte, werden de speur-molloten onder de molloten al op scherp gezet met dat filmpje dat ergens op een plein in Utrecht werd opgenomen. Voor zover ik me dat kan herinneren, tenminste.

Sorry  ::regenboog:: Ik was de 30e vergeten inderdaad.
Wat Jos zegt klopt, vorig jaar werden we op scherp gezet door die boodschap van Art. volgens mij had het ook iets te maken met stemmen voor de zilveren ster. Maar ik weet het niet meer zeker. Naar mijn weten is daar dit jaar niks van bekend geworden nog, iig door een filmpje of oproep door Art. Misschien doen ze het wel een jaar helemaal anders en wachten ze tot de officiele pers presentatie met namen geven. Zodat het op die dag allemaal een grote onthulling is. Ik denk van niet, aangezien je ook weer de gebruikelijke media aandacht genereert door namen bekend te maken in programma's als Late Night, Boulevard, shownieuws, etc.

Art volgt Brigit Schuurman sinds kort, en ze heeft pas net twitter. Zou wel een kandidaat kunnen zijn misschien. geen idee of ze opnames had in de opname periode?

Oh, en volgens mij wil niemand op mijn nachtmerrie verhaal reageren omdat ze bang zijn dat het uitkomt  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ik snap het jongens, ik snap het!

Offline Mickvanh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #833 Gepost op: 29-09-2015, 20:09:28 »
Ik vermoed dat Jelka van Houten, zus van, ook mee kan doen. Ze is van 24 mei tot 4 juni afwezig op Twitter, en begint daarna met de opnames van Jeuk..
"Het leven moet als een feestelijk en hartstochtelijk spel zijn dat gespeeld zou moeten worden met oude en nieuwe vrienden"  - Frédérique Huydts

Offline xbianca

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • <3
Re: WIDM 2016
« Reactie #834 Gepost op: 29-09-2015, 23:03:32 »


Oh, en volgens mij wil niemand op mijn nachtmerrie verhaal reageren omdat ze bang zijn dat het uitkomt  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ik snap het jongens, ik snap het!

Dat zou inderdaad een nachtmerrie zijn, op die extra lange afleveringen na.. Ik vond Angela ook niet zo geschikt voor De Mol, daar is ze veel te lief en betrokken voor.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #835 Gepost op: 29-09-2015, 23:16:44 »
Van mij mogen ze wel weer zo'n filmpje er in gooien om de aandacht weer te trekken dat het nieuwe seizoen er weer aan komt :D

Merk dat ik toch vaker weer op facebook of andere sites naar nieuws aan het zoeken ben.
Alleen vorig jaar was het inderdaad omdat Art bij de top 3 zat en dit jaar zit hij er niet bij dus weet niet of ze het nu ook doen.

Let's hope van wel :P

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #836 Gepost op: 29-09-2015, 23:26:32 »
Dat ging om WIDM Junior, toen werd van tevoren gezegd dat bij nominatie voor de stuiver, er 'eventueel misschien' namen bekend zouden worden gemaakt. Belofte maakte schuld, maar ik had niet het idee dat het vervolgens in een heel rap tempo ging. Kandidaat twee werd bekend gemaakt tijdens het Ringgala, twee weken later.
...óf niet!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #837 Gepost op: 29-09-2015, 23:30:05 »
Dat ging om WIDM Junior, toen werd van tevoren gezegd dat bij nominatie voor de stuiver, er 'eventueel misschien' namen bekend zouden worden gemaakt. Belofte maakte schuld, maar ik had niet het idee dat het vervolgens in een heel rap tempo ging. Kandidaat twee werd bekend gemaakt tijdens het Ringgala, twee weken later.

True, maar met 1 kandidaat kunnen we (evt) al weer verder zoeken en speculeren. Mensen die elkaar volgen op twitter, andere aanknopingspunten. En 1 naam is toch al weer beter dan 0 namen. ik heb liever 1 naam.. 2 weken niks, 1 naam 2 weken niks. dan in 1 x 10 namen in rap temp. En het klopt idd dat het door WIDM Junior was. Ik denk dat ze dit jaar iets langer wachten en na het gala rustig aan met namen gaan beginnen. Iedere week 1 ofzo. zodat alle namen bekend zijn net voor het pers moment in december.

Offline Mickvanh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #838 Gepost op: 30-09-2015, 00:05:54 »
Ik denk dat ze dit jaar iets langer wachten en na het gala rustig aan met namen gaan beginnen. Iedere week 1 ofzo. zodat alle namen bekend zijn net voor het pers moment in december.

Ze zullen voor 18 november al de namen hebben doorgegeven, ivm het Molboekje dat dan uitkomt
"Het leven moet als een feestelijk en hartstochtelijk spel zijn dat gespeeld zou moeten worden met oude en nieuwe vrienden"  - Frédérique Huydts

Offline bmol

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #839 Gepost op: 30-09-2015, 09:45:19 »
Klimmer op de foto doet mij denken aan Diederik Jekel