Poll

Wat vind jij van de verhuizing van WIDM naar de zaterdagavond?

De zaterdagavond wordt mijn nieuwe WIDMavond!!
80 (51%)
De zaterdagavond is helemaal top!! Maar moltalk had wel op een andere avond gemogen.
9 (5.7%)
Doe mij maar donderdag = WIDMdag
66 (42%)
Ik houd niet van WIDM
2 (1.3%)

Totaal aantal stemmen: 157

Auteur Topic: WIDM 2016  (gelezen 796564 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2016
« Reactie #840 Gepost op: 30-09-2015, 20:57:41 »
Zo, dat is knap, als het blijkt te kloppen. Ik heb moeten googlen op die naam, overigens.

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #841 Gepost op: 30-09-2015, 21:25:51 »
Als ik hem zo google lijkt hij er inderdaad wel wat op qua postuur...
#teamamaimiljaarde

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #842 Gepost op: 30-09-2015, 21:30:33 »
Qua twitter zou hij het niet zijn of hij ligt er al snel uit.

Hij heeft op 11 juni staan dat hij eerste exemplaar van Kijk krijgt

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: WIDM 2016
« Reactie #843 Gepost op: 30-09-2015, 22:44:42 »
Gelukkig, deze Dierik lijkt me dan weer niet zo leuk

Ik denk dat ze half/eind oktober beginnen met kandidaten bekend maken o.i.d. Dat hoop ik ook. Vond het vorig jaar iets te sloom gaan ::)
Ik 2013 in 1 avond 4 kandidaten, dat was echt leuk, maar meningen verschillen  ::hypocriet::

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #844 Gepost op: 30-09-2015, 22:52:10 »
Diederik Jekel was wel geinig hoor in De Slimste Mens, ik zou het wel leuk vinden als hij er in zit

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #845 Gepost op: 30-09-2015, 22:58:08 »
Ik ben even het namen van mogelijke kandidaten kwijt.

Maar is Frank Lammers (enige twitteraccount wat ik zo snel vind is de laatste tweet van 2013) en Dirk Zeelenberg, maar zie net aan de tweets en foto's dat die eigenlijk weer niet kan want die schijnt begin juni in Dubai te hebben gezeten en aanwezig bij de Ladies Night Ride.


Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:
« Reactie #846 Gepost op: 1-10-2015, 08:34:56 »
Oh ja Diederik Jekel lijkt me echt leuk als kandidaat.

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: WIDM 2016
« Reactie #847 Gepost op: 1-10-2015, 14:29:52 »
Dirk Zeelenberg

Yes please  ::jaja::

Wat mij betreft de hele Divorce-cast  ::love::

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #848 Gepost op: 1-10-2015, 20:19:21 »
OMG, Frank in Wie is de mol zou ik dus echt geweldig leuk vinden.

Hij heeft dus met de programmamakers om de tafel gezeten... leuk om te weten.
Zijn tegenspeelster in de Plus reclames, vind ik leuk. Maike Meijer, zou een leuke kandidate zijn. Past ook wel in het plaatje van de kandidaten de laatste jaren. Comidienne, actrice.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: WIDM 2016
« Reactie #849 Gepost op: 2-10-2015, 03:19:37 »
Ja, ik kan me herinneren dat ik hier eens iets heb gepost een paar jaar terug over het eerst meedoen aan ER of ander reality en dan pas WIDM. Dat dat zelfs niet mocht ofzo, ik weet nog dat het toen discussie opriep. Is dit nog gecheckt bij een Avrotros? of crew?
 
Dit is nog gevraagd bij de fandag. Het antwoord was dat dit geen enkel probleem was. Ze hadden ja zelfs een "ER" aflevering in wie is de mol tijdens het seizoen. Hun banden met ER zijn goed en als een kandidaat die eerder heeft meegedaan aan ER mee wil doen aan widm dan kan dit gewoon. Het is alleen nog niet gebeurt op dit moment.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #850 Gepost op: 2-10-2015, 11:22:42 »
Dus.... nog iets minder dan 7 weken wachten, en dan weten we alle namen! Ben benieuwd wanneer de eerste komt...

Offline Lo

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #851 Gepost op: 2-10-2015, 11:48:48 »
Hun banden met ER zijn goed
Dat zeker. Maar daar gaat het ook niet om. Het gaat gewoon om de intentie van de WIDM-productie en die hanteert toch een erecode, zij het onuitgesproken.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: WIDM 2016
« Reactie #852 Gepost op: 2-10-2015, 11:49:28 »
Dus.... nog iets minder dan 7 weken wachten, en dan weten we alle namen! Ben benieuwd wanneer de eerste komt...

Het kan natuurlijk ook zijn dat alle namen in één keer bekend worden gemaakt tijdens de persdag, nu WIDM geen rol speelt tijdens het Televizierringgala (Art niet genomineerd voor de Ster, geen WIDM Jr. uitgezonden en WIDM heeft de ring al gewonnen).
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #853 Gepost op: 2-10-2015, 12:42:13 »
Het kan natuurlijk ook zijn dat alle namen in één keer bekend worden gemaakt tijdens de persdag, nu WIDM geen rol speelt tijdens het Televizierringgala (Art niet genomineerd voor de Ster, geen WIDM Jr. uitgezonden en WIDM heeft de ring al gewonnen).

Dit zei ik ook al, maar er waren met een goed tegenargument. Namelijk: Belangstelling voor nieuwe seizoen door kandidaten los van elkaar bekend te maken in verschillende programma's + het molboekje komt 18 november uit, en de pers dag is pas in december.
Dus het kan niet dat het pas op de persdag bekend wordt, aangezien alle namen al in het molboekje staan.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: WIDM 2016
« Reactie #854 Gepost op: 2-10-2015, 13:01:23 »
Dat zeker. Maar daar gaat het ook niet om. Het gaat gewoon om de intentie van de WIDM-productie en die hanteert toch een erecode, zij het onuitgesproken.
ja maar als je de rest van mijn post leest dan zie je dus dat het geen probleem is :P.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #855 Gepost op: 2-10-2015, 14:10:55 »
Ik geloof wel dat de crew dit zegt, en het ook meent maar het blijft wel heel toevallig dan dat er in 15 seizoenen met 150 bn'ers en zelfs meer (ER meegerekend) nooit iemand eerst in Robinson zat, en daarna in de Mol.  :P

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: WIDM 2016
« Reactie #856 Gepost op: 2-10-2015, 14:25:16 »
het molboekje komt 18 november uit, en de pers dag is pas in december.
Dus het kan niet dat het pas op de persdag bekend wordt, aangezien alle namen al in het molboekje staan.

Persdag kan ook al in november zijn. Vorig jaar was de persdag bijvoorbeeld op 17 november, eveneens de dag dat toen het molboekje officieel verscheen ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: WIDM 2016
« Reactie #857 Gepost op: 2-10-2015, 14:43:58 »
Ik geloof wel dat de crew dit zegt, en het ook meent maar het blijft wel heel toevallig dan dat er in 15 seizoenen met 150 bn'ers en zelfs meer (ER meegerekend) nooit iemand eerst in Robinson zat, en daarna in de Mol.  :P

Tja... het feit ligt er inderdaad. Doodzonde... want je kan een hele leuke WIDM-cast maken met ex-ER-deelnemers...

Remy Bonjasky
Kees Boot
Lodewijk Hoekstra
Lange Frans
Rick Bransteder

Anouk Maas
Geraldine Kemper
Fajah Lourens
Sylvia Geersen
Lone van Roosendaal

 ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::



Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #858 Gepost op: 2-10-2015, 15:25:16 »
Persdag kan ook al in november zijn. Vorig jaar was de persdag bijvoorbeeld op 17 november, eveneens de dag dat toen het molboekje officieel verscheen ;)

Sorry, had de feiten niet gecheckt. In mijn hoofd was de persdag altijd in December pas.

@KingLennart.

Ik schat Kees Boot, Geraldine Kemper & Lone van Roosendaal in als de enigste 3 die mee zouden doen. De rest geen WIDM types. Misschien Anouk Maas ook nog wel.


Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2016
« Reactie #859 Gepost op: 2-10-2015, 19:42:27 »
Ik geloof wel dat de crew dit zegt, en het ook meent maar het blijft wel heel toevallig dan dat er in 15 seizoenen met 150 bn'ers en zelfs meer (ER meegerekend) nooit iemand eerst in Robinson zat, en daarna in de Mol.  :P
Je kan er maar 5 van laten overlappen, als ik tenminste goed heb onthouden wanneeer ER met BN-ers begonnen is.