Poll

Wat vind jij van de verhuizing van WIDM naar de zaterdagavond?

De zaterdagavond wordt mijn nieuwe WIDMavond!!
80 (51%)
De zaterdagavond is helemaal top!! Maar moltalk had wel op een andere avond gemogen.
9 (5.7%)
Doe mij maar donderdag = WIDMdag
66 (42%)
Ik houd niet van WIDM
2 (1.3%)

Totaal aantal stemmen: 157

Auteur Topic: WIDM 2016  (gelezen 796557 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WIDM 2016
« Reactie #880 Gepost op: 7-10-2015, 22:18:18 »
Hoezo afstrepen? Het om Zeesterren van RTL 4, (sterrenslag in nieuw jasje), opnames vinden op dit moment plaats in Turkije en dus niet afgelopen voorjaar o.i.d :)

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: WIDM 2016
« Reactie #881 Gepost op: 8-10-2015, 16:35:57 »
Wie doet er nou aan wie is de mol, en later wéér aan een ander spel mee... lijkt me sterk, maar oké, het kan  ::jaja::

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #882 Gepost op: 8-10-2015, 17:41:13 »
Ik denk ook niet dat een van deze kandidaten meedoet aan Wie is de mol. 2 x per jaar in een spelprogramma.

De namen zijn:

Dirk Zeelenberg
Victor Reinier
Rintje Ritsma
Danny de Munk
Everon Jackson Hooi
Goedele Liekens
Josje Huisman
Barbara Barend
Anouk Smulders
Toprak Yalciner
Leontien van Moorsel

Nog 1 mannelijke deelnemer en dan zijn het 6 mannen 6 vrouwen. Irene Moors en Beau van erven Dorens presenteren het, Gerard Joling en Jamai Loman zijn coaches, 2 teams. Voorjaar 2016 te zien bij RTL4.

Vind het helemaal prima dat deze namen niet in De Mol zitten (waarschijnlijk)


Zoek even allemaal op, Anjo Kan Photography en dan dan Lesvos Blog. Een blog waar er een filmpje staat over hoe de crew uitlegt in het vliegtuig dat ze ook in het vliegtuig gaan filmen voor de opnames van Zeesterren (sterrenslag) en spoel even door naar het einde, waar Toprak Yalciner wordt geinterviewd en waar de interviewer of crewmember voor de interviewtjes die bij het programma horen eigenlijk precies aan haar vertelt wat ze moet zeggen. Daarna verteld ze het, maar moet ze volgens hem er nog iets bij vertellen. Wat misschien wel helemaal niet waar is, ook dit doet ze gewoon. Ze zegt dat het als thuiskomen voelt, terwijl de crewmember haar 3 sec daarvoor had verteld dit te vertellen..

Even een voorbeeld van hoe Fake tv kan zijn. >>>>> RTL, commerciële rotzooi. Als Wie is de mol ooit naar de commerciele omroep gaat, mag het van mij net zo goed de sloop op!!!

 ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 8-10-2015, 17:49:42 door Rämon »

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: WIDM 2016
« Reactie #883 Gepost op: 8-10-2015, 17:46:48 »
Jammer dat je in de reality spelprogramma's op de commerciëlen toch telkens weer dezelfde gezichten voorbij ziet komen. Ook nu staat Toprak weer in het rijtje van deelnemers. Dit maakt De Mol zo sterk in hun line-up: ze weten te verrassen met hun deelnemers. Ondanks dat ze aangeven dat ze niets tegen oud-deelnemers van andere programma's  hebben, denk ik dat ze toch de meest onverwachte keuzes willen maken! Er zijn immers voldoende '(semi-)bekende' mensen die nog nooit mee hebben gedaan aan een programma als dit. Kijkend naar de deelnemers wil ik deze nog wel een keer in WIDM zien! Niet allemaal in een seizoen natuurlijk - het is oneerlijk verdeeld qua sekse en ook de activiteiten waar ze zich mee bezig houden zijn te weinig variërend -, maar toch!

- Frank Lammers (acteur)
- Diederik Jekel (presentator)
- Celine Purcell (musicalster/actrice)
- Katja Herbers (actrice)
- Klaas van Kruistum (presentator/radio-DJ)
- Rob Kamphues (presentator)
- Ranomi Kromowidjojo (sporter)
- Tatum Dagelet (actrice)
- Pim Muda (presentator)
- Jayjay Boske (presentator/sporter) -> Misschien meer een type voor Robinson
- Sol Wortelboer (presentator - nam het stokje van Art over bij Peking Express)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #884 Gepost op: 8-10-2015, 17:51:08 »
Wat Tweestrijd zegt!! Helemaal mee eens.

Sol  ::love::


SEIZOEN 17 BEVESTIGD !!!!!!!!!!!!!!!!!! VANMIDDAG OP WINDESHEIM DOOR ART!!!!  ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 8-10-2015, 18:11:14 door Rämon »

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #885 Gepost op: 8-10-2015, 19:46:45 »
Hoezo afstrepen? Het om Zeesterren van RTL 4, (sterrenslag in nieuw jasje), opnames vinden op dit moment plaats in Turkije en dus niet afgelopen voorjaar o.i.d :)

Kan niet op dit moment want Goedele zit in een live talkshow vandaag ;)
#teamamaimiljaarde

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #886 Gepost op: 8-10-2015, 22:04:09 »

SEIZOEN 17 BEVESTIGD !!!!!!!!!!!!!!!!!! VANMIDDAG OP WINDESHEIM DOOR ART!!!!  ::bravo::

 ::bravo:: ::bravo:: ::cheer::


En even voor wat betreft de namen
Dirk Zeelenberg valt volgens mij af aangezien die in de opnametijd, zover ik op zijn twitter kan zien, bij diverse evenementen aanwezig was.

Offline Silenciation

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #887 Gepost op: 9-10-2015, 11:53:14 »
Hm, ik had Victor Reinier en Toprak Yalciner wel op het lijstje van deelnemers aan WIDM16 verwacht.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #888 Gepost op: 9-10-2015, 13:09:40 »
Hm, ik had Victor Reinier en Toprak Yalciner wel op het lijstje van deelnemers aan WIDM16 verwacht.

áls er 2 kandidaten van die lijst mee zouden doen aan de Mol zijn hun het wel idd. Het interessant qua namen. Al moet ik zeggen, Toprak heeft meegedaan aan Fort Boyard, begin dit jaar de zeven zeeen en nu Zeesterren.

Ik denk dat de crew van WIDM juist opzoek is naar mensen die niet in de rij staan om na het ene reality programma mee te doen. Nu moet ik wel zeggen dat ik Toprak wel intelligent inschat en opzich best een WIDM type maar ik denk nogmaals dat de crew eerder mensen zoekt die je niet meteen verwacht. Dat hebben ze tenminste heel vaak gedaan. of mensen die ze over de streep kunnen trekken, a la Frank Lammers. Nu gaat die laatstgenoemde niet mee maar ik denk dat ze meer op zoek zijn naar dat soort Kandidaten.

Ik denk dat Marjolein Keuning steeds sterker wordt qua potientiele naam. Ze wordt echt vaak genoemd omdat ze in GTST een 3 weken durende pauze had ingelast eind Mei. In de serie vertrekt ze naar Italie en ze is ook niet te zien dan.

-Marjolein Keuning > actrice
-Annemieke Schollaerdt > radio vj
-Rosa da Silva > actrice
-Maike Meijer > comidienne/actrice
-Saar Koningsberger > presentatrice



en qua mannen durf ik buiten Thomas van Luyn nog even niemand te noemen. Kees Boot heeft niet getweet in die periode, maar is sowieso heel erg stil op twitter. Maar zou kunnen?
« Laatst bewerkt op: 9-10-2015, 13:11:27 door Rämon »

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: WIDM 2016
« Reactie #889 Gepost op: 12-10-2015, 00:29:37 »
Kees Boot lijkt me ook al een kandidaat die niet helemaal bij De Mol past. Heeft enkele jaren (?) terug ook al deelgenomen aan Expeditie Robinson en is juist een van de personen die iedere kans grijpt om in een programma te verschijnen, volgens mij. Thomas van Luyn zou een topper zijn!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #890 Gepost op: 12-10-2015, 16:11:34 »
-Marjolein Keuning > actrice
-Annemieke Schollaerdt > radio vj
-Rosa da Silva > actrice
-Maike Meijer > comidienne/actrice
-Saar Koningsberger > presentatrice



en qua mannen durf ik buiten Thomas van Luyn nog even niemand te noemen

Maike Meijer en Thomas van Luyn worden absoluut een duo dan. Dat durf ik nu al te voorspellen. En als het niet zo is dan is 1 van de 2 de mol. Thomas zie ik dat niet zijn. Maike heel misschien.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #891 Gepost op: 12-10-2015, 23:57:04 »
Birgit Schuurman
Maike Meijer
Marjolein Keuning
Annemieke Schollaerdt
Jetske van der Elsen
Rosa da Silva

Ik denk dat ik sowieso 2/3 namen heb die er tussen zitten. Jetske zegt m'n gevoel, Marjolein en Annemieke zijn op basis van 'wegzijn van twitter en baan' wel relevant en Rosa da Silva heeft niet getweet, en vind ik ook wel een opkomende naam, en dus geschikt voor WIDM. Birgit heeft pas net weer twitter, volgt Art & WIDM en Maike heeft geen twtitter maar aangezien we veel comidienne's hebben gehad afgelopen jaren noem ik gewoon Maike!

IK WIL NAMEN, het is al 13 oktober... :o

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #892 Gepost op: 13-10-2015, 00:56:35 »
Wanneer ging de BZT show met zomerstop? Programma is niet live,maar wordt dacht ik de woensdag voor uitzending opgenomen. Jetske zou je dan misschien uit kunnen sluiten.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #893 Gepost op: 13-10-2015, 01:34:36 »
Wanneer ging de BZT show met zomerstop? Programma is niet live,maar wordt dacht ik de woensdag voor uitzending opgenomen. Jetske zou je dan misschien uit kunnen sluiten.

16 mei was de laatste aflevering voor zomerstop, dus ergens rond 12 mei ofzo opgenomen. Er van uitgaande dat de opnames eind mei/of begin juni zijn gestart zou het dus zeker kunnen!

In die periode was de rijdende rechter wel op tv, maar ik neem ook aan dat dit van tevoren is opgenomen?
« Laatst bewerkt op: 13-10-2015, 01:41:51 door Rämon »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #894 Gepost op: 13-10-2015, 10:03:50 »
qua mannen durf ik buiten Thomas van Luyn nog even niemand te noemen
Lex Uiting. Heeft nu samen met Milouska een programma. En er zit altijd iemand van Kids tv bij (vorig jaar Ajouad).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: WIDM 2016
« Reactie #895 Gepost op: 13-10-2015, 11:53:48 »
Lex Uiting is ook zeker een goede. Rambam heeft het laatste seizoen flink aan bekendheid en populariteit gewonnen. En mocht Lex het niet zijn, laat het dan alsjeblieft Linda Hakeboom zijn die meedoet!

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #896 Gepost op: 13-10-2015, 14:23:40 »
Lex Uiting heeft ook ooit nog iets van Kinderen voor Kinderen gepresenteerd kan ik me herinneren, dus hij is zeker geen raar 'gezicht' uit kindertelevisieland.

(mis nog wel iemand van Zoop  ::rofl::)
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: WIDM 2016
« Reactie #897 Gepost op: 13-10-2015, 14:57:33 »
Normaal zit er ook altijd wel een oudere kandidaat tussen. Loretta Schrijver, Jon van Eerd, Patrick Stoof, Susan Visser, Margriet van der Linden, Joep van Deudekom... Allemaal wat ouder dan de gemiddelde kandidaat (en de laatste jaren ook vaak de Mol, maar dat zal niet een specifieke keuze zijn). Wie gaan we dit jaar zien als 'oudere' kandidaat?

Offline kevin174

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #898 Gepost op: 13-10-2015, 15:21:38 »
Normaal zit er ook altijd wel een oudere kandidaat tussen. Loretta Schrijver, Jon van Eerd, Patrick Stoof, Susan Visser, Margriet van der Linden, Joep van Deudekom... Allemaal wat ouder dan de gemiddelde kandidaat (en de laatste jaren ook vaak de Mol, maar dat zal niet een specifieke keuze zijn). Wie gaan we dit jaar zien als 'oudere' kandidaat?

De anderen vielen vrij snel af.

Toeval?
Of een gerichte actie van de mol.
« Laatst bewerkt op: 13-10-2015, 16:22:13 door kevin174 »

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #899 Gepost op: 13-10-2015, 15:38:10 »
en inmiddels alweer 13 oktober...............waar blijven de namen en bekendmakingen....... zo nieuwsgierig :D