Poll

Wat vind jij van de verhuizing van WIDM naar de zaterdagavond?

De zaterdagavond wordt mijn nieuwe WIDMavond!!
80 (51%)
De zaterdagavond is helemaal top!! Maar moltalk had wel op een andere avond gemogen.
9 (5.7%)
Doe mij maar donderdag = WIDMdag
66 (42%)
Ik houd niet van WIDM
2 (1.3%)

Totaal aantal stemmen: 157

Auteur Topic: WIDM 2016  (gelezen 796535 keer)

Offline Silenciation

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #940 Gepost op: 15-10-2015, 22:42:15 »
29 augustus? Dat is de dag dat Art Rooijakkers is geboren, wat is daar nu verdacht aan...

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WIDM 2016
« Reactie #941 Gepost op: 15-10-2015, 22:46:29 »
Ik zag Ludo en Janine van gtst, probeerde Marjolein Keuning te spotten, maar die was er niet...

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #942 Gepost op: 15-10-2015, 22:47:24 »
Heb niet gekeken dus ook niemand gespot😂

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2016
« Reactie #943 Gepost op: 15-10-2015, 22:48:35 »
Die periode van 1 t/m 19 mei valt buiten de ''gebruikelijke'' weken.


Nou is nooit iets zeker bij WIDM, dus wie weet.....

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #944 Gepost op: 15-10-2015, 23:54:04 »
Ik heb even wat onderzoek gedaan over eventuele kandidaten en ik vind het wel heel verdacht dat Stacey Rookhuizen niet heeft getwitterd van 1 mei tot en met 19 mei (niet dat ze sowieso veel twitterd maar viel toch op).

Ze tweet op 7 en 20 juni. We hebben geen zekerheid qua opname periode maar ik ga er nog steeds vanuit dat het begin juni tot 20/25 juni was.

Aangezien Art rond 20 mei een soort van heel opvallend instagram bericht de wereld in gooide met een foto op schiphol, waarna er natuurlijk honderden reacties binnenstroomden dat ze op reis zouden gaan. Dit was gewoon een zet van de crew om ons te laten denken dat ze toen al zijn vertrokken en DUS niet meer opletten vanaf juni. Ik denk dat ze begin juni zijn weggegaan, zeg 1/2 juni tot 21/22 juni ofzo. Stacey's tweets vallen in die periode, en ze tweet echt heel weinig normaal dus ik vind het onwaarschijnlijk dat ze meedoet, aangezien ze amper tweet had ze toen ook makkelijk niet kunnen tweeten. + het is een live tweet vanaf een evenement.

Ik dacht dat ik Esmee van Kampen zag bij het TV gala. Zou echt een mooie kandidaat zijn voor de aankomende Serie.

Offline Marijee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #945 Gepost op: 16-10-2015, 11:38:20 »
Ze tweet op 7 en 20 juni. We hebben geen zekerheid qua opname periode maar ik ga er nog steeds vanuit dat het begin juni tot 20/25 juni was.

Aangezien Art rond 20 mei een soort van heel opvallend instagram bericht de wereld in gooide met een foto op schiphol, waarna er natuurlijk honderden reacties binnenstroomden dat ze op reis zouden gaan. Dit was gewoon een zet van de crew om ons te laten denken dat ze toen al zijn vertrokken en DUS niet meer opletten vanaf juni. Ik denk dat ze begin juni zijn weggegaan, zeg 1/2 juni tot 21/22 juni ofzo. Stacey's tweets vallen in die periode, en ze tweet echt heel weinig normaal dus ik vind het onwaarschijnlijk dat ze meedoet, aangezien ze amper tweet had ze toen ook makkelijk niet kunnen tweeten. + het is een live tweet vanaf een evenement.

Ik dacht dat ik Esmee van Kampen zag bij het TV gala. Zou echt een mooie kandidaat zijn voor de aankomende Serie.

OF Art stuurde een bericht alsof hij wegging, terwijl hij stiekem terugkwam ;) Kan natuurlijk best dat om redenen (bijvoorbeeld klimaat in het land waar ze heengaan, ander programma van Art..) de opnames dit jaar eerder plaatsvonden, en dan komt dat natuurlijk weer perfect overeen met de stilte van Stacey.

Weet je wat best tof zou zijn? Als ze echt alles geheim houden tot 7 januari, en dat je pas in het intro alle kandidaten ziet :D

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: WIDM 2016
« Reactie #946 Gepost op: 16-10-2015, 11:53:50 »
Weet je wat best tof zou zijn? Als ze echt alles geheim houden tot 7 januari, en dat je pas in het intro alle kandidaten ziet :D
Dat gaat sowieso niet gebeuren, aangezien het molboekje, met daarin de profielen van alle kandidaten, over een maandje uitkomt.

Dus over uiterlijk één maand weten we alles over de kandidaten en de locatie.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #947 Gepost op: 16-10-2015, 12:43:00 »
Even over vanavond, zou die tweet van Rik wat betekenen. precies op de dag van de uitreiking televiziergala met Art als co-host tweet hij over de mol
Ja, achteraf gezien dus omdat hij de Adventure Award kreeg uitgereikt.

Ik zag niet iemand die als kandidaat kon doorgaan maar Lautjuh gaat voor ons molloten toch altijd speuren daar, of kon ze dit jaar geen galajurk vinden ::) ::regenboog::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: WIDM 2016
« Reactie #948 Gepost op: 16-10-2015, 13:03:56 »
Trouwens... even nog over de locatie...
De Dominicaanse Republiek weten we al zo goed als zeker.

Maar... wat natuurlijk zou kunnen is dat ze ook nog opnames in Haïti hebben gehad (deelt het eiland Hispaniola met de DR) of dat ze misschien zelfs in Puerto Rico zijn geweest... ligt er vlak naast...

 ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2016
« Reactie #949 Gepost op: 16-10-2015, 13:12:02 »
Gezien de voorkeur voor desolate locaties bij WIDM zou Haïti nog best eens kunnen. Lang niet alles is herbouwd na de verwoestende aardbeving van januari 2010. En in Sri Lanka was ook nog veel niet herbouwd na de tsunami van Kerstmis 2004.

Raar maar waar: destijds werd een van de afleveringen van WIDM later uitgezonden, voor zover ik weet vanwege de Nationale inzamelings-actie voor Haïti.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: WIDM 2016
« Reactie #950 Gepost op: 16-10-2015, 13:21:24 »
Raar maar waar: destijds werd een van de afleveringen van WIDM later uitgezonden, voor zover ik weet vanwege de Nationale inzamelings-actie voor Haïti.
Klopt, idd. Toen werd er één aflevering om 22.00 uur uitgezonden, direct na de Nationale Inzamelingsactie.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: WIDM 2016
« Reactie #951 Gepost op: 16-10-2015, 14:48:40 »
Ik had gisteravond ook tbh niet echt het idee dat ze kandidaten bekend gingen maken... alleen in een split second toen Rik zijn prijs kreeg  ::tandpastasmiley:: . Het was niet 'een avond van WIDM' als je snapt wat ik bedoel. Aandacht ging naar SynDROOM, StreetLab en Robinson.
Het is de eerste keer dat er geen reden is om de kandidaten zo vroeg bekend te maken, want het molboekje komt pas over precies 1 maand. Al denk ik dat ze wel heel snel zullen beginnen  ::jaja::

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #952 Gepost op: 16-10-2015, 21:57:17 »
Ik denk dat Leonie Ter Braak ook kandidaat is komend seizoen. Art en zij volgen elkaar sinds kort vandaar
When life knocks you down, fight back!

Offline BlijBlijBlij

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Blijste Molloot!
Re: WIDM 2016
« Reactie #953 Gepost op: 16-10-2015, 21:59:52 »
Trouwens... even nog over de locatie...
De Dominicaanse Republiek weten we al zo goed als zeker.

Maar... wat natuurlijk zou kunnen is dat ze ook nog opnames in Haïti hebben gehad (deelt het eiland Hispaniola met de DR) of dat ze misschien zelfs in Puerto Rico zijn geweest... ligt er vlak naast...

 ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::

Ja, ik denk dat er wel een tweede land bij zit, volgens mij is de Dominicaanse Republiek net niet voldoende om echt een drieweeks verblijf voor uit te trekken (ook als ik kijk naar het reisaanbod naar de DR).
Haïti klinkt erg logisch, maar ik zou ook Jamaica of zelfs de Bahama's niet uitsluiten. Of misschien wel een land op het Amerikaanse vasteland!
Ik ben toch zo BLIJ vandaag... :D

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #954 Gepost op: 16-10-2015, 22:18:13 »
Ik denk dat Leonie Ter Braak ook kandidaat is komend seizoen. Art en zij volgen elkaar sinds kort vandaar

Dat was me ook al opgevallen, maar denk dat ze elkaar zijn gaan volgen omdat ze naast elkaar op de bank zaten in het programma van Richard Groenendijk op RTL, die talkshow.

Birgit Schuurman en Art volgen elkaar ook redelijk recentelijk, maar volgens mij hadden hun ook samen een ander project waar ze inspelen. Dus het hoeft niet altijd over de Mol te gaan wil iemand elkaar volgen, maar het kan natuurlijk wel. Leonie en Birgit zouden wel leuke namen zijn.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WIDM 2016
« Reactie #955 Gepost op: 16-10-2015, 23:06:53 »
Het zou leuk zijn, Leonie als kandidaat, en het kan prima dat ik het mis heb, maar toch denk ik van niet. In de mogelijke opnameperiode (eind mei - midden juni) was ze aan haar tweets te zien wel in Nederland.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: WIDM 2016
« Reactie #956 Gepost op: 17-10-2015, 08:25:19 »
Het zou leuk zijn, Leonie als kandidaat, en het kan prima dat ik het mis heb, maar toch denk ik van niet. In de mogelijke opnameperiode (eind mei - midden juni) was ze aan haar tweets te zien wel in Nederland.
Zou zeker leuk zijn, maar volgens mij was toen doe ochtendshow nog bezig, en die heeft ze toch iedere week wel enkele malen gepresenteerd? En iemand een idee wanneer de opnames waren voor Ranking the Starts? Daar deed ze namelijk ook aan mee.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: WIDM 2016
« Reactie #957 Gepost op: 17-10-2015, 22:36:02 »
Toch maar even Het Collectief Geheugen op RTL4 kijken, aangezien Art en oud-Mol Kees Tol te gast zijn. Bovendien is Jan-Jaap van der Wal al af en toe genoemd als potentiële kandidaat en die zit in het panel van het programma. Wie weet!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #958 Gepost op: 17-10-2015, 22:37:26 »
Heb ik nu ook opstaan :D

Offline Lo

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #959 Gepost op: 18-10-2015, 11:46:53 »
Ze houden de kaken op elkaar he.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)