Poll

Wat vind jij van de verhuizing van WIDM naar de zaterdagavond?

De zaterdagavond wordt mijn nieuwe WIDMavond!!
80 (51%)
De zaterdagavond is helemaal top!! Maar moltalk had wel op een andere avond gemogen.
9 (5.7%)
Doe mij maar donderdag = WIDMdag
66 (42%)
Ik houd niet van WIDM
2 (1.3%)

Totaal aantal stemmen: 157

Auteur Topic: WIDM 2016  (gelezen 796680 keer)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: WIDM 2016
« Reactie #1000 Gepost op: 19-10-2015, 23:43:36 »
Wie weet zit JP er zelf wel in  ::rofl::
Dat zou wat zijn  ::rofl::

Maar dat verwacht ik niet, want hij weet te veel hoe er gewerkt wordt met de mol en gewone kandidaten  ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #1001 Gepost op: 19-10-2015, 23:45:19 »
Verwacht het ook niet maar zou wel een stunt zijn. Alhoewel hij dan wel meteen de mol moet zijn omdat hij inderdaad alle ins- en outs weet :D

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #1002 Gepost op: 20-10-2015, 01:50:36 »
Meer vanuit gedachtenspinsel deze vraag, wat voor reden zou dat kunnen zijn volgens jou? :) Zou goed kunnen hoor trouwens.

Ik bedoelde dat meer als in, ik kan me bijna niet voorstellen dat de crew echt 'wraak' gevoelens had na vorig jaar dat we met de hele lijst zowat op de proppen kwamen. er werdt toen zelfs in de media aandacht aan besteed en JP zei toen dat ze het heel anders gingen aanpakken. Ik weet niet of ze daar echt geirriteerd over waren als crew. Het is voor de kandidaten natuurlijk enorm schrikken. Maar tegelijkertijd denk ik dat ze ook wel weten dat dit voor de vaste fanbase ook bij het programma hoort. Dus ik ga er niet vanuit dat het wraakgevoelens zijn en dat ze dit jaar daarom juist niks bekend maken tot dat het boekje uitkomt.

Daarom zat ik te denken aan een andere reden, ze wachten misschien in een week dat het redelijk rustig is. Vorige week ging het de hele week op televizier ring, dus dan kreeg WIDM niet de volle aandacht. Ik denk dat ze het nu langzamerhand bekend gaan maken, 2 bij 2 ofzo. 2 per week. Wachten tot 17 november zou flauw zijn. Het bekend maken in de media hoort ook een beetje bij het programma. Zelfs niet molloten gaan los op twitter dat ze het jammer vinden dat er nog geen namen zijn, dus zoó bekend is het programma inmiddels wel..

Goed, over namen. Carly Wijs zou ik ook leuk vinden maar ze is single moeder, heeft een kind en woont in Belgie nu. Ik weet het niet..

Henry Schut zou wel goed kunnen. Eva van de Wijdeven roep ik al jaren, maar ik zat op 20 juni te eten in het westerpark 2 tafels van Eva vandaan. Stel de opnames zijn op 1 juni begonnen en duren 21 dagen ( met reizen) dan zou het krap krap zijn..

 ::feest:: Oh, en ik ben jarig, dus vandaag namen bekend maken zou wel een leuk cadeau zijn CREW  ::love:: ::zweep::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #1003 Gepost op: 20-10-2015, 09:39:10 »
felicitaties zijn HIER terug te vinden Rämon ;D

Jammergenoeg zonder namen van deelnemers ;)
er was eens......

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: WIDM 2016
« Reactie #1004 Gepost op: 20-10-2015, 10:07:28 »
Goed, over namen. Carly Wijs zou ik ook leuk vinden maar ze is single moeder, heeft een kind en woont in Belgie nu. Ik weet het niet..

Ten eerste: proficiat! En ten tweede: er klopt iemand aan de deur Goedele Liekens wordt ook door veel mensen genoemd, maar dat is ook een Vlaamse. Lijkt me sowieso een kleine kans dat ze dat gaan doen, maar Carly is wel een Nederlandse natuurlijk. :)

Ik zie in Harold Verwoert - de oude 'Coole Piet' en oud-belspelpresentator - ook nog wel een mogelijke leuke kandidaat trouwens!
« Laatst bewerkt op: 20-10-2015, 10:44:15 door Tweestrijd »

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #1005 Gepost op: 20-10-2015, 12:23:39 »
Jim Bakkum lijkt me sterk, die twittert behoorlijk sterk door en ook Instagram heeft niet stil gelegen...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2016
« Reactie #1006 Gepost op: 20-10-2015, 13:11:51 »
Iemand al eens Eva van de Wijdeven (Celblok H, Dunya en Desie, Penoza, Baantjer etc.) bekeken?
bekeken wel, en Eva kun je met een beetje goede wil, ''wenskandidaat'' noemen.

In de afgelopen jaren kwam haar naam altijd wel meerdere keren voorbij als mogelijke kandidaat. Als je zo vaak genoemd wordt, zou je dus kunnen stellen, dat veel mensen haar leuk zouden vinden als ze meedoet.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #1007 Gepost op: 20-10-2015, 14:44:19 »
Zat zelf nog na te denken over Gijs Naber (o.a. Majesteit, Aanmodderfakker, Penoza, Zwarte Tulp (Anna Drijver-link?)) alleen helaas heeft hij geen Social Media. Ik zou het nog steeds wel een leuke naam vinden voor Wie is de Mol?.

(al wil ik toch nog steeds het allerliefst Charlie-Chan Dagelet ::love::)
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: WIDM 2016
« Reactie #1008 Gepost op: 20-10-2015, 14:50:35 »
Als je het dan toch over Zwarte Tulp hebt... Benja Bruijning?  :o

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:
« Reactie #1009 Gepost op: 20-10-2015, 15:39:16 »
Nee ajseblieft niet... Die jongen zie je tegenwoordig al in iedere nederlandse film 😇

Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #1010 Gepost op: 20-10-2015, 16:28:34 »
Als je het dan toch over Zwarte Tulp hebt... Benja Bruijning?  :o
Over een Anna Drijver-link gesproken  ::rofl::

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: WIDM 2016
« Reactie #1011 Gepost op: 20-10-2015, 19:40:58 »
Als ik bij de widm-marketing zou werken, zou ik lekker de publiciteit voor het molboekje bewaren.

Op dag-X 1 kandidaat bekend maken.
Dag erna nog 2.
Dag erna nog 3.
Dag erna de laatste 4 tegelijk met het molboekje (of alternatief de laatste 4 niet expliciet bekend maken, maar die dag in het uitgekomen molboekje laten lezen).



Positieve en gratis publiciteit voor het boekje (hetgeen positief is, en gratis).
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

anoniem 24971

  • Gast
Re: WIDM 2016
« Reactie #1012 Gepost op: 20-10-2015, 19:48:21 »
bekeken wel, en Eva kun je met een beetje goede wil, ''wenskandidaat'' noemen.

In de afgelopen jaren kwam haar naam altijd wel meerdere keren voorbij als mogelijke kandidaat. Als je zo vaak genoemd wordt, zou je dus kunnen stellen, dat veel mensen haar leuk zouden vinden als ze meedoet.

Het derde seizoen van A'dam-E.V.A. is afgelopen voorjaar/zomer opgenomen, dus de kans is aanwezig maar klein.

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #1013 Gepost op: 20-10-2015, 22:18:52 »
Ik gooi er een nieuwe naam in die volgens mij nog niet genoemd is: Dolf Jansen

Dolf en Art volgen elkaar sinds kort, Dolf en Annemieke Schollaart volgen elkaar sinds kort en ik vond deze tweet van Juni dit jaar

https://twitter.com/search?q=dolf%20jansen%20widm2016&src=typd

Verdacht in ieder geval.
When life knocks you down, fight back!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #1014 Gepost op: 20-10-2015, 22:22:24 »
Dat klinkt inderdaad als............ waar rook is, is vuur.

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: WIDM 2016
« Reactie #1015 Gepost op: 20-10-2015, 22:40:31 »
Dat zou super leuk zijn  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Dolf volgt ook recent Dionne Stax, en Dolf volgt terug...  ::)
Rik heeft een lijntje, zeg maar sterk touw, met Dionne. Rik volgt ook reeds Marjolijn Keuning. Zou Rik een vertrouwenspersoon zijn van Dionne?
« Laatst bewerkt op: 20-10-2015, 22:55:00 door JPMOL1999 »

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: WIDM 2016
« Reactie #1016 Gepost op: 20-10-2015, 22:49:30 »
Al is de Mol nog zo snel... Dolf Jansen achterhaalt hem wel  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: WIDM 2016
« Reactie #1017 Gepost op: 20-10-2015, 23:40:46 »
Zijn Annemieke en Marjolein grote kanshebbers? Of staan ze nog steeds enkel op het wensenlijstje? Dat Art gevolgd wordt lijkt ook steeds minder te betekenen, omdat hij tegenwoordig zo veel doet dat ze hem overal van kunnen kennen :P

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #1018 Gepost op: 21-10-2015, 01:06:13 »
Dankjewel voor alle felicitaties !!!!   ::rits:: ::wijn::

Even over die Jaap. Hij is echt heel irritant. Echt, ik had vorig jaar zoiets de hele lijst met kandidaten en ga ik een site maken en mensen hun kijkplezier verpesten? Het SPEUREN is leuk, maar ook omdat je er dan super hard naast kunt zitten. Maar het bewust kijkplezier voor mensen verpesten door een hele blog en site te maken en landelijk lezingen te geven over dit is echt te bespottelijk. Het is ook totaal niet moeilijk wat hij doet, laten we eerlijk zijn. Ga naar zijn blog en je zult het zien.
Natuurlijk belt de eindregisseur van ER hem, het is gewoon onnodig. Het is leuk om zoals ons met z'n allen te speculeren op een forum maar thats it. Het HOEFT Niet onder spoilers omdat het suggestie is.

Het is hem echt teveel naar z'n hoofd gestegen. Anyway, lig er niet wakker van.

Dolf Jansen ken ik niet echt als comidian, maar hij lijkt me niet zo leuk eigenlijk. Mensen die hem leuk vinden, en wat maakt hem leuk? ben benieuwd!

op de vorige pagina heb ik een lijst neergezet met waarschijnlijke en 'misschien' namen voor de liefhebbers. Eigenlijk waren alleen Annemieke en Marjolein daar nogal aanwezig om hun afwezigheden. Verder is het nog een grote gok.

Dionne Stax en Dolf hebben trouwens geen twitterstilte. Niet dat het iets hoeft te zeggen, maar toch.

Offline bmol

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #1019 Gepost op: 21-10-2015, 11:00:08 »