Poll

Wat vind jij van de verhuizing van WIDM naar de zaterdagavond?

De zaterdagavond wordt mijn nieuwe WIDMavond!!
80 (51%)
De zaterdagavond is helemaal top!! Maar moltalk had wel op een andere avond gemogen.
9 (5.7%)
Doe mij maar donderdag = WIDMdag
66 (42%)
Ik houd niet van WIDM
2 (1.3%)

Totaal aantal stemmen: 157

Auteur Topic: WIDM 2016  (gelezen 796515 keer)

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: WIDM 2016
« Reactie #1040 Gepost op: 22-10-2015, 16:22:51 »
Fleur heeft gisteren een tweet de wereld in gegooid waarin ze antwoord op een bericht met haar gespuculeerde deelname.
haar antwoord:
Moehaha #nietsiswathetlijkt

kunnen we haar niet ondertussen bevestigen als kandidate? Ik bedoel het is nu denk wel héél duidelijk!
link tweet:
https://twitter.com/fleurwallenburg/status/656890719978835968/photo/1
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #1041 Gepost op: 22-10-2015, 16:43:22 »
Fleur heeft gisteren een tweet de wereld in gegooid waarin ze antwoord op een bericht met haar gespuculeerde deelname.
haar antwoord:
Moehaha #nietsiswathetlijkt

kunnen we haar niet ondertussen bevestigen als kandidate? Ik bedoel het is nu denk wel héél duidelijk!
link tweet:
https://twitter.com/fleurwallenburg/status/656890719978835968/photo/1

Hoewel ik Fleur erg leuk zou vinden, denk ik dat we haar wel kunnen afschrijven als kandidate. Op 25 juni had ze haar laatste ochtendshow met Giel en ik kan me voor die tijd geen opvallende afwezigheid herinneren. (Ik zat in die tijd regelmatig 's ochtends in de auto met 3fm op.)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: WIDM 2016
« Reactie #1042 Gepost op: 22-10-2015, 16:46:42 »
Wat ik mij kan herinneren is Fleur 2 a 3 weken op vakantie geweest, nog voordat ze afscheid genomen heeft van het programma van Giel. Als dit niet klopt, hoor ik het graag.

Al zou de combinatie Annemiek Schollaard & Fleur Walleburg een beetje vreemd zijn, omdat zij beide bij Radio 3FM werken.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Silenciation

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #1043 Gepost op: 22-10-2015, 17:11:29 »
Jullie zijn wel echt extreem aan het speculeren, haha. Maar OK, daar is dit forum óók voor.

Fleur Walleburg kan. Ze was toen in de Verenigde Staten en heeft het ook met Giel over haar vakantie gehad, want die begon volgens mij ook over deelname aan WIDM. In haar positie zou ik, als ik inderdaad in de VS op de vakantie zou zijn geweest, precies hetzelfde doen, want die speculaties zijn dan natuurlijk hartstikke grappig (en totaal uit de lucht gegrepen). Ze zou eens op fora als deze gewezen moeten worden, waar haar vakantieperiode helemaal wordt uitgeplozen.

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: WIDM 2016
« Reactie #1044 Gepost op: 22-10-2015, 17:20:39 »
Het feit dat Fleur die tweet de wereld in stuurt... of misschien wel heeft MOGEN sturen...
Dit wijst er denk ik op dat we nu echt niet meer lang hoeven te wachten tot de namen bekend zijn!

En als Ruud Feltkamp een andere kandidaat is... dan opent dit de deuren voor alle BN-ers die al in Robinson hebben gezeten...
Het zou namelijk de eerste keer zijn dat iemand eerst in Robinson heeft gezeten en daarna in WIDM in plaats van andersom...

Andere mogelijke kandidaten dan?
Edith Bosch?
Geraldine Kemper?
Kees Boot?
Sanne Vogel?
Jan Versteegh?

We wachten af...  ::rofl::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: WIDM 2016
« Reactie #1045 Gepost op: 22-10-2015, 17:41:06 »
Sanne Vogel heeft in 2010 al meegedaan en werd toen verliezend finalist.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: WIDM 2016
« Reactie #1046 Gepost op: 22-10-2015, 17:50:27 »
Sanne Vogel heeft in 2010 al meegedaan en werd toen verliezend finalist.

ja maar ze deed eerst mee aan de mol daarna pas ER, ruud feltkamp deed eerst mee aan ER.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2016
« Reactie #1047 Gepost op: 22-10-2015, 17:56:28 »
Maar dan past ze toch juist niet in het rijtje?

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: WIDM 2016
« Reactie #1048 Gepost op: 22-10-2015, 18:06:32 »
Marjolijn Keuning en Ruud Feltkamp samen gaat sowieso niet, en Ruud zat idd al in ER, en lijkt me gewoon een saaie kandidaat.
Fleur doet echt niet mee. Iedere dag postte ze wel een (paar) foto('s) van Amerika. En die tweet is voor mij extra bevestiging dat ze niet mee doet, hoe geheimer hoe beter (voor haar) toch?

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #1049 Gepost op: 22-10-2015, 18:19:13 »
Ruud Feltkamp zeker niet want die had optredens in de periode van de opnames.

Fleur zegt in Amerika te zitten maar ze waren er al voor de opnames dus snel wat foto's schieten. Vriendje /man gaat alleen verder en zij reist door naar WIDM. Dus die mogelijkheid wil ik nog wel geven

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: WIDM 2016
« Reactie #1050 Gepost op: 22-10-2015, 18:21:57 »
Heeft Fleur aangegeven naar 'Amerika' te zijn geweest of specifiek de Verenigde Staten? Want in het eerste geval zal er wellicht niets gelogen zijn! :P Al betwijfel ik of hier inderdaad een deelname achter schuilgaat... Dan zou Ruud Feltkamp niet zo nadrukkelijk erbij gepakt worden, aangezien ik in hem totaal geen Mol-kandidaat zie!

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #1051 Gepost op: 22-10-2015, 18:24:57 »
Kandidaat Evelien van afgelopen jaar presenteerde een aantal jaar samen met Sacha Visser het programma Zapplive, ook hebben ze samen 1 seizoen Willem Wever gepresenteerd. Daarna werden ze ontslagen bij KRO-NCRV en hadden ze volgens mij allebei geen programma. Zou Sascha dus geen mogelijke kandidaat zijn? Zat ook al eens in Robinson, maar oke.

Offline xbianca

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • <3
Re: WIDM 2016
« Reactie #1052 Gepost op: 22-10-2015, 19:27:39 »
Geraldine Kemper?
Jan Versteegh?

Yes please  ::love:: Al zal het dan één van de beide zijn, maar in die tijd hebben ze samen nog de (live) Nationale Reistest gepresenteerd, dus dat gaat hem niet worden.

Denk niet dat Fleur kandidaat is, een kandidaat zou nooit voor zijn/haar officiële bekendmaking (want neem niet aan dat ze dit via twitter gaan doen, widm is wel een stadium verder dan dat) dit uit zichzelf gaan posten etc. Annemieke lijkt me waarschijnlijker, omdat zij haar mond gesloten houdt + Tunnelvisie, IkBenDeMol & volgens mij ook WieIsDeMol volgt op twitter.

Tenzij ik nu mis zit en Fleur wel meedoet.. Niets is wat het lijkt.

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #1053 Gepost op: 22-10-2015, 19:32:19 »
Heb Sascha overigens nagekeken op Twitter. Twittert niet heel veel, zijn laatste tweet is in juli geplaatst.. Maar niet in de opnametijd.. Dus is mogelijk.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #1054 Gepost op: 22-10-2015, 20:29:28 »
Heeft Fleur aangegeven naar 'Amerika' te zijn geweest of specifiek de Verenigde Staten? Want in het eerste geval zal er wellicht niets gelogen zijn! :P Al betwijfel ik of hier inderdaad een deelname achter schuilgaat... Dan zou Ruud Feltkamp niet zo nadrukkelijk erbij gepakt worden, aangezien ik in hem totaal geen Mol-kandidaat zie!
Ze tweet eind mei dat ze naar Amerika gaat en een rondreis gaan maken en post ook ergens begin juni een foto van haar bij het witte huis enz. maar die kunnen op voorhand gemaakt zijn

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #1055 Gepost op: 22-10-2015, 22:33:18 »
Jongens, Fleur is op vakantie geweest met haar vriend. Ze maakte dagelijks selfies vanuit Amerika met haar vriend. Ik denk ook ver na, want ja die reis zou ze ook 3 jaar geleden gemaakt kunnen hebben en haar vriend als 'vertrouwingspersoon' gaat er dan in mee maar als je live selfies plaatst vanuit Amerika op social media als instagram gaan mensen toch vragen waar je bent. Ik denk dat dat een foute tactiek is. Ik denk je beter als tactiek kunt hebben ik ga op vakantie, plant dat sowieso voor als je eruit mocht liggen en maakt daar foto's als je er bent en als je tot de finale blijft de volle 3 weken haal je wat fotos van internet. Keep it simple haha

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: WIDM 2016
« Reactie #1056 Gepost op: 22-10-2015, 22:41:01 »
Citaat
Sanne Vogel heeft in 2010 al meegedaan en werd toen verliezend finalist.

Ja da's waar... ik was even iets te snel met namen noemen  ::rofl::

Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #1057 Gepost op: 23-10-2015, 10:24:17 »
Fleur kan, maar is voor veel speurders in juni al afgevallen toen we niets konden vinden over foute in de vele foto's van haar reis in de VS en ja zelfs het weer op die locaties en de lucht op de foto's klopte. dus haar deelname is niet waarschijnlijk of erg sterk (met geluk) van te voren ingeprogrammeerd.

lees maar eens een aantal pagina's voor 21 door op pag 21 trekt peterterh een mijns inziens goede conclusie:

Ik schrijf Fleur af, vooral vanwege instagram. Ze reageert zelf namelijk ook op reacties van anderen. Kan natuurlijk, maar lijkt mij onwaarschijnlijk.


PS is na haar "vakantie" in de VS gewoon bij 3FM blijven werken, maar werkt nu in de middag o.a. bij frank hartje en niet meer 's ochtens bij giel.
« Laatst bewerkt op: 23-10-2015, 10:37:11 door witte raaf »

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #1058 Gepost op: 23-10-2015, 11:08:27 »
Misschien is Lieke van Lexmond kandidaat?

Tweet tussen 2 juni en 2 juli bijna niks, en tweets die ze tweet kunnen ook door een ander getweet worden. Hiervoor tweette ze best veel dus opvallend. Op instagram is ze wel actief in die periode, maar die fotos kunnen ook eerder zijn genomen. Lijkt me een leuke kandidate!
Frankje Lapi

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: WIDM 2016
« Reactie #1059 Gepost op: 23-10-2015, 11:29:31 »
Misschien is Lieke van Lexmond kandidaat?

Tweet tussen 2 juni en 2 juli bijna niks, en tweets die ze tweet kunnen ook door een ander getweet worden. Hiervoor tweette ze best veel dus opvallend. Op instagram is ze wel actief in die periode, maar die fotos kunnen ook eerder zijn genomen. Lijkt me een leuke kandidate!

Zou mij sterk lijken, aangezien ze niet heel lang geleden moeder is geworden. Het kind is volgens mij nog geen jaar oud? Zou wel een leuke kandidate zijn, dat dan weer wel.

Nog even over Fleur:
Kan het niet zijn dat zij de aandacht op haar wil vestigen om zo de aandacht van iemand anders op 3FM af te leiden? Het lijkt mij juist dat de echte deelnemers echt totaal niet of nergens op reageren... Een 3FM-DJ als Roosmarijn Reijmer zou ik bv. heel leuk vinden in WIDM. Is een stoere chick!
  ::love:: ::love:: ::love::