Poll

Wat vind jij van de verhuizing van WIDM naar de zaterdagavond?

De zaterdagavond wordt mijn nieuwe WIDMavond!!
80 (51%)
De zaterdagavond is helemaal top!! Maar moltalk had wel op een andere avond gemogen.
9 (5.7%)
Doe mij maar donderdag = WIDMdag
66 (42%)
Ik houd niet van WIDM
2 (1.3%)

Totaal aantal stemmen: 157

Auteur Topic: WIDM 2016  (gelezen 796602 keer)

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: WIDM 2016
« Reactie #1100 Gepost op: 27-10-2015, 10:03:06 »
De programmamakers van Wie Is De Mol hebben trouwens wel baanzekerheid mocht Wie Is De Mol ooit stoppen... ze kunnen zo in dienst bij het Ministerie van Financiën.

Ik bedoel: het geheim van wie de kandidaten zijn blijft beter bewaard dan de Miljoenennota...

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #1101 Gepost op: 27-10-2015, 11:41:34 »
De programmamakers van Wie Is De Mol hebben trouwens wel baanzekerheid mocht Wie Is De Mol ooit stoppen... ze kunnen zo in dienst bij het Ministerie van Financiën.

Ik bedoel: het geheim van wie de kandidaten zijn blijft beter bewaard dan de Miljoenennota...

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Daar kunnen ze inderdaad in Den Haag nog wel wat van leren  ::rofl::

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: WIDM 2016
« Reactie #1102 Gepost op: 27-10-2015, 11:41:57 »
De programmamakers van Wie Is De Mol hebben trouwens wel baanzekerheid mocht Wie Is De Mol ooit stoppen... ze kunnen zo in dienst bij het Ministerie van Financiën.

Ik bedoel: het geheim van wie de kandidaten zijn blijft beter bewaard dan de Miljoenennota...

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

De Molloten dan maar aan de slag bij de geheime dienst? Toute bekend Nederland wordt dag en nacht in het vizier gehouden door ons allen. :P

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #1103 Gepost op: 27-10-2015, 12:55:02 »
Tot de 23e november dan? Want dan wordt het Molboekje uitgegeven. Dat zou betekenen dat we in de laatste week in 2 dagen 4 kandidaten te horen krijgen. Zou mooi zijn natuurlijk!

Die releasedatum is zo verplaatst.. Hebben ze al eens eerder gedaan met de releasedatums van vorige edities.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: WIDM 2016
« Reactie #1104 Gepost op: 27-10-2015, 14:43:20 »
Die releasedatum is zo verplaatst.. Hebben ze al eens eerder gedaan met de releasedatums van vorige edities.

Klopt, de releasedatum stond ook een week eerder, dus ze hebben 'm al verplaatst. Lijkt me niet dat ze dat nog een keer gaan uitstellen?
...if one only remembers to turn on the light.

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: WIDM 2016
« Reactie #1105 Gepost op: 27-10-2015, 15:06:21 »
Bij iedere Facebook-melding toch even checken of het niet WIDM is  ::) maar helaas tot nu toe alleen maar Candy-Crush aanzoeken 

Ik denk dat ze begin november beginnen; volgende week/ week erna  ::ok::

Offline kevin174

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #1106 Gepost op: 27-10-2015, 19:13:34 »
Het zou ook wel leuk zijn als ze de kandidaten af en toe laten twitteren, gewoon om de volgers op een dwaalspoor te zetten.

Misschien zijn de opnames dit jaar wel mislukt, omdat de mol is afgeluisterd tijdens zijn instructies en dat dit al meteen in het begin is geweest. Of dat de mol door een fout een rood scherm kreeg ofzoiets. ::zwaai::

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: WIDM 2016
« Reactie #1107 Gepost op: 27-10-2015, 20:44:08 »
Het zou ook wel leuk zijn als ze de kandidaten af en toe laten twitteren, gewoon om de volgers op een dwaalspoor te zetten.

Misschien zijn de opnames dit jaar wel mislukt, omdat de mol is afgeluisterd tijdens zijn instructies en dat dit al meteen in het begin is geweest. Of dat de mol door een fout een rood scherm kreeg ofzoiets. ::zwaai::

bij het eerste hou je het dan toch geheim voor de productie?  ;)
bij het tweede kies je gewoon een andere mol en geef je dit ook meteen aan ook aan de kandidaten, wel jammer maar dat kan nu eenmaal gebeuren :-\\
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline kevin174

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #1108 Gepost op: 27-10-2015, 21:00:56 »
De programmamakers van Wie Is De Mol hebben trouwens wel baanzekerheid mocht Wie Is De Mol ooit stoppen... ze kunnen zo in dienst bij het Ministerie van Financiën.

Ik bedoel: het geheim van wie de kandidaten zijn blijft beter bewaard dan de Miljoenennota...

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

En als er dan ook nog eens maar één mol is, in plaats van meer dan de helft, dan gaat het nog beter ook.

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: WIDM 2016
« Reactie #1109 Gepost op: 28-10-2015, 00:50:04 »
Bij toeval stuitte ik op iemand die "verdacht" zou kunnen zijn en die nog geen enkele keer op het forum genoemd is als "mogelijke deelnemer"...

- zeer regelmatige twitteraar
- heeft ineens tussen 29 mei en 24 juni een veel lagere frequentie, slechts 2 tweets...
- de twee tweets die hij (of iemand namens hem?) de wereld in stuurt zijn beiden gerelateerd aan Pinkpop, terwijl ik mij niet kan herinneren dat hij daar was als presentator dan wel bezoeker
- die twee tweets bevatten foto's, terwijl hij zelf zelden een foto op twitter zet
- hij past goed in het profiel van WIDM, want gelieerd aan NPO3

Wie ik bedoel? (en nu zal er vast iemand zijn die me uit de droom helpt  ::rofl::)

Theatermaker, schrijver, presentator, zanger van de Heideroosjes...

Marco Roelofs  ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::

Offline bmol

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #1110 Gepost op: 28-10-2015, 01:12:18 »
Bij toeval stuitte ik op iemand die "verdacht" zou kunnen zijn en die nog geen enkele keer op het forum genoemd is als "mogelijke deelnemer"...

- zeer regelmatige twitteraar
- heeft ineens tussen 29 mei en 24 juni een veel lagere frequentie, slechts 2 tweets...
- de twee tweets die hij (of iemand namens hem?) de wereld in stuurt zijn beiden gerelateerd aan Pinkpop, terwijl ik mij niet kan herinneren dat hij daar was als presentator dan wel bezoeker
- die twee tweets bevatten foto's, terwijl hij zelf zelden een foto op twitter zet
- hij past goed in het profiel van WIDM, want gelieerd aan NPO3

Wie ik bedoel? (en nu zal er vast iemand zijn die me uit de droom helpt  ::rofl::)

Theatermaker, schrijver, presentator, zanger van de Heideroosjes...

Marco Roelofs  ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::
http://www.marcoroelofs.nl/2015/02/25/marco-presenteert-pinkpop-2015/

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: WIDM 2016
« Reactie #1111 Gepost op: 28-10-2015, 09:49:43 »

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: WIDM 2016
« Reactie #1112 Gepost op: 28-10-2015, 13:13:51 »
Ik zit me wel echt af te vragen wat die tweet van Art betekent, en óf het iets betekent. Ik denk zelf eigenlijk dat het nog het wel even gaat duren voordat we wat namen te horen krijgen en dat er verder geen hint in zit. Ze gaan niet tweeten dat we nog geduld moeten hebben en dan de volgende dag met namen strooien. Ik ben bang dat het gewoon de persdag wordt.
...if one only remembers to turn on the light.

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: WIDM 2016
« Reactie #1113 Gepost op: 28-10-2015, 13:47:58 »
Ik kan me overigens wel een reden bedenken waarom het zo lang duurt...

Heb begrepen dat de kandidaten van afgelopen seizoen vrijwel unaniem aangaven dat de periode waarin ze "druk voelden" en "hun mond moesten houden" nu net te lang was. De eerste kandidaat was namelijk begin oktober al bekend...

In het geval dat pas op de persdag de kandidaten bekend worden... dan scheelt dat toch bijna twee maanden voor de deelnemers. Deze leven nu nog in relatieve rust... en zullen pas druk gaan voelen als de namen bekend worden gemaakt...

 ::tandpastasmiley::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #1114 Gepost op: 28-10-2015, 13:53:59 »
Misschien is het dit jaar wel met obn'ers en is er dus weinig bekend te maken *wishfull thinking*

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:
« Reactie #1115 Gepost op: 28-10-2015, 19:38:36 »
Obn'ers? Dan ga ik heel hard balen dat ik de inschrijvingen gemist heb!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2016
« Reactie #1116 Gepost op: 28-10-2015, 20:47:07 »
Als dat inderdaad zo zou zijn, dan hebben ze dat wel erg sneaky gedaan. Dus ik denk dat ze alles dit jaar zeer goed hebben "dichtgetimmerd".

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #1117 Gepost op: 28-10-2015, 21:02:58 »
Zou wel wat zijn........

Naar 10 verschillende winkelcentra gaan en een willekeurig iemand vragen of die mee wil doen aan WIDM  ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: WIDM 2016
« Reactie #1118 Gepost op: 28-10-2015, 21:06:36 »
Ik zit me wel echt af te vragen wat die tweet van Art betekent, en óf het iets betekent. Ik denk zelf eigenlijk dat het nog het wel even gaat duren voordat we wat namen te horen krijgen en dat er verder geen hint in zit. Ze gaan niet tweeten dat we nog geduld moeten hebben en dan de volgende dag met namen strooien. Ik ben bang dat het gewoon de persdag wordt.
Tsja niets is wat het lijkt he :) Misschien begin van de maand (november) wat opwarming voor de fans door namen bekend te maken. Art wil met zn tweet gewoon een beetje sarren. Zoals Bodejos zegt, ze hebben het dit jaar goed dichtgetimmerd, maar Art weet ook dat het moment erg dichtbij is, hoewel veel fans nu wel nieuwsgierig zijn. Dus of de persdag zoals jij zegt, of ze beginnen in november met namen loslaten op een originele manier  ::jaja::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #1119 Gepost op: 28-10-2015, 22:15:31 »
En ondertussen vullen we hier pagina's met allerlei theorietjes en voorspellingen en liggen ze bij WIDM in een deuk :P