Poll

Wat vind jij van de verhuizing van WIDM naar de zaterdagavond?

De zaterdagavond wordt mijn nieuwe WIDMavond!!
80 (51%)
De zaterdagavond is helemaal top!! Maar moltalk had wel op een andere avond gemogen.
9 (5.7%)
Doe mij maar donderdag = WIDMdag
66 (42%)
Ik houd niet van WIDM
2 (1.3%)

Totaal aantal stemmen: 157

Auteur Topic: WIDM 2016  (gelezen 796527 keer)

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: WIDM 2016
« Reactie #1120 Gepost op: 29-10-2015, 00:19:50 »
En ondertussen vullen we hier pagina's met allerlei theorietjes en voorspellingen en liggen ze bij WIDM in een deuk :P

Dat denk ik ook ja... misschien houden ze daarom juist de namen zo lang geheim  ::rofl::

Voel aankomen dat we ineens overvallen worden met de namen...

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #1121 Gepost op: 31-10-2015, 18:36:24 »
Lange Frans hoeven we in elk geval niet te verwachten in WIDM, zo blijkt uit een NRC-artikel.
http://www.mediacourant.nl/2015/10/acteur-kees-boot-niet-welkom-bij-wie-is-de-mol/

Dus toch :) Veel over gespeculeerd hier maar inderdaad Wie is de Mol wil geen oud Robinson kandidaten in het programma.
Is dit de nieuwe manier van kandidaten bekendmaken? Stuk voor stuk vertellen wie er niet meedoet, tot er 10 BN'ers over blijven? ::)
...óf niet!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: WIDM 2016
« Reactie #1122 Gepost op: 31-10-2015, 18:40:07 »
of het zijn juist degene die zeggen dat ze niet mee doen!
Niets is wat het lijkt :D

we hebben er dus al twee:  kees en Frans
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #1123 Gepost op: 31-10-2015, 18:42:08 »
Anders wordt het zo standaard als mensen gaan zeggen dat ze meedoen dus dan maar een keer het omgekeerde  ::rofl::

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #1124 Gepost op: 31-10-2015, 22:35:56 »
Dit is toch een paar jaar geleden al besproken? Toen zei ik nog dat ik met een oud kandidaat had gepraat en dat die dat al zei. Werd volgens sommige molloten op de moldag tegengesproken door de crew. En blijkt nu dus toch weer waar? Dus ik snap even niet wat het is is. Kan idd wel een manier zijn van op het verkeerde been zetten zodat de crew hoopt dat we met 10 verkeerde namen komen te zitten omdat bn'ers stuk voor stuk in de media aangeven niet mee willen of mogen doen.

Frank Lammers ook al.

Dan hebben we al 3 mannen. Al hoef ik Lange Frans écht niet in Wie is de mol, alsjeblieft dankjewel.   ::tandpastasmiley::

Morgen is het 1 november. Zouden ze maandag ofzo beginnen?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #1125 Gepost op: 31-10-2015, 23:48:25 »
Welke oud-kandidaat had dat gezegd dan?

Anton Jongstra zei vorig jaar nog in een interview met FOK.nl
Citaat
Acteur Kees Boot, die meedeed aan Expeditie Robinson, tweette dat je niet meer aan Wie is de Mol? mag meedoen als je met Expeditie Robinson hebt meegedaan. Klopt dit?

"Nee joh. (lacht) Daar is niets van waar. Waarschijnlijk was dat voor hem een open sollicitatie voor de Mol."
...óf niet!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #1126 Gepost op: 1-11-2015, 00:08:56 »
Als Anton het heeft bevestigd, zal het wel gewoon onzin zijn van Kees. wellicht een manier om de aandacht van hem af te houden haha!!!

Dat was Sebastiaan, die vertelde dat op de parade. Ergens 2011 geweest zijn denk ik. Maar kan totaal uit de lucht gegrepen zijn.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #1127 Gepost op: 1-11-2015, 17:09:25 »
Natuurlijk is het wel waar. WIDM is gewoon de hoogste standaard. Die nemen echt geen afdankertjes. Misschien iemand uit ER 1 die inmiddels ZO'N ster is dat het wel weer kan. Maar zeker niet er dicht op.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: WIDM 2016
« Reactie #1128 Gepost op: 1-11-2015, 17:19:17 »
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: WIDM 2016
« Reactie #1129 Gepost op: 1-11-2015, 21:36:25 »
 ::rofl:: ::rofl::

Oké on topic, ik heb op de poll geantwoord met leuk. Waarom? Gewoon spanning en sensatie. Niet alles te makkelijk en te vroeg weggeven. Goed dat ze zich bewust zijn van de sociale media. Het programma is toch juist een groot succes door het mysterie, dat is juiste het sterke van het programma. Dat ze dit nu doortrekken hiermee is juist leuk  ::bravo::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: WIDM 2016
« Reactie #1130 Gepost op: 3-11-2015, 16:33:04 »
Wat een stilte... zal ik er nog eens een naam tegenaan gooien dan?
Eentje die ik nog nergens genoemd heb zien worden?
Hij is een gemiddelde twitteraar maar heeft een pauze tussen 21 mei en 18 juni...

Oud-kickbokser Ernesto Hoost...

 ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #1131 Gepost op: 4-11-2015, 09:47:08 »
Iemand Dave Mantel nagetrokken of hij afwezig was die periode?
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #1132 Gepost op: 4-11-2015, 10:35:05 »
Iemand Dave Mantel nagetrokken of hij afwezig was die periode?

Op 18 juni was hij bij de perspresentatie van de musical The Bodyguard op Schiphol.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #1133 Gepost op: 4-11-2015, 10:36:06 »
Ernesto Hoost geen idee :D Website staat ook weinig info op qua agenda enz. dus zou kunnen al wist ik niet eens wie het was :D

Dave Mantel twittert constant door maar ook dat hij naar de foto expo is, dat hij in Barcelona zit en daarna dat hij in the bodyguard gaat spelen. Daarnaast post hij ook veel filmpjes en foto's op instagram dus zou geloof er niet helemaal in. Al mag die van mij er wel in hoor :D

Offline bmol

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #1134 Gepost op: 4-11-2015, 13:52:47 »
Esmee van Kampen!
Al eerder genoemd en bij toeval vond ik deze pagina:

http://web.avrotros.nl/cultuur/musical/nieuws/cast_musicals_gone_mad_2015_bekend.aspx

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: WIDM 2016
« Reactie #1135 Gepost op: 4-11-2015, 14:16:45 »
Esmee van Kampen!
Al eerder genoemd en bij toeval vond ik deze pagina:

http://web.avrotros.nl/cultuur/musical/nieuws/cast_musicals_gone_mad_2015_bekend.aspx

Ik zeg 1-0 voor bmol...  ::tandpastasmiley::
Dit is eigenlijk pas de eerste keer dat ik echt zeg bij iemand "overduidelijk bewijs"!

Ze is leuk!  ::love::


Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #1136 Gepost op: 4-11-2015, 15:09:49 »
Ik zeg 1-0 voor bmol...  ::tandpastasmiley::
Dit is eigenlijk pas de eerste keer dat ik echt zeg bij iemand "overduidelijk bewijs"!

Ze is leuk!  ::love::



Ja, dit zou zomaar eens kunnen, goed gevonden!

Nog een naam die opeens door mijn hoofd schoot: Joris Smit (de hoofdrolspeler uit De Fractie). Hij deed al mee aan De slimste mens, komt uit het toneelwereldje en zou precies passen bij de min of meer bekende culturele kandidaten die toch regelmatig meedoen aan wIDM.

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: WIDM 2016
« Reactie #1137 Gepost op: 4-11-2015, 15:17:42 »
Ok wie gaat RTL Boulevard tippen over Esmee van Kampen in Wie Is De Mol?  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #1138 Gepost op: 4-11-2015, 17:36:13 »
Esmee van Kampen!
Al eerder genoemd en bij toeval vond ik deze pagina:

http://web.avrotros.nl/cultuur/musical/nieuws/cast_musicals_gone_mad_2015_bekend.aspx

Zo'n opmerking oogt inderdaad verdacht  ::vergroot:: Esmée gaf op 20 juni naar eigen zeggen echter make-uptips in een kapsalon. Dat verkleint toch wel de kans op een WIDM-deelname.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #1139 Gepost op: 4-11-2015, 18:27:37 »
Zo'n opmerking oogt inderdaad verdacht  ::vergroot:: Esmée gaf op 20 juni naar eigen zeggen echter make-uptips in een kapsalon. Dat verkleint toch wel de kans op een WIDM-deelname.

Of ze lag er vrij vroeg uit ;D