Poll

Wat vind jij van de verhuizing van WIDM naar de zaterdagavond?

De zaterdagavond wordt mijn nieuwe WIDMavond!!
80 (51%)
De zaterdagavond is helemaal top!! Maar moltalk had wel op een andere avond gemogen.
9 (5.7%)
Doe mij maar donderdag = WIDMdag
66 (42%)
Ik houd niet van WIDM
2 (1.3%)

Totaal aantal stemmen: 157

Auteur Topic: WIDM 2016  (gelezen 796147 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: WIDM 2016
« Reactie #1180 Gepost op: 7-11-2015, 14:51:37 »
Nou ze mogen nu wel eens beginnen hoor, vind het erg lang duren  ::schaam::
Een paar namen mogen van mij ook wel komen. Maar goed, het duurt ook nog wel een paar weken voor de persintroductie is (volgens mij zelfs pas begin december...)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #1181 Gepost op: 7-11-2015, 21:38:43 »
Ik vond 3 weken geleden al dat het te lang duurde  ::rofl::
Gaat weer allemaal af van mijn voorbereidingsperiode :P  ::hypocriet::


Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #1182 Gepost op: 7-11-2015, 22:29:28 »
Het mollenboekje zou nu uitkomen op 23 november.. Dus voor die tijd moet het, tenzij ze het weer verschuiven.

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: WIDM 2016
« Reactie #1183 Gepost op: 7-11-2015, 23:53:41 »
Ik heb een naam die misschien niet heel voor de hand liggend is, maar zeker niet onmogelijk. Alhoewel, dit jaar lijkt me niet, maar in de toekomst zeker niet ondenkbaar: Bart Ongering, beter bekend als 'Meester Bart'. Schrijft vanuit het oogpunt van docent columns in diverse media en dergelijke. Zou een leuke manier zijn om ook jongere kijkers te trekken natuurlijk!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #1184 Gepost op: 8-11-2015, 02:29:23 »
Het is 8 november en het heeft nu wel lang genoeg geduurd.

Ik begrijp dat de crew ook voor de kandidaten wilt dat ze nog iets langer 'ondergronds' kunnen blijven maar we hebben jaren gehad dat we in augustus of september al molmail kregen met geheime beelden, of iets in de richting.
Het programma trekt heel veel kijkers maar de crew weet ook dat er een heel groot deel van die kijkers het programma MEDE zo leuk vinden door de voorpret. Het raden en gissen naar kandidaten, het opspeuren van locaties etc, en ook geheime beelden waar ze kandidaten moeten raden. Het is niet verplicht als programma om je kijkers dit te bieden maar in de trend van al die jaren zou het jammer zijn om nu gewoon niks te zeggen en pas op de 'persdag' met alle namen naar buiten te komen. Ik weet dat het vaak ook te maken had met de televizierring maar je zou zeggen dat de molloten daar een groot aandeel in hebben gebracht ook, en dat is het toch leuk om als programma makers je fans dan weer iets leuks te geven.
Uiteraard begrijp ik dat het vorig jaar wel snel uitgelekt was door ons en dat het voor de kandidaten fijner is om gewoon tot oktober/november niet onthuld te worden maar we zitten nu al 8 november en we hebben nog 0 nieuws, dat vind ik wel jammer eigenlijk..

Er zijn door ons misschien 1/2 namen geraden waarvan we 'redelijk' zeker zijn.
Misschien is het leuk als ze vanaf maandag gewoon kleine dingen gaan weggeven. Een sillouet, of een vergezochte hint. Dan hebben we tenminste iets om te zoeken of te gissen. Ik vind maart/april/mei/juni/juli/augustus/september/oktober/november NUL molnieuws stom, maar misschien moet ik leren afkicken  ::rofl::

En die 'geduld is een schone zaak #widm' van Art is inmiddels ook alweer 2 weken geleden.

Even opgezocht data bekendmakingen per jaar:
2015: Eerste op 2 oktober 2014 laatste 14 november (margriet)
2014: Eerste op 10 oktober 2013, laatste 18 oktober (jennifer) (nadat beelden waren vrijgegeven van opnames, met snel shot van voeten kandidaten)
2013: Eerste op 17 oktober 2012, allemaal bekend diezelfde dag. (iedereen via hints op twitter,  kees & ewout op tv gala)
2012: Hele groep op 21 oktober 2011 (nadat eigenlijk al uitgelekt was wie er mee waren )
2011: Eerste op 28 september 2010, laatste op 21 oktober 2010 (nadate silloueten waren vrijgegeven)
2010: Hele groep op 23 oktober 2009 (nadat al beelden waren uitgelekt)
2009: 11 september 2008  (hele groep bekend)
2008: 16 september 2007 (hele groep bekend)

van daarvoor kan ik ff niet vinden  ::regenboog:: maar als je kijkt is het of in september of in oktober dat de hele groepen bekend zijn. Dan hebben ze nog 2 maanden bovengronds voor het seizoen start. vorig jaar wisten we op 14 november alle namen maar 9 van de 10 hadden we al in oktober. Voor mij hoort het ook gewoon bij de voorpret en met 1 blik op twitter en facebook vinden heel veel mensen dat. zelfs niet-molloten tweeten dat ze het lang vinden duren  ::rofl::
persdag was vorig jaar 24 november, dit jaar 23 november valt op een maandag> dus denk dan. Dat is morgen precies 1 dag over 2 weken.. Zouden ze dan maandag beginnen met wat namen???????::megafoon::

Goed, iemand nog een NIET genoemde, interessante naam??? ::tandpastasmiley::

Ik noem nog een keer Peter Paul Muller omdat ik hem qua stem EN postuur vind overheen komen met het enigste filmpje wat we hebben gezien tot nu toe (de 5 sec uit de npo promo)

« Laatst bewerkt op: 8-11-2015, 03:42:47 door Rämon »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM 2016
« Reactie #1185 Gepost op: 8-11-2015, 08:27:09 »
Máándag mag je je schoen weer zetten Rämon! Maar of er ook iets inkomt...? ::kado::

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #1186 Gepost op: 8-11-2015, 11:22:41 »
9 t/m 13 november en 16 t/m 20 november elke dag een naam... Kan precies ;D

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #1187 Gepost op: 8-11-2015, 12:06:03 »
Ik vind het ook allemaal veel te lang duren maar heb dan ook altijd moeite met afkicken :D

Maar met andere mensen aan het roer is het ook ineens anders met de bekendmakingen dus wellicht even wennen voor ons.
Maar hoop wel dat ze ergens een teken van leven laten zien / horen / verschijnen want ben er inmiddels wel helemaal klaar voor :D

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: WIDM 2016
« Reactie #1188 Gepost op: 8-11-2015, 12:55:17 »
De perspresentatie is in ieder geval niet op 23 november...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Silenciation

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #1189 Gepost op: 8-11-2015, 14:16:11 »
Misschien heeft Arjen 'Mr. Scoop' Lubach wel weer de scoop vanavond. Who knows.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #1190 Gepost op: 8-11-2015, 14:45:58 »
Máándag mag je je schoen weer zetten Rämon! Maar of er ook iets inkomt...? ::kado::

Waarschijnlijk niet 😔

De perspresentatie is in ieder geval niet op 23 november...

Nee? weet iemand wanneer wel dan.. het valt op een maandag en het is de dag dat het molboekje officieel uitkomt dus ik vond het wel een perfecte datum. Maar niet dus?

Offline Femke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Waarom duurt een week altijd zo lang?
Re: WIDM 2016
« Reactie #1191 Gepost op: 8-11-2015, 18:43:10 »
Kan iemand mij nou vertellen welke mensen er waarschijnlijk meedoen dit seizoen?
Voel er niet zoveel voor om 60 pagina's terug te lezen 😅
Alvast bedankt
Niets is wat het lijkt...

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: WIDM 2016
« Reactie #1192 Gepost op: 8-11-2015, 19:42:25 »
Kan iemand mij nou vertellen welke mensen er waarschijnlijk meedoen dit seizoen?
Voel er niet zoveel voor om 60 pagina's terug te lezen 😅
Alvast bedankt
De laatste 2 is wel genoeg denk ik. En gebruik anders de zoekfunctie eens :D
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: WIDM 2016
« Reactie #1193 Gepost op: 8-11-2015, 19:51:29 »
Grote kans:
Marjolein Keuning  ::love::
Dolf Jansen
Annemieke Schollaardt
Esmée van Kampen  ::love::
Rosa Da Silva  ::love::


Gemiddelde kans:
Dionne Stax
Katinka Polderman
Peter Paul Muller
Airen Milène
Jetske van den Elsen


De namen van de soapies enzo heb ik buiten beschouwing gelaten, die doen toch niet mee ook al lijkt het iedereen zo leuk enzo. Ik hoop nog heeeeel erg op Carly Wijs en Harry Piekema, maar Harry en Esmée in één seizoen zou wel leuk zijn (Plus-reclame, Ah-reclame). Dan mag Frank Lammers er ook nog wel bij  :-*
« Laatst bewerkt op: 9-11-2015, 15:00:08 door JPMOL1999 »

Offline julianbruijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #1194 Gepost op: 8-11-2015, 19:53:48 »
Leona phillipo is ook een grote kans dat ze meedoet, rond mei-juni-juli helemaal van twitter af!

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: WIDM 2016
« Reactie #1195 Gepost op: 8-11-2015, 19:56:41 »
Leona phillipo is ook een grote kans dat ze meedoet, rond mei-juni-juli helemaal van twitter af!

Zij heeft het hele jaar maar een paar keer getweet, niet zo heel sterke aanwijzing vind ik, maar niets is wat het lijkt  ::jaja:: ::jaja::

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #1196 Gepost op: 8-11-2015, 20:10:27 »
Dolf Jansen was toch in Nederland is gecheckt.
Esmee van Kampen is heel actief op instagram en plaatst daar (ook in juni) dagelijks foto's.

Er is een verschil tussen foto's van Marjolein Keuning. die plaatst op 3 juni ook iets van een tweet waarin ze bij de manicure zit. Alleen van een voet met gelakte teennagels. Verder nog iets verder in de maand een foto van een glas wijn als ik me goed herinner. Dat zijn foto's die altijd en overal gemaakt kunnen zijn. Mede daardoor is ze verdachter dan bijv een Esmee die echt foto's plaatst van dingen waar ze is en ook mensen in de foto's tagt (waaronder andere bn'ers) dus veel minder aannemelijk. Hoewel ik Esmee wél fantastisch zou vinden. Maar Marjolein is verdachter, zeker omdat ze ook nog eens 3 weken 'weg' was uit gtst. dat in samenhang met amper een tweet en vage foto staat zij veel hoger voor mij.

Ik denk trouwens bijna zeker te weten dat het Cuba wordt als 2e land. Het ligt echt heel dicht bij DR en de omslagfoto van Diana (verhaal heb ik hier al verteld) is uit Cuba en aangezien zij eind redacteur is en zeker in januari ergens daar is geweest voor research reis en toen haar omslag veranderde naar een mooi zelfgemaakt shot uit Cuba denk ik het zeker te weten.


Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #1197 Gepost op: 8-11-2015, 20:11:12 »
Waarschijnlijk niet 😔

Nee? weet iemand wanneer wel dan.. het valt op een maandag en het is de dag dat het molboekje officieel uitkomt dus ik vond het wel een perfecte datum. Maar niet dus?

De mollenboekjes van afgelopen 2 jaar, kwamen die voor of na de persconferentie uit?

Offline julianbruijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #1198 Gepost op: 8-11-2015, 20:22:35 »
Misschien doen frank lammers en sacha visser wel mee? Lijken me wel leuke kandidaten. Maar sacha visser is van twitter geweest in die periode maar heeft wel meegedaan aan expeditie Robinson.

Offline julianbruijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #1199 Gepost op: 8-11-2015, 20:27:27 »
Buiten dat heeft sascha heel lang geen foto's op instagram geplaatst