Poll

Wat vind jij van de verhuizing van WIDM naar de zaterdagavond?

De zaterdagavond wordt mijn nieuwe WIDMavond!!
80 (51%)
De zaterdagavond is helemaal top!! Maar moltalk had wel op een andere avond gemogen.
9 (5.7%)
Doe mij maar donderdag = WIDMdag
66 (42%)
Ik houd niet van WIDM
2 (1.3%)

Totaal aantal stemmen: 157

Auteur Topic: WIDM 2016  (gelezen 796579 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM 2016
« Reactie #1700 Gepost op: 12-11-2015, 21:23:04 »
Zaterdagavond lijkt me een prima moment om de mol te kijken. Lekker weekend, biertje erbij, en tot midden in de nacht online want je hoeft de dag erna toch niet te werken. En dan op 5 maart (waarschijnlijk, uitgaand van 10 afleveringen) een grote live ontknoping!

Klinkt goed! ::proostbier::

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: WIDM 2016
« Reactie #1701 Gepost op: 12-11-2015, 21:23:51 »
Meer info please? haha ik snap er niks van
Sorry sorry, was ook niet te snappen geloof ik hahaha.
Op mn werk keek ik even uit het raam ( ik werk op de dam in amsterdam) en zag een stuk of was stoeltjes staan, een tafeltje met laptop en nog een stoel aan de tafel.......eerste gedachte was, dat lijkt wel de mol. (Pfff je raakt het nooit echt kwijt dat mol virus ;-) )
Maar goed heb snel foto's gemaakt, maar zijn bijzonder slecht ( van  hoog door smerige ramen met kerstlichtjes ervoor). Later zag ik dat jullie ook al foto's hadden gepost ervan dus is niet echt meer nodig dat ik die van mij post. Happy huntings alvast!
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM 2016
« Reactie #1702 Gepost op: 12-11-2015, 21:33:06 »
Leuk Jokivin! Kijk je wel nog steeds WIDM?

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: WIDM 2016
« Reactie #1703 Gepost op: 12-11-2015, 21:42:54 »
Leuk Jokivin! Kijk je wel nog steeds WIDM?
Nee helemaal niet meer....gek eigenlijk. Maar ik kijk hier nog wel zo nu en dan om t hoekje :-)
Zag jou wel vorig jaar ( of is het al twee jaar geleden) bij dwdd. Wie weet ga ik weer eens kijken.....wanneer begint t weer?
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM 2016
« Reactie #1704 Gepost op: 12-11-2015, 21:47:46 »
Nee helemaal niet meer....gek eigenlijk. Maar ik kijk hier nog wel zo nu en dan om t hoekje :-)
Zag jou wel vorig jaar ( of is het al twee jaar geleden) bij dwdd. Wie weet ga ik weer eens kijken.....wanneer begint t weer?

Ha, DWDD is al weer ruim 5 jaar geleden. Tijd vliegt! WIDM 2016 begint zaterdag 2 januari. ::joehoe::

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: WIDM 2016
« Reactie #1705 Gepost op: 12-11-2015, 22:00:35 »
 ::schaam::
Ha, DWDD is al weer ruim 5 jaar geleden. Tijd vliegt! WIDM 2016 begint zaterdag 2 januari. ::joehoe::
owwwwwww ::schaam:: hehehe tijd vliegt als je bejaard begint te worden..........dat ik dat toch nog heb onthouden is een wonder  ;).
Nou goed wie weet ga ik volgend jaar weer mee mollen.
Was iig weer grappig om ff die sensatie mee te maken. Groetjes  ::joehoe::
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #1706 Gepost op: 12-11-2015, 22:07:15 »
hoi Kim.. groetjes!! Het is vandaag dubbel spannend.. WIDM met kandidaten en ER die een spraakmakende deelneemster wegstemt..
er was eens......

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #1707 Gepost op: 12-11-2015, 22:35:36 »
Heb er zin in! Tot 2016/02/01!
Omnia vincit amor

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2016
« Reactie #1708 Gepost op: 12-11-2015, 22:53:40 »
@Kîm: Leuk om weer eens iets van je te vernemen.


Voor veel mensen moet het vandaag een vreemd tafereel zijn geweest, tussen al die irritante living statues.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #1709 Gepost op: 12-11-2015, 23:02:29 »
In Amsterdam kijkt men niet zo gauw ergens van op hoor. Daar is altijd wel wat te doen.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #1710 Gepost op: 12-11-2015, 23:11:29 »
In Amsterdam kijkt men niet zo gauw ergens van op hoor. Daar is altijd wel wat te doen.

al die drukte op de Dam, inclusief die prachtige living statues, maken het juist extra gezellig.. Daar komen toeristen voor. En vandaag hadden die een extraatje in de vorm van WIDM..
er was eens......

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #1711 Gepost op: 12-11-2015, 23:15:01 »
Die living statues zijn ook juist leuk. Ik zou niet weten wat er irritant aan is. Ze lopen je niet in de weg.  ;D

Offline Back it Up.

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #1712 Gepost op: 13-11-2015, 00:12:25 »
Het was ook zo grappig om te zien dat echt heel veel toeristen maar gewoon een foto maakten.. al hadden ze geen idee waar het overging.
Ik heb maar een paar keer gezien dat iemand vroeg waar het voor was..

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #1713 Gepost op: 13-11-2015, 00:22:55 »
HOI!

Jezus, 25 pagina's. Heerlijk, het was het wachten waard.
Nou, nu even de uitgebreide versie van vandaag. Ik werk in de Bijenkorf bij COS en in mijn achterhoofd hebbend het bericht van Marjolein ging ik toch even op twitter in mijn eerste pauze (circa 11 uur) en ik zie dingen gebeuren op een scherm vanuit de dam.

Ik zou mezelf een hele slechte molfan vinden als ik niet zou gaan kijken en heb dus gesmeekt bij m'n baas of ik naar buiten mocht dat dit een buitenkansje was. Ze vond het prima en uiteindelijk ben ik dus buiten gaan kijken samen met Kel ( @KelFrieser)
Ik kwam aan toen Annemieke net wegliep, dus toen moesten er nog 9 komen. Na Rop (nummer 10 in volgorde) ben ik weggelopen, blij dat we nu alles weten, maar ook een beetje teleurstellend omdat Marjolein er niet bijzat....dacht ik. Nog niet binnen teruggekomen en toch even op twitter gespiekt of er nog een staartje aan zat en Jawel, daar zat Marjolein. Ik wist het! Wat een leuke gevarieerde groep zeg. Ik kende Ellie Lust niet maar ze lijkt me heel sympathiek.

Mensen zeuren altijd wel over de namen, laten we nou aub na zoveel seizoen met elkaar eens zijn dat het er maar net aan ligt welk genre je een beetje zit. Tv/Radio/Theater/Journalistiek/Sport etc etc.. Het spel wordt er nooit minder om. Ik dacht in 2013 ook voor het eerst, hmm geen leuke groep maar het was uiteindelijk een MEGA toffe groep, een leuk jaar + goeie mol dus laat je gewoon verassen zou ik zeggen.

Ik ben even naar Rick ( montage ) gelopen, en hem bedankt voor het monteren van al die geweldige seizoenen. Ik vond dat ik dat even moest doen, ben immers nooit op de Mol fan dag dus zie mensen van de crew amper of nooit. Heb hem ook gezegd dat de crew niet alles letterlijk moet nemen, dat we soms best hard kunnen zijn op dit forum, dat komt voor onze extreme liefde voor het programma en dat ze het ons maar moeten vergeven. Hij lachte en zei meermaals dankjewel.

Grappig was ook dat er 3 vrouwen (uit de provincie) waren die een dagje aan het shoppen waren en mij bleven aankijken.. Uiteindeljik kwam er 1 naar me toe en zei "Jij hoort er ook bij he, jij bent 1 van de kandidaten toch?' Waarop ik lach en zeg: "Niets is wat het lijkt en heel geheimzinnig lach ::rofl:: ::rofl::
Ik zei dat ze vooral moest blijven kijken, waarop ze lachte en terugliep. Toen ze allemaal bekend waren knipoogte ze naar me! was wel heeeeel grappig om mee te maken.

Goed, het is weer begonnen jongens. Het was echt super tof om alles van zo dicht bij mee te maken, echt een buitenkansje. Jammer dat ik naar binnen ging toen die executie kwam, maar dat geloof ik allemaal wel. Ik vind het een beetje overdreven dat mensen hier zeggen dat het raar is dat Toprak zich hiervoor heeft laten lenen. Ze snapt heus wel dat de slogan van WIDM is Niets is wat het lijkt en ze is vast uitgebreid geinformeerd. Ik denk sowieso dat ze wel op het lijstje staat voor aankomend jaar. Zeker nu ze er zo dicht bij betrokken is.

 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ZIN AN!!!!!!!!!!!!!!!  ::bravo::

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #1714 Gepost op: 13-11-2015, 00:26:26 »
Leuke bekendmaking! Ook om te zien hoe snel het nieuws zich verspreidt. Dan de kandidaten, complimenten aan iedereen die een of meerdere kandidaten al had geidentificeerd. Erg blij ben ik met Airen, Annemieke, Klaas en Tim, stuk voor stuk leuke en fanatieke kandidaten. Ellie lijkt me ook interessant, in interviews komt ze op me over als een bijzonder en gedreven persoon, interessant om in WIDM te hebben, al hoop ik wel dat ze wat losser wordt dan ze op de presentatie was. (Ze schijnt haar medekandidaten een lesje portofoongebruik te hebben gegeven ;)). Taeke, Rop en Marjolein ken ik totaal niet; Remy en Cecile leer ik graag wat beter kennen. Ik ben benieuwd naar het seizoen!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #1715 Gepost op: 13-11-2015, 00:39:14 »
Ohja, niet bepaald onbelangrijk.

Ik heb gisteravond gepost een citaat van een tweet van Marjolein in 2014 op de vraag of ze aan WIDM zou meedoen.

'Lijkt me leuk, maar als het betaald wordt'

M O L ?????? Dat is de enige die betaald wordt. tenzij je de winnaar wordt maar dat kan je niet van te voren weten. Als ik zo naar vandaag kijk, schreeuwt ze sowieso al Mol. Alles aan haar is Mol. Molmolmolmolmol ::tandpastasmiley::

En er viel me nog iets in wat betreft de uitzendtijd en dag. Stel nou dat de zaterdag totaal mislukt, dat ze teveel concurrentie hebben of dat het gewoon weg niet werkt, dan gaan ze echt wel terug naar de donderdag voor 2017. Ik snap niet dat mensen zich hier zo druk om maken. 3 miljoen mensen kijken dit programma. dus als je dit echt wilt zien kijk je het no matter welke dag. op zaterdag zijn de meeste mensen juist vrij en tieners die uitgaan zitten echt niet om 8 uur al in de kroeg. Die gaan rond 12 uur de deur uit, dan is Wie is de mol allang weer afgelopen. Dus laten we anders gewoon even afwachten hoe het uitpakt.. en in het slechtste geval gaan ze toch wel terug naar de donderdag. Het is immers een van de grootste troeven van de Avro
« Laatst bewerkt op: 13-11-2015, 01:33:43 door Rämon »

Offline Leek

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #1716 Gepost op: 13-11-2015, 01:55:33 »
Vraag me toch een beetje af wat de meerwaarde was van deze vorm van bekend maken. De kandidaten weten toch met wie ze het spel hebben gespeeld. Als het een filmpje van voor de opnames zou zijn geweest, dan had ik het nog begrepen.

Het enige opzienbarende was de Art het had over begin januari te zien op NPO1. Zou hij zelf nog niet geweten hebben dat het programma naar de zaterdag verhuisd?



Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #1717 Gepost op: 13-11-2015, 09:20:33 »
Voor wat betreft de zaterdag heb ik zoiets van nou, kom maar op. Ben dan alleen wel benieuwd wat er gaat gebeuren met de hint naar de afvaller en gesprekje met de afvaller wat normaal in de Roodshow zat. Zou wel mooi zijn als Moltalk ook meteen daarna kan worden uitgezonden op tv :D

En ik ben toch niet iemand die veel weg is dus laat maar komen  ::rofl::

Alleen de manier van bekendmaken blijf ik saai vinden maar goed, dat is een smaakverschil waarschijnlijk. Ik had liever 1 voor 1 bekendmakingen gehad met een puzzel erbij. Beetje als vorig jaar. Dat bouwt toch iets meer spanning weer op en uitkijken naar.

De groep op zich lijkt me wel een leuke groep dus aankomende periode eens gebruiken om ze wat beter te leren kennen :D

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #1718 Gepost op: 13-11-2015, 09:50:55 »
De uitslag van de poll of het leuk was dat we de kandidaten nog niet wisten is de volgende..

Is het juist leuk of niet leuk dat we de kandidaten nog niet weten?
leuk   - 39 (41.5%)
niet leuk   - 33 (35.1%)
twijfelachtig/weet het niet/controversieel   - 22 (23.4%)

Totaal aantal stemmen: 94

Ik heb er gelijk een nieuwe poll van gemaakt.
Hoe vinden we de manier waarop de kandidaten bekend zijn gemaakt?
er was eens......

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #1719 Gepost op: 13-11-2015, 10:22:52 »
De uitslag van de poll of het leuk was dat we de kandidaten nog niet wisten is de volgende..

Is het juist leuk of niet leuk dat we de kandidaten nog niet weten?
leuk   - 39 (41.5%)
niet leuk   - 33 (35.1%)
twijfelachtig/weet het niet/controversieel   - 22 (23.4%)

Totaal aantal stemmen: 94

Ik heb er gelijk een nieuwe poll van gemaakt.
Hoe vinden we de manier waarop de kandidaten bekend zijn gemaakt?

Leuk :D en mijn keuze alvast ingevuld  ::rofl::