Poll

Wat vind jij van de verhuizing van WIDM naar de zaterdagavond?

De zaterdagavond wordt mijn nieuwe WIDMavond!!
80 (51%)
De zaterdagavond is helemaal top!! Maar moltalk had wel op een andere avond gemogen.
9 (5.7%)
Doe mij maar donderdag = WIDMdag
66 (42%)
Ik houd niet van WIDM
2 (1.3%)

Totaal aantal stemmen: 157

Auteur Topic: WIDM 2016  (gelezen 796508 keer)

Offline KeyW

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #1760 Gepost op: 14-11-2015, 19:09:44 »
Ik ben inderdaad benieuwd waar ze dat zegt...

Waarschijnlijk worden de Molfandag en de ontknoping inderdaad gecombineerd dit jaar. Bij panelgesprekken begin dit jaar bestond het idee al om overdag een (grotere) MFD te houden en 's avonds dan de live ontknoping in een studio. Vandaar waarschijnlijk ook de zaterdag als uitzenddag: op donderdag kan niemand.

Zonde, want voor de finale kan je minder vragen stellen, want de mol is nog onbekend. Anderzijds zijn er wel meer kandidaten om je vragen aan te stellen.

Offline JijBentDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #1761 Gepost op: 14-11-2015, 19:14:15 »
Zonde, want voor de finale kan je minder vragen stellen, want de mol is nog onbekend. Anderzijds zijn er wel meer kandidaten om je vragen aan te stellen.

Ja heel zonde vind ik persoonlijk, want mochten er na de ontknoping nog onbeantwoorde vragen zijn kan je die niet meer stellen op de mfd.

Offline KeyW

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #1762 Gepost op: 14-11-2015, 19:39:34 »
Ja heel zonde vind ik persoonlijk, want mochten er na de ontknoping nog onbeantwoorde vragen zijn kan je die niet meer stellen op de mfd.

Klopt, vaak vragen we met zijn allen af hoe iemand iets weet of tot een bewering komt. Bijvoorbeeld Chris die zei dat Marlijn niet de mol is, juist door een filmpje na de ontknoping werd duidelijk dat Chris dat wist omdat Ajouad zijn test op Marlijn had ingevuld en afviel.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #1763 Gepost op: 14-11-2015, 22:29:07 »
We kunnen natuurlijk altijd nog de kandidaten dronken voeren naderhand, en zo aan antwoorden komen  ::wenkbrauw::
Tell me what your telescope says

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #1764 Gepost op: 14-11-2015, 23:15:11 »
hmmm.. vind het plotseling jammer dat ik geen kandidaat ben :D
er was eens......

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #1765 Gepost op: 14-11-2015, 23:44:23 »
hmmm.. vind het plotseling jammer dat ik geen kandidaat ben :D
::rofl:: ::rofl::

Nou, dan hebben ze aan mij een goeie. Net 2 wijntjes op en zo teut als wat  ::rofl::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #1766 Gepost op: 15-11-2015, 10:57:26 »
Ik kreeg het bekend maken van de kandidaten niet live mee via het forum. Dus na thuiskomst van werk meteen maar het topic volledig terug gaan lezen. En waar ik bij andere jaren een voor mij onbekende Nederlanders serie keek op een/twee die mij qua naam wel wat zeiden, dat is dit seizoen wel anders. Alleen Rop en Remy zeggen mij niets. De bekendmaking hebben ze leuk aangepakt, wie weet zit Toprak inderdaad volgend jaar er wel bij. In andere programma's heb ik haar al gezien als een spontane, fanatieke kandidate.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #1767 Gepost op: 15-11-2015, 12:51:15 »
Ik ben inderdaad benieuwd waar ze dat zegt...

Waarschijnlijk worden de Molfandag en de ontknoping inderdaad gecombineerd dit jaar. Bij panelgesprekken begin dit jaar bestond het idee al om overdag een (grotere) MFD te houden en 's avonds dan de live ontknoping in een studio. Vandaar waarschijnlijk ook de zaterdag als uitzenddag: op donderdag kan niemand.
Het gekke is de dames van de Avro, waarmee Elise, Compuart en ik hebben gesproken over de Molfandag, helemaal niets wisten van de enquete en panelgesprekken...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #1768 Gepost op: 15-11-2015, 13:19:35 »
De verhuizing naar zaterdag zal wel inderdaad met het oog op de gecombineerde live-ontknoping en MFD besloten zijn ja. Het biedt perspectief om Moltalk direct aansluitend uit te zenden, er kan langer nagepraat worden zonder dat je perse de dag erop vroeg uit de veren moet ivm werk. Zal wel wennen zijn want jarenlang was donderdag moldag, nu dus weer de zaterdag. Het is ooit op de vrijdagavond begonnen. Denk dat het weinig invloed zal hebben op de kijkcijfers, de kijkers die toch al kijken blijven kijken en de casual tv kijker pakt wellicht liever RTL4/SBS6 op zaterdagavond. Ieder zo zijn ding.

Ben echt benieuwd naar de opzet van de live-ontknoping en MFD dit jaar. Kijken wat ze bij AVRO gedaan hebben met de input van de panelgesprekken. :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #1769 Gepost op: 15-11-2015, 14:19:01 »
Nogmaals: de AVROTROS wist niets van de panelgesprekken, geen idee of ze daar dus wat mee kunnen doen. Ze hadden wel zelf goeie ideeën, dus het wordt vast een goeie dag.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #1770 Gepost op: 15-11-2015, 14:25:14 »
Nogmaals: de AVROTROS wist niets van de panelgesprekken, geen idee of ze daar dus wat mee kunnen doen. Ze hadden wel zelf goeie ideeën, dus het wordt vast een goeie dag.
Dat is in ieder geval mooi ::ok::
Ik heb geen idee of überhaupt het plan was bij de Avro om MFD en ontknoping te combineren. De panelgesprekken gingen in ieder geval over het ontknopingsevenement. Vanuit IDTV waren er toen gesprekken over een Molfandag-achtige dag, maar wie weet zijn die plannen later weer gewijzigd. Dan zou de Molfandag misschien alsnog een dag of een week later pas plaatsvinden. Ik weet niet of realitynet bijvoorbeeld al een datum weet of hoeveel ze er nog mee te maken heeft? Het zou een soort coproductie worden toch?
...óf niet!

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #1771 Gepost op: 15-11-2015, 15:14:38 »
Ik heb het gevoel dat we "hem" bij de volgende 4 gaan vinden: Rop, Klaas, Marjolein of Ellie

(ik vind dit leuk om uit te spreken om achteraf te kijken of dat gevoel enigszins klopte ::rofl:: )
« Laatst bewerkt op: 15-11-2015, 15:16:26 door hoelahoep »

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #1772 Gepost op: 15-11-2015, 15:43:26 »
Klaas gaat volgende week in zijn programma Klaas kan alles proberen een 'professionele leugenaar' te ontmaskeren. Zijn slachtoffer is hiervoor Marjolein Keuning; ik ben erg benieuwd hoe deze ontmoeting verloopt (dit moet zijn opgenomen na WIDM, dus wellicht dat we kunnen zien of ze elkaar goed hebben leren kennen of niet).

Offline Lo

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #1773 Gepost op: 15-11-2015, 16:50:40 »
Was Lo niet de extreme Toprak fan? ::hug::
Ja haha, goed onthouden ;)!

Maar ik had haar VORIG JAAR steeds gepusht... toen zat ik fout. Dit jaar zei ik dat ze NIET zou meedoen... narrow escape... maar dit keer wel gelijk ::trots:: ::trots:: ::trots::

Toprak woont volgens mij gewoon op de hoek van de Dam, dus was daarom opgetrommeld door Karin ::) ???

Wel de meest 'onbekende BN'ers' editie tot nu toe voor mij. Al die jaren kende ik er een stuk of 8 a 9. Ik ken er nu al 3 niet   ::schaam::
Same here. Dit jaar wel erg de B-status. Niet dat het erg veel uitmaakt want kan nog altijd even leuk worden. En voor mij persoonlijk SUPER dat het niet meer op donderdag (mijn clubavond) is ::jaja:: ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 15-11-2015, 17:30:57 door Lo »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #1774 Gepost op: 15-11-2015, 23:43:12 »
Klaas gaat volgende week in zijn programma Klaas kan alles proberen een 'professionele leugenaar' te ontmaskeren. Zijn slachtoffer is hiervoor Marjolein Keuning; ik ben erg benieuwd hoe deze ontmoeting verloopt (dit moet zijn opgenomen na WIDM, dus wellicht dat we kunnen zien of ze elkaar goed hebben leren kennen of niet).
Dat kan wel eens interessant zijn :D

En even wennen om de nieuwe namen in het twittervakje te zien :D

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: WIDM 2016
« Reactie #1775 Gepost op: 16-11-2015, 14:19:17 »
Voorstelfilmpjes net als in 2014! Allereerst: Airen en Klaas ::ok::

Edit: Airen lijkt me een hele leuke mol  ::)
« Laatst bewerkt op: 16-11-2015, 14:29:12 door JPMOL1999 »

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #1776 Gepost op: 16-11-2015, 14:24:51 »
Voorstelfilmpjes! Allereerst: Airen en Klaas ::ok::

Leuk!  ::ok::

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: WIDM 2016
« Reactie #1777 Gepost op: 16-11-2015, 14:30:47 »
Wanneer worden de topics van de kandidaten eigenlijk geopend?
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #1778 Gepost op: 16-11-2015, 14:43:36 »
Wanneer worden de topics van de kandidaten eigenlijk geopend?
Dat duurt nog wel even ;).
Eerst moet het nieuwe board nog gemaakt e.d. Achter de schermen wordt er al aangewerkt, maar ik verwacht dat het nog wel een paar weken zal duren.

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: WIDM 2016
« Reactie #1779 Gepost op: 16-11-2015, 15:01:48 »
Dat duurt nog wel even ;).
Eerst moet het nieuwe board nog gemaakt e.d. Achter de schermen wordt er al aangewerkt, maar ik verwacht dat het nog wel een paar weken zal duren.

Ah, geen probleem, was vooral nieuwsgierig  ;)
...if one only remembers to turn on the light.