Poll

Wat vind jij van de verhuizing van WIDM naar de zaterdagavond?

De zaterdagavond wordt mijn nieuwe WIDMavond!!
80 (51%)
De zaterdagavond is helemaal top!! Maar moltalk had wel op een andere avond gemogen.
9 (5.7%)
Doe mij maar donderdag = WIDMdag
66 (42%)
Ik houd niet van WIDM
2 (1.3%)

Totaal aantal stemmen: 157

Auteur Topic: WIDM 2016  (gelezen 796519 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #1920 Gepost op: 26-11-2015, 19:48:56 »
Er wordt op dit moment achter de schermen hard gewerkt aan een nieuw forum. Nog heel eventjes geduld. :D

Offline Kristel1976

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Oppermolloot
Re: WIDM 2016
« Reactie #1921 Gepost op: 26-11-2015, 19:55:01 »
Er wordt op dit moment achter de schermen hard gewerkt aan een nieuw forum. Nog heel eventjes geduld. :D

Top  ::joehoe::

Offline HenkJan78

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #1922 Gepost op: 27-11-2015, 00:40:24 »
Arjan Lubach haalt uit naar AvroTros:

http://goo.gl/AjZZ2C

/HJ

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #1923 Gepost op: 27-11-2015, 01:03:40 »
Wie zegt dat deze filmpjes van tevoren zijn opgenomen?

Kijk naar de kleding uit alle voorstel filmpjes en vergelijk met de kleding van de kandidatenfoto's + groepsfoto...

Die filmpjes gaan ze niet 8 maanden later nog maken. Wat het is niet alleen voorstellen, het is ook vertellen over hun tactiek. Dit wordt gewoon vantevoren opgenomen.

Heeft iemand al antwoord op mijn vraag wanneer de persdag is? of is dat niet bekend?

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #1924 Gepost op: 27-11-2015, 11:18:20 »
Ik heb net het voorstelfilmpje van Ellie en Taeke gezien. Ellie moet inderdaad heel wat losser worden, die woordvoerderstoon irriteert me in dit voorstelfilmpje mateloos. Gelukkig was ze bij de bekendmaking inderdaad al heel wat losser, dus hopelijk gaat ze ons nog verrassen. Taeke vind ik juist heel leuk overkomen in dit filmpje. Ik ken hem totaal niet, maar hij komt leuk en spontaan over (en hij lijkt plezier te hebben in het spel, ook een pluspunt!). Wel mis ik bij de tot nu toe voorgestelde kandidaten een topper die het seizoen gaat maken (denk aan een Tygo, Kees of Sofie); ze komen tot nu toe allemaal nogal mat over.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #1925 Gepost op: 27-11-2015, 11:55:50 »
Ik heb net het voorstelfilmpje van Ellie en Taeke gezien. Ellie moet inderdaad heel wat losser worden, die woordvoerderstoon irriteert me in dit voorstelfilmpje mateloos. Gelukkig was ze bij de bekendmaking inderdaad al heel wat losser, dus hopelijk gaat ze ons nog verrassen. Taeke vind ik juist heel leuk overkomen in dit filmpje. Ik ken hem totaal niet, maar hij komt leuk en spontaan over (en hij lijkt plezier te hebben in het spel, ook een pluspunt!). Wel mis ik bij de tot nu toe voorgestelde kandidaten een topper die het seizoen gaat maken (denk aan een Tygo, Kees of Sofie); ze komen tot nu toe allemaal nogal mat over.

100% mee eens. Ze zijn echt allemaal best droog en saai aan het vertellen. Er lijkt nog geen echte gangmaker te zijn. Nu schakelde ik het gisteren ook al aan evt. zenuwen aangezien deze biechts op dag 1 of op de dag van aankomst gemaakt zijn.

Ik denk dat ze de 2 bekendste (bij de jongeren iig) als laatste laten zien, omdat ik denk dat hun wel de smaakmakers zijn. Marjolein en haar mysterieuze blikken en grappige anekdotes en Tim met zijn droge hoofd, sarcastische opmerking/humor en fanatisme.

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #1926 Gepost op: 27-11-2015, 12:03:41 »
Ik vind Taeke best vrolijk over komen eigenlijk. Ik denk dat hij oprecht een super fanatieke kandidaat gaat zijn en daarom zie ik nog niet echt een mol in hem. Elli daar in tegen komt nu al heel zakelijk over wat haar voor mij wel verdacht maakt. Ze kan in een paar zinnen echt alles to the point uitleggen een echte politievrouw. Wat dat betreft wel wat stereotype dat vrouwen de weg niet kunnen vinden dus zij ook niet :P Alleen denk ik niet dat ze de mol is omdat ze me qua karakter nogal aan Margriet doet denken en ik denk niet dat ze twee de zelfde soort mollen nemen achter elkaar. Maar ik kan het natuurlijk mis hebben maar dat zie ik in afl 1 dan ;D Maar ik neem haar niet als schot voor de boeg mol denk ik.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #1927 Gepost op: 27-11-2015, 14:09:27 »
Ik denk dat Ellie nog wel eens een stille fanaticus kan worden. Gewoon streken uithalen, zonder daar een heel toneelstukje omheen te voeren. Gewoon net doen of je iets niet begrepen hebt, iedereen vindt het raar maar dat kan haar niets schelen.
Ik zou het vernieuwend als Taeke ook binnen de groep rotzooi gaat trappen. En dan tóch te mol blijkt. Het is nog een beetje vaag hoe ik het voor me zie, maar juist omdat hij een klier is, verdenken mensen hem niet. Buiten het spel loopt hij geintjes uit te halen, maar tijdens de opdrachten ineens veel subtieler mollen. Het 'zo is hij gewoon', waardoor hij in een opdracht ook nog wel eens wat kan flikken. Maar dat is wensdenken.
...óf niet!

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: WIDM 2016
« Reactie #1928 Gepost op: 27-11-2015, 14:18:39 »
Taeke lijkt me echt een fantastische Mol, en anders sowieso een toffe kandidaat :)

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #1929 Gepost op: 28-11-2015, 11:39:39 »


Mijn eerste reactie bij Taeke Taekema was: hé, heeft Carlo Boszhard een nieuw typetje?  ;D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM 2016
« Reactie #1930 Gepost op: 28-11-2015, 13:11:11 »
Mijn eerste reactie bij Taeke Taekema was: hé, heeft Carlo Boszhard een nieuw typetje?  ;D

Haha! Dan moet je deze foto eens zien van Taeke "op de foto met Art" (van zijn Instagram geplukt):


Offline Lo

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #1931 Gepost op: 28-11-2015, 13:18:01 »
@Moderators; kunnen er al nieuwe topics over WIDM 2016 gemaakt worden?
Zo is er wat te doen over Moltalk etc... ;)
En doen jullie dit jaar ook mee met de Molbeurs ??? ::) :P
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: WIDM 2016
« Reactie #1932 Gepost op: 28-11-2015, 18:59:36 »
snap ik niet :P
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #1933 Gepost op: 30-11-2015, 12:38:45 »
Sinds Davey snap je het niet meer ::) ;D
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline xbianca

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • <3
Re: WIDM 2016
« Reactie #1934 Gepost op: 30-11-2015, 14:56:47 »
Marjolein Keuning & Tim Hofman stellen zich voor

https://youtu.be/wqhc0hgASc8



Het schot-voor-de-boeg'en is begonnen...
« Laatst bewerkt op: 30-11-2015, 14:58:21 door xbianca »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #1935 Gepost op: 30-11-2015, 15:03:17 »
Tim lijkt me een leuke kandidaat. Over zijn tactiek als kandidaat heeft hij goed nagedacht, bij zijn tactiek als Mol moet hij nog even nadenken wat hij zou doen. ::vergroot::
Marjolein ken ik niet, maar ze is wel érg enthousiast. "Ik zou me kunnen verliezen omdat ik het zó ontzettend leuk vind al die gave dingen te doen" klinkt als een indekking bij voorbaat. Ze is ook heel vrolijk als ze uitlegt dat ze ontzettend haar best gaat doen als kandidaat. Is dat oprecht of gespeeld?  ???
...óf niet!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #1936 Gepost op: 30-11-2015, 16:13:54 »
Alles aan Marjolein SCHREEUWT "Ik ben de Mol'
Ik probeer me altijd te verplaatsen in de makers, wie ze kiezen als Mol. Daarbij neem ik mee:

-Algemene Bekendheid (een HEEL onbekend iemand maken ze denk ik toch minder snel mol, omdat ze met een HEEL bekend iemand zeker zijn dat er een prominent iemand inblijft voor kijkcijfers. Susan, Margriet, Kees, waren eigenlijk allemaal wel een van de bekendere types uit die hele groep.En met algemene bekendheid bedoel ik dus bekend bij het grote publiek (dus zowel kinderen, volwassenen. Die volgorde van kandidaten voorstellen zegt ook iets. De 2 'bekendste' bij vooral de jeugd zijn natuurlijk Marjolein (door GTST, Boulevard) en Tim (BNN) Als je naar de fb pagina gaat zie je ook dat hun filmpje al 350 likes heeft in 1 uur. Bij het voorstelfilmpje van Taeke en Ellie, + Rop en Cecile stonden ze na 3/4 uur nog op -100 likes. Omdat veel mensen toch even 2 x moeten kijken, 'hey waar ken ik hun ook alweer van. Iemand als Taeke kén je misschien wel, van hockey natuurlijk, maar is al jaren niet meer prominent op tv of te zien in sportstadiums. Logisch dat mensen dan even moeten denken, wie is dat ook alweer. 
- Leeftijd. Oudere mollen zijn denk ik iets relaxter over het algemeen. Maar de geschiedenis verteld ons dat dat niets zegt.
- Intuitie. Iemand als Marjolein is gewoon iemand die echt zou genieten van een rol als Mol. Ze houdt ervan om in de schijnwerpers te staan. Dat zie je aan haar hele fysiek. Hoe enthiousiast ze ook verteld in het voorstelfilmpje dat ze een kandidaat is. Dat is zó gespeeld. Het is iemand die kan spelen, ervaring heeft, en op spannende momenten rustig en gefocust kan blijven denk ik.
Daarbij streep ik een Remy af (te onbekend bij grote publiek) en Airen. (te jong, te onzeker, te zenuwachtig)
Hoog in mijn schot voor de boeg peiling staan alsnog: Marjolein, Rop & Cecile. met Klaas als verassende outsider.

Tim komt mij over als een slimme kandidaat, iemand die sowieso de humor in de groep gaat bewaren door zijn droge en sarcastische humor. Iemand die under de radar ver kan komen.

Aangezien iedereen de vraag negeert stel ik hem nog 1 keer. IEMAND enig idee wanneer de persdag is?????????  :-X
« Laatst bewerkt op: 30-11-2015, 16:18:20 door Rämon »

Offline Nexum

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #1937 Gepost op: 30-11-2015, 16:17:29 »
Ondanks dat Marjolein door best wel veel mensen wordt verdacht, vind ik haar in het introductiefilmpje echt heel onmols overkomen.

Offline xbianca

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • <3
Re: WIDM 2016
« Reactie #1938 Gepost op: 30-11-2015, 16:20:24 »
Ik zie Marjolein eigenlijk ook wel de Art Rooijakkers of Rik van de Westelaken van dit seizoen zijn. Al die dingen die je opnoemt, de makers willen denk ik dat het ons opvalt.
Ik ben het wel volledig met je eens, alles aan haar schreeuwt het inderdaad, dat wel.

Geen idee over de persdag.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #1939 Gepost op: 30-11-2015, 16:20:53 »
Ondanks dat Marjolein door best wel veel mensen wordt verdacht, vind ik haar in het introductiefilmpje echt heel onmols overkomen.

Ik denk dat ze als Mol te snel verdacht zou zijn door iedereen. Maar ik denk eigenlijk dat ze t gewoon is, omdat het ook nog steeds in mijn hoofd zit dat ze alleen mee zou doen als ze zeker zou weten dat het iets betaalds zou zijn. Ze is er 3 weken voor uit GTST gegaan. Ik geloof oprecht dat ze het een leuk spel vindt maar 3 weken geen salaris is wat anders dan sommige mensen die het misschien in hun vakantie hebben gepland. 3 weken geen GTST is 3 weken geen salaris. Nu zal ze prima verdienen en het zich best kunnen permiteren maar alsnog. Ik denk dat ze een mol is waarvan iedereen denkt, nee maar bij haar ligt het er zo dik bovenop, dat kán niet. En dan is ze het toch wel.. ::tandpastasmiley::

En als jullie goed opletten zie je dat Marjolein heel vaak wegkijkt als ze verteld over zowel haar tactiek als kandidaat en als Mol. Wegkijken betekent altijd dat mensen aan het liegen zijn, of nerveus zijn en dingen achter houden.
« Laatst bewerkt op: 30-11-2015, 16:30:06 door Rämon »