Poll

Wat vind jij van de verhuizing van WIDM naar de zaterdagavond?

De zaterdagavond wordt mijn nieuwe WIDMavond!!
80 (51%)
De zaterdagavond is helemaal top!! Maar moltalk had wel op een andere avond gemogen.
9 (5.7%)
Doe mij maar donderdag = WIDMdag
66 (42%)
Ik houd niet van WIDM
2 (1.3%)

Totaal aantal stemmen: 157

Auteur Topic: WIDM 2016  (gelezen 796157 keer)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #2060 Gepost op: 16-12-2015, 12:43:22 »
Vast veel beter dan Patrick, met zijn Martine, Marlijn en Margriet die hij niet uit elkaar kon houden haha.

Maarre... wie denk JIJ nou eigenlijk dat de mol is ???

Ik ben nog steeds zoekende wie mijn mol is, al ben ik er al wel van overtuigd dat het een man moet zijn. Beetje onderbuik gevoel ofzo.

Ga van het weekend eens alles nog eens bekijken en dan hoop ik hem aan te kunnen wijzen : D

Offline Nexum

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #2061 Gepost op: 16-12-2015, 15:20:05 »
Het HOEFT in principe geen man te zijn, kijk maar naar dit:

Elise
Yvon
Milouska
Inge

er is 4 x achter elkaar een vrouw de Mol geweest, dus dat zouden ze dit jaar weer kunnen doen.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2016
« Reactie #2062 Gepost op: 17-12-2015, 01:25:26 »
Oh het is voor mij niet dat er nu een aantal vrouwen de mol waren dat het nu een man moet zijn. Iets zegt me dat het dit jaar wel zo is.

Alleen waar ik nog zit te twijfelen is door de opmerking dat dit de beat voorbereide mol is en heb het idee dat mannen minder goed voorbereid zijn dan vrouwen  ::rofl::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #2063 Gepost op: 17-12-2015, 11:33:31 »
Op de vraag: Hoe vind je de  manier waarop de kandidaten bekend zijn gemaakt? is volop gereageerd.. 79,4% is dik tevreden en vindt het origineel en echt bij WIDM passen.
Hieronder de uitslag van deze poll.

Hoe vind je de manier waarop de kandidaten bekend zijn gemaakt?
origineel - past echt bij WIDM    - 81 (79.4%)
saai - dat hadden ze beter anders kunnen doen    - 9 (8.8%)
twijfel - ik weet niet, ik heb het gemist    - 12 (11.8%)
   
Totaal aantal stemmen: 102


De nieuwe vraag gaat over de uitzendavond.... Hoe denken we over de zaterdagavond?
« Laatst bewerkt op: 17-12-2015, 13:55:36 door Stormpie »
er was eens......

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #2064 Gepost op: 17-12-2015, 12:12:01 »
... 81% is dik tevreden en ...
origineel - past echt bij WIDM    - 81 (79.4%)
...

Ff muggenziften hoor...  >:D

81 stemmen ≠ 81 % vd stemmen

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #2065 Gepost op: 17-12-2015, 13:55:11 »
oeps :D ik heb het even aangepast  ::ok::
er was eens......

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #2066 Gepost op: 17-12-2015, 14:01:45 »
Ik houd niet van WIDM.
...óf niet!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #2067 Gepost op: 17-12-2015, 14:18:16 »
Ik houd niet van WIDM.

hahaha.. ik wist dat er iig wel één iemand zou zijn die dat zou kiezen >:D

of ik het geloof is een ander verhaal ;D
er was eens......

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2016
« Reactie #2068 Gepost op: 17-12-2015, 17:54:37 »
Ik houd niet van WIDM.
Heel geloofwaardig, Pac. Jij gaat speciaal naar DE WIDM-fansite van Nederland, spot ongeveer alle deelnemers van het spel vooraf, zelfs die van over twee seizoenen, zit bij de WIDM-ontknoping binnen op de tribune, en dan komt dat er zo droog uit: ''ik houd niet van WIDM''


Ik nomineer dit als de WIDM-quote van het jaar!



 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Nexum

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #2069 Gepost op: 17-12-2015, 18:32:58 »
Mijn top 5 verdachten: Remy, Rop, Marjolein, Ellie en Cécile
Twijfelachtig: Tim
Te fanatiek in mijn ogen (kan ook JUIST een eigenschap zijn voor een Mol): Airen, Klaas en Annemieke
Is ZEKER NIET de Mol: Taeke

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #2070 Gepost op: 17-12-2015, 19:42:54 »
Wat maakt je zo stellig over Taeke?

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM 2016
« Reactie #2071 Gepost op: 18-12-2015, 00:55:33 »
Ik zit in een bar en precies het
tafeltje naast me nuttigt Remy een gin tonic. Zal ik hem eentje aanbieden en zorgen dat ie dronken wordt en dan lekker dronken voeren?

Dan weten we misschien vanavond al wat  ::rofl::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #2072 Gepost op: 18-12-2015, 03:36:36 »
Doen!!!!!!!

Offline Nexum

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #2073 Gepost op: 18-12-2015, 08:14:14 »
Wat maakt je zo stellig over Taeke?

Kan natuurlijk ook helemaal fout zijn, maar ik vind Taeke echt zwaar onmols overkomen. Iets aan hem vind ik veel te fanatiek en hij lijkt me eerder een kandidaat die heel veel geld in de pot wil dan iemand die de boel gaat lopen saboteren.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: WIDM 2016
« Reactie #2074 Gepost op: 18-12-2015, 12:06:44 »
Ik vind hem juist een deugniet... lijkt me niet te vertrouwen. Aan de andere kant wordt eigenlijk helemaal nooit de alpha-man uitgekozen als mol.

De zaterdagavond vind ik zeker top ::bravo::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #2075 Gepost op: 18-12-2015, 13:20:09 »
De Special is een soort van verplaatst: Op woensdag 30 december om 20:30 uur op NPO 3 wordt 'Niets is wat het lijkt: Wie is de Mol? special' uitgezonden.

Vanaf zaterdag 2 januari kan de jacht op de Mol beginnen! Maar hoe bereiden de kandidaten van Wie is de Mol? zich voor op dit avontuur en maakt de Mol ook wel eens een fout? Oud-kandidaten vertellen openhartig over hun tactieken, fouten, mazzeltjes en perfect uitgedachte molacties. Kandidaten van de afgelopen vijftien seizoenen komen aan het woord en we maken alvast kennis met de kandidaten van Wie is de Mol? seizoen 16.

Op vrijdag 1 januari 2016 om 19:30 uur op NPO 3 wordt een ingekorte versie van de special uitgezonden.

Kan natuurlijk ook helemaal fout zijn, maar ik vind Taeke echt zwaar onmols overkomen. Iets aan hem vind ik veel te fanatiek en hij lijkt me eerder een kandidaat die heel veel geld in de pot wil dan iemand die de boel gaat lopen saboteren.
Grappig dat ik precies de omgekeerde conclusie trek. Ik zie in Remy juist de onmolse enthousiasteling en in Taeke een fanaticus die dat best wel een zou kunnen combineren met het molschap.... Hij zei dat hij van geintjes uithalen houdt, en dat geloof ik ook wel ;D
...óf niet!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #2076 Gepost op: 18-12-2015, 14:03:25 »
Kan natuurlijk ook helemaal fout zijn, maar ik vind Taeke echt zwaar onmols overkomen. Iets aan hem vind ik veel te fanatiek.

Grappig, juist om wat je noemt zie ik in Taeke grote molpotentie. Al was het alleen maar omdat Dennis ons nog vers in het geheugen staat. Zo'n gast die altijd gezellig meelacht en af en toe een geintje uithaalt, en die ondertussen ontzettend loopt te klieren.
Ik geloof niet in hem als mol, maar sluit hem ook zeker niet uit.

Ik zie in Remy juist de onmolse enthousiasteling en in Taeke een fanaticus die dat best wel een zou kunnen combineren met het molschap....

De reden dat ik in Remy in eerste instantie grote molpotentie zag was omdat hij redelijk onbekend is. Hij kan makkelijk veinzen dat hij een onhandig karakter heeft, wat voor een Ellie bijvoorbeeld al veel moeilijker geloofwaardig te maken is. Maar dit is ook de reden dat ik toch weer twijfel. De stap van nooit op tv/radio naar ineens de verantwoordelijkheid van een succesvol programma, in de vorm van mol, op je nemen, is misschien te groot.

Edit: Nu ik er zo over nadenk, Margriet heeft natuurlijk hetzelfde gedaan. Maar Margriet heeft een erg uitgesproken sterke persoonlijkheid, waardoor zij die verantwoordelijkheid kon dragen. Bij Remy zie ik dat niet.
En toen ging ik eens kijken naar de persoonlijkheden van alle mollen. Het is natuurlijk deels speculatief en naar eigen inzicht maar het leek mij toch de moeite waard. Ik begon bij de BN'ers. Ook heb ik erbij gezet of de mol in het echt ook een tv/radio-baan had.


Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Deze informatie op de kandidaten van dit seizoen betrokken geeft molpotentie aan: Tim, Marjolein, Rop en Ellie.
Airen en Klaas hebben ook een tv-baan, maar die kwalificeer ik als minder sterke persoonlijkheid.

Neem het aub niet te serieus, er zit natuurlijk een deel speculatie bij.




« Laatst bewerkt op: 18-12-2015, 17:36:32 door Mollenmania »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #2077 Gepost op: 18-12-2015, 17:07:13 »
Wat noem je precies een 'sterke persoonlijkheid' in deze betekenis? Iemand die zijn mannetje staat?

In theorie staan alle kandidaten natuurlijk  wel eens in de spotlight, ze zijn immers bekend. Remy is naar ik begrepen heb een gevierd artiest die dus ook wel met de druk van optreden om kan gaan. Ik vind hem ook niet heel 'onwennig' biechten of zoiets. En in principe is meedoen aan WIDM natuurlijk voor alle kandidaten een nieuwe ervaring, dus daar zie ik dus niet een probleem in. (maar misschien de makers weer wel, je weet het nooit)
...óf niet!

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: WIDM 2016
« Reactie #2078 Gepost op: 18-12-2015, 17:12:04 »
En het kan ook nog omgekeerd. Carolina staat heel veel in de spotlights, maar om nu te zeggen dat zij een sterke persoonlijkheid heeft... (niet onaardig bedoeld hoor!)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2016
« Reactie #2079 Gepost op: 18-12-2015, 17:34:50 »
Wat noem je precies een 'sterke persoonlijkheid' in deze betekenis? Iemand die zijn mannetje staat?

Ja zoiets bedoel ik daar mee. Ik wist niet zo goed hoe ik het anders moest omschrijven. Iemand die duidelijk aanwezig is en authentiek is.

Citaat
In theorie staan alle kandidaten natuurlijk  wel eens in de spotlight, ze zijn immers bekend. Remy is naar ik begrepen heb een gevierd artiest die dus ook wel met de druk van optreden om kan gaan. Ik vind hem ook niet heel 'onwennig' biechten of zoiets. En in principe is meedoen aan WIDM natuurlijk voor alle kandidaten een nieuwe ervaring, dus daar zie ik dus niet een probleem in. (maar misschien de makers weer wel, je weet het nooit)

Nee ik denk ook dat het geen probleem moet hoeven zijn. Kijk naar Margriet, die is nooit op tv. Het is uit het verleden echter wel gebleken dat de mol vaak uit de tv-wereld komt. Elke BN'er heeft natuurlijk wel in de spotlights gestaan/ staat dat nog steeds maar hier bedoel ik daar uitsluitend tv mee.

En het kan ook nog omgekeerd. Carolina staat heel veel in de spotlights, maar om nu te zeggen dat zij een sterke persoonlijkheid heeft... (niet onaardig bedoeld hoor!)

Nee precies, daarom heb ik "Op tv komen" en "sterke persoonlijkheid" van elkaar gescheiden. En dat spotlights zal ik ff veranderen, zorgt nu al voor verwarring merk ik :P