Auteur Topic: MolTalk  (gelezen 162645 keer)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: MolTalk
« Reactie #40 Gepost op: 2-01-2016, 22:17:45 »
Hopelijk draaien ze volgende week de rollen wel om zodat Rik aan het bord staat en Viv aan tafel.

Vind Viv het leuker doen aan tafel dan nu aan het bord

Eens.  ::ok::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #41 Gepost op: 2-01-2016, 22:25:42 »
Vivienne en Rik zijn lekker aan het sturen!  8) Of te wel die mensen zijn niet de Mol (lees: Marjolein, Ellie).

Dit irriteerde me ook inderdaad, wel heel veel Marjolein en Ellie. Dan gaan bij mij al alarmbellen rinkelen (dat die het dus niet zijn) haha. En dat terwijl ik ze wel hoog op mijn lijstje heb staan. Verwarrend dus

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: MolTalk
« Reactie #42 Gepost op: 2-01-2016, 22:36:10 »
Dit irriteerde me ook inderdaad, wel heel veel Marjolein en Ellie. Dan gaan bij mij al alarmbellen rinkelen (dat die het dus niet zijn) haha. En dat terwijl ik ze wel hoog op mijn lijstje heb staan. Verwarrend dus
Niets is wat het lijkt... :D
Molloot sinds seizoen 4

Offline Jcw

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #43 Gepost op: 2-01-2016, 22:38:30 »
Kunnen we iets met de 3 ex mollen die niet door de mol gebeld zijn?
Zou bv Marjolein juist wel met Suzan gebeld hebben, Tim met Dennis etc??

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: MolTalk
« Reactie #44 Gepost op: 2-01-2016, 22:39:26 »
Ik ben erg benieuwd naar de reacties op (en kijkcijfers van) Moltalk op NPO1.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: MolTalk
« Reactie #45 Gepost op: 2-01-2016, 22:40:48 »
Moltalk 2015 terugkijken en kijken hoe veel Margriet wordt genoemd. Margriet werd best wel verdacht bij Moltalk vorig jaar volgens mij.


Verder vond ik Moltalk best wel kort, of ligt dat aan mij? Vond de setting vorig jaar met vier mensen tegenover elkaar leuker. Komt misschien ook omdat ik normaal niet rechtstreeks kijk, maar een keer later, online. Denk dat ik daar weer naar terugga. Denk dat ik het dan leuker vind.

Ik hoop wel dat we een keer gasten gaan zien die nog nooit bij Moltalk zijn geweest.
Bijvoorbeeld: Sanne, Pepijn, Maarten, Joep, Tania, Tygo, Yvon. En nog veel meer mensen uit de seizoenen 2005..2009.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Online Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #46 Gepost op: 2-01-2016, 22:43:47 »
Volgende week is WIDM korter, dus Moltalk ook langer denk ik. :)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: MolTalk
« Reactie #47 Gepost op: 2-01-2016, 22:44:03 »
Komt misschien ook omdat ik normaal niet rechtstreeks kijk, maar een keer later, online. Denk dat ik daar weer naar terugga. Denk dat ik het dan leuker vind.

Dat ga ik ook doen denk ik. Direct na de uitzendingen alweer fragmenten herhalen, is wat mij betreft een beetje saai. MolTalk moet het juist van de extra beelden hebben.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: MolTalk
« Reactie #48 Gepost op: 2-01-2016, 22:44:14 »
Moltalk 2015 terugkijken en kijken hoe veel Margriet wordt genoemd. Margriet werd best wel verdacht bij Moltalk vorig jaar volgens mij.


Verder vond ik Moltalk best wel kort, of ligt dat aan mij? Vond de setting vorig jaar met vier mensen tegenover elkaar leuker. Komt misschien ook omdat ik normaal niet rechtstreeks kijk, maar een keer later, online. Denk dat ik daar weer naar terugga. Denk dat ik het dan leuker vind.

Ik hoop wel dat we een keer gasten gaan zien die nog nooit bij Moltalk zijn geweest.
Bijvoorbeeld: Sanne, Pepijn, Maarten, Joep, Tania, Tygo, Yvon. En nog veel meer mensen uit de seizoenen 2005..2009.

Van mij mag je daar 1999...2009 van maken  ;) Verder is dit de eerste keer dat ik MolTalk zie, ik vond het wel leuk zo. Geen idee hoe het eerst was.
Molloot sinds seizoen 4

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #49 Gepost op: 2-01-2016, 22:45:34 »
ik vond het ook vrij kort.. maar misschien is dat verbeelding.. Het leek iig kort. En ik miste de bijdrage van Joeri.. dat was toch echt iets extra's
er was eens......

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: MolTalk
« Reactie #50 Gepost op: 2-01-2016, 22:46:34 »
Is Moltalk trouwens onafhankelijk van WIDM? In de zin van, zijn er mensen bij Moltalk die weten wie de mol is? Bijvoorbeeld, de mensen die de tweets selecteren? Weet iemand dit?
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: MolTalk
« Reactie #51 Gepost op: 2-01-2016, 22:47:17 »
Het was inderdaad wel heel kort. Toch zonde, dan had ik het misschien liever langer op internet gezien...

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #52 Gepost op: 2-01-2016, 22:47:49 »
ik vond het ook vrij kort.. maar misschien is dat verbeelding.. Het leek iig kort. En ik miste de bijdrage van Joeri.. dat was toch echt iets extra's

Sowieso duurde de uitzending volgens het uitzendschema maar 30 minuten waarvan een groot aantal (5 tot 7 minuten) voorbehouden waren voor reclame. Het is dus korter dan wat we gewend zijn van voorgaande jaren.

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #53 Gepost op: 2-01-2016, 22:49:05 »
Ik vond het wel apart dat aan het begin van de aflevering aan de mol telefoonnummers van oud-mollen werd gegeven, en dat daarna de 3 oud-mollen in MolTalk zitten....
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Online Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #54 Gepost op: 2-01-2016, 22:49:38 »
Zoals ik al zei, ik denk dat het volgende week 10 minuten langer duurt.  ;)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: MolTalk
« Reactie #55 Gepost op: 2-01-2016, 22:50:41 »
Volgende week is WIDM korter, dus Moltalk ook langer denk ik. :)
Nu was Moltalk 20 minuten (21.32 tot 21.52), volgende week is dat 35 minuten (21.25 tot 22.00)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline ilseed

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #56 Gepost op: 2-01-2016, 23:54:18 »
Ik vond het een leuke eerste moltalk met de oud-mollen. En genoeg theorieën om over na te denken. Patrick vond ik erg leuk maar Rik is een leuke vervanger!
“Happiness can be found even in the darkest of times, when one only remembers to turn on the light.”

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #57 Gepost op: 2-01-2016, 23:55:10 »
Ik vond het leuk! Leuk hoe ze het over de jaren heen hebben kunnen uitbouwen.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #58 Gepost op: 3-01-2016, 00:03:48 »
Het voelde zo kort. Even snel het verdenkingenschema invullen en dat was dat. En dat je nu nog alleen tickets kunt winnen, maar niet mag kopen vind ik wel jammer. Voor de rest doen Viv&Rik het prima, Rik natuurlijk in zijn rol als presentator/host en Viv als HermanViv-de-schermmanvrouwe is een prima verdeling qua taken. Vond het wel storend dat beide de groene topito bleven aanduiden met mojito  :-X ::rofl:: En zelfs Susan en andere gasten bleven erop doorgaan. Tot Viv zich als eerste herstelde en Susan en anderen snel volgden. Viv heeft notabene lopen onderhandelen met topito's in Noord-Ierland en Suus was zo op dreef in de tuk-tuk's om een complete topo te krijgen waarbij Sofie nergens te vinden was  ;D

Enfin: graag weer 50-60 minuten (voor mij part 30min doorgaan achter de schermen online na de 30min primetime tv) en graag weer de optie tot het kopen van een ticket. Zoiets kunnen bijwonen enkel door het winnen van tickets verkleint de kansen nog meer. Vorig jaar was het al schier onmogelijk want snel uitverkocht. Maar toen had je nog een kans zodra iemand niet kon.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #59 Gepost op: 3-01-2016, 00:11:30 »
Ik vond het ook erg kort, maar merkte bij mij in de huiskamer dat niet-molloten er wel klaar mee waren na die 20 minuten. Ik vond Rik en Vivienne het leuk doen, al had ik liever Viv aan tafel dan Rik. Zij deed het net wat spontaner. Ik geloof er trouwens niet zoveel van dat de Susan, Dennis en Margriet geen kennis hebben over de mol. Er werd net wat teveel nadruk gelegd op Klaas en Marjolein om toeval te zijn.