Auteur Topic: MolTalk  (gelezen 162601 keer)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: MolTalk
« Reactie #60 Gepost op: 3-01-2016, 00:13:28 »
Ik geloof er trouwens niet zoveel van dat de Susan, Dennis en Margriet geen kennis hebben over de mol. Er werd net wat teveel nadruk gelegd op Klaas en Marjolein om toeval te zijn.

Precies ja, dat had ik ook. Ik vond de woordkeuze van de drie mollen ook wel wat voorzichtig soms. Plus ik denk dat als er één Mol is die de nieuwe Mol "inwijdt" in het molschap, toch wel de meest recente Mol is. Aangezien het spel achter je rug verandert, lijkt me dat toch de meest betrouwbare bron voor hoe het spel op dit moment werkt.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: MolTalk
« Reactie #61 Gepost op: 3-01-2016, 00:20:40 »
Hier praat een molloot, dat geef ik alvast rond uit toe haha, maar als er 2 opties zijn

-60 minuten een livestream kijken, met 4 gasten, onderlinge interactie, anekdotes uit seizoenen van kandidaten die te gast zijn die we nog nooit hebben gehoord en veel theorien

of

20 minuten live primetime op tv met wat theorietjes, welgeteld 7/8 tweets en 3 gasten (die HEEL leuk zijn, maar al elk jaar te gast (op margriet na, omdat ze pas 1 jaar bij de mollen hoort)

dan ga ik 500% voor optie 1. en 0% procent voor optie 2.

Daaraan toegevoegd. ik ben blij dat er mensen zijn die moeite doen om dit programma te maken en dit is allesbehalve bedoeld als sneer naar het huidige Moltalk maar persoonlijk vond ik vorig jaar de beste opzet. 4 gasten, lange uitzendingen, veel interactie onderling.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #62 Gepost op: 3-01-2016, 00:58:20 »
Hier praat een molloot, dat geef ik alvast rond uit toe haha, maar als er 2 opties zijn

-60 minuten een livestream kijken, met 4 gasten, onderlinge interactie, anekdotes uit seizoenen van kandidaten die te gast zijn die we nog nooit hebben gehoord en veel theorien

of

20 minuten live primetime op tv met wat theorietjes, welgeteld 7/8 tweets en 3 gasten (die HEEL leuk zijn, maar al elk jaar te gast (op margriet na, omdat ze pas 1 jaar bij de mollen hoort)

dan ga ik 500% voor optie 1. en 0% procent voor optie 2.

Daaraan toegevoegd. ik ben blij dat er mensen zijn die moeite doen om dit programma te maken en dit is allesbehalve bedoeld als sneer naar het huidige Moltalk maar persoonlijk vond ik vorig jaar de beste opzet. 4 gasten, lange uitzendingen, veel interactie onderling.

Ja mee eens.

Moltalk voelt niet meer zoals moltalk met Arjen. Dat was ook te choatisch, maar eigenlijk vond ik het vorig jaar perfect: lekker lang, veel interactie, en 2 spontane presentatoren.

Moltalk is imo een programma wat spontaan moet gaan, een soort groepsgesprek met de gasten aan tafel en af en toe wat tweets en opmerkingen uit het publiek erdoorheen, en niet een soort 'talkshow' zoals Rik het nu presenteert. Te strak, te georganiseerd. Vivienne viel wat mij betreft ook helemaal naar de achtergrond, waar ze vorig jaar nog straalde van enthousiasme en spontaniteit, die altijd de goede dingen wist te vragen/ zeggen en er echt een gesprek van maakte. Ik ben zeer teleurgesteld.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: MolTalk
« Reactie #63 Gepost op: 3-01-2016, 01:00:40 »
@mollenmania

Helemaal mee eens met wat je zegt. Vivienne zou aan tafel moeten zitten. Rik de tweets behandelen maar zonder Rik af te kraken, zou met deze opzet (3 kandidaten en toch amper tweets) Viv het prima alleen kunnen zelfs.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #64 Gepost op: 3-01-2016, 08:07:57 »
Ik vond Rik een beetje te stil voor de gasten, Vivienne daarintegen is echt heel erg leuk! Verder vind ik de lengte (die volgende week wat langer blijkt te zijn) prima. Vorig jaar was het 3 kwartier tot een uur en dan wordt het te langdradig, maar dat is mijn mening.

Dat er alleen kaarten te winnen zijn, vind ik erg jammer.. Zo is de kans om aanwezig te zijn nog kleiner en eerlijk gezegd zal het me niet verbazen als de AVROTROS leden wat voorrang krijgen.

Verder vind ik het logo echt spuuglelijk, maar goed  ;D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #65 Gepost op: 3-01-2016, 09:18:05 »
Ik vond het een beetje een slappe aflevering. Net als wat Jolmolletje zegt vonden de niet-molloten het bij mij ook saai. Jammer dat het zo kort was, ik miste de interactie met het publiek en wat er besproken werd door de oud mollen vond ik ook wat matig.
Jammer dat Vivienne de Tweets moest behandelen, maar dat had ik al verwacht nu Rik er ook bij was...

1,1 miljoen kijkers vind ik behoolijk veel voor Moltalk, ben bang dat er nog gaan afhaken.

En nog een correctie voor Joost2 het seizoen met Dennis Weening was met de topito's toen heeft Patrick Martens de vrijstelling bij elkaar verzameld ;) Maar ik moet je gelijk geven dat ik me ook irriteerde aan de mojito... :-X

Edit: Correctie ingetrokken. Klopt dat ze in dat seizoen ook met topitos onderhandelde ::regenboog::
« Laatst bewerkt op: 3-01-2016, 09:21:22 door Koemba »

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #66 Gepost op: 3-01-2016, 09:56:46 »
Ik sluit me helemaal bij jullie aan want deze setting was te krampachtig.

Nu waren er ook wel weinig dingen te laten zien omdat ze technische problemen hadden, de app er uit lag enz. maar het idee van Viv achter dat bord en Rik aan tafel vond ik toch net dat stukje extra missen in vrolijkheid.

Viv aan tafel met haar vrolijkheid en enthousiasme maakt het 10 keer leuker en beter.
Dus hoop echt dat ze ook de rollen omdraaien en dat ze Viv haar ding laten doen.

Offline Juulx1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #67 Gepost op: 3-01-2016, 10:21:20 »
Ik vond het erg leuk, voor mij precies lang genoeg, merk ik. De Moltalk online keek ik zelden en dan ook nog nooit helemaal, omdat ik het te langdradig vond. Ik hoop dat Rik nog wat losser gaat worden, maar het was ook de eerste keer in de nieuwe setting, dus ik geef het zeker nog een kans. Hopelijk dat er ook wat bij gebracht kan worden met de app, zodat er niet alleen gesprekjes en tweets worden uitgezonden.

Maar guys, echt, een programma over het nabespreken van het programma dat net is uitgezonden én het is geen voetbal! Ik vind 't een hele prestatie van Wie Is De Mol en de Molloten.  ::ok::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #68 Gepost op: 3-01-2016, 10:24:17 »
En nog een correctie voor Joost2 het seizoen met Dennis Weening was met de topito's toen heeft Patrick Martens de vrijstelling bij elkaar verzameld ;) Maar ik moet je gelijk geven dat ik me ook irriteerde aan de mojito... :-X

Edit: Correctie ingetrokken. Klopt dat ze in dat seizoen ook met topitos onderhandelde ::regenboog::

Klopt, in Mexico seizoen van Dennis werden ze geïntroduceerd. Maar in seizoen 9 konden ze in Noord-Ierland onderhandelen met elkaar 1 op 1. Een van beide moest de topito's zien te krijgen, anders lagen ze uit het spel. En ook in het seizoen van Susan konden ze al rijdende in de Tuk-Tuks proberen topito's te ruilen met elkaar. Dus juist Susan en Viv moesten beter weten hoe ze echt heten.

En Rämon ik vind het storend dat je begint met hier praat een molloot. Alsof niemand anders dat is op dit forum. Ben het met je eens dat de eerste setting het leukste was voor ons als molloten/ harde kern met Arjen, de tweede setting met Viv & Patrick ze beter voor de dag kwamen. Viv ging enthousiaster doorvragen op antwoorden van de gasten, Patrick dook het publiek in. Plus je hebt nog een keertje kans een uitzending bij te kunnen wonen. Hopelijk maken ze aantekeningen en zien we wat veranderen.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: MolTalk
« Reactie #69 Gepost op: 3-01-2016, 10:31:04 »
Ik vond het erg leuk, voor mij precies lang genoeg, merk ik. De Moltalk online keek ik zelden en dan ook nog nooit helemaal, omdat ik het te langdradig vond. Ik hoop dat Rik nog wat losser gaat worden, maar het was ook de eerste keer in de nieuwe setting, dus ik geef het zeker nog een kans.

Ja, en daar komt ook nog bij dat je na één aflevering nog helemaal in het spel moet komen. Iedereen is nog verdacht en echt zinnige molkeuzes zijn nog moeilijk om te maken. Ik denk dat het nog wel gaat draaien de komende afleveringen. ::jaja::

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: MolTalk
« Reactie #70 Gepost op: 3-01-2016, 10:40:32 »
Ik ben het wel eens met de opmerkingen dat het wat "strak georganiseerd" leek in verhouding met vorig jaar. Vond vorig jaar inderdaad leuker, mede door het enthousiasme van Viviënne dat nu een beetje miste - zij werd toch nu meer aan de kant gezet, daar zo bij het scherm. Vorig jaar was zij echt zelf hartstikke molloot met haar schemaatjes, nu niet meer.

En ook hier kreeg ik in de huiskamer de opmerking, "ik vind hier niet zo veel aan". Dus ik verwacht een flinke daling in kijkcijfers volgende week.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #71 Gepost op: 3-01-2016, 12:12:12 »
Ja, en daar komt ook nog bij dat je na één aflevering nog helemaal in het spel moet komen. Iedereen is nog verdacht en echt zinnige molkeuzes zijn nog moeilijk om te maken. Ik denk dat het nog wel gaat draaien de komende afleveringen. ::jaja::

Precies, geef het nog een kans mensen. ;)

Offline MakJaad

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #72 Gepost op: 3-01-2016, 12:23:48 »
Ik vond wel dat de tweets veel zinniger waren en beter gekozen waren dan vorig jaar. Vorig jaar waren ze vaak wel vermakelijk, maar toch vaak inhoudsloos.

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #73 Gepost op: 3-01-2016, 12:47:31 »
Volgende week zijn Paulien, Chris en Frits te gast!  ;D

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #74 Gepost op: 3-01-2016, 12:48:40 »
Volgende week zijn Paulien, Chris en Frits te gast!  ;D

Dan gaan we in ieder geval lachen :D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: MolTalk
« Reactie #75 Gepost op: 3-01-2016, 12:52:18 »
Volgende week zijn Paulien, Chris en Frits te gast!  ;D

Frits Huffnagel of Frits Sissing? (Ik gok de eerste; die heeft een abonnement. ::rofl::)

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: MolTalk
« Reactie #76 Gepost op: 3-01-2016, 12:53:24 »
Tuurlijk de eerste. Die moet nog zeggen hoe koud het wel niet was in IJsland :P

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #77 Gepost op: 3-01-2016, 12:54:10 »
Frits Huffnagel idd!

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #78 Gepost op: 3-01-2016, 12:56:35 »
Tuurlijk de eerste. Die moet nog zeggen hoe koud het wel niet was in IJsland :P

::rofl:: inderdaad

Chris  ::cheerleader:: Paulien ::cheerleader::

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #79 Gepost op: 3-01-2016, 12:59:26 »
Tuurlijk de eerste. Die moet nog zeggen hoe koud het wel niet was in IJsland :P

Als ie dat aankomende keer zegt, ga ik zo hard lachen  ::rofl::